BBB, ik kan me hier verder niet (meer) over uitspreken. Echter, moeten er toch nog mensen zijn die via Netconnect naar Homeconnect zijn overgeschakeld. Misschien kunnen die Dommel eens opbellen (of dit eens nakijken)BBB schreef:Trouwens in het vet gedrukt staat er "gratis activatie" + "eerste maand gratis", ze wisten op voorhand dat huidige klanten ook dit aanbod wilden, dus als ze hun klanten extra willen aanrekenen dan hadden ze dat even goed kunnen vermelden.
Ik (denk wel) dat wat er op die website staat enkel geldt voor nieuwe (oftewel niet dommel) abonnees. Dit geldt niet voor mensen die van Netconnect naar Homeconnect omschakelen. Of anders gezegd, hoe die omschakeling gebeurt, weet ik niet.
Ik heb zelf een paar weken geleden eens gebeld naar de Helpdesk. En toen gevraagd of men van Netconnect naar Homeconnect kon overschakelen. Dat was toen nog niet mogelijk (maar werd aan gewerkt).
Ondertussen stond die info (op de website) van één maand gratis + gratis activatie voor Homeconnect er wel al op. Dus vermoedelijk zitten we hier met een misverstand.
Maar Dommel moet dit uitklaren. Ik kan je daar verder niet bij helpen.
Probeer eens contact op te nemen met andere forummers. En daarna met de helpdesk van Dommel opnieuw. En als je tot een besluit gekomen bent (post het dan hier).
Geef Dommel alvast ook wat credit (als hun voorwaarden nog niet helemaal op punt staan). Het best informeer je dan eens naar deze voorwaarden. Of dat je deze voorwaarden kan krijgen op papier.
Je moet je toch op één of ander contract kunnen beroepen. Ergens moet dit toch beschreven staan. Of worden.
Veel succes ermee!