Op 1 april hebt U beet. dankzij Tele2

T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

!! Of lag je nog in je bed? ;) ;)
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Neen, ik heb de vroege deze week :wink:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

AANGEKOMEN !

En 't is nen Tomtom ONE XL T Europe
http://www.tomtom.com/products/product. ... ry=0&Lid=5

en de T staat dus blijkbaar voor RDS-TMC-ontvanger

Bedankt voor dit prachtig kado Tele2 !!!
:beerchug:
Gebruikersavatar
Marcske
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 feb 2007, 21:01
Locatie: Peer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Vandaag ook mijn Tomtommeke gehad.

Nogmaals dank aan T2m en Tele2
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dedju, briefke van TNT :)
Was te verwachten, na die berichten hier. Hebben jullie altijd iemand thuis dat jullie die dingen in ontvangst hebben kunnen nemen?
Rudolf
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:04
Locatie: Regio 02

Hier ook briefke van TNT :|

Hoe wordt dat geleverd voor werkende mensen :?
Ik zal mijn ouders ermee moeten belasten 8) .
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:Dedju, briefke van TNT :)
Was te verwachten, na die berichten hier. Hebben jullie altijd iemand thuis dat jullie die dingen in ontvangst hebben kunnen nemen?


TNT kwam hier juist tussen de middag aan, toen 't vrouwke thuis was.
Dus ze leveren niet af bij de buren? Tiens, dat heeft TNT hier nochthans ooit al eens gedaan.
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Ik ook briefje in de bus :-D Heb al gebeld en ben morgen thuis dus morgen komen ze terug 8)
Afbeelding
Afbeelding
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Ik moet zeggen dat toen ik een van de winnaars contacteerde, hij wist te zeggen dat zijn ogen niet meer zo goed waren en of de TomTom zo'n XL was. Ik had nog niets besteld gezien ik ze geen maand bij mij wilde liggen hebben, maar ik had dus instructies en zie... toevallig was deze versie nog in promo beschikbaar bij de groothandel ook, waardoor hij qua waarde gelijk was aan de iPod (en trouwens in de winkel ook)! Dus er is alvast ééntje die érg tevreden is én hem zal kunnen gebruiken ook.

Trouwens: laat eens weten of die TMC functie aardig werkt, misschien schaf ik me dan ook zo'n ding aan. :)
correctie: <b>ex</b>-T2m...
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Filipi, ik had de chauffeur op het hart gedrukt dat het erg waardevolle zendinge waren en dat ik erop stond dat ze alles persoonlijk afleverden. Als er mensen zijn die bij de derde poging nog niet thuis zijn, zal ik hoogstwaarschijnlijk zelf het "te goed" op afspraak komen binnensteken.
correctie: <b>ex</b>-T2m...
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Zeg amai... dat ding heeft zelfs Bluetooth!! Had er beter eentje voor mij meebesteld!
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

Vandaag mijn Ipod gekregen waarvoor nogmaals dank Tele2. Ik was ook niet thuis maar de chauffeur contacteerde me op mijn GSM met de vraag bij welke buur hij het pakket kon afleveren. :-D
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

TNT-grapjasjurken!
Bij een levering op ander adres moet je het briefje ingevuld doorfaxen, helaas... "Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw". Hun Voice-nummer is gelukkig wél beschikbaar (vanuit Nederland), heb het daarlangs kunnen regelen voor levering bij m'n grootouders :-).
Corleone
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jan 2008, 12:02

Ipod is vandaag geleverd 8)


All Hail Tele2 !
Afbeelding
Afbeelding
Rudolf
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:04
Locatie: Regio 02

meon schreef:TNT-grapjasjurken!
Bij een levering op ander adres moet je het briefje ingevuld doorfaxen, helaas... "Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw". Hun Voice-nummer is gelukkig wél beschikbaar (vanuit Nederland), heb het daarlangs kunnen regelen voor levering bij m'n grootouders :-).


Tja... TNT wat ervan te zeggen.
Ze gingen rond de middag leveren. Om 15:00 nog niets...even gebeld met de vraag waar ze bleven...na lang wachten met een muziekje wist hij te zeggen dat het reeds om 13:05 geleverd was ... maar dan niet hier want niemand was geweest. Hij ging het uitzoeken en terugbellen. Om 16:00 niets gehoord. Nog even bellen (ja, ik was ongeduldig). Eerst weer de melding dat het al geleverd was om 13:05, en daarna opeens gezien dat het nog niet geleverd was :roll: . Maar ze zouden nog langs komen.
Allé, nog wat wachten... opeens telefoon... TNT ... ze vinden mijn huis niet. Nu ja, het is niet evident, maar een goeie GPS weet het toch altijd liggen. Na wat uitleg is het dan toch aangekomen.

Bedankt Tele2 voor het Tomtommeke!! Het zal goed van pas komen. :-D
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Om uw eigen huis te vinden? ;)
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Rudolf schreef:
meon schreef:TNT-grapjasjurken!
Bij een levering op ander adres moet je het briefje ingevuld doorfaxen, helaas... "Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw". Hun Voice-nummer is gelukkig wél beschikbaar (vanuit Nederland), heb het daarlangs kunnen regelen voor levering bij m'n grootouders :-).


Tja... TNT wat ervan te zeggen.
Ze gingen rond de middag leveren. Om 15:00 nog niets...even gebeld met de vraag waar ze bleven...na lang wachten met een muziekje wist hij te zeggen dat het reeds om 13:05 geleverd was ... maar dan niet hier want niemand was geweest. Hij ging het uitzoeken en terugbellen. Om 16:00 niets gehoord. Nog even bellen (ja, ik was ongeduldig). Eerst weer de melding dat het al geleverd was om 13:05, en daarna opeens gezien dat het nog niet geleverd was :roll: . Maar ze zouden nog langs komen.
Allé, nog wat wachten... opeens telefoon... TNT ... ze vinden mijn huis niet. Nu ja, het is niet evident, maar een goeie GPS weet het toch altijd liggen. Na wat uitleg is het dan toch aangekomen.

Bedankt Tele2 voor het Tomtommeke!! Het zal goed van pas komen. :-D


lol, hij had misschien geen gps bij, althans niet dat hij wist :)
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Deze morgen is TNT nogmaals aan de deur geweest en heb nu mijn Ipod Classic 80Gb ontvangen :-D :-D .Bedankt Tele2
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Rudolf
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:04
Locatie: Regio 02

320i schreef: lol, hij had misschien geen gps bij, althans niet dat hij wist :)



Heb ondertussen de GPS getest en ... het vindt mijn huis niet :lol:
Ik woon in een straat waar geen auto's kunnen komen en er staan zeker geen huizen, althans volgens de Tomtom. Nochtans woon ik hier al 10 jaar.

Dus blijkbaar vinden niet alle GPS mijn huis :eek: , goed om te weten :? .[/quote]
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”