Op 1 april hebt U beet. dankzij Tele2
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Tele2 the movie? Going in premiere, live on www.tele2.be, be there !T2m schreef:Ik kan enkel maar zeggen: morgen is er inderdaad een 'specialleke'. Reserveer alvast wat tijd...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
1 april is betaald verlof hè... oh wacht, 1 april ! 

- filipi
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
't Is nu 1 april, dus gaan we terug serieus doen
Er loopt een wedstrijd op de site voor leden :
Word TELE2 Club lid en WIN op 1 april een iPod of GPS !*
Doe de kennisquiz en win één van de 30 iPods / GPS'en
Als TELE2 klant kan u meteen lid worden en deelnemen via de orderlijn of via tele2club.be
En ik kan U zeggen...de vragen zijn niet echt simpel, ge zijt efkes aan 't googelen
1. Veel online muziekwinkels gebruiken "DRM" om de auteursrechten te beschermen van de muziek die als download aangeboden wordt. Waarvoor staat de afkorting "DRM"?
2. Wat is de naam van het DRM systeem voor audio en video dat ontwikkeld werd door Apple?
3. Welk muziek compressie formaat gebruikt compressie en decompressie algoritmes die werden ontwikkeld en gepatenteerd door het Fraunhofer instituut?
4. Welk muziek compressie formaat wordt momenteel gebruikt voor alle muziek die beschikbaar is via Apple's online muziekwinkel "Itunes"?
5. Apple lanceerde de iPhone in 2007. Later lanceerden ze ook een versie van de iPod, die quasi gelijk is aan de iPhone, behalve dat hij (uiteraard) niet voorzien was van de functies voor mobiele telefonie. Wat is de naam van deze meest recente versie van de iPod?
6. iPods kunnen opgeladen worden met muziek met Apple's eigen software voor muziekbeheer. Deze laat toe je muziek te organiseren in afspeellijsten en biedt tevens toegang tot Apple's online muziekwinkel. Wat is de naam van deze software?
7. Waar staat "GPS" voor in de wereld van de satellietnavigatie?
8. Wat is de naam van het systeem voor satellietnavigatie dat wordt gebouwd door de Europese Unie in samenwerking met ESA en dat het Europese alternatief moet vormen voor GPS?
9. Hoeveel verschillende personen zullen antwoorden op deze quiz inzenden op 1 april 2008?

Er loopt een wedstrijd op de site voor leden :
Word TELE2 Club lid en WIN op 1 april een iPod of GPS !*
Doe de kennisquiz en win één van de 30 iPods / GPS'en
Als TELE2 klant kan u meteen lid worden en deelnemen via de orderlijn of via tele2club.be
En ik kan U zeggen...de vragen zijn niet echt simpel, ge zijt efkes aan 't googelen

1. Veel online muziekwinkels gebruiken "DRM" om de auteursrechten te beschermen van de muziek die als download aangeboden wordt. Waarvoor staat de afkorting "DRM"?
2. Wat is de naam van het DRM systeem voor audio en video dat ontwikkeld werd door Apple?
3. Welk muziek compressie formaat gebruikt compressie en decompressie algoritmes die werden ontwikkeld en gepatenteerd door het Fraunhofer instituut?
4. Welk muziek compressie formaat wordt momenteel gebruikt voor alle muziek die beschikbaar is via Apple's online muziekwinkel "Itunes"?
5. Apple lanceerde de iPhone in 2007. Later lanceerden ze ook een versie van de iPod, die quasi gelijk is aan de iPhone, behalve dat hij (uiteraard) niet voorzien was van de functies voor mobiele telefonie. Wat is de naam van deze meest recente versie van de iPod?
6. iPods kunnen opgeladen worden met muziek met Apple's eigen software voor muziekbeheer. Deze laat toe je muziek te organiseren in afspeellijsten en biedt tevens toegang tot Apple's online muziekwinkel. Wat is de naam van deze software?
7. Waar staat "GPS" voor in de wereld van de satellietnavigatie?
8. Wat is de naam van het systeem voor satellietnavigatie dat wordt gebouwd door de Europese Unie in samenwerking met ESA en dat het Europese alternatief moet vormen voor GPS?
9. Hoeveel verschillende personen zullen antwoorden op deze quiz inzenden op 1 april 2008?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
héh? moeilijk?
1) Digital Rights Management
2) Fairplay
3) MP3
4) AAC
5) iPod Touch
6) iTunes
7) Global Positioning System
8) Galileo
Hoeveel heb ik er fout voor geen één keer te googlen?
1) Digital Rights Management
2) Fairplay
3) MP3
4) AAC
5) iPod Touch
6) iTunes
7) Global Positioning System
8) Galileo
Hoeveel heb ik er fout voor geen één keer te googlen?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Uit het hoofd (zo moeilijk is dat niet voor de gemiddelde UB-bezoeker
):
1. Digital Rights Management
2. Fairplay
3. MPEG-1 Layer 3 (MP3)
4. Advanced Audio Coding (AAC)
5. iPod Touch
6. iTunes (Music Store)
7. Global Positioning System
8. Galileo
9. 4 personen

//edit: Selderke was me beetje voor, ma kom

1. Digital Rights Management
2. Fairplay
3. MPEG-1 Layer 3 (MP3)
4. Advanced Audio Coding (AAC)
5. iPod Touch
6. iTunes (Music Store)
7. Global Positioning System
8. Galileo
9. 4 personen

//edit: Selderke was me beetje voor, ma kom

-
- Member
Voila ingevult, ben eens curieus wat het wordt 

- filipi
- Pro Member
'niet echt simpel'.....wil niet zeggen 'moeilijk' hé guys?
Lezen is precies wel moeilijk ?
Antwoord 2 en 4 wist ik niet zonder google, en den 3 daar zat een addertje vermoedde ik.......niet dus.
Voila, ingevuld

Lezen is precies wel moeilijk ?
Antwoord 2 en 4 wist ik niet zonder google, en den 3 daar zat een addertje vermoedde ik.......niet dus.
Voila, ingevuld

- filipi
- Pro Member
'neuzepeutermodus aan'T2m schreef:hmmm... al heel wat entries uit "de Limburg"... userbasers?
al heel wat entries...da's wel een beetje onduidelijk...hoeveel zou je bedoelen....2523? 4125? of 'veel meer' ?
'neuzepeutermodus uit'

Ik heb de actie wel georganiseerd, maar ik heb (bewust) geen toegang tot de data. Ben even nieuwsgierig als jullie, zei het om andere redenen... 
Good luck! Misschien is het toch een idee om wat familie en vrienden aan te moedigen ook deel te nemen? Jullie overtuigingskracht kan wel resulteren in een mooie deal he... elk de helft van de iPod / GPS?
Trouwens: wat zou je zélf kiezen: iPod of GPS? Brrr... lastige keuze. Blij dat ik ze niet moet maken.

Good luck! Misschien is het toch een idee om wat familie en vrienden aan te moedigen ook deel te nemen? Jullie overtuigingskracht kan wel resulteren in een mooie deal he... elk de helft van de iPod / GPS?
Trouwens: wat zou je zélf kiezen: iPod of GPS? Brrr... lastige keuze. Blij dat ik ze niet moet maken.

correctie: <b>ex</b>-T2m...
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Moeilijk ! Maar toch liever de GPS denk ikT2m schreef: Trouwens: wat zou je zélf kiezen: iPod of GPS? Brrr... lastige keuze. Blij dat ik ze niet moet maken.

Heb je m'n login nodig ?

Sorry... de iPod / GPS wedstrijd is zonet afgesloten. Er wordt nu even gewacht tot alle aanvragen voor de Tele2 Club afgehandeld zijn, daarna worden de winnaars gecontacteerd.
Maar... we houden GEEN pauze. Tele2 Clubleden kunnen vanaf vandaag meedoen aan de volgende actie. En je hebt iets meer tijd nu.
www.tele2.be/nl/allin
Maar... we houden GEEN pauze. Tele2 Clubleden kunnen vanaf vandaag meedoen aan de volgende actie. En je hebt iets meer tijd nu.

www.tele2.be/nl/allin
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Wordt er in het wedstrijd regelement hier iets van omschreven? Dat men mooi braaf moet zijn op userbase om te kunnen winnen? Lijkt mij verdacht.T2m schreef:Hmmm... even je historiek hier op userbase bekijken he... braaf geweest?![]()
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Er zijn 10 plasmaschermen te winnen 

EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H