Op 1 april hebt U beet. dankzij Tele2
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Neen, ik heb de vroege deze week
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- filipi
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
AANGEKOMEN !
En 't is nen Tomtom ONE XL T Europe
http://www.tomtom.com/products/product. ... ry=0&Lid=5
en de T staat dus blijkbaar voor RDS-TMC-ontvanger
Bedankt voor dit prachtig kado Tele2 !!!
En 't is nen Tomtom ONE XL T Europe
http://www.tomtom.com/products/product. ... ry=0&Lid=5
en de T staat dus blijkbaar voor RDS-TMC-ontvanger
Bedankt voor dit prachtig kado Tele2 !!!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dedju, briefke van TNT
Was te verwachten, na die berichten hier. Hebben jullie altijd iemand thuis dat jullie die dingen in ontvangst hebben kunnen nemen?
Was te verwachten, na die berichten hier. Hebben jullie altijd iemand thuis dat jullie die dingen in ontvangst hebben kunnen nemen?
- filipi
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
TNT kwam hier juist tussen de middag aan, toen 't vrouwke thuis was.meon schreef:Dedju, briefke van TNT
Dus ze leveren niet af bij de buren? Tiens, dat heeft TNT hier nochthans ooit al eens gedaan.
Ik moet zeggen dat toen ik een van de winnaars contacteerde, hij wist te zeggen dat zijn ogen niet meer zo goed waren en of de TomTom zo'n XL was. Ik had nog niets besteld gezien ik ze geen maand bij mij wilde liggen hebben, maar ik had dus instructies en zie... toevallig was deze versie nog in promo beschikbaar bij de groothandel ook, waardoor hij qua waarde gelijk was aan de iPod (en trouwens in de winkel ook)! Dus er is alvast ééntje die érg tevreden is én hem zal kunnen gebruiken ook.
Trouwens: laat eens weten of die TMC functie aardig werkt, misschien schaf ik me dan ook zo'n ding aan.
Trouwens: laat eens weten of die TMC functie aardig werkt, misschien schaf ik me dan ook zo'n ding aan.
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Filipi, ik had de chauffeur op het hart gedrukt dat het erg waardevolle zendinge waren en dat ik erop stond dat ze alles persoonlijk afleverden. Als er mensen zijn die bij de derde poging nog niet thuis zijn, zal ik hoogstwaarschijnlijk zelf het "te goed" op afspraak komen binnensteken.
correctie: <b>ex</b>-T2m...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
TNT-grapjasjurken!
Bij een levering op ander adres moet je het briefje ingevuld doorfaxen, helaas... "Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw". Hun Voice-nummer is gelukkig wél beschikbaar (vanuit Nederland), heb het daarlangs kunnen regelen voor levering bij m'n grootouders .
Bij een levering op ander adres moet je het briefje ingevuld doorfaxen, helaas... "Het door u gekozen nummer is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw". Hun Voice-nummer is gelukkig wél beschikbaar (vanuit Nederland), heb het daarlangs kunnen regelen voor levering bij m'n grootouders .
Tja... TNT wat ervan te zeggen.meon schreef:TNT-grapjasjurken!
Ze gingen rond de middag leveren. Om 15:00 nog niets...even gebeld met de vraag waar ze bleven...na lang wachten met een muziekje wist hij te zeggen dat het reeds om 13:05 geleverd was ... maar dan niet hier want niemand was geweest. Hij ging het uitzoeken en terugbellen. Om 16:00 niets gehoord. Nog even bellen (ja, ik was ongeduldig). Eerst weer de melding dat het al geleverd was om 13:05, en daarna opeens gezien dat het nog niet geleverd was . Maar ze zouden nog langs komen.
Allé, nog wat wachten... opeens telefoon... TNT ... ze vinden mijn huis niet. Nu ja, het is niet evident, maar een goeie GPS weet het toch altijd liggen. Na wat uitleg is het dan toch aangekomen.
Bedankt Tele2 voor het Tomtommeke!! Het zal goed van pas komen.
lol, hij had misschien geen gps bij, althans niet dat hij wistRudolf schreef:Tja... TNT wat ervan te zeggen.meon schreef:TNT-grapjasjurken!
Ze gingen rond de middag leveren. Om 15:00 nog niets...even gebeld met de vraag waar ze bleven...na lang wachten met een muziekje wist hij te zeggen dat het reeds om 13:05 geleverd was ... maar dan niet hier want niemand was geweest. Hij ging het uitzoeken en terugbellen. Om 16:00 niets gehoord. Nog even bellen (ja, ik was ongeduldig). Eerst weer de melding dat het al geleverd was om 13:05, en daarna opeens gezien dat het nog niet geleverd was . Maar ze zouden nog langs komen.
Allé, nog wat wachten... opeens telefoon... TNT ... ze vinden mijn huis niet. Nu ja, het is niet evident, maar een goeie GPS weet het toch altijd liggen. Na wat uitleg is het dan toch aangekomen.
Bedankt Tele2 voor het Tomtommeke!! Het zal goed van pas komen.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Deze morgen is TNT nogmaals aan de deur geweest en heb nu mijn Ipod Classic 80Gb ontvangen .Bedankt Tele2
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
320i schreef: lol, hij had misschien geen gps bij, althans niet dat hij wist
Heb ondertussen de GPS getest en ... het vindt mijn huis niet
Ik woon in een straat waar geen auto's kunnen komen en er staan zeker geen huizen, althans volgens de Tomtom. Nochtans woon ik hier al 10 jaar.
Dus blijkbaar vinden niet alle GPS mijn huis , goed om te weten .[/quote]