Test-Aankoop: dommel bestaat niet... allez dan

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Draco888 schreef: Wat si veel? dat is relatief he. Volgens het artikel in de Trends is Dommel hun klantenbestand verdubbelt vorig jaar en denken ze nog is te verdubbelen dit jaar. Dus enigszins voorbereid zijn ze wel denk ik. Maar om nu, laat ons zeggen 10% van BGC hun klanten over te nemen is misschien teveel vant goeie.

Ben trouwens wel benieuwd naar hoeveel klanten EDPnet en Dommel hebben, van de drie grote kunt ge dat redelijk makkelijk vinden.
En waar kan ik dat artikel vinden ?

Ik hoop dat ik iets verkeerd gedaan heb :oops:

Bewerkt Blue-Sky... (verkeerde link van ceurrrix gewist)
Laatst gewijzigd door ceurrrix 02 feb 2008, 16:11, in totaal 2 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ceurrrix schreef:In het nieuws op één vertellen ze dat TA ,
5 tot 6 000 euro vraagt om sommigen ( :???: ),bij de beste koopjes , op een bevoordeligde plaats te zetten.
Dat het gebeurde,ok,maar hoeveel er voor moest betaald worden,da wisten we nog niet,hé ?? :smash2:

Hoeveel zou ( vul maar in ) betalen om op de éérste plaats gezet te worden ? ? :curt:
bedoel je dit?
Test-Aankoop laat verzekeraars betalen voor label

BRUSSEL - Test-Aankoop heeft plannen om verzekeringsmakelaars te laten betalen voor een door de consumentenorganisatie erkend label. Zowat 1.200 makelaars kregen daarover een e-mail in de bus.
Dat schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag. De federatie voor verzekerings- en financiële tussenpersonen (FVF) is niet te spreken over het initiatief.

Met zo'n label zou de makelaar kunnen aantonen dat zijn verzekering de beste koop op de markt is. Addertje onder het gras: aan de erkenning hangt een prijskaartje van 6.000 euro per jaar. Het zou de eerste keer zijn dat Test-Aankoop tegen betaling een label laat afleveren.

'Als Test-Aankoop geld vraagt om dat label te dragen, kan je je toch afvragen of dit coherent is met wat men van een consumentenvereniging mag verwachten. Voor mij roept dit vragen op over de geloofwaardigheid van een consumentenvereniging', zegt algemeen directeur Christophe de Moraes van de FVF.

Bovendien kan een makelaar zich wettelijk niet aan iemand binden, omdat hij dan zijn onafhankelijkheid kwijt is.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 7610080202
de koe zegt boe
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

ceurrrix schreef:
Draco888 schreef: Wat si veel? dat is relatief he. Volgens het artikel in de Trends is Dommel hun klantenbestand verdubbelt vorig jaar en denken ze nog is te verdubbelen dit jaar. Dus enigszins voorbereid zijn ze wel denk ik. Maar om nu, laat ons zeggen 10% van BGC hun klanten over te nemen is misschien teveel vant goeie.

Ben trouwens wel benieuwd naar hoeveel klanten EDPnet en Dommel hebben, van de drie grote kunt ge dat redelijk makkelijk vinden.

Ik zie niets op uw link.
Maar de thread op Userbase staat er nog http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=17354

DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Draco888 schreef:Ben trouwens wel benieuwd naar hoeveel klanten EDPnet en Dommel hebben, van de drie grote kunt ge dat redelijk makkelijk vinden.
Ik meen 20.000 ADSL-klanten gelezen te hebben bij Dommel in het artikel van Trends.
Drewvt
Plus Member
Plus Member

TA wilt niet al te radicaal afwijken van wat de middenmoot van de samenleving denkt.

Ze moeten zichzelf ook nog als magazine kunnen verkopen, nietwaar. Onpopulaire meningen en obscure waarheden verkondigen is daarvoor niet altijd de beste manier. (Electrabel bekritiseren is natuurlijk altijd raak, want hoge energieprijzen ligt - bijna - iedereen van wakker...)

Maar misschien is het wel beter zo. Teveel hype en te snel groeien is ook niet goed, laat de mond-tot-mond reclame maar rustig zijn trage gangetje gaan...
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

ceurrrix schreef:

Ik zou niet weten wat er verkeerd is aan mijn link,ik ga naar Trends, en bij zoeken geef ik Dommel in.
Het resultaat, er word niks gevonden,:

http://www.trends.be/nl/zoeken.jsp?cx=0 ... it.y=4#223

En dat was niet alleen gisteren zo, maar ook nu nog,:

Vraagje,wat doe ik verkeerd ?
bambipower schreef:
ceurrrix schreef:In het nieuws op één vertellen ze dat TA ,
5 tot 6 000 euro vraagt om sommigen ( :???: ),bij de beste koopjes , op een bevoordeligde plaats te zetten.
Dat het gebeurde,ok,maar hoeveel er voor moest betaald worden,da wisten we nog niet,hé ?? :smash2:

Hoeveel zou ( vul maar in ) betalen om op de éérste plaats gezet te worden ? ? :curt:
bedoel je dit?
Test-Aankoop laat verzekeraars betalen voor label

BRUSSEL - Test-Aankoop heeft plannen om verzekeringsmakelaars te laten betalen voor een door de consumentenorganisatie erkend label. Zowat 1.200 makelaars kregen daarover een e-mail in de bus.
Dat schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag. De federatie voor verzekerings- en financiële tussenpersonen (FVF) is niet te spreken over het initiatief.

Met zo'n label zou de makelaar kunnen aantonen dat zijn verzekering de beste koop op de markt is. Addertje onder het gras: aan de erkenning hangt een prijskaartje van 6.000 euro per jaar. Het zou de eerste keer zijn dat Test-Aankoop tegen betaling een label laat afleveren.

'Als Test-Aankoop geld vraagt om dat label te dragen, kan je je toch afvragen of dit coherent is met wat men van een consumentenvereniging mag verwachten. Voor mij roept dit vragen op over de geloofwaardigheid van een consumentenvereniging', zegt algemeen directeur Christophe de Moraes van de FVF.

Bovendien kan een makelaar zich wettelijk niet aan iemand binden, omdat hij dan zijn onafhankelijkheid kwijt is.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 7610080202
Jep dat was het,maar de uitleg,die ze op één gaven ,geeft wel een andere indruk,dan wat er in de gazet staat :think:
Laatst gewijzigd door ceurrrix 02 feb 2008, 16:24, in totaal 1 gewijzigd.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Ja, ik laat dit nu maar staan... (verbeter het dus niet)
Het heeft volgens mijn mening iets te maken, dat dit een https afzender is, dus 'n beveiligde lijn.

(en word dus niet aanvaard) Als je er blijft op klikken, goed voor de kassa van de ISP. :-)
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

ceurrrix schreef:En waar kan ik dat artikel vinden ?
http://www.userbase.be/forum/search.php
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Blue-Sky schreef:Als je er blijft op klikken, goed voor de kassa van de ISP. :-)
Dat is toch de reden dat de mensen schijnen te hebben om internet te nemen,
om zich te laten melken door de ISP's,en de kassa's van de ISP's vullen
Blue-Sky
Erelid
Erelid

@ ceurrrix
Volgens mij was dit al eens uitgelegd door via deze deze link

Als je 'n oplossing gegeven werd moet je ook niet blijven hameren op die dode/haperende link.

Zie ook in de vorige reply over https dat had ik eens gezien...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”