ceurrrix schreef:Draco888 schreef: Wat si veel? dat is relatief he. Volgens het artikel in de Trends is Dommel hun klantenbestand verdubbelt vorig jaar en denken ze nog is te verdubbelen dit jaar. Dus enigszins voorbereid zijn ze wel denk ik. Maar om nu, laat ons zeggen 10% van BGC hun klanten over te nemen is misschien teveel vant goeie.
Ben trouwens wel benieuwd naar hoeveel klanten EDPnet en Dommel hebben, van de drie grote kunt ge dat redelijk makkelijk vinden.
En waar kan ik dat artikel vinden ?
Ik hoop dat ik iets verkeerd gedaan heb
Bewerkt Blue-Sky... (verkeerde link van ceurrrix gewist)
Ik zou niet weten wat er verkeerd is aan mijn link,ik ga naar Trends, en bij zoeken geef ik Dommel in.
Het resultaat, er word niks gevonden,:
http://www.trends.be/nl/zoeken.jsp?cx=0 ... it.y=4#223
En dat was niet alleen gisteren zo, maar ook nu nog,:
Vraagje,wat doe ik verkeerd ?
bambipower schreef:ceurrrix schreef:In het nieuws op één vertellen ze dat TA ,
5 tot 6 000 euro vraagt om sommigen (
),bij de beste koopjes , op een bevoordeligde plaats te zetten.
Dat het gebeurde,ok,maar hoeveel er voor moest betaald worden,da wisten we nog niet,hé ??
Hoeveel zou ( vul maar in ) betalen om op de éérste plaats gezet te worden ? ?
bedoel je dit?
Test-Aankoop laat verzekeraars betalen voor label
BRUSSEL - Test-Aankoop heeft plannen om verzekeringsmakelaars te laten betalen voor een door de consumentenorganisatie erkend label. Zowat 1.200 makelaars kregen daarover een e-mail in de bus.
Dat schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag. De federatie voor verzekerings- en financiële tussenpersonen (FVF) is niet te spreken over het initiatief.
Met zo'n label zou de makelaar kunnen aantonen dat zijn verzekering de beste koop op de markt is. Addertje onder het gras: aan de erkenning hangt een prijskaartje van 6.000 euro per jaar. Het zou de eerste keer zijn dat Test-Aankoop tegen betaling een label laat afleveren.
'Als Test-Aankoop geld vraagt om dat label te dragen, kan je je toch afvragen of dit coherent is met wat men van een consumentenvereniging mag verwachten. Voor mij roept dit vragen op over de geloofwaardigheid van een consumentenvereniging', zegt algemeen directeur Christophe de Moraes van de FVF.
Bovendien kan een makelaar zich wettelijk niet aan iemand binden, omdat hij dan zijn onafhankelijkheid kwijt is.
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 7610080202
Jep dat was het,maar de uitleg,die ze op één gaven ,geeft wel een andere indruk,dan wat er in de gazet staat