telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

deej schreef:
Lord Utopia schreef:Ja, die die ze betalen zijn het beu geworden en gaan naar de vijand van TN. Nu ziet Telenet haar cashflow verminderen, nu moeten ze iets doen om hun klanten te behouden, dit kunnen ze geen jaren aan een stuk volhouden :)
+ VDSL2 komt dichter en dichter ;).
Juist, dus we mogen ook iets verwachten aan onze snelheden, zoals ik al altijd zeg :P
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Lord Utopia schreef:
deej schreef:
Lord Utopia schreef:Ja, die die ze betalen zijn het beu geworden en gaan naar de vijand van TN. Nu ziet Telenet haar cashflow verminderen, nu moeten ze iets doen om hun klanten te behouden, dit kunnen ze geen jaren aan een stuk volhouden :)
Juist, dus we mogen ook iets verwachten aan onze snelheden, zoals ik al altijd zeg :P
En dit alles voor welke prijs das de vraag :???:
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

yama schreef:
Lord Utopia schreef:
deej schreef:
En dit alles voor welke prijs das de vraag :???:
Zou BGC ADSL gewoon niet aan de deur zetten, waar VDSL2 geinstaleerd is ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

En al die mensen die nog adsl-modems hebben verplichten nieuwe hardware aan te kopen?
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

ja, ik ben ook niet vanplan om onmiddelijk over te shakelen naar vdsl2.
Zal wel veel kosten.
En mijn adsl router vervangen, kheb daar wel meer dan € 100 voor betaald.

K'denk dat dit voor vele het geval is.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

proxiboyke schreef:de verdubbeling heeft hij niet gezegd hé dat heeft een hans gezegd van de kd telenet.
Ik zie die vriend int weekend hopelijk weet ik meer van hem
Heb je hem al gezien?:troosten:
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

Hey, een druplicon! 8)
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
zippie666
Pro Member
Pro Member

hellsnake schreef:
proxiboyke schreef:de verdubbeling heeft hij niet gezegd hé dat heeft een hans gezegd van de kd telenet.
Ik zie die vriend int weekend hopelijk weet ik meer van hem
Heb je hem al gezien?:troosten:
Ik vroeg mij net hetzelfde af *ongeduldig*
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

hehe blijkbaar wachten er velen op de woorden van de messenger of truth :lol:
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

liefste proxi, we wachten. :troosten:
tomg1804
Pro Member
Pro Member

hij zal zwijgplicht gekregen hebben.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

tomg1804 schreef:hij zal zwijgplicht gekregen hebben.
Of gewoon geen nieuws want er zal toch niks veranderen :roll:
yama
Premium Member
Premium Member

ljd schreef:
Of juist wel maar pas vanaf 31 december 2009 is ook volgendjaar :wink:

Maar ja zal nu ook niet op die dagen maanden jaren komen zijn we met telenet gewoon .

Ze zullen w8ten tot vdsl2 van BGC overal beschikbaar zal zijn en dan tesamen de limiet en de upload snelheid opkrikken. :lol:
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

maar pas vanaf 31 december 2009 is ook volgendjaar
Voor Telenet waarschijnlijk wel, maar voor mij zit daar toch nog eerst de mogelijkheid van 31 december 2008 tussen. :twisted:
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ljd schreef:
zijn bron zal het niet weten, net zoals de persoon die me belde... die wist ook enkel dat er drastische veranderingen zouden gebeuren, maar wist niet precies wat. ben wel eens benieuwd, ook al ben ik straks weg :wink:
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contacteer:

Vreemd, dit is al zoveel pagina's lang een uitsluitend Telenet topic, en toch zie ik die in het Dommel forum staan. Nu ja...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

localhost schreef:Vreemd, dit is al zoveel pagina's lang een uitsluitend Telenet topic, en toch zie ik die in het Dommel forum staan. Nu ja...
Tja, gaat over een Dommelaar die gecontacteerd word door TN.
Is toch om te gieren gewoon. :lol:
yama
Premium Member
Premium Member

kaween schreef:
maar pas vanaf 31 december 2009 is ook volgendjaar
Voor Telenet waarschijnlijk wel, maar voor mij zit daar toch nog eerst de mogelijkheid van 31 december 2008 tussen. :twisted:

ja heb me van jaartje vergist . :lol:

Maar kom ben realistisch :twisted: .
Afbeelding
yama
Premium Member
Premium Member

Petrikske schreef:
localhost schreef:Vreemd, dit is al zoveel pagina's lang een uitsluitend Telenet topic, en toch zie ik die in het Dommel forum staan. Nu ja...
Tja, gaat over een Dommelaar die gecontacteerd word door TN.
Is toch om te gieren gewoon. :lol:
Ja is zoals je ex je moet ze niet meer hebben maar soms komt ze nog wel tersprake :lol: .
Afbeelding
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nee mensen heb hem dat weekend niet gezien en ik zit ondertussen in zonnige oorden te genieten van mijn vakantie.
Maar je mag er zeker van zijn 5 min na zijn bezoek staat het online
zippie666
Pro Member
Pro Member

Tsss, en ons zo in spanning laten wachten!

Anyway, maak er nog een toffe vakantie van! 8)
proxiboyke
Pro Member
Pro Member

Momenteel is er niets van waar.
Er is sprake in de wandelgangen, maar zeker niets officieel.
Waarschijnlijk zal het een klein beetje stijgen omdat er in oktober een release omt en de uploadsnelheid omhoog gaat.
Maar geen spectaculaire dingen.
tomg1804
Pro Member
Pro Member

Ok, dus als ik het hier goed begrijp mogen hun telefonisten daar leugens zitten vertellen aan de telefoon om toch maar klanten te kunnen blijven behouden.
Goe bezig, telenet! :roll:
Maar de uploadwnelheid gaat dus al stijgen in oktober, da's dan al 1 goeie zaak.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

wat je als telenetter kan doen is bellen met telenet en zeggen dat je van plan bent om op te zeggen vanwege oa de datalimiet en vragen of er veranderingen (verbeteringen) op komst zijn, ben eens benieuwd WAT je ze dan allemaal gaan beloven :wink: :wink: ondertussen vind ik het echt jammer dat ik dat gesprekje niet opgenomen heb :|
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

xenne schreef:wat je als telenetter kan doen is bellen met telenet en zeggen dat je van plan bent om op te zeggen vanwege oa de datalimiet en vragen of er veranderingen (verbeteringen) op komst zijn, ben eens benieuwd WAT je ze dan allemaal gaan beloven :wink: :wink: ondertussen vind ik het echt jammer dat ik dat gesprekje niet opgenomen heb :|
Denk niet dat ze je veel gaan beloven ... daarenboven mag je het gesprek niet opnemen zonder dat je hiervan de telefonist ( correspondent ) op voorhand van op de hoogte brengt ...
xenne
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:
xenne schreef:wat je als telenetter kan doen is bellen met telenet en zeggen dat je van plan bent om op te zeggen vanwege oa de datalimiet en vragen of er veranderingen (verbeteringen) op komst zijn, ben eens benieuwd WAT je ze dan allemaal gaan beloven :wink: :wink: ondertussen vind ik het echt jammer dat ik dat gesprekje niet opgenomen heb :|
Denk niet dat ze je veel gaan beloven ... daarenboven mag je het gesprek niet opnemen zonder dat je hiervan de telefonist ( correspondent ) op voorhand van op de hoogte brengt ...
tsja, tegen MIJ waren ze anders goed bezig, NIETS concreet, maar wel DRASTISCHE dinges ....

mag dat niet een gesprek opnemen? serieus :???: maar ah, er mag zoveel niet :wink:
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ditCh schreef:daarenboven mag je het gesprek niet opnemen zonder dat je hiervan de telefonist ( correspondent ) op voorhand van op de hoogte brengt ...
Dat is waar, maar bij telenet zelf nemen ze toch ook alle gesprekken op, alleen dat ze als je zelf expliciet zegt dat jij ook het gesprek opneemt dat ze dan misschien niet zo veel meer zullen beloven.
liger
Elite Poster
Elite Poster

ik had al lang een vraag erover: als 1 partij aan de andere zegt dat ze gesprek openemen en je gaat akkoord (telenet aan klant) mag dan de andere partij die gesprek OOK opnemen maar ZONDER te verwittigen?
BBB
Premium Member
Premium Member

LoSeR schreef:ik had al lang een vraag erover: als 1 partij aan de andere zegt dat ze gesprek openemen en je gaat akkoord (telenet aan klant) mag dan de andere partij die gesprek OOK opnemen maar ZONDER te verwittigen?
dat weet ik ook niet zeker
maar als het zo in de wet staat dat je de andere op de hoogte moet brengen als je het gesprek opneemt, dan zal jij dat, denk ik, ook moeten doen.
je kan natuurlijk ook int begin als je belt ff bandje laten afspelen dat jij ook je gesprek opneemt (terwijl hun bandje afspeelt)
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

smart move BBB :) niemand die dat kan bewijzen natuurlijk want op het moment van hun bandje zullen ze nog wel niet aan het opnemen zijn... maar ja dan zeg jij het niet tegen een persoon maar tegen een tape... intressant hoe dat zou uitdraaien...
zippie666
Pro Member
Pro Member

Proberen maar? :-)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

BBB schreef: Dat is waar, maar bij telenet zelf nemen ze toch ook alle gesprekken op, alleen dat ze als je zelf expliciet zegt dat jij ook het gesprek opneemt dat ze dan misschien niet zo veel meer zullen beloven.
Dat is niet waar hoor ... ze nemen sporadisch gesprekken op ( en dat zegt de lieve dame aan de IVR ook ;) ). Nogmaals ... het zou mij sterk verbazen dat er collectief bij Telenet en bij de callcenters dingen beloofd worden die Telenet niet gaat waarmaken. Geloof me vrij, zowel de externe callcenters als het interne van Telenet hebben strikte procedures en sales praatjes ... en die omvatten alles behalve dergelijke loze beloftes.
BBB
Premium Member
Premium Member

ditCh schreef:Dat is niet waar hoor ... ze nemen sporadisch gesprekken op ( en dat zegt de lieve dame aan de IVR ook ;) ).
Ik ben klant bij telenet voor digitale televisie, en ik heb daar een aantal keer moeten voor bellen naar de helpdesk, en elke keer dat ik belde kreeg ik zo'n bandje te horen dat de gesprekken konden opgenomen worden (ik zeg niet dat ze effectief werden opgenomen) maar als ze dat zeggen dat het kan zijn, dan ga ik er vanuit dat ze dat ook opnemen, en de dame(s) die ik aan de lijn heb gehad hebben mij daar nooit iets van gezegd (misschien dat het gesprek dan niet werd opgenomen dat kan) maar mij leek het toen om juridisch recht in hun schoenen te staan dat ze dat bandje lieten horen.
Dit is wel al een tijdje geleden, ik weet niet dat het nu nog zo is (van dat bandje)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

BBB schreef:
ditCh schreef:Dat is niet waar hoor ... ze nemen sporadisch gesprekken op ( en dat zegt de lieve dame aan de IVR ook ;) ).
Ik ben klant bij telenet voor digitale televisie, en ik heb daar een aantal keer moeten voor bellen naar de helpdesk, en elke keer dat ik belde kreeg ik zo'n bandje te horen dat de gesprekken konden opgenomen worden (ik zeg niet dat ze effectief werden opgenomen) maar als ze dat zeggen dat het kan zijn, dan ga ik er vanuit dat ze dat ook opnemen, en de dame(s) die ik aan de lijn heb gehad hebben mij daar nooit iets van gezegd (misschien dat het gesprek dan niet werd opgenomen dat kan) maar mij leek het toen om juridisch recht in hun schoenen te staan dat ze dat bandje lieten horen.
Dit is wel al een tijdje geleden, ik weet niet dat het nu nog zo is (van dat bandje)
Ja dat klopt ... je krijgt ALTIJD de melding dat er KAN opgenomen worden, dat wil nog niet zeggen dat het altijd opgenomen wordt ( en het is enkel de dame van de IVR die deze melding geeft ).

De gesprekken worden opgenomen om de kwaliteit van de agenten te beoordelen ( en van de gesprekken ). Men taped hier dus niet elke call ... en men weet ook niet op voorhand welke er getaped gaan worden, vandaar dat de IVR gewoon altijd de melding geeft dat het kan zijn dat men dit opneemt ;)
BBB
Premium Member
Premium Member

dus gaat ge er best vanuit dat het gesprek opgenomen wordt.
maar je kan ook zelf aan de telefoon zeggen : "Het is mogelijk dat dit gesprek opgenomen wordt"
dan heb je ze zelf ook op de hoogte gebracht
xenne
Elite Poster
Elite Poster

BBB schreef:maar je kan ook zelf aan de telefoon zeggen : "Het is mogelijk dat dit gesprek opgenomen wordt"
dan heb je ze zelf ook op de hoogte gebracht
"Dan kunnen we U niet te woord staan" :roll:

als ik me niet vergis is er ook zo'n bandje bij DoMMel dat zegt dat een gesprek KAN opgenomen worden
BBB
Premium Member
Premium Member

Dan zegt ge het subtieler he
"ik weet dat dit gesprek kan opgenomen worden, u weet dat ook?"

btw 't zou wel schoon zijn als zij u niet kunnen te woord staan als gij het gesprek opneemt, maar gij moet dan maar aanvaarden dat zij het gesprek kunnen opnemen. (als je dat niet wil aanvaarden dan is er geen helpdesk voor u)
tomg1804
Pro Member
Pro Member

Wat zegt de dame aan de lijn: "het is mogelijk dat wij dit gesprek opnemen" of zegt zij "het is mogelijk dat dit gesprek opgenomen wordt".

In het tweede geval wordt er dus niet gezegd wie het gesprek opneemt en mag je er dus van uit gaan dat de telefonist ook weet dat het gesprek kan opgenomen worden.
In dit geval kan er dus geen bezwaar zijn dat ofwel jij ofwel telenet het gesprek opneemt.
Voor de zekerheid die dame haar tekst ook opnemen natuurlijk!
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Tot welk doel zou je gesprekken opnemen? Als het om bewijsmateriaal gaat.... Vergeet het :)
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Goendi schreef:Tot welk doel zou je gesprekken opnemen? Als het om bewijsmateriaal gaat.... Vergeet het :)
Om eens te kunnen lachen met alle zever die ze vertellen.
Bewijsmateriaal is het misschien niet maar een bedrijf heeft niet graag negatieve reclame.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”