Lord Utopia schreef:Ja, die die ze betalen zijn het beu geworden en gaan naar de vijand van TN. Nu ziet Telenet haar cashflow verminderen, nu moeten ze iets doen om hun klanten te behouden, dit kunnen ze geen jaren aan een stuk volhouden
+ VDSL2 komt dichter en dichter .
Juist, dus we mogen ook iets verwachten aan onze snelheden, zoals ik al altijd zeg
Lord Utopia schreef:Ja, die die ze betalen zijn het beu geworden en gaan naar de vijand van TN. Nu ziet Telenet haar cashflow verminderen, nu moeten ze iets doen om hun klanten te behouden, dit kunnen ze geen jaren aan een stuk volhouden
+ VDSL2 komt dichter en dichter .
Juist, dus we mogen ook iets verwachten aan onze snelheden, zoals ik al altijd zeg
Lord Utopia schreef:Ja, die die ze betalen zijn het beu geworden en gaan naar de vijand van TN. Nu ziet Telenet haar cashflow verminderen, nu moeten ze iets doen om hun klanten te behouden, dit kunnen ze geen jaren aan een stuk volhouden
+ VDSL2 komt dichter en dichter .
Juist, dus we mogen ook iets verwachten aan onze snelheden, zoals ik al altijd zeg
En dit alles voor welke prijs das de vraag
Zou BGC ADSL gewoon niet aan de deur zetten, waar VDSL2 geinstaleerd is ?
ja, ik ben ook niet vanplan om onmiddelijk over te shakelen naar vdsl2.
Zal wel veel kosten.
En mijn adsl router vervangen, kheb daar wel meer dan € 100 voor betaald.
proxiboyke schreef:de verdubbeling heeft hij niet gezegd hé dat heeft een hans gezegd van de kd telenet.
Ik zie die vriend int weekend hopelijk weet ik meer van hem
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
proxiboyke schreef:de verdubbeling heeft hij niet gezegd hé dat heeft een hans gezegd van de kd telenet.
Ik zie die vriend int weekend hopelijk weet ik meer van hem
tomg1804 schreef:hij zal zwijgplicht gekregen hebben.
Of gewoon geen nieuws want er zal toch niks veranderen
zijn bron zal het niet weten, net zoals de persoon die me belde... die wist ook enkel dat er drastische veranderingen zouden gebeuren, maar wist niet precies wat. ben wel eens benieuwd, ook al ben ik straks weg
Vreemd, dit is al zoveel pagina's lang een uitsluitend Telenet topic, en toch zie ik die in het Dommel forum staan. Nu ja...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
nee mensen heb hem dat weekend niet gezien en ik zit ondertussen in zonnige oorden te genieten van mijn vakantie.
Maar je mag er zeker van zijn 5 min na zijn bezoek staat het online
Momenteel is er niets van waar.
Er is sprake in de wandelgangen, maar zeker niets officieel.
Waarschijnlijk zal het een klein beetje stijgen omdat er in oktober een release omt en de uploadsnelheid omhoog gaat.
Maar geen spectaculaire dingen.
Ok, dus als ik het hier goed begrijp mogen hun telefonisten daar leugens zitten vertellen aan de telefoon om toch maar klanten te kunnen blijven behouden.
Goe bezig, telenet!
Maar de uploadwnelheid gaat dus al stijgen in oktober, da's dan al 1 goeie zaak.
wat je als telenetter kan doen is bellen met telenet en zeggen dat je van plan bent om op te zeggen vanwege oa de datalimiet en vragen of er veranderingen (verbeteringen) op komst zijn, ben eens benieuwd WAT je ze dan allemaal gaan beloven ondertussen vind ik het echt jammer dat ik dat gesprekje niet opgenomen heb
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne schreef:wat je als telenetter kan doen is bellen met telenet en zeggen dat je van plan bent om op te zeggen vanwege oa de datalimiet en vragen of er veranderingen (verbeteringen) op komst zijn, ben eens benieuwd WAT je ze dan allemaal gaan beloven ondertussen vind ik het echt jammer dat ik dat gesprekje niet opgenomen heb
Denk niet dat ze je veel gaan beloven ... daarenboven mag je het gesprek niet opnemen zonder dat je hiervan de telefonist ( correspondent ) op voorhand van op de hoogte brengt ...
xenne schreef:wat je als telenetter kan doen is bellen met telenet en zeggen dat je van plan bent om op te zeggen vanwege oa de datalimiet en vragen of er veranderingen (verbeteringen) op komst zijn, ben eens benieuwd WAT je ze dan allemaal gaan beloven ondertussen vind ik het echt jammer dat ik dat gesprekje niet opgenomen heb
Denk niet dat ze je veel gaan beloven ... daarenboven mag je het gesprek niet opnemen zonder dat je hiervan de telefonist ( correspondent ) op voorhand van op de hoogte brengt ...
tsja, tegen MIJ waren ze anders goed bezig, NIETS concreet, maar wel DRASTISCHE dinges ....
mag dat niet een gesprek opnemen? serieus maar ah, er mag zoveel niet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ditCh schreef:daarenboven mag je het gesprek niet opnemen zonder dat je hiervan de telefonist ( correspondent ) op voorhand van op de hoogte brengt ...
Dat is waar, maar bij telenet zelf nemen ze toch ook alle gesprekken op, alleen dat ze als je zelf expliciet zegt dat jij ook het gesprek opneemt dat ze dan misschien niet zo veel meer zullen beloven.
ik had al lang een vraag erover: als 1 partij aan de andere zegt dat ze gesprek openemen en je gaat akkoord (telenet aan klant) mag dan de andere partij die gesprek OOK opnemen maar ZONDER te verwittigen?
LoSeR schreef:ik had al lang een vraag erover: als 1 partij aan de andere zegt dat ze gesprek openemen en je gaat akkoord (telenet aan klant) mag dan de andere partij die gesprek OOK opnemen maar ZONDER te verwittigen?
dat weet ik ook niet zeker
maar als het zo in de wet staat dat je de andere op de hoogte moet brengen als je het gesprek opneemt, dan zal jij dat, denk ik, ook moeten doen.
je kan natuurlijk ook int begin als je belt ff bandje laten afspelen dat jij ook je gesprek opneemt (terwijl hun bandje afspeelt)
smart move BBB niemand die dat kan bewijzen natuurlijk want op het moment van hun bandje zullen ze nog wel niet aan het opnemen zijn... maar ja dan zeg jij het niet tegen een persoon maar tegen een tape... intressant hoe dat zou uitdraaien...
BBB schreef:
Dat is waar, maar bij telenet zelf nemen ze toch ook alle gesprekken op, alleen dat ze als je zelf expliciet zegt dat jij ook het gesprek opneemt dat ze dan misschien niet zo veel meer zullen beloven.
Dat is niet waar hoor ... ze nemen sporadisch gesprekken op ( en dat zegt de lieve dame aan de IVR ook ). Nogmaals ... het zou mij sterk verbazen dat er collectief bij Telenet en bij de callcenters dingen beloofd worden die Telenet niet gaat waarmaken. Geloof me vrij, zowel de externe callcenters als het interne van Telenet hebben strikte procedures en sales praatjes ... en die omvatten alles behalve dergelijke loze beloftes.
ditCh schreef:Dat is niet waar hoor ... ze nemen sporadisch gesprekken op ( en dat zegt de lieve dame aan de IVR ook ).
Ik ben klant bij telenet voor digitale televisie, en ik heb daar een aantal keer moeten voor bellen naar de helpdesk, en elke keer dat ik belde kreeg ik zo'n bandje te horen dat de gesprekken konden opgenomen worden (ik zeg niet dat ze effectief werden opgenomen) maar als ze dat zeggen dat het kan zijn, dan ga ik er vanuit dat ze dat ook opnemen, en de dame(s) die ik aan de lijn heb gehad hebben mij daar nooit iets van gezegd (misschien dat het gesprek dan niet werd opgenomen dat kan) maar mij leek het toen om juridisch recht in hun schoenen te staan dat ze dat bandje lieten horen.
Dit is wel al een tijdje geleden, ik weet niet dat het nu nog zo is (van dat bandje)
ditCh schreef:Dat is niet waar hoor ... ze nemen sporadisch gesprekken op ( en dat zegt de lieve dame aan de IVR ook ).
Ik ben klant bij telenet voor digitale televisie, en ik heb daar een aantal keer moeten voor bellen naar de helpdesk, en elke keer dat ik belde kreeg ik zo'n bandje te horen dat de gesprekken konden opgenomen worden (ik zeg niet dat ze effectief werden opgenomen) maar als ze dat zeggen dat het kan zijn, dan ga ik er vanuit dat ze dat ook opnemen, en de dame(s) die ik aan de lijn heb gehad hebben mij daar nooit iets van gezegd (misschien dat het gesprek dan niet werd opgenomen dat kan) maar mij leek het toen om juridisch recht in hun schoenen te staan dat ze dat bandje lieten horen.
Dit is wel al een tijdje geleden, ik weet niet dat het nu nog zo is (van dat bandje)
Ja dat klopt ... je krijgt ALTIJD de melding dat er KAN opgenomen worden, dat wil nog niet zeggen dat het altijd opgenomen wordt ( en het is enkel de dame van de IVR die deze melding geeft ).
De gesprekken worden opgenomen om de kwaliteit van de agenten te beoordelen ( en van de gesprekken ). Men taped hier dus niet elke call ... en men weet ook niet op voorhand welke er getaped gaan worden, vandaar dat de IVR gewoon altijd de melding geeft dat het kan zijn dat men dit opneemt
dus gaat ge er best vanuit dat het gesprek opgenomen wordt.
maar je kan ook zelf aan de telefoon zeggen : "Het is mogelijk dat dit gesprek opgenomen wordt"
dan heb je ze zelf ook op de hoogte gebracht
BBB schreef:maar je kan ook zelf aan de telefoon zeggen : "Het is mogelijk dat dit gesprek opgenomen wordt"
dan heb je ze zelf ook op de hoogte gebracht
"Dan kunnen we U niet te woord staan"
als ik me niet vergis is er ook zo'n bandje bij DoMMel dat zegt dat een gesprek KAN opgenomen worden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m TV : Belgacom TV Comfort Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Dan zegt ge het subtieler he
"ik weet dat dit gesprek kan opgenomen worden, u weet dat ook?"
btw 't zou wel schoon zijn als zij u niet kunnen te woord staan als gij het gesprek opneemt, maar gij moet dan maar aanvaarden dat zij het gesprek kunnen opnemen. (als je dat niet wil aanvaarden dan is er geen helpdesk voor u)
Wat zegt de dame aan de lijn: "het is mogelijk dat wij dit gesprek opnemen" of zegt zij "het is mogelijk dat dit gesprek opgenomen wordt".
In het tweede geval wordt er dus niet gezegd wie het gesprek opneemt en mag je er dus van uit gaan dat de telefonist ook weet dat het gesprek kan opgenomen worden.
In dit geval kan er dus geen bezwaar zijn dat ofwel jij ofwel telenet het gesprek opneemt.
Voor de zekerheid die dame haar tekst ook opnemen natuurlijk!