telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

juist telefoontje gehad of ik niet telenet internet wille nemen, ja als ik wat meer volume wilde dan kon ik dat krijgen een 35 GB voor iets van een 60 euro ... mm k heb er toch mss een milisec over nagedacht snelheid zou wel tof zijn, mja k ben tevrede over dommel en elke maand smallband bij telenet zie ik niet zitten hoor
ahja tis supersnel (dage op smallband terecht komt)
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

hmmm 't is ier al zo tof op UB van telenet vs dommelgroupies en nu dit topic :lol:: terrible timing

BTW is al gebeurd
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ok sorry voor de dubbele post dan :-p
btw moest telenet nu bellen en mij evenveel volume geven of toch niet veel verschil dan zou ik er wel over nadenken, dit als de prijs ook geen groot verschil was
(bijv toen UPC nog bestond wilde ik dat ook nemen, maar dat kon niet in mijn regio)
p.s.: ik wil zeker geen oorlog beginnen tegen de telenet-fans hoor
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

BBB schreef:p.s.: ik wil zeker geen oorlog beginnen tegen de telenet-fans hoor

Waar ga je die vinden? :roll:
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 mar 2004, 22:24

BBB schreef:ok sorry voor de dubbele post dan :-p

p.s.: ik wil zeker geen oorlog beginnen tegen de telenet-fans hoor



hmmm,

Ik wist niet dat deze bestonden
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

hellsnake schreef:Waar ga je die vinden? :roll:

Mja ge hebt altijd ergens voor- en tegenstanders :P
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ben vandaag ook gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij DOMMEL, anders had ik wellicht getwijfeld. telenet is nu éénmaal niet zo slecht als sommige beweren, na 7 jaar vertrekken doet toch raar
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

xenne schreef:ben vandaag ook gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij DOMMEL, anders had ik wellicht getwijfeld. telenet is nu éénmaal niet zo slecht als sommige beweren, na 7 jaar vertrekken doet toch raar


Ok maar wat gaat dat weer kosten als er iets van waar is.
@xenne heb je dit ook bij pandora userbase gepost?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

yama schreef:Ok maar wat gaat dat weer kosten als er iets van waar is.
@xenne heb je dit ook bij pandora userbase gepost?


inderdaad prijs zal niet kunnen tippen aan DOMMEL.... maar ik heb wel het gevoel dat er IETS zal veranderen in goeie zin bij telenet, wat ook logisch is want wat ze nu bieden is gewoon te belachelijk voor woorden. ik heb dit (nog) niet gepost op PUB
Laatst gewijzigd door xenne op 07 aug 2007, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Heb je post in pub forum geplaatst xenne.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

yama schreef:Heb je post in pub forum geplaatst xenne.

oké; bedankt yama 8) btw, ben jij de yama van't café?
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

van het café euch denk het niet zegt mij niks dus ben ik het waarschijnlijk niet of moet ik een vorm van geheugenverlies hebben :lol: .
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Lol, onbeperkt internet, dat zeggen ze nu toch ook al in de reclames ?
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

xenne schreef:ben vandaag ook gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij DOMMEL, anders had ik wellicht getwijfeld. telenet is nu éénmaal niet zo slecht als sommige beweren, na 7 jaar vertrekken doet toch raar


OFFTOPIC: Heb je één of andere vorm van kromme vingers of kan je Telenet gewoonweg niet typen?
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Kriep schreef:
xenne schreef:ben vandaag ook gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij DOMMEL, anders had ik wellicht getwijfeld. telenet is nu éénmaal niet zo slecht als sommige beweren, na 7 jaar vertrekken doet toch raar


OFFTOPIC: Heb je één of andere vorm van kromme vingers of kan je Telenet gewoonweg niet typen?
Ik vind het hele telenet gedoe ook overdreven. Heb dat ook gezegd op PUB forum. Hij mag dan nog Telenet haten voor wat het is, telenet is er voor mij over.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Lord Utopia schreef:
Kriep schreef:
xenne schreef:ben vandaag ook gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij DOMMEL, anders had ik wellicht getwijfeld. telenet is nu éénmaal niet zo slecht als sommige beweren, na 7 jaar vertrekken doet toch raar


OFFTOPIC: Heb je één of andere vorm van kromme vingers of kan je Telenet gewoonweg niet typen?
Ik vind het hele telenet gedoe ook overdreven. Heb dat ook gezegd op PUB forum. Hij mag dan nog Telenet haten voor wat het is, telenet is er voor mij over.

ik HAAT TELENET helemaal niet, dat moet toch blijken uit m'n berichtje. liever had ik gewoon bij telenet kunnen blijven, maar ze hebben me gedwongen m'n geluk elders te gaan zoeken. maar sorry voor het gebruik van telenet, ik heb dat hier overgenomen, vond het gewoon grappiger klinken ;) maar zal m'n leven beteren :p btw, heb geen spijt van dat ik wegga bij TELENET - ik had het alleen veel EERDER moeten doen. die persoon die ik aan de lijn had vandaag was toch erg overtuigend dat er dingen gaan veranderen, kan ook bijna niet anders want er zijn veel opzeggers de laatste dagen
Laatst gewijzigd door xenne op 07 aug 2007, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

xenne schreef:ben vandaag ook gecontacteerd door telenet, nav mijn opzeg. de persoon kon me beloven dat er op het einde van dit jaar DRASTISCHE dingen gaan veranderen bij telenet, wat betreft datalimieten. contrete info kon hij niet geven, maar hij liet fkes later zelfs ongelimiteerd vallen. enfin, zijn telefoontje kwam te laat daar ik al contract getekend heb bij DOMMEL, anders had ik wellicht getwijfeld. telenet is nu éénmaal niet zo slecht als sommige beweren, na 7 jaar vertrekken doet toch raar

Waarschijnlijk zullen ze weer bedoelen met dat ongelimiteerd in de context van dat ze de abonnementen van UPC (die ongelimiteerd hadden) misschien gaan gelijkstellen met die van telenet. En zo dus ongelimiteerd afschaffen en dus de o zo ruime limieten van telenet invoeren.

Maar ja, hopelijk heeft die persoon die je aan de lijn had toch gelijk en gaat telenet eindelijk hopelijk is iets doen aan die verdomde limieten.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Kriep schreef:OFFTOPIC: Heb je één of andere vorm van kromme vingers of kan je Telenet gewoonweg niet typen?


Neenee, dat is omdat satirisch taalgebruik toegelaten is op het forum.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

localhost schreef:Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?


Dommel groupies hé ... need I say more ?
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

ditCh schreef:
localhost schreef:Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?


Dommel groupies hé ... need I say more ?


ok dus ben ik voorlopig nog een telenetgroupie :lol:

local staat in pubforum nu :| .
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ditCh schreef:
localhost schreef:Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?


Dommel groupies hé ... need I say more ?


nee gewoon omdat ik als dommelgebruiker ben gecontacteerd door telenet
en omdat ze het bij telenet raar vonden dat ik niet naar hun wilde komen om te genieten van hun aanbod
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Afbeelding

:twisted: :wink:
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

BBB schreef:
ditCh schreef:
localhost schreef:Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?


Dommel groupies hé ... need I say more ?


nee gewoon omdat ik als dommelgebruiker ben gecontacteerd door telenet
en omdat ze het bij telenet raar vonden dat ik niet naar hun wilde komen om te genieten van hun aanbod


Ze vinden zoveel dingen raar bij Telenet. Ook toen ik belde om mijn analoge kabel op te zeggen, werd ik onmiddellijk doorverbonden naar één of andere mevrouw:
"Meneer, u wil uw analoge kabel opzeggen?"
"Ja"
(verbaasd)"Ja maar, we gaan u dan afsluiten he"
"Dat weet ik"
(nog verbaasder)"Ge gaat geen tv meer kunnen kijken he"
"Dat weet ik"

Menske wist gewoon niet meer waar ze had. Precies alsof ik raar ben dat ik geen tv wil kijken. :lol:
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

damn gewoon aansluiten om dan zo een conversatie te kunne hebben :D
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

ditCh schreef:
localhost schreef:Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?


Dommel groupies hé ... need I say more ?

<flame>
Dommel groupies hé... misschien de belangrijkste reden om geen klant te worden bij Dommel.
"ha gij zijt ook zo nen Dommel groupie geworden"
</flame>
:twisted:
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

DarthDavy schreef:Menske wist gewoon niet meer waar ze had. Precies alsof ik raar ben dat ik geen tv wil kijken.


Groot gelijk heb je. Ze zijn er allemaal van overtuigd de laatste tijd, bij de grote spelers toch, dat een combinatie-pakket van breedband+televisie+vaste telefoon nu een soort levensnoodzakelijk iets geworden is, iets zoals lucht happen.

Geef mij maar Dommel internet en een GSM, dat is genoeg.

OFFTOPIC/ Probeer maar eens Coditel TV in Brussel, dat is kabel TV net zoals Telenet in Vlaanderen (niet mijn idee geweest, maar van mijn huisgenoten). 1) Monopolie-positie op de kabel in Brussel centrum. 2) Een telefonisch support dat zo gebrekkig is, zelfs de ergste internet-provider in Vlaanderen kan er niet aan tippen. 3) Een rotzooi modem/decoder waarvan de audio-kaart al 2 keer kapot is gegaan. Beeld zonder geluid, leuk. En ze kunnen de kaart niet eens vervangen, heel het toestel moet iedere keer vervangen worden. 4) Maanden wachten op den technieker. /OFFTOPIC
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:
localhost schreef:Wat doet deze Telenet-topic in de Dommel-rubriek?


Dommel groupies hé ... need I say more ?


Dommel groupies :lol:

Telenet en Belgacom groupies zal je nooit tegenkomen, tenzij een undercover medewerker :wink:
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Tis niet dat ik geen kabeltelevisie wil he... Ik wil er gewoon geen schandalig hoog bedrag voor bedragen.

Net zoals ik ook een Ferrari zou willen, maar daar ook nie mijn ganse maandloon ga aan hangen. Dus doe ik het zonder Ferrari, maar met een Volkswagen. Dus ik doe het zonder kabeltv en met tv via het antenneke.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

DarthDavy schreef:Tis niet dat ik geen kabeltelevisie wil he... Ik wil er gewoon geen schandalig hoog bedrag voor bedragen.

Net zoals ik ook een Ferrari zou willen, maar daar ook nie mijn ganse maandloon ga aan hangen. Dus doe ik het zonder Ferrari, maar met een Volkswagen. Dus ik doe het zonder kabeltv en met tv via het antenneke.


Lijkt me leuk, met zo'n kleine antenne kijken. Dan kom je helemaal in de wintersfeer (met al die sneeuw en zo).
En jah, €12 per maand voor kabeltelevisie is soms een onoverkomelijk bedrag. Alle respect voor zou ik dan zeggen...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Kriep schreef:
DarthDavy schreef:Tis niet dat ik geen kabeltelevisie wil he... Ik wil er gewoon geen schandalig hoog bedrag voor bedragen.

Net zoals ik ook een Ferrari zou willen, maar daar ook nie mijn ganse maandloon ga aan hangen. Dus doe ik het zonder Ferrari, maar met een Volkswagen. Dus ik doe het zonder kabeltv en met tv via het antenneke.


Lijkt me leuk, met zo'n kleine antenne kijken. Dan kom je helemaal in de wintersfeer (met al die sneeuw en zo).
En jah, €12 per maand voor kabeltelevisie is soms een onoverkomelijk bedrag. Alle respect voor zou ik dan zeggen...


Sja je kan beter sateliet tv nemen voor 10 euro. Heb je vrijheid om op te nemen, geen dure Flexview ofzo
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

ljd schreef:
Kriep schreef:
DarthDavy schreef:Tis niet dat ik geen kabeltelevisie wil he... Ik wil er gewoon geen schandalig hoog bedrag voor bedragen.

Net zoals ik ook een Ferrari zou willen, maar daar ook nie mijn ganse maandloon ga aan hangen. Dus doe ik het zonder Ferrari, maar met een Volkswagen. Dus ik doe het zonder kabeltv en met tv via het antenneke.


Lijkt me leuk, met zo'n kleine antenne kijken. Dan kom je helemaal in de wintersfeer (met al die sneeuw en zo).
En jah, €12 per maand voor kabeltelevisie is soms een onoverkomelijk bedrag. Alle respect voor zou ik dan zeggen...


Sja je kan beter sateliet tv nemen voor 10 euro. Heb je vrijheid om op te nemen, geen dure Flexview ofzo


Mijn avonden zijn altijd gevuld met TVP Polonia, RTP, Bloomberg Television, en Al Jazeera. Dat zijn zenders die mij écht kunnen boeien. En inderdaad, Flexview heb ik niet nodig want programma's die ik niet versta hoef ik niet te pauzeren.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

heb ik al langer gezegd dat er iets ging veranderen bij telenet. Normaal gaan eerst de snelheden van de uploads verdubbelen.
Dit gebeurd heel binnenkort.
Een vriend van mij is gisteren teruggekomen uit vakantei, werkt bij telenet.
Normaal komt hij ieder weekend op bezoek en hoop jullie dan te vertellen hoe het zit
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

proxiboyke schreef:heb ik al langer gezegd dat er iets ging veranderen bij telenet. Normaal gaan eerst de snelheden van de uploads verdubbelen.
Dit gebeurd heel binnenkort.
Joehoe... nog rapper platten band.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

even zelf gebeld naar telenet
gezegd dat ik belgacom adsl had en zat te twijfelen tussen dommel en telenet en ook daar wisten ze te vertellen dat de limieten zouden verdubbelen
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Welke limieten upload of bandbreedte limiet :-D
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

proxiboyke schreef:even zelf gebeld naar telenet
gezegd dat ik belgacom adsl had en zat te twijfelen tussen dommel en telenet en ook daar wisten ze te vertellen dat de limieten zouden verdubbelen
24 Tegen 75Gig van Dommel, goed bezig TN Not.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Petrikske schreef:
proxiboyke schreef:even zelf gebeld naar telenet
gezegd dat ik belgacom adsl had en zat te twijfelen tussen dommel en telenet en ook daar wisten ze te vertellen dat de limieten zouden verdubbelen
24 Tegen 75Gig van Dommel, goed bezig TN Not.

Het is een goed begin. Alvast veel beter dan de 2GB die skynet uithaalde.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

hellsnake schreef:Het is een goed begin. Alvast veel beter dan de 2GB die skynet uithaalde.
Is toch hetzelfde dan wat TN net voordien deed, van 10 naar 12Gig?

Vind dat het gewoon te laag is die verdubbeling, maar kan me voorstellen dat velen content zullen zijn.

En op het einde lachen de grote 2 nog harder, ja wees maar zeker dat BC snel zal volgen.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

24gig heeft natuurlijk al meer ademruimte , maar is nog altijd weinig als je veel webstreams enzo bekijkt
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”