ketter schreef:King Nothing schreef:Praetorian schreef:Goendi schreef:En wat zeiden ze?
check kabels etc. Er lijkt geen technisch probleem te zijn. Een uur of tweetal uur na het posten van mn bericht was het probleem opgelost. Zonder iets te veranderen aan bekabeling of instellingen.
dat zeggen ze altijd..
ik had zaterdagavond en zondagochtend ook internet problemen.
Zondag middag gebeld. Waarschijnlijk lag het aan belgacom die ergens in de buurt aant werken is, zei de dommel medewerkster, die trouwens heel onvriendelijk was..
Nu ja , tis opgelost.. voor hoelang?
King Nothing maar jij bent zelf ook niet 1 van de vriendelijkste heb ik vernomen
Dus eerst hand in eigen boezem steken voordat je wat zegt.
Kijk het kan goed zijn dat je telkens problemen hebt maar als bij dommel alles ok is dan moet het probleem wel bij jouzelf of bij belgacom liggen.Maar blijkbaar begrijp jij dat zelf nog steeds niet
Laat je snelheid wat minder zetten als je toch zoveel uitval hebt en dan zal het hoogstwaarschijnlijk al een stuk beter gaan.Denk eraan dat je niet altijd ver van de centrale moet zitten om problemen te hebben maar veel kabels zitten al zolang in de grond dat ze aan het rotten zijn
hoe verneem jij dat ik zelf niet vriendelijk ben?
ik zit nu +1 maand bij dommel, en het ligt ofwel aan mijn installatie of aan belgacom, volgens dommel. Nooit aan hun eigen installaties.
Ik heb , ter uwer informatie, mijn snelheid van 3.3 naar 2.2 laten aanpassen. (3.3 werkte trouwens prima bij belgacom) en nog steeds , wel minder, hebben we uitval..
En een advies, ketter.. hou op met u te bemoeien met dingen waar je zelf het fijne niet van weet.. het is voor mij en anderen veel aangenamer om probleemoplossende antwoorden te krijgen, of mensen hun verhaal te horen