Avenger 2.0 schreef:
Ik ben nog maar een half jaar klant en heb maar 1 factuur (die ik niet aangekregen heb) te laat betaald!
Ik kreeg direct een brief waar in stond dat ik binnen de 3 werkdagen moest betalen, of anders zou me mijn internet afsluiten!
dan heb je
1) ofwel een ERG slechte postbode die de helft niet in de bus steekt
2) je herinnering weggesmeten
3) en niet zelf even gedacht "tjiens, er is nog geen rekening geweest" en even op myproximus gekeken (luiheid van jou kant blijft luiheid)
4) of lieg je hier
het hele proximus gebeuren is geautomatiseerd en "direct een brief dat je 3 dagen hebt" is zever:
dus je hebt 1 maand ofzo om de factuur te betalen en dan NOG een maand als ze je die brief sturen (en dan is de factuur dus al vervallen...)
like i said, ik heb deze maand vorige week pas 2 vervallen facturen betaald en heb nog nooit herinneringskosten betaald of afgesloten geweest.
het is dan ook niet dat ik systematische wanbetaler ben, maar wegens omschakeling van zaken heb ik geen zoomit meer maar bleeft dat nog staan,
dus ik kreeg de facturen ook niet meer + ik was te lui voor myproximus (zie je, luiheid klant, al heb ik ook het excuus dat myproximus -nog steeds- niet op FF in linux werkt...
) en dus was het wachten op die brief en dan heb ik zelfs NOG gewacht tot zelfs NA de datum op die brief (weekje later betaald).
dus om gewoon gelijk te zeggen dat pxm hier slecht bezig is ofzo... yeah, nee, dat gaat er bij mij niet in.
vroeger toen providers (telenet bedoel ik dan, want dat had ik toen) je gewoon een aanmaningskost gaven bij de 1ste brief (7 euro), TOEN kon je idd klagen (enfin, dan nog...) maar nu?
"klant is koning" is wat overroepen, surtout omdat "klant" wil zeggen BETALEND en "koning" het omgekeerde verwacht (kijk maar naar albert en zijn "mager" pensioen)
*edit* overigens was die kost in januari nog 13 euro, daar heb ik ook nog de brief van liggen