M7 gestart met anti cardshare op télésat .

Alles over TV via satelliet
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Jack Daniels schreef:Net even geprobeerd op TVV; geen beeld; op CanaalDigitaal blijkt alles wel normaal te werken. Dreambox 800 met CCCam hier.



CD voert deze update pas 2de week januari in , tvv en TS zijn proefkonijnen .
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik geef m'n geld niet uit aan mafiapraktijken ergens in het oostblok, maar een extra kaart enkel willen verkopen met ci (tenzij je een serienummer van een tvvontvanger kan opgeven) is natuurlijk niet veel beter. TVV weet toch ook dat enkel klanten zonder die ontvangers nu extra kaartjes gaan moeten aanschaffen.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

En wat heb je op die kaartjes , juist ja , een beperkt bassis aanbod . Dus geen eurocent waard . Met deze maatregel moeten ze per gezin onder zelfde dak er maar een paar verdelen , tegen bv2.5 € pm . Maar dan wel met het hoofdabbo op , en net daar wringt het dictatuur schoentje !!!
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ok Ik heb hier 5 dreamboxen. Dan maar Canal+ Nl prio geven boven tvvlaanderen (en payserver zoeken) ? (Prio.cfg: P: 100:6a, 100:6c )
Best irritant, hoop dat ze het snel kraken (anders opzeg tvvlaanderen), waar kan ik doneren ? !

Als het hier na een maand nog niet opgelost is neem ik zeker een payserver die hun klanten wel respecteert.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Cd volgt 2de week januari . Allemaal massaal opzeggen , heb ik zonet ook gedaan . en ja als het kan een payserver nemen .
Afbeelding
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik heb een share (TVVlaanderen en CanaalDigitaal) via een payserver in NL. Zelfs bij die payserver is het al gedaan met TVVlaanderen. Ik zie niet in hoe een (andere) payserver wel een oplossing zou kunnen bieden?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
bvhaute
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 dec 2011, 00:13
Bedankt: 3 keer

Ik heb me ook die bedenking gemaakt dat met payservers het probleem toch hetzelfde zal zijn, dus dat is toch geen oplossing denk ik (of vergis ik mij?)
Als er echt geen oplossing komt zeg ik mijn tvvlaanderen op en ga ik maar terug naar scarlet/telenet of belgacom en gebruik ik mijn vu+duo als surplus. Ik ga het voorlopig nog een maandje of zo bekijken en dan wel zien hoe het evolueert. Blijkbaar zien ze dreambox-gebruikers niet als volwaardige klanten bij TV-vlaanderen of gaan ze er van uit dat dreambox gebruikers allemaal gratis kijken.
bvhaute
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 dec 2011, 00:13
Bedankt: 3 keer

Zou dit een mogelijke oplossing zijn:

http://www.telesat.be/prospects/bouquets.aspx?id=55

is een telesat abbo in combinatie met de optie tv-vlaanderen. Ik heb geen idee of die beperking van 4 decoderingen per kaart hier wel geldt of niet.
Prijs komt dan wel duurder uit...
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Dat is geen oplossing hé , ook bij Telesat is de anti-cardshare regeling al actief
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Er is reeds een work-around met OSCAM :-D

ratelimit ECM: 4
ratelimit seconds: 10

Ik gebruik de experimental versie (OSCAM is trouwens open source). Een grote poule kan dan wel helpen.

Voor diegenen die van cccam naar oscam willen overstappen.
Ik vond net al een progje waarmee je een cccam.cfg kunt uitlezen en dit progje maakt daar dan weer
oscam server en oscam user files van even googlen naar cccam2oscam
grtz humtopf
Laatst gewijzigd door silencer op 14 dec 2011, 11:49, 2 keer totaal gewijzigd.
bvhaute
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 dec 2011, 00:13
Bedankt: 3 keer

Lomp van mij, 't stond nochtans in de titel van de topic en ik heb er toch nog over gelezen...
Er is dus geen alternatief dus 't zal afwachten zijn of de dreambox community er iets op vindt (ik zal die OSCAM-tip zeker eens bekijken, thanx daarvoor), en zoniet wordt het mijn tv-vlaanderen abbo opzeggen wat mij betreft...
Jammer dat er geen andere alternatieve satelliet-aanbieders zijn waar de vlaamse zenders beschikbaar zijn.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Oscam is niet echt een oplossing hé.
Wat ik gelezen heb : met oscam kan je je kaart updaten (2-> 4 zenders) en kan je het zo instellen dat er nooit meer dan 4 zenders bekeken kunnen worden (enkel 5 de zwart ipv van alles zwart)
Correct me if i'm wrong (please !!!!)
Vanavond heb ik terug kaarten en zal ik eens testen of je met de tvv ci in een vu+ de update wel kan binnen krijgen...
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Ik vraag me eigenlijk af waarom je meer dan 4 gelijktijdige decoderingen nodig hebt? In praktijk zou je hiervoor al 4 verschillende zenders terzelfdertijd moeten opnemen en daarbij nog naar een extra kanaal willen kijken. Of je zou al meerdere ontvangers moeten hebben waarmee je in totaal naar meer dan 4 verschillende zenders wil kijken/opnemen.

Anderzijds denk ik dat dergelijke beperkingen weinig uithalen. Die grote commerciële cardservers zullen nu gewoon wat extra kaarten aanschaffen.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

4 decoderingen of meer

bijverdienste komt in gevaar,?
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

hoe een actie tegen piratery zoveel reactie kan uitlokken.

1 oplossing een legaal abbo + kost
2 oplossing illegaal geld uit geven aan de handige boys , klagen hoeft niet me dunkt.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

iceke schreef:Oscam is niet echt een oplossing hé.
Wat ik gelezen heb : met oscam kan je je kaart updaten (2-> 4 zenders) en kan je het zo instellen dat er nooit meer dan 4 zenders bekeken kunnen worden (enkel 5 de zwart ipv van alles zwart)
Correct me if i'm wrong (please !!!!)
Vanavond heb ik terug kaarten en zal ik eens testen of je met de tvv ci in een vu+ de update wel kan binnen krijgen...

Updaten is mij niet gelukt met OScam. Met veel peers zie ik het probleem niet.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

lithion schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom je meer dan 4 gelijktijdige decoderingen nodig hebt? In praktijk zou je hiervoor al 4 verschillende zenders terzelfdertijd moeten opnemen en daarbij nog naar een extra kanaal willen kijken. Of je zou al meerdere ontvangers moeten hebben waarmee je in totaal naar meer dan 4 verschillende zenders wil kijken/opnemen.

Je kan via één transponder, dus via één tuner meerdere, dus zelfs meer dan vier (tot voor enkele dagen), tegelijk van die transponder opnemen.
Heb je een dualtuner zoals vu+duo dan kun je daarbij nog een aantal kanalen via een andere transponder opnemen.
Eén en ander beperkt door je processor.
Of je in de praktijk aan meer dan 4 toekomt is de vraag.
Maar één tuner geeft al de mogelijkheid direct te kijken, maar dan ook nog een ander kanaal via het netwerk via vlc op een pc (werkt uitstekend)
Daarbij wat programma's opnemen zit je snel boven de vier.
Laat staan wanneer je in een gezin twee vu+duo's hebt, die via cccam gekoppeld zijn op één kaart, waar ieder zijn behoeften heeft.
Het vervelende van de limiet is dat bij overtreding van de vier alle gebruikers voor 10sec op zwart gaan, ook timeshift raakt volledig van slag.

En let op: er was tot nu toe nooit een beperking op homesharen, Canaldigitaal werkte daar (passief) aan mee.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

fendtje schreef:hoe een actie tegen piratery zoveel reactie kan uitlokken.

1 oplossing een legaal abbo + kost
2 oplossing illegaal geld uit geven aan de handige boys , klagen hoeft niet me dunkt.

Doordat niets aangekondigd werd, opeens werken de kanalen thuis niet meer (stonden op 3 dreamboxen een tvvlaanderen zender open=> alles zwart). Je kunt lang zoeken naar de oorzaak ! Gelukkig zijn er nog fora zoals sat4all.

Smartwi etc werkt nu ook niet meer.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Hier hebben we ook TVV en tot nu toe werkt alles nog zoals voordien, nog altijd geen problemen ondervonden (tot nu toe).
Wij hebben hier ook 3 ontvangers waar tegelijkertijd op gekeken wordt (intern cardsharing) en die in de living staat gebruiken ze veel voor op te nemen.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Een van de redenen voor mij om geen Belgacom/Telenet binnen te pakken was juist de vrijheid van ontvanger bij TVV. (niet het zwart kijken)
Nu wordt m'n vrijheid danig beperkt tot 1 dualtuner per kaart, wat natuurlijk een beetje gek is omdat tvv hun kaarten altijd los heeft verkocht.
Het is toch niet omdat ik 5 ontvangers heb dat ik nu ineens 5X20€ per maand zou moeten dokken aan TVV ? Dat is er wat over.
Veel Sat kijkers nemen juist TVV in huis omdat ze flexibel (zijn) waren in het kijken op meerdere tv's en dan kom je natuurlijk snel bij de linux ontvangers/smartwii's uit. Iets wat nu dus ineens, zonder mededeling niet meer werkt.
Soit, ik ben vandaag een 2de extra kaart gaan kopen die ik blijkbaar niet via de site kan activeren en waarvoor ik morgen dus weer ff enige tijd tegen 15ct/minuut naar hun helpdesk nummer kan gaan bellen.
Spijtig dat ik tijdens de bouw geen nutsvoorzieningen getroffen heb voor kabel/coax, anders hadden ze vandaag buiten gelegen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

ik begrijp die hele drukte hier niet... De meeste vlaamse zenders komen bij mij niet eens maandelijks op mijn scherm! Wat maakt deze dan zo interessant om ze zelfs tot 4 keer (en meer) te willen vastleggen :???:
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Niet iedereen denkt zoals jij denkt.
Dus je moet niet veralgemenen.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Wel ja, ik had hetzelfde gevoel. Meer dan vier zenders op hetzelfde moment vind ik veel.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

En waarom is dit veel ?
2 puberende kinderen,een dualreciever in de living en nog 1 extra in de keuken of slaapkamer... dan neem je geen Telenet/Belgacom he.. je bent goedkoper af met TVV.
De ene kijkt raar wanneer je 6 tv's in huis hebt, de andere kijkt raar wanneer je meer dan 1000 smsjes per maand verzend :angel:

Degene die niet willen betalen gaan nu allemaal van cccam naar oscam en vergroten hun netwerk, problem solved, wat legaal was, kan nu enkel illegaal opgelost worden. Geef het wat tijd, nu moet je wel vrienden gaan zoeken in Nederlandse kringen ;-)

Voor de mensen die dat niet zien zitten, de satboeren hebben wel nog losse kaarten, 79€ + 30€ activatie) 1 kaartje per 2 ontvangers voor cccam of 1 kaartje per 4 ontvangers voor de andere cam's. (Heb vandaag aan't prullen geweest met enigma1 ontvangers en cccam, 2 werkt goed, met 3 krijg je na verloop van tijd freezes op 2 zenders; Dus je kaart in een originele ontvanger updaten en daarna in cccam werkt niet, je moet echt overschakelen naar andere cam om 4 zenders te kijken)
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

silencer schreef:Er is reeds een work-around met OSCAM :-D

ratelimit ECM: 4
ratelimit seconds: 10

Ik gebruik de experimental versie (OSCAM is trouwens open source). Een grote poule kan dan wel helpen.

Voor diegenen die van cccam naar oscam willen overstappen.
Ik vond net al een progje waarmee je een cccam.cfg kunt uitlezen en dit progje maakt daar dan weer
oscam server en oscam user files van even googlen naar cccam2oscam
grtz humtopf


Voor cccam ook , heb dat ook toevallig gelezen op ander forum .

Heractivatie aanvragen en op één zetten . Na 10 sec datum en 5 emm's binnen , en 4 zenders mogelijk . Zou ook werken voor smartwii en clone+ ( wel niet zo zeker van ).

card reader /dev/sci1
handled 575(574) ecms and 5(5) emms
SECA card 00*******************
0000 MANAGMENT : 2012-02-15
006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15



Weer een ziekelijke leugen van het gaat niet met een softcam die update . Ik walg elke minuut meer van dat bedrijf ! .
Afbeelding
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

typisch ook aan TVV is dat ze vandaag een nieuwsbrief rondsturen en geen woord reppen over die veranderingen :roll:
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Da zal allemaal top secret zijn zekers :twisted: .
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

dopke schreef:
silencer schreef:Er is reeds een work-around met OSCAM :-D

ratelimit ECM: 4
ratelimit seconds: 10

Ik gebruik de experimental versie (OSCAM is trouwens open source). Een grote poule kan dan wel helpen.

Voor diegenen die van cccam naar oscam willen overstappen.
Ik vond net al een progje waarmee je een cccam.cfg kunt uitlezen en dit progje maakt daar dan weer
oscam server en oscam user files van even googlen naar cccam2oscam
grtz humtopf


Voor cccam ook , heb dat ook toevallig gelezen op ander forum .

Heractivatie aanvragen en op één zetten . Na 10 sec datum en 5 emm's binnen , en 4 zenders mogelijk . Zou ook werken voor smartwii en clone+ ( wel niet zo zeker van ).

card reader /dev/sci1
handled 575(574) ecms and 5(5) emms
SECA card 00*******************
0000 MANAGMENT : 2012-02-15
006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15



Weer een ziekelijke leugen van het gaat niet met een softcam die update . Ik walg elke minuut meer van dat bedrijf ! .

Je moet de datum van 03/2012 hebben ! Naar het schijnt zou het wel gaan met een combinatie van mgcamd en newcamd.

Btw ik krijg OSCAM 1.20-unstable_svn build #6073 niet stabiel, cpu usage +99% op mijn linksys nslu2 (slugos Big Endian). Werkt anders wel fijntjes (als het niet crashed, wss vanwege te zware belasting ?).

Ivm tvvlaanderen: weet je nog +- 2 jaar geleden een brief waarin ze vroeger of je een vrijwillige bijdrage zou willen storten voor hun nieuwe seca3 kaart ?
Uiteraard nooit betaald !
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

De datum moet boven 13/02-2012 staan , dan zijn meer zenders mogelijk . Dus bij heractivatie loopt die update bij cccam 2.2.1 wel binnen
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Klopt niet wat je zegt, ik heb nieuwe kaarten geactiveerd na de anticardshare maatregelen in een ci op een vu+(openpli) die toch maar 2 zenders geven met cccam (in een dm500 met openpli & cccam)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Oscam latest build draait hier nu zeer goed met lage cpu load 0.20 0.31 0.35 :)
De webgui is ook zeer handig ivm cccam.
P: 100:6a, 100:6c helpt ook wel naast de 4 ecm's/10sec beperking (ratelimit ECM: 4
ratelimit seconds: 10).
Alleen spijtig dat er geen howto's bestaan voor oscam, alle opties begrijpen is bijna onmogelijk.

De datum moet boven 13/02-2012 staan , dan zijn meer zenders mogelijk . Dus bij heractivatie loopt die update bij cccam 2.2.1 wel binnen

Thxs (heb 15-02-2012)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik krijg oscam hier niet draaiend op een vu+solo, cam waar we wel wat tijd moet insteken precies, maar via de webif is de leercurve niet steil volgens mij. Spijtig dat het niet out of the box werkt, heb weinig tot geen tijd om te prutsen voor't moment.

Die howto's gaan wel komen van zodra de Hollanders ook voor de bijl gaan :angel: op het Nl pli forum staat wel wat info sinds deze zomer.
Op sat4all zie je de bomen door het bos niet meer.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

maar via de webif is de leercurve niet steil volgens mij => :???:
Oscam experimental werkte op mijn dm800 met openpli out of the box (M7-kaart).

Als je de config opties hier eens overloopt ben je wel even bezig:
http://streamboard.gmc.to/wiki/OSCam/en
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Op de vu+duo werkt het dan weer wel direct, zal straks m'n kaart updaten en morgen eens kijken wat de kaart nu doet met cccam.
Heb geen goesting om de sneeuw van m'n schotel te gaan vegen ;-)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Er is een nieuwe versie van CCcam uit, namelijk versie 2.3.0

[Afbeelding Post made via mobile device ]
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

iceke schreef:Klopt niet wat je zegt, ik heb nieuwe kaarten geactiveerd na de anticardshare maatregelen in een ci op een vu+(openpli) die toch maar 2 zenders geven met cccam (in een dm500 met openpli & cccam)


Ik heb mijn kaart met de vuduo , openpli en 2.2.1 geheractiveerd , en dat werkt nu prima .
Afbeelding
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Zonet cccam 2.3.0 er eens opgezet .

Vielen me direct veel dingen op .

De revisie stond op I45 ,wat normaal op I49 moet staan zonder 1 enkel update , en meerdere zenders werkten cccam 2.2.1 na heractivatie .

Direct na de upgrade kreeg ik 111 emm's binnen , na reboot van de cam stond revisie op I46 . CCCam opnieuw opgestart en weer 110 emm's . Wederom een reboot , en revisie op I4A . Na een test kon ik dus probleemloos 3 HD zenders opnemen en met 2 tuners rondzappen . Ik heb dus nog geen sid limit gezet , ma 15 minuten lang geen freeze .

card reader /dev/sci1
handled 177(170) ecms and 110(110) emms

SECA card 00.***.***.*** rev I4A entitlements:
0000 MANAGMENT : 2012-02-15
006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15

Elke keer ik cccam opstart nu krijg ik 110 emm's binnen . Wat ook positief opvalt is dat zowel de vu en de sab titanII veel sneller zappen, al slaat de laatste soms wat ecm's mis , draait cccam 2.0.11 nog, maar dat was bij cccam 2.2.1 ook zo als server op de vuduo ( wel nog nooit een freeze ofzo gezien op de sab ) .


Tot hier mijn bevindingen . Ga dit weekend nog wat verder testen
Afbeelding
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Heb de indruk dat ze bij CanaalDigitaal ook begonnen zijn met te klooien voor hun anti CS systeem. Gisteren zitten kijken naar Film1 Action en uiteindelijk moeten afhaken wegens constante blokvorming gedurende meerdere seconden. Echt niet om aan te zien. Signaal sterkte stond op 88%, dus het was geen kwestie van slechte ontvangst. We liggen er goed voor.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Welke sid limit stel je nu eigenlijk in met de allerlaatste updates (dagelijks) ?
4 sids per 10seconden of 5 sids/10seconden?
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

4 per 11 sec in 2.3.0 . Al heb ik er nog geen limiet opgezet , en het werkt intern nog .
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”