M7 gestart met anti cardshare op télésat .

Alles over TV via satelliet
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Sinds enkele dagen is M7 gestart met de aangekondigde anti share maatregel . Wanneer je kijkt met een dm of vu ( kaart in interne lezer ) is het bij deze provider nog slechts mogelijk 2 zenders per kaart te decoderen . Dit aangezien deze op emulatie software draaiende lezers de update niet kunnen verwerken . Aangeraden wordt om kaart paar uur in originele ontvanger of goedgekeurde ci module te steken , dan tot 4 zenders mogelijk .

http://www.totaaltv.nl/nieuws/7160/M7_Group_S.A_gestart_met_anti-cardshare_maatregelen.html


Ik zou iedereen aanraden die op sat wil overstappen met meerdere ontvangers in huis , dit nog niet direct te doen . Ik wacht alvast af , anders met een volgende prijsstijging of wat dan ook , de deur uit TN achterna . Of een betalende payserver .
Afbeelding
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Bij mij gaat tv vlaanderen van zodra dit in actie komt op mijn kaart.
Daarna zal ik wel een abbotje nemen bij een grote payserver en naar een telenet basis abbotje gaan.

Dus na een paar jaar tevreden tvv klant geweest te zijn is het tijd om ze buiten te gooien en andere oorden op te zoeken.
Hier ga ik dus weer een oost europese payserver blij mee maken met een paar extra klanten.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Oost europees hoeft niet , de grote jongens sluiten dan wel 5 of meer abbo's af met 3 kaarten per abbo . Ecm's cachen , en enkel de thuis gebruiker met 3 boxen en z'n tvv kaartje zal g******t zijn .

Nuja , laat ze maar doen , ik hoop alvast op een snelle prijstijging , gaan ze er per direct uit zoals telenetniet met hun rotzooi dozen . En zal ook ik dan een payserver nemen .
Afbeelding
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

of ge moet betalen om tv vl en meer te kijken ???
een hd ip box doet soms wonderen.
een kabel van router naar ip box en mits goede software kijken maar.
maar ja is altijd dream en vu die hier passeren.
der is nog ander goedkoper speelgoed te krijgen.
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

fendtje schreef:of ge moet betalen om tv vl en meer te kijken ???
een hd ip box doet soms wonderen.
een kabel van router naar ip box en mits goede software kijken maar.
maar ja is altijd dream en vu die hier passeren.
der is nog ander goedkoper speelgoed te krijgen.


Werken met softcam keys werkt ook maar de helft van de tijd.
Het goedkoper speelgoed is meestal niet Linux-based en heeft een heel stuk minder mogelijkheden.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

helft van de tijd
en is niet met softcam .
tekst lezen he
niet overtuigd woon aan de overkant van het water.
natuurlijk ingewikkeld is ook mogelijk.
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Ik hou het wel op mijn dreambox.
Zit niet echt te wachten op al die andere boxen.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
bvhaute
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 dec 2011, 00:13
Bedankt: 3 keer

In nederland beginnen de eerste reacties bij klanten op gang te komen:

http://www.sat4all.com/forums/topic/318 ... n-over-cd/

Afwachten of en wanneer wij bericht krijgen van TV Vlaanderen...
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ik dit enkel ten nadele van mensen die niet de volle pot willen betalen en omwegen zoeken, of worden hiermee ook normale legale gebruikers benadeeld?
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Teebee schreef:Ik dit enkel ten nadele van mensen die niet de volle pot willen betalen en omwegen zoeken, of worden hiermee ook normale legale gebruikers benadeeld?


Dit hangt ervan af . als het van telesat letterlijk waar is , dan ben ik de klos . Want om de update te ontvangen die je kaart van 2 naar 4 zenders brengt moet je kaart in een cam of een originele waardeloos gecastreerde tvv ontvanger , ik heb geen van beide ( en wil dat ook niet ). Met 3 tuners ben ik met 2 zenders niks . En te snel zappen zal er ook nietmeer bij zijn .
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ze kloten hier de verkeerde mensen mee...
Ten eerste de mensen die 2 of meer ontvangers hebben staan (en die werken allemaal met ofwel Cardshare apparaten ofwel met Linux ontvangers) wat perfect legaal is.
Ten tweede de gebruiker die zijn buurman laat meekijken (wat illegaal is)
De grote cardshare servers gaan gewoon zorgen voor meer kaarten.
Conclusie ? Degene die geld verdienen aan illegaal handeltje laten ze links liggen, degene die kijken en betalen zijn de dupe.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

De grote gaan vrijuit , 5 abbo's met 2de en 3de kaartje erop , die heebn geen problemen .

Maar ik stel mij de vraag . Is het zomaar legaal om iemand z'n eigendom zonder schriftelijke toestemming te herprogrameren ? . Ik heb die kaart gekocht , is dus mijn eigendom , mag dit zomaar ? .

Nu laat ze maar doen , k verwacht dan 2de en 3de kaartje gratis , voor elke ontvanger 1 met het top abbo op zoals op hoofdkaart . Dan dok ik graag het intern netwerkje op .
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

iceke schreef:Ze kloten hier de verkeerde mensen mee...
Ten eerste de mensen die 2 of meer ontvangers hebben staan (en die werken allemaal met ofwel Cardshare apparaten ofwel met Linux ontvangers) wat perfect legaal is.
Ten tweede de gebruiker die zijn buurman laat meekijken (wat illegaal is).

Misschien zijn de woorden "legaal" en "illegaal" hier volkomen onterecht. Tenzij jullie weten welke Belgische wetgeving hier overtreden wordt ?
Hooguit is dit tegen de algemene voorwaarden die je hebt aanvaard bij het aangaan van het contract.
Je doet dus iets "tegen de regels", daarom is het nog niet illegaal ??

Net zoals je internet delen met je geburen ook niet "illegaal" kan noemen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Officieel mag je ook bvb je satellietstuff niet meepakken naar het zuiden van frankrijk (om maar iets te zeggen) maar moet dit binnen BE blijven... Ook veel mensen die dat doen eh...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

philippe_d schreef:Misschien zijn de woorden "legaal" en "illegaal" hier volkomen onterecht.


Volgens de Copyrightwetgeving mag je geen content verspreiden zonder toestemming van de auteur... een cardshare opzetten met je buren is dus illegaal.
Voor uw gebuur is er trouwens niks aan de hand.(net zoals met het dowloaden van Copyrighted materiaal van het internet) :angel:

Volgens die zelfde wetgeving maakt het dus ook niet uit waar jij je schotel zet, het is aan je provider om Copyrights te betalen(en evenueel toestemming te vragen om buiten BE te kijken), niet aan de kijker.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

iceke schreef:Voor uw gebuur is er trouwens niks aan de hand.(net zoals met het dowloaden van Copyrighted materiaal van het internet) :angel:


Je buur wordt slim genoeg geacht te weten dat hij het materiaal onrechtmatig verkregen heeft... heling maw. wat strafbaar is.

iceke schreef:Volgens die zelfde wetgeving maakt het dus ook niet uit waar jij je schotel zet, het is aan je provider om Copyrights te betalen(en evenueel toestemming te vragen om buiten BE te kijken), niet aan de kijker.


Je provider heeft in z'n contract staan dat jij het toestel enkel in Belgie mag gebruiken... jij gaat dus in de fout als je dit niet zou respecteren.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Hier gaan we weer, je kan enkel copyrights ontduiken... stelen kan niet, dus heling is nooit van toepassing op copyrights.

Daarom dat TVV zich indekt tegen het gebruik in het buitenland.... maar er tegelijkerteid ook reclame voor maakt ;-)

Uit de FAQ van TVV :
Buitenland
Antwoord
TV VLAANDEREN maakt voor het uitzenden van haar signalen gebruik van de ASTRA 1 en ASTRA 3 satellieten. Het ontvangstgebied van deze satellieten bestrijkt bijna geheel West-Europa. Dit betekent dat het technisch gezien geen enkel probleem is om TV VLAANDEREN in het buitenland te ontvangen. Op grotere afstanden, buiten België, is het aan te raden om een grotere schotel aan te kopen. Meer informatie hieromtrent kunt u bij uw verdeler verkrijgen.

Wettelijk gezien is dit echter verboden, en wel om auteursrechtelijke redenen. Op de programma's die door TV VLAANDEREN worden uitgezonden rusten namelijk intellectuele eigendomsrechten die enkel maar voor België gelden. Dit staat vermeld in Artikel 22 van onze Algemene Voorwaarden.

Het TV VLAANDEREN abonnement mag dus in principe enkel in België worden gebruikt. Daarom kunt u zich bij TV VLAANDEREN ook enkel maar registreren op een Belgisch adres. Om deze reden kunt u in het buitenland dus ook geen ondersteuning krijgen van onze klantendienst.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Ik heb zelf geen sat maar wat een belachelijk gedoe :

intellectuele eigendomsrechten die enkel maar voor België gelden.


Dus je betaald als prive persoon voor die autheursrechten maar dan mag je die enkel in Belgïe consumeren?
Kan je dan ook een opschorting van betaling krijgen wanneer je bv op reis gaat en die dus niet kan consumeren?

Dan verschiet men dat mensen soms lak krijgen aan al die zever. :evil:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Nee, jij betaald niet voor die auteursrechten, je betaald nooit auteursrechten voor te kijken/luisteren.
Je betaald auteursrechten om te verspreiden... Tvv betaald dus auteursrechten, maar betaald die rechten voor het Belgisch grondgebied. Vandaar dat ze dus niet mogen uitzenden in het buitenland <-> dat is nu juist het grote verschil, het niet omdat zij niet mogen uitzenden in het buitenland dat jij niet mag kijken in het buitenland ;-)
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

ooit waren er de lange rokken die maakten de mensen bang
de geldwolven betaalden maar wat kruimeltjes aan de bange mensen voor hun werk.
de geldwolven en de lange rokken die feesten elke zondag en dronken wijn.
en al da gedoe buiten of binnen land , waarom is het gecodeerd denkt ge ?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Om maar eventjes de puntjes op de i te zetten: Het Europees Hof van Justitie heeft beslist dat het ontvangen van betaalzenders, in andere landen dan die waar deze ontangst voor bedoeld is, NIET illegaal is. M.a.w. TVVlaanderen, CanaalDigitaal en aanverwante bedrijven zijn er aan voor hun moeite voor wat betreft de auteursrechtelijk beschermde inhoud van hun programma's.
Lees hier het bewuste artikel:
http://www.tagesschau.de/wirtschaft/fus ... te102.html

En zoals je onderaan het artikel kan lezen is er tegen deze uitspraak GEEN beroep mogelijk.
Komt erop neer dat we binnen afzienbare tijd zonder problemen een abo kunnen afsluiten op Sky UK of CanaalDigitaal of... ondanks dat we geen inwoner zijn van het land waarvoor deze uitzendingen bedoeld zijn.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

En ondertussen kan ik ook bevestigen dat de anti C/S maatregel ook bij tv vlaanderen actief is.
Ik heb namelijk geen beeld meer als ik de kaart steed op mijn binnenhuis server.
Steek ik de kaart in de officiele ontvanger heb ik wel weer beeld na 1 minuut.

Foei tv vlaanderen en die gooi ik dus buiten na deze factuur periode en neem ik een payserver abbotje.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik zal vanavond ook eens kijken bij TV Vlaanderen. Heb namelijk een abo bij een of andere pay server. Ik werk met Dreambox en CCCam. Benieuwd of bij mij ook het beeld op zwart is gegaan.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Raar... m'n kaartje waarmee ik share ging volledig op zwart.. m'n kaartje waarmee ik niet share blijft gewoon werken in dreambox... wanneer ik met dat kaartje share blijven er een 5 tal kanalen wel werken.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Jack Daniels schreef:Om maar eventjes de puntjes op de i te zetten: Het Europees Hof van Justitie heeft beslist dat het ontvangen van betaalzenders, in andere landen dan die waar deze ontangst voor bedoeld is, NIET illegaal is. M.a.w. TVVlaanderen, CanaalDigitaal en aanverwante bedrijven zijn er aan voor hun moeite voor wat betreft de auteursrechtelijk beschermde inhoud van hun programma's.
Lees hier het bewuste artikel:
http://www.tagesschau.de/wirtschaft/fus ... te102.html

En zoals je onderaan het artikel kan lezen is er tegen deze uitspraak GEEN beroep mogelijk.
Komt erop neer dat we binnen afzienbare tijd zonder problemen een abo kunnen afsluiten op Sky UK of CanaalDigitaal of... ondanks dat we geen inwoner zijn van het land waarvoor deze uitzendingen bedoeld zijn.


Waarom draait iedereen nu altijd alles om ? TVV & Canaal digitaal betaalt rechten om te mogen uitzenden in hun land van herkomst, ze gaan dus nooit kaartjes verkopen buiten hun grondgebied. Het is legaal om tv te kijken in het buitenland, maar de aanbieders gaan nooit rechten betalen om te mogen uitzenden in het buitenland.

Nog eens....je betaalt rechten wanneer je muziek/tv/films verspreid, je betaald nooit rechten om naar iets te kijken/luisteren....
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik draai niks om. Ik geef gewoon het vonnis weer van het Europese Hof van Justitie. Als die rechters van oordeel zijn dat je in het buitenland gewoon naar betaalzenders vanuit andere landen moet kunnen kijken (wegens vrij verkeer van goederen en diensten), so be it. Enne... het moet zijn "je betaalT"
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Opus schreef:En ondertussen kan ik ook bevestigen dat de anti C/S maatregel ook bij tv vlaanderen actief is.
Ik heb namelijk geen beeld meer als ik de kaart steed op mijn binnenhuis server.
Steek ik de kaart in de officiele ontvanger heb ik wel weer beeld na 1 minuut.

Foei tv vlaanderen en die gooi ik dus buiten na deze factuur periode en neem ik een payserver abbotje.

Wil dat automatisch zeggen dat je geen tv vlaanderen meer kan bekijken/opnemen op pc?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

nee.. je krijgt 4 zenders, van zodra je 5 zenders bekijkt valt alles minstens 10 seconden uit.
Soit, just eens naar TVV gebeld, blijkbaar kan je geen extra kaart meer aanvragen zonder ci... dat is dus 129€ + activatie voor elke extra kaart die je aanvraagt..... goed bezig TVV !!!!!
Laatst gewijzigd door iceke op 13 dec 2011, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Ik denk dat de ongemakken tijdelijk zijn: er zal wel een patch komen voor de firmware op de Dreambox en VU+.
Kwestie van de wijziging te emuleren in de software.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

iceke schreef:nee.. je krijgt 4 zenders, van zodra je 5 zenders bekijkt volt alles minstens 10 seconden uit

dus intern sharen blijft in principe mogelijk ?
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

iceke schreef:nee.. je krijgt 4 zenders, van zodra je 5 zenders bekijkt volt alles minstens 10 seconden uit


Dit klopt maar enkel is het niet 10 seconden maar eerder 1 a 2 minuten dat alles uitvalt.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

dr.trimble schreef:
iceke schreef:nee.. je krijgt 4 zenders, van zodra je 5 zenders bekijkt volt alles minstens 10 seconden uit

dus intern sharen blijft in principe mogelijk ?


yup zolang het niet meer dan 4 kanaken tegelijk is.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

minstens 1 ecm = 10sec
Intern of extern sharen maakt voor de techniek niet zoveel uit natuurlijk... je kan nog zoveel sharen als je wil, zolang je clients maar naar dezelfde vier zenders blijven kijken.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Maja, wie kijkt er nu naar 4 kanalen tegelijk (zelfs 1 kijken en 3 opnemen is toch al veel...).
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

met mijne ip box en op de andere boxen smart , alles werkt nog.

en die pay servers , moest er eens van komen voor provider spelen.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Hier net na thuiskomst van werk ook alles op zwart , vu na SAB niks , kaart in SAB beeld . Nu , toffe manier om zaken te doen , dus graag een gratis extra kaartje met hoofdabbo op om hetzelfde gezin van beeld te voorzzien , anders betaal ik 14 maand vooruit , en laat die M7 group maar rotten ! .
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

TomG schreef:Maja, wie kijkt er nu naar 4 kanalen tegelijk (zelfs 1 kijken en 3 opnemen is toch al veel...).


Ik,
ik heb 3 recievers met 2 dualtuners.. dit kost me dus 160€ + 2,5 per maand extra (en dan kan ik met dat extra kaartje nog niet eens alle zenders van m'n abbo bekijken)
Mijn buur heeft een B&b met 12 recievers, die mag dus dat bedrag nog eens verdubbelen.
Hier is niks illegaals aan, maar Tvv steekt ons nu wel een kloot af met deze maatregel.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Net even geprobeerd op TVV; geen beeld; op CanaalDigitaal blijkt alles wel normaal te werken. Dreambox 800 met CCCam hier.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Een kloot niet echt , buitenkieperen die handel . Ik hang nog 14 maand vast , maar dat boeit niet , dat betalen we met de glimlach . Kaartjeeruit en payserver erin , wie laatst lacht best , en dat laatste zullen de aandeel houders niet zijn .
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”