Jack Daniels schreef:Net even geprobeerd op TVV; geen beeld; op CanaalDigitaal blijkt alles wel normaal te werken. Dreambox 800 met CCCam hier.
CD voert deze update pas 2de week januari in , tvv en TS zijn proefkonijnen .
Voor diegenen die van cccam naar oscam willen overstappen.
Ik vond net al een progje waarmee je een cccam.cfg kunt uitlezen en dit progje maakt daar dan weer
oscam server en oscam user files van even googlen naar cccam2oscam
grtz humtopf
Updaten is mij niet gelukt met OScam. Met veel peers zie ik het probleem niet.iceke schreef:Oscam is niet echt een oplossing hé.
Wat ik gelezen heb : met oscam kan je je kaart updaten (2-> 4 zenders) en kan je het zo instellen dat er nooit meer dan 4 zenders bekeken kunnen worden (enkel 5 de zwart ipv van alles zwart)
Correct me if i'm wrong (please !!!!)
Vanavond heb ik terug kaarten en zal ik eens testen of je met de tvv ci in een vu+ de update wel kan binnen krijgen...
Je kan via één transponder, dus via één tuner meerdere, dus zelfs meer dan vier (tot voor enkele dagen), tegelijk van die transponder opnemen.lithion schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom je meer dan 4 gelijktijdige decoderingen nodig hebt? In praktijk zou je hiervoor al 4 verschillende zenders terzelfdertijd moeten opnemen en daarbij nog naar een extra kanaal willen kijken. Of je zou al meerdere ontvangers moeten hebben waarmee je in totaal naar meer dan 4 verschillende zenders wil kijken/opnemen.
Doordat niets aangekondigd werd, opeens werken de kanalen thuis niet meer (stonden op 3 dreamboxen een tvvlaanderen zender open=> alles zwart). Je kunt lang zoeken naar de oorzaak ! Gelukkig zijn er nog fora zoals sat4all.fendtje schreef:hoe een actie tegen piratery zoveel reactie kan uitlokken.
1 oplossing een legaal abbo + kost
2 oplossing illegaal geld uit geven aan de handige boys , klagen hoeft niet me dunkt.
Voor cccam ook , heb dat ook toevallig gelezen op ander forum .silencer schreef:Er is reeds een work-around met OSCAM
ratelimit ECM: 4
ratelimit seconds: 10
Ik gebruik de experimental versie (OSCAM is trouwens open source). Een grote poule kan dan wel helpen.
Ik vond net al een progje waarmee je een cccam.cfg kunt uitlezen en dit progje maakt daar dan weer
grtz humtopf
Je moet de datum van 03/2012 hebben ! Naar het schijnt zou het wel gaan met een combinatie van mgcamd en newcamd.dopke schreef:Voor cccam ook , heb dat ook toevallig gelezen op ander forum .silencer schreef:Er is reeds een work-around met OSCAM
ratelimit ECM: 4
ratelimit seconds: 10
Ik gebruik de experimental versie (OSCAM is trouwens open source). Een grote poule kan dan wel helpen.
grtz humtopf
Heractivatie aanvragen en op één zetten . Na 10 sec datum en 5 emm's binnen , en 4 zenders mogelijk . Zou ook werken voor smartwii en clone+ ( wel niet zo zeker van ).
card reader /dev/sci1
handled 575(574) ecms and 5(5) emms
SECA card 00*******************
0000 MANAGMENT : 2012-02-15
006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15
Weer een ziekelijke leugen van het gaat niet met een softcam die update . Ik walg elke minuut meer van dat bedrijf ! .
Thxs (heb 15-02-2012)De datum moet boven 13/02-2012 staan , dan zijn meer zenders mogelijk . Dus bij heractivatie loopt die update bij cccam 2.2.1 wel binnen