Aanpassing downloadsnelheid door BGC

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

koenraaddeconinck schreef:Wou nog even reageren op "Iceke" ivm. opzegtermijnen BGC: toen ik mijn Bbox 2 ging afhalen met decoder in de BGC winkel, gaf men mij een maand gratis internet ter compensatie van de 50 euro activatiekosten.

Aldus de klantendienst, stem je dan in met een jaar verlenging van je BGC contract maar dat hebben ze er bij BGC niet bijgezegd toen natuurlijk.

Ga gewoon afwachten wat het nu wordt met de aanpassing van m'n favorite zijn down- en uploadspeed en dan - van zodra mogelijk - het speciaal team nog eens vragen dat men ging sturen ...
Dat is nu eenmaal de telecom markt, doen ze overal, heeft weinig met BGC te maken. Je als klant een beetje informeren voor je een nieuw contract aangaat kan nooit kwaad. Op zich vind ik dat helemaal niet zo'n erg, je gaat altijd 2 verschillende groepen hebben, zij die elk jaar van telco veranderen om steeds van de nieuwste promo's te profiteren(zij trappen niet in deze val) en zij die heel hun leven bij de zelfde provider blijven (en er dus voordeel bij doen om in te gaan op dat aanbod).
Als je toch bij BGC wil blijven zou ik je aanraden om te blijven klagen bij de helpdesk en de techniekers laten langskomen wanneer jij daar zin in hebt en niet omgekeerd.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

OK Iceke, je op voorhand informeren maar ... in volle examenperiode defecte modem terwijl 2 kinderen in de examens zitten dan heb je geen weken tijd om je te (laten) informeren. Bij onze oudste zoon staan bepaalde (wijzigingen) van examenregelingen simpel weg op de site van de univ. Men gaat ervan uit dat ze deze regelmatig consulteren, ook tijdens de examens.

Verder, puur juridisch: het gaat hier m.i. om een mondelinge overeenkomst en één van de kenmerken ervan is dat deze geen bewijskracht heeft ofte "verba volent, scripta manent".

Maar ja, nu ze toch naar 25 Mb/sec gaan en de upload speed blijkbaar is iets waar veel TN klanten op kikken zal ik ze inderdaad NOG 1X inviteren om het BGC TV probleem op te lossen (maar toch blij dat ik ondertussen in de living mijn goede oude digicorder van TN weer heb).

Voorlopig moeten ze van BGC niets meer veranderen; als mijn jaar om is kan ik dan van maand tot maand opzeggen indien ze het hbier tè bont maken van BGC want volgens mij gaan die van TN deze "zet" van BGC niet onbeantwoord laten. Ik denk dat ze minstens hun upload speed gaan optrekken tot het BGC niveau en wie weet ... downloadsnelheid van 30 > 40 Mb/sec of aantal giga optrekken. Een antwoord volgt er toch ...
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik hoop echt voor u dat die storingen enkel op je digitale tv van BGC optreden en dat je geen problemen gaat ondervinden met je internet lijn.
Als je graag tv kijkt kan ik je aanraden om eens bij een satellietwinkel binnen te stappen, de mogelijkheden zijn oneindig met die dingen en er is voor elk budget een passende oplossing. Geen lag, duizenden zenders, opnemen, timeshiften, streamen, programmeren met uw smartphone, meerdere decoders... allemaal geen probleem.(er is natuurlijk geen interactiviteit, maar daar gaat in de toekomst ism Mobistar verandering in komen)

Tuurlijk is die uploadspeed iets waar iedereen op kickt, dat is namelijk de bottleneck van heel het systeem.
s Nachts een degelijke backup maken is nu eenmaal leuker tegen 4,5mbps dan tegen 1,25mbps.
De prijzen van cloudservers en online backups zijn ook niet meer onoverkomelijk dus waarom zou je het niet gebruiken en je data veilig stellen ?
tomw
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Hier is de uploadspeed ondertussen al verhoogd naar 3.5Mbit. Voor de downloadverhoging zal het wachten zijn tot morgen denk ik...
Laatst gewijzigd door tomw 31 aug 2010, 15:55, in totaal 1 gewijzigd.
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

tomw schreef:Hier is de uploadspeed ondertussen al verhoogd naar 3.5Mbit. Voor de downloadverhoging zal het wachten zijn tot morgen wss...
en waar is hier? :wink:
Victory Not Vengeance
tomw
Premium Member
Premium Member

Waarschijnlijk overal als je je PPPoE sessie eens herstart.
Je moet natuurlijk wel al het 30Mbit profiel bezitten...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door tomw 01 sep 2010, 14:25, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Afbeelding
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

de snelheidsaanpassingen bij BGC worden gespreid over de volgende maanden. Niet iedereen wordt gelijktijdig overgezet.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Zamba schreef:de snelheidsaanpassingen bij BGC worden gespreid over de volgende maanden. Niet iedereen wordt gelijktijdig overgezet.
Volgens mij mag je 2 zaken niet verwarren:
- de omzetting van de snelheden die met je abonnement samengaan (gekoppeld aan een login, en geshaped in de BAS).
- de omzetting van het profiel op je lijn (gekoppeld aan je fysische telefoonlijn).
Dit zijn 2 aparte zaken en kunnen op verschillende tijdstippen plaatsvinden.
Je moet natuurlijk beide hebben om van de nieuwe snelheden te kunnen genieten.

Bij vorige "boosts" heb ik gemerkt dat de verhoogde snelheden onmiddelijk geimplementeerd werden op niveau van de sessies. Ik vermoed dus dat alle abonnementen vandaag/morgen overgezet zullen worden, maar dat de aanpassing van de profielen naar 30mbps gespreid zullen worden.

Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik denk dat daar veel reacties gaan van komen
zeker mensen die op een 30 kunnen gezet worden.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Hier ook al de upload verhoogd naar 4,5 Mbps :banana:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door quistnix 31 aug 2010, 21:48, in totaal 1 gewijzigd.
quistnix
Erelid
Erelid

philippe.deleye schreef:Ik vermoed dus dat alle abonnementen vandaag/morgen overgezet zullen worden, maar dat de aanpassing van de profielen naar 30mbps gespreid zullen worden.

Philippe.
Neen, dat is deze keer niet juist. Die eerste +/- 10.000 klanten die al op 30 Mbps staan krijgen vandaag/morgen de nieuwe snelheid (na een reconnect/power off/on). Maar de andere kun je niet eerst een hoger profiel geven alvorens ze het op het 17 Mhz bandplan gezet zijn. Dus dit gebeurd in een periode ban een kleine 3 maand.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

quistnix schreef:Hier ook al de upload verhoogd naar 4,5 Mbps :banana:
HI5 :beerchug:

Ik kan nu sneller uploaden dan dat ik een jaar geleden kon downloaden.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Trojan schreef:
HI5 :beerchug:

Ik kan nu sneller uploaden dan dat ik een jaar geleden kon downloaden.
daar ben ik nu dus ook op aan het wachten é! dan is het direct upload gelijk aan download (van nu) aleeja bij benadering

dat ze maar een beetje sneller kabels steken hier!
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster

quistnix schreef:Neen, dat is deze keer niet juist. Die eerste +/- 10.000 klanten die al op 30 Mbps staan krijgen vandaag/morgen de nieuwe snelheid (na een reconnect/power off/on). Maar de andere kun je niet eerst een hoger profiel geven alvorens ze het op het 17 Mhz bandplan gezet zijn. Dus dit gebeurd in een periode ban een kleine 3 maand.
Ik begrijp één en ander niet goed:
- volgens de "expert" die mijn BGC TV probleem laatst komen bekijken is, merk je niet van het 30 Mb profiel tijdens het surfen. Dit is volgens hem enkel om 20 Mb te garanderen voor HD TV kijkers. Wat het internet betreft, zal een gebruiker volgens hem van het 30 Mb profiel niets merken .... ?

- met internet favorite, kun je naar 25 Mb/sec en als intense gebruiker naar 30 Mb/sec. Misschien domme vraag maar moet je om 25 Mb/sec te halen ook op 30 Mb profiel zitten?

- Zo ja, hoe weet je dan dat je op 30 Mb profiel zit?

- Hier in de buurt al 3 BGC internet gebruikers die verhoogde upload speed hebben behalve hier bij ons ... Moet ik dan weer naar storingsdienst bellen :bang: of kan dit een normaal gegeven zijn ...?
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

koenraaddeconinck schreef:- volgens de "expert" die mijn BGC TV probleem laatst komen bekijken is, merk je niet van het 30 Mb profiel tijdens het surfen. Dit is volgens hem enkel om 20 Mb te garanderen voor HD TV kijkers. Wat het internet betreft, zal een gebruiker volgens hem van het 30 Mb profiel niets merken .... ?
Tuurlijk merk je wel iets van die 30 mbit. Tenzij je tv aanstaat, dan zal je snelheid wel zakken met 9 a 10 mbit per hd stream. Wat die "expert" bedoelde heeft wel ergens een waarheid. Vooraleer BGC de boost naar 30 mbit aankondigde zou die 30 mbit (die zoizo al uitgerold zou worden) enkel dienen voor digitale tv. De effectief gereserveerde bandbreedte voor Internet zou dus maw. dezelfde blijven. Op die manier zou je dus tv kunnen kijken met 1 toestel zonder effectief in te moeten boeten aan downloadsnelheid. Ondertussen is dus gebleken dat de vrijgekomen bandbreedte toch voor Internet zou aangewend worden :)
koenraaddeconinck schreef:- met internet favorite, kun je naar 25 Mb/sec en als intense gebruiker naar 30 Mb/sec. Misschien domme vraag maar moet je om 25 Mb/sec te halen ook op 30 Mb profiel zitten?
Geen idee, misschien dat er nog een profiel tussenin komt? Misschien weten de BGC jongens hier wel iets meer over?
koenraaddeconinck schreef:- Zo ja, hoe weet je dan dat je op 30 Mb profiel zit?
Kan je op je bbox checken: https://ip-van-je-bbox/. Op de eerste pagina zie je bij status "Downstream line rate" staan. Dit staat bij mij op 20056 kbps. Eens je profiel gewijzigd is zal dit naar 30 mbit verhoogd worden.

Om te kijken of je lijn "mogelijks" 30 mbit aan kan, heeft qless een tooltje geschreven http://hierzo.net/program/vdsl2/launch.jnlp dat je modem uitleest en adhv deze waarden aangeeft of je op een lijn zit die 30 mbit aan kan. (je hebt hiervoor java nodig)
koenraaddeconinck schreef:- Hier in de buurt al 3 BGC internet gebruikers die verhoogde upload speed hebben behalve hier bij ons ... Moet ik dan weer naar storingsdienst bellen :bang: of kan dit een normaal gegeven zijn ...?
Je kan dat proberen maar ik denk niet dat je veel gaat gedaan krijgen omdat men heeft gezegd tussen september en eind december iedereen over te zetten indien het mogelijk is. Dus test eerst je lijn eens met die vdsl2 tool en indien dat allemaal goed is kan je eens proberen maar ik denk dat je gewoon nog wat geduld zult moeten hebben (same here:))
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
kandanog
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 6 keer

Hier ook de up and doawnload verhoogd naar 4,5 Mbps/30Mbps :beerchug:

Last Result:
Download Speed: 28170 kbps (3521.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 4304 kbps (538 KB/sec transfer rate)
Latency: 41 ms
dinsdag 31 augustus 2010 21:44:44

bedankt Belgacom (mooie zet) :banana:
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster

kandanog schreef:Hier ook de up and doawnload verhoogd naar 4,5 Mbps/30Mbps :beerchug:

Last Result:

Je stond al op 30 mbit neem ik aan ?

/me jaloersss :p
Orange go plus
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

fryelectro schreef: Kan je op je bbox checken: https://ip-van-je-bbox/. Op de eerste pagina zie je bij status "Downstream line rate" staan. Dit staat bij mij op 20056 kbps. Eens je profiel gewijzigd is zal dit naar 30 mbit verhoogd worden.
Klopt niet hoor, ik krijg namelijk
downstream line rate : 25008 kbps
upstream line rate : 3104 kbps
krijg echter die snelheden nooit (ook niet met tv + decoder uit)

Bij advanced stettings >> statistics zie ik heel andere dingen

Downstream line rate : 20056 kbps
Upstream line rate : 2040 kbps

En deze trekken wel op wat ik haal :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
tomw
Premium Member
Premium Member

krisken schreef:
fryelectro schreef: Kan je op je bbox checken: https://ip-van-je-bbox/. Op de eerste pagina zie je bij status "Downstream line rate" staan. Dit staat bij mij op 20056 kbps. Eens je profiel gewijzigd is zal dit naar 30 mbit verhoogd worden.

Wat hij zei klopt wel. Dit gaat over de lijnsnelheid (die je bbox2 dus toont), niet over de werkelijke internetsnelheid die je krijgt.
De lijnsnelheid kan je dus ook niet meten met gelijk welke speedtest.
Laatst gewijzigd door tomw 31 aug 2010, 22:43, in totaal 1 gewijzigd.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Zo te zien heb je nog een oude firmware, nieuwe firmware geeft de payload rate aan (netto), ipv bruto.

Tabel:
Payload bruto
30 -- 37
20 -- 25
16.5-- 21
(mbps)

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster

krisken schreef:

Mja ik zie niet direct de reden waarom deze twee waardes verschillend zijn omdat ze allebei "downstream line rate" heten.

Als je de vdsl2 modem tool uitvoert zie ik deze cijfers ook terugkomen:

* VDSL2 modem tool 1.6 *

download upload
line: 25008 kbps 3104 kbps
payload: 20056 kbps 2040 kbps

max line: 77356 kbps
max payload: 63536 kbps
bands used: 2 1
bandplan: 8D
training: 29.2 dB
loop length: 91 m
near end: 440 m
far end: 93 m
avg. length: 208 m
snr margin: 25.9 dB
attenuation: 3.4 dB
avg. margin: 28.4 dB
avg. snr: 47.3 dB
forecast max line: 131400 kbps
forecast max payload: 106580 kbps

MAW: die 25 mbit is de line rate, de 20 mbit is de payload rate.
Orange go plus
kandanog
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

fryelectro schreef:
kandanog schreef:Hier ook de up and doawnload verhoogd naar 4,5 Mbps/30Mbps :beerchug:

Last Result:

Je stond al op 30 mbit neem ik aan ?

/me jaloersss :p
stond inderdaat reeds op 30 Mbit profile ,de verhoging van 20 naar 30 Mbit dawnload + 4.5 up is vandaag binnen gekomen.

jaloersss hoef niet ,je moet enkel het geluk hebben kort bij de straatkast te wonen (195 meter)
wens je dan ook het zelfde geluk toe ;-))
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

qless schreef:Zo te zien heb je nog een oude firmware, nieuwe firmware geeft de payload rate aan (netto), ipv bruto.
Bedoel je firmware van de BBox? Want bij mij staat hier ook: Downstream line rate en Upstream line rate.
Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Afbeelding

dus je moet geen 30mb profiel hebben om de upload van 4.5 te hebben?

20-4.5 lukt dus ook?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
quistnix
Erelid
Erelid

q-tec schreef:

Afbeelding

dus je moet geen 30mb profiel hebben om de upload van 4.5 te hebben?

20-4.5 lukt dus ook?
Toch wel, ik heb het 30 Mbit profiel (in sync waarden) en heb ondertussen het upload profiel van een Intense. Maar we zijn nog maar 31/8 nietwaar ? De download boost zal morgen of wie weet binnen dit en het einde van December gebeuren. Onthou dus dat je wel degelijk op het 30 Mbit moet staan om in upstream te kunnen genieten van 3,5 en 4,5 Mbit.
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kitt1977
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Hoe kan ik weten welke sync ik kan/zal halen ?

Er staat een 2de kast ( ROP ) op ruwweg een paar 100 meter veder op de wijk hier ..

Test op de site van blegacom zegt HD mogelijk en 2 streams belgacom TV ..

Overweeg sterk Telenet Turbonet weg te doen als ze upload niet verhogen ..
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster

Kitt schreef:Hoe kan ik weten welke sync ik kan/zal halen ?

Er staat een 2de kast ( ROP ) op ruwweg een paar 100 meter veder op de wijk hier ..

Test op de site van blegacom zegt HD mogelijk en 2 streams belgacom TV ..

Overweeg sterk Telenet Turbonet weg te doen als ze upload niet verhogen ..
als je effectief op die ROP hangt en verder alle omstandigheden optimaal zijn zal je zeker in aanmerking komen voor de 30 mbit. Feit is wel dat dit bij BGC altijd een beetje afwachten is totdat de lijn effectief geinstalleerd is natuurlijk...
Orange go plus
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

quistnix schreef:Toch wel, ik heb het 30 Mbit profiel (in sync waarden) en heb ondertussen het upload profiel van een Intense. Maar we zijn nog maar 31/8 nietwaar ? De download boost zal morgen of wie weet binnen dit en het einde van December gebeuren. Onthou dus dat je wel degelijk op het 30 Mbit moet staan om in upstream te kunnen genieten van 3,5 en 4,5 Mbit.
Mooie upload. Jammer dat ik zo ver van de rop zit :cry: .
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Hopelijk zal er spoedig een aanpassing gebeuren van scarlet ONE! Kijk namelijk uit naar uploadsnelheden van 3.5 of 4.5mbit! Kan ik eindelijk mijn foto's wat sneller richting de server duwen! :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Trojan
Elite Poster
Elite Poster

Afbeelding
Raise or fold? :-D :bdaysmile:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

dit zijn mijn waarden

Afbeelding
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
samsung
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer

Belgacom is goed bezig zo te zien en nog snel ook voor sommige users.

Dinsdag komt telenet in de straat de ganse dag werken uitvoeren, mail hierover gekregen voor eventuele ongemakken die dag, dus misschien zijn ze iets van plan en zal nodig zijn want anders ben ik terug bij belgacom voor mijn internet :-)
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster

fryelectro schreef:Kan je op je bbox checken: https://ip-van-je-bbox/. Op de eerste pagina zie je bij status "Downstream line rate" staan. Dit staat bij mij op 20056 kbps. Eens je profiel gewijzigd is zal dit naar 30 mbit verhoogd worden.
Kan 30 Mb profiel aan; dit is het enige zinninge dat ik vernomen heb van de BGC "expert" die verondersteld werd mijn BGC TV probleem op te lossen. Ook het testje met de tool wijst dit uit. Ook mede-forumgebruikers hebben dit al bevestigd.

De bbox geeft inderdaad nog altijd 20056 kbps aan.

Begin echt naar TN te verlangen; al 2 maanden BGC TV die abominabel werkt. Ondertussen al een ongevraagd tariefaanpassing voor tel. gehad die me weer enkele extra euro's per maand ging kosten (met riscio van aanpassing contract = weer nieuw jaar aan mijn been), ook internetprofiel al eens op 16 Mb. gezet (maar na tel. weer aangepast).

Dan kijk je uit naar de aanpassing van de internetsnelheid die de meeste buren al hebben (blijkbaar én 30 Mb profiel - met inderdaad slechts beperkte invloed van TV op internetspeed - én sedert deze morgen blijkbaar ook verhoogde downloadsnelheid naar 25 Mb/sec en 30 Mb/sec). Bij mij blijft alles bij het oude ...

Als 't nog lang duurt, ga ik toch nog eens kijken of ik echt BGC de bons niet kan geven. Nogmaals, bij Telenet gaan ze heus wel reageren op deze zet van BGC; naar ik vernomen heb van een technieker daar zijn er plannen om op vrij korte niet alleen de upload speed op hetzelfde niveau te brengen maar ook nog eens de downloadsnelheid fiks aan te passen.

En iemand op het forum die zei "je zal volgende week wel anders praten ..." Met al deze ervaringen ben ik ervan ovetuigd dat ik inderdaad zal praten; maar niet in de positieve zin ...
wootie
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Enige idée hoe lang die rollout naar 30/4.5 ga duren..?
Ik ziet nog altijd op 20/1.5
juist om te weten...
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Tss sept en Dec.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

oh laat TN maar komen, de surprise box van BGC is bijlange nog niet leeg.
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster

Zamba schreef:oh laat TN maar komen, de surprise box van BGC is bijlange nog niet leeg.
Daar begin ik juist schrik van te hebben ... :wink:
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 5 keer

Trojan schreef:Raise or fold? :-D :bdaysmile:
Raise :-D - hier een EDP VDSL Home, zit ongeveer 200m van de straatverdeler.

Afbeelding

EDIT: bovenstaande afbeelding vervangen door nieuw testresultaat
Laatst gewijzigd door fdgroote 01 jan 2011, 16:29, in totaal 3 gewijzigd.
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
Trojan
Elite Poster
Elite Poster

fdgroote schreef:
Trojan schreef:Raise or fold? :-D :bdaysmile:
Raise :-D - hier een BGC Favorite lijn, zit ongeveer 200m van de straatverdeler.

Afbeelding
hax, ofwel is uw download snelheid al opgevoerd naar 25Mbit. Alvast proficiat. :bdaysmile:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”