Dat is nu eenmaal de telecom markt, doen ze overal, heeft weinig met BGC te maken. Je als klant een beetje informeren voor je een nieuw contract aangaat kan nooit kwaad. Op zich vind ik dat helemaal niet zo'n erg, je gaat altijd 2 verschillende groepen hebben, zij die elk jaar van telco veranderen om steeds van de nieuwste promo's te profiteren(zij trappen niet in deze val) en zij die heel hun leven bij de zelfde provider blijven (en er dus voordeel bij doen om in te gaan op dat aanbod).koenraaddeconinck schreef:Wou nog even reageren op "Iceke" ivm. opzegtermijnen BGC: toen ik mijn Bbox 2 ging afhalen met decoder in de BGC winkel, gaf men mij een maand gratis internet ter compensatie van de 50 euro activatiekosten.
Aldus de klantendienst, stem je dan in met een jaar verlenging van je BGC contract maar dat hebben ze er bij BGC niet bijgezegd toen natuurlijk.
Ga gewoon afwachten wat het nu wordt met de aanpassing van m'n favorite zijn down- en uploadspeed en dan - van zodra mogelijk - het speciaal team nog eens vragen dat men ging sturen ...
Als je toch bij BGC wil blijven zou ik je aanraden om te blijven klagen bij de helpdesk en de techniekers laten langskomen wanneer jij daar zin in hebt en niet omgekeerd.