Als je enkele bladzijden terug keert in dit topic vind je het antwoord , ofwel lezen vanaf pagina 1 .... is al meermaals besproken geweestSpeedworld schreef: 08 sep 2024, 10:24 Hallo, Ik wil overstappen van Orange vast internet + GSM abo naar Hey (met easy switch in 1 keer alles). Blijkbaar kan ik mijn modem en sim kaart blijven gebruiken. Zal de overdracht van vast + mobiel op hetzelfde moment gebeuren? (hopelijk niet) En hoelang zit je dan zonder vast internet en GSM abo? Minuten, uren of dagen?
hey! internet voor 29 €/maand levenslang
- Patje
- Elite Poster

- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- Ptoeneigh
- Elite Poster

- Berichten: 923
- Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
Nog even kort samengevat om je gerust te stellen:Speedworld schreef: 08 sep 2024, 10:24 Hallo, Ik wil overstappen van Orange vast internet + GSM abo naar Hey (met easy switch in 1 keer alles). Blijkbaar kan ik mijn modem en sim kaart blijven gebruiken. Zal de overdracht van vast + mobiel op hetzelfde moment gebeuren? (hopelijk niet) En hoelang zit je dan zonder vast internet en GSM abo? Minuten, uren of dagen?
1. Overdracht van GSM gaat probleemloos en vrij snel na de aanvraag, zelfde of binnen enkele dagen daar merk je niets van. Inderdaad zelfde simkaart behouden.
2. Vast internet omschakelen doen ze na een paar dagen (in dit topic ga je inderdaad wat info en ervaringen tegenkomen ivm tegenstrijdige berichten, geannuleerde technieker maar het gaat vanop afstand met behoud van je modem).
In principe verloopt ook dit zonder onderbreking, in de zin van misschien een reboot maar als het goed is en in 1x goed gaat merk je daar niets van.
Nu: er zijn incidentele gevallen bekend waarbij dit niet direct lukte en blijkbaar wat specialistisch werk op de achtergrond moest gebeuren door Orange / Telenet om de modem weer actief te krijgen (iets met een duplicaat op het netwerk) maar dit is zeker niet standaard het geval. Van wat ik heb onthouden hebben mensen daardoor enkele uren tot een kort aantal dagen zonder internet gezeten maar dit lijkt mij eerder uitzonderlijk. Hoogstens iets om in het achterhoofd te houden dat je een alternatief beschikbaar hebt (hotspot, dagje op kantoor werken, wifi van de buren, zoiets).
Bij mij, en verschillende mensen die ik ken is de switch van Orange naar Hey probleemloos verlopen en dat lijkt de norm.
-
Edward Valckx
- Elite Poster

- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
Collega van mij had gisteren hetzelfde voor, hij gaat morgen de helpdesk hierover contacteren...glda19 schreef: 07 sep 2024, 18:12 Ik ben klant voor gsm en krijg maar 6 maanden aan 29 € dit is via de app.
Via de site 29€ livetime
- buthead
- Elite Poster

- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Wonderbaarlijk of niet maar net eens gebeld naar Hey en ze namen binnen de 10seconden op > eens gevraagd naar men stopzetting.
Toch enige twijfels gekregen ivm het stopzetten..wat is jullie advies goedkoop gaan a la 29/m of gewoon EDPnet 31.95 komende 12 maanden.
Technisch
EDPnet 100/35 > praktijk 90/32 + servicedesk is momenteel gewoon superieur.
Hey! 150/15 > praktijk 145/14 - prijs kan niemand aan typen.
Normaal starten hier volgend jaar werken fiber* Laten we zeggen 2-3j nog op vdsl of coax tenzij het hier beter verloopt de aanleg+POP
Toch enige twijfels gekregen ivm het stopzetten..wat is jullie advies goedkoop gaan a la 29/m of gewoon EDPnet 31.95 komende 12 maanden.
Technisch
EDPnet 100/35 > praktijk 90/32 + servicedesk is momenteel gewoon superieur.
Hey! 150/15 > praktijk 145/14 - prijs kan niemand aan typen.
Normaal starten hier volgend jaar werken fiber* Laten we zeggen 2-3j nog op vdsl of coax tenzij het hier beter verloopt de aanleg+POP
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- TheCeet
- Elite Poster

- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
EDPnet is toch al besteld dus... 
Waar hecht jezelf belang aan:
- Goedkoper, en tragere snelheden.
- Iets meer betalen, en dubbele upload.
- ...
Op forum zoiets vragen ga je toch verschillende antwoorden krijgen.
Nog uitvallen gehad trouwens?
Het kan een slechte connector ergens zijn, slechte modem, ...
Waar hecht jezelf belang aan:
- Goedkoper, en tragere snelheden.
- Iets meer betalen, en dubbele upload.
- ...
Op forum zoiets vragen ga je toch verschillende antwoorden krijgen.
Nog uitvallen gehad trouwens?
Het kan een slechte connector ergens zijn, slechte modem, ...
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Citymesh - 300GBLenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- buthead
- Elite Poster

- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
"Grappige" is sinds ik die aanvraag deed van opzegging > geen enkele uitval gehad
Klopt zeker en vast iedereen kan verschillende mening geven
Qwa service is EDPnet momenteel de beste gewoon weg en men 1e idee was gewoon nog jaartje erbij te blijven.
Nadien eens kijken waarmee DIGI afkomt en eventueel fiber.
EDpnet was na amper 1 dag na aanvraag al actief en weer op volle sync/snelheid*
Klopt zeker en vast iedereen kan verschillende mening geven
Qwa service is EDPnet momenteel de beste gewoon weg en men 1e idee was gewoon nog jaartje erbij te blijven.
Nadien eens kijken waarmee DIGI afkomt en eventueel fiber.
EDpnet was na amper 1 dag na aanvraag al actief en weer op volle sync/snelheid*
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
glda19
- Elite Poster

- Berichten: 1046
- Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
Laat het weten als je iets weet van de collegaEdward Valckx schreef: 08 sep 2024, 13:46Collega van mij had gisteren hetzelfde voor, hij gaat morgen de helpdesk hierover contacteren...glda19 schreef: 07 sep 2024, 18:12 Ik ben klant voor gsm en krijg maar 6 maanden aan 29 € dit is via de app.
Via de site 29€ livetime
-
pussyfooter
- Plus Member

- Berichten: 191
- Lid geworden op: 01 dec 2007, 00:14
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 30 keer
Mijn broer is terug online sinds gisteren. 8 dagen zonder internet gezeten. (van Orange naar Hey). Men heeft hem enkele maanden gratis internet beloofd.
- Patje
- Elite Poster

- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Dat is een andere promo die je ziet in de app, als je effectief uw aanvraag doet krijg je op je contract 29 € for life die ze opsturen in de mail.glda19 schreef: 08 sep 2024, 20:49Laat het weten als je iets weet van de collegaEdward Valckx schreef: 08 sep 2024, 13:46Collega van mij had gisteren hetzelfde voor, hij gaat morgen de helpdesk hierover contacteren...glda19 schreef: 07 sep 2024, 18:12 Ik ben klant voor gsm en krijg maar 6 maanden aan 29 € dit is via de app.
Via de site 29€ livetime
PS: De 1ste bevestigings mail van bestelling geeft zelfs 39 € aan maar na een dag of 2 sturen ze dan uw contract op met de -10 € -> 29 € for life.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
Vaganzza
- Elite Poster

- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Ik heb het hier ook nog eens gedubbelcheckt en in het contract staat wel de 10 for life korting vermeld, maar elders nergens. Nu dat was bij mij ook zo bij de gsm abo's tot enkele weken geleden alles toch gewoon in de klantenzone staat. Het zal ook een kwestie van tijd zijn. De facturen zijn hier altijd al in orde geweest.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
streulma
- Elite Poster

- Berichten: 1065
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
Hey vast internet aanvraag gedaan.
Maar had dat intussen geannuleerd omdat ik te lang moest wachten.
En ik ondertussen al bij Base zat.
Maar als volgt (dossier stond nog open):
Ik werd dus opgebeld door de backoffice om mij om te zetten van Orange naar Hey op de dag van de zogezegd ingeplande installatiedatum.
Ging dus effectief 2 weken moeten wachten hebben om van Orange naar Hey te gaan.
Maar, promo for life:
Wat hiermee bij verhuis als het al op oud adres geïnstalleerd staat aan 29 Euro? Behoud je de promo dan? Of word dit een nieuwe installatie en terug aan 39?
Maar had dat intussen geannuleerd omdat ik te lang moest wachten.
En ik ondertussen al bij Base zat.
Maar als volgt (dossier stond nog open):
Ik werd dus opgebeld door de backoffice om mij om te zetten van Orange naar Hey op de dag van de zogezegd ingeplande installatiedatum.
Ging dus effectief 2 weken moeten wachten hebben om van Orange naar Hey te gaan.
Maar, promo for life:
Wat hiermee bij verhuis als het al op oud adres geïnstalleerd staat aan 29 Euro? Behoud je de promo dan? Of word dit een nieuwe installatie en terug aan 39?
- Patje
- Elite Poster

- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Ja 2 weken geleden, overmorgen komen ze installeren.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
Avenger 2.0
- Elite Poster

- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Ja wel tevreden hier. Als je vooral download ga je geen last hebben van de tragere upload. Voor de meeste taken (telewerk, etc) is de upload ook voldoende. Als je iemand bent die veel bestanden moet uploaden ga je er natuurlijk wel hinder van ondervinden, maar ik gok dat dit maar een selectief aantal mensen is.glda19 schreef: 09 sep 2024, 10:20 zijn jullie tevreden van het internet! Is de upload niet te traag?
-
Flup
- Pro Member

- Berichten: 404
- Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 59 keer
Orange Technieker (onder- aannemer APK) heeft installatie komen uitvoeren. Blijkbaar was kabel aan de gevel afgesloten want er was geen signaal , is nu terug aangesloten. Modem is een siligence en naar ik vermoed wel 2de hands.
NIU die er al was is minstens 14 jaar oud, maar is niet vervangen (heeft 14 jaar spanningsloos in de kast gehangen). Ik hoop dat die dus de geest niet geeft. Volgens technieker moest hij niet vervangen worden.
Wel positief is dat je veel kan instellen (cgnat al uitgezet) , heb zelfs de Fritz box ertussenuit gehaald.
Snelheid is 143.95/14.24. Uploadsnelheid moet ik dus wel inboeten t.o.v. Scarlet , maar dat weet je van te voren.
Voorlopig tevreden. Enkele dagen proefdraaien en daarna als het goed werkt scarlet opzeggen
NIU die er al was is minstens 14 jaar oud, maar is niet vervangen (heeft 14 jaar spanningsloos in de kast gehangen). Ik hoop dat die dus de geest niet geeft. Volgens technieker moest hij niet vervangen worden.
Wel positief is dat je veel kan instellen (cgnat al uitgezet) , heb zelfs de Fritz box ertussenuit gehaald.
Snelheid is 143.95/14.24. Uploadsnelheid moet ik dus wel inboeten t.o.v. Scarlet , maar dat weet je van te voren.
Voorlopig tevreden. Enkele dagen proefdraaien en daarna als het goed werkt scarlet opzeggen
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
novie
- Plus Member

- Berichten: 151
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 14 keer
Ook hier zijn ze vandaag internet van Hey komen installeren.
Enigste minpunt was dat de technieker de modem niet in bridge modus wenste te plaatsen met als reden “daar geven we geen support op” en “mijn ervaring is dat het zonder bridge modus prima werkt ook”.
Nu ja, dan maar gewacht tot hij weg was en zelf bridge modus geactiveerd, werkt prima uiteraard
Snelheid valt goed mee, ik haal de geadverteerde snelheid en zelfs iets meer: 204Mbps down, 12Mbps up.
Enigste minpunt was dat de technieker de modem niet in bridge modus wenste te plaatsen met als reden “daar geven we geen support op” en “mijn ervaring is dat het zonder bridge modus prima werkt ook”.
Nu ja, dan maar gewacht tot hij weg was en zelf bridge modus geactiveerd, werkt prima uiteraard
Snelheid valt goed mee, ik haal de geadverteerde snelheid en zelfs iets meer: 204Mbps down, 12Mbps up.
Laatst gewijzigd door novie 09 sep 2024, 18:32, in totaal 1 gewijzigd.
-
glda19
- Elite Poster

- Berichten: 1046
- Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 17 keer
waarom bridge modus?novie schreef: 09 sep 2024, 18:30 Ook hier zijn ze vandaag internet van Hey komen installeren.
Enigste minpunt was dat de technieker de modem niet in bridge modus wenste te plaatsen met als reden “daar geven we geen support op” en “mijn ervaring is dat het zonder bridge modus prima werkt ook”.
Nu ja, dan maar gewacht tot hij weg was en zelf bridge modus geactiveerd, werkt prima uiteraard![]()
-
novie
- Plus Member

- Berichten: 151
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 14 keer
Om een dubbele NAT te vermijden en omdat ik mijn eigen Fritz!Box heb en niet mijn hele lokale netwerk wens om te gooien, ik behou meer controle door mijn eigen router te gebruiken.
Laatst gewijzigd door novie 09 sep 2024, 18:36, in totaal 1 gewijzigd.
-
Vaganzza
- Elite Poster

- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Ik heb een printscreen van toen ik mijn internet besteld heb, daar staat ook duidelijk 29€/maand for life... In het contract staat ook 10€ korting per maand for life. Dus ja dit is wel degelijk al de hele tijd misleidende reclame. Ik vraag mij echt af moest je daar verder mee gaan na een verhoging van het bedrag of ze daarmee weg zouden komen...
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
Edward Valckx
- Elite Poster

- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
Gisterenochtend rond 8u30 chat gestart op hun website; tijdens de dag een paar keer "mijn collega neemt dit zodadelijk van je over" gehad, en 's avonds dan plots de reactie in de chat dat ze sluiten! Deze ochtend nogmaals chat geopend, en tot op heden nog steeds geen reactie.glda19 schreef:Laat het weten als je iets weet van de collega
Kan begrijpen dat ze personeelstekort hebben aan hun prijzen, maar dit is toch wel erg lang wachten...
deze morgen zijn ze komen installeren, vlotte install van 15 minuten, telenet modem van de modem, hey modem op de muur. Als de tech weg was heb ik die in bridge gezet en alles werkt. Dan ook vandaag de Mobile L aangevraagd. Huidig abo voor mobile is Orange, krijg na een paar uur bericht dat de overschakeling is uitgevoerd maar voor zover ik kan zien zit ik nog altijd op Orange.
-
streulma
- Elite Poster

- Berichten: 1065
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
Je bent inderdaad al overgeschakeld. Zowel voor Orange als voor Hey staat er "Orange B".freegeek schreef: 10 sep 2024, 16:57 Huidig abo voor mobile is Orange, krijg na een paar uur bericht dat de overschakeling is uitgevoerd maar voor zover ik kan zien zit ik nog altijd op Orange.
- Patje
- Elite Poster

- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Deze morgen installatie gehad en aangesloten ! 
Signaal op het randje maar ik vermoed dat hij nog een versterker of iets anders gedaan heeft aan de dropkabel aan de tap, om iets beter signaal te hebben.
Alles werkt momenteel en we testen het uit hoe het verloopt.

Signaal op het randje maar ik vermoed dat hij nog een versterker of iets anders gedaan heeft aan de dropkabel aan de tap, om iets beter signaal te hebben.
Alles werkt momenteel en we testen het uit hoe het verloopt.

Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
Avenger 2.0
- Elite Poster

- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Hoe dikwijls heb je een helpdesk nodig? Toen ik bij Telenet / Proximus zat heb ik in die 10 jaar maar 2x helpdesk nodig gehad.glda19 schreef: 11 sep 2024, 15:09 wel een zeer slechte helpdesk antwoorden bijna nooit zijn enkel goed om ons klein beetje geld af te doen
En in beide gevallen konden ze mij niet helpen omdat het overal in de regio uit lag.
Dus 4000 euro extra betaald in die periode om 2 maal de helpdesk te kunnen bereiken (na meer dan half uur aan de lijn te hangen)...
-
stefan1234
- Pro Member

- Berichten: 447
- Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 37 keer
De A-merken evolueren op termijn toch in dezelfde richting als de B-merken...
-
ghostboy1993
- Pro Member

- Berichten: 444
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 14 keer
In belgie duurt dat wel decenia's ...stefan1234 schreef: 11 sep 2024, 22:18 De A-merken evolueren op termijn toch in dezelfde richting als de B-merken...
Patje, resultaat met wifi of utp kabel?Patje schreef: 11 sep 2024, 11:21 Deze morgen installatie gehad en aangesloten !
Signaal op het randje maar ik vermoed dat hij nog een versterker of iets anders gedaan heeft aan de dropkabel aan de tap, om iets beter signaal te hebben.
Alles werkt momenteel en we testen het uit hoe het verloopt.
![]()
- Patje
- Elite Poster

- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Met de kabel gemeten, maar als ik paar meter van de modem sta met GSM wifi is het ook 144 down. 
De modem is wel de laatste nieuwe, Livebox kabelmodem.
https://www.orange.be/nl/hulp/technisch ... ebox-cable
Toch een redelijke verademing om een beetje meer snelheid te hebben na bijna 5 jaar op Vdsl met 75 down , nu 150/15 zo heb ik ook minder druk in mijn hoofd bij het wachten op Fiber . . .
De modem is wel de laatste nieuwe, Livebox kabelmodem.
https://www.orange.be/nl/hulp/technisch ... ebox-cable
Toch een redelijke verademing om een beetje meer snelheid te hebben na bijna 5 jaar op Vdsl met 75 down , nu 150/15 zo heb ik ook minder druk in mijn hoofd bij het wachten op Fiber . . .
Laatst gewijzigd door Patje 12 sep 2024, 18:51, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
Vaganzza
- Elite Poster

- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Morgen is het mijn beurt... Ben benieuwd welke modem het zal worden. Signaal zou normaal geen probleem mogen zijn.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- buthead
- Elite Poster

- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
Gisteren een collega ook zijn installatie gebeurd.
Vlot verlopen en tevreden.
Hij had blijkbaar meer geluk met de kabel dan ikzelf
Vlot verlopen en tevreden.
Hij had blijkbaar meer geluk met de kabel dan ikzelf
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+



