hey! internet voor 29 €/maand levenslang

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik begrijp er niet zoveel van..
Heb nu Telenet
Als je Hey wordt, wat verandert er dan? Is dit juist de modem?
Afgezien van de modem, die ook wel goed zal zijn, is dit identiek internet?
Heb nu soms wel eens onderbrekingen, in principe zal dit identiek zijn bij Hey?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Het is idd via dezelfde coaxkabel dat het internet binnen komt, hey (orange) komt hun modem plaatsen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 815
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik ben nog maar 2 maand klant bij Telenet. Kan ik veranderen naar Hey, of moet ik een verbrekingsvergoeding betalen bij Telenet, vind dit niet zo direct terug....
Gebruikersavatar
VossyGamer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 58 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Je kan op elk moment zonder verbrekingsvergoeding opzeggen bij Telenet, wat anders is in bv. Nederland waar er bijna altijd een vaste conctractsduur is van 1 of 2 jaar. Gelukkig is dit het enige voordeel in dit dure (naast hey!) telecom-land.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Heb al gebeld met hey telecom die verwezen door naar hun sociale media of chat.
Daar al dagen geen reactie gehad
Geen goed begin.

Veel zin om die boel buiten te gooien en waarschijnlijk de reden dat vrijwel iedereen op vdsl zit op enkelingen na in de straat

Alleen EDPnet heeft 6 maand waar je aan vast zit de anderen niet dacht ik
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Clemens2
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 21 keer
Provider

VossyGamer schreef: 03 sep 2024, 18:43 Je kan op elk moment zonder verbrekingsvergoeding opzeggen bij Telenet
Klopt niet. Nu niet 100% wat betreft Telenet. De wettelijke termijn is 6 maanden in Belgie dat je bij een telecomoperator klant moet zijn, vanaf dan mag het niets meer kosten. Voor zover ik weet (heb het ooit eens nagekeken, maar is tijdje terug) staat dat ook bij alle gebruikelijke operatoren in hun voorwaarden.

Houdt ook steek: installaties zijn soms gratis / goedkoper dan wat het kost, tenminste die kosten kunnen ze dan op die 6 maanden afdekken.

EDIT
Ff in de voorwaarden van Telenet gedoken:
Indien U een Overeenkomst van bepaalde duur hebt afgesloten, kan U de Overeenkomst opzeggen tijdens de
minimumduur van de Overeenkomst (die hoogstens zes maanden bedraagt) mits betaling van een opzegvergoeding
gelijk aan de abonnementsgelden voor de nog resterende maanden tot het einde van de minimumduur.
Dus stel je bent zoals lucdec nog maar 2 maanden klant, moet je de overige 4 maanden ook nog betalen als je opzegt.

EDIT2 nu twijfel ik zelf...want contract is van onbepaalde duur...tenzij natuurlijk die initiele kortingen bij die abos het een contract van bepaalde duur maken tot het verloop van de promoprijs.
Dus mogelijks ben ik toch fout en heeft VossyGamer gelijk.
Als je wil opzeggen, vraag het best eens aan Telenet of ze iets zouden aanrekenen.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Iemand die weet hoe dit zit voor hey telecom?

Op hun website wel kleine voetnoot
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 952
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 141 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Vergeet ook niet. Als Telenet in de straat interventie uitvoerd, zal je hiervan last hebben.
Zo ook al eens verrast geweest op telewerkdag.
Gelukkig heb ik nog credentials op Telenet site en zo kon ik inloggen om de ‘werken in de buurt’ pagina te zien. En inderdaad, werken in de straat waren gepland die dag.

Jammer dan Telenet > Orange/Hey > eindklant van coax verbinding geen waarschuwing kreeg.
Een Telenet klant zal wel keurig SMS/mail gekregen hebben ivm de geplande werken en internet onderbreking.


Opzeg staat toch perfect neergeschreven op algemene voorwaarden pagina.
https://www.heytelecom.be/sites/default ... net_NL.pdf
internet
Met betrekking tot de internetdienst kan de klant zijn contract van onbepaalde duur te allen tijde schriftelijk
opzeggen. De klant kan het contract op ieder moment schriftelijk opzeggen.
De beëindiging van het deel van het contract dat betrekking heeft op de internetdienst heeft geen invloed op het
deel van het contract dat betrekking heeft op mobiele telefoniediensten. In dit geval blijven de verplichtingen met
betrekking tot mobiele diensten volledig van kracht.
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Heb terug EDPnet aanvraag gedaan, hiernet weer prijs.

Heb hier heel rare zaken voor met men netwerk opeens verbinding weg dan weer terug en verloopt via Fritzbox.

Deze geven soms ook verlies aan van connectie.
Eens de Xbox aangezet voor updates 60-130mbps heel onstabiel.

Bij vdsl was dit meteen volle bandbreedte en stabiel dus knoop doorhakken en klaar ermee.

Verklaard genoeg waarom hier weinig op coax zitten. Technieker gaf tevens aan dat het een knoeiboel was in die “paddenstoel” was tevens de enige aangesloten maar wel op goede manier.

Ik dacht oprecht dat we hier iets top gingen zien maar jammer genoeg niet voor deze.

Zal echt puur aan locatie liggen vroeger zag je op lokale Facebook niks dan klagen over TN orange en nu tijdje niet 2 opties zijn overgestapt die mensen of uiteindelijk opgelost

Toegevoegd na 12 uren 52 minuten 39 seconden:
EDPnet weer actief, 30/10 profiel, even wachten op TBF,DLM :) surfen gaat pak sneller dan de coax zelfs op dit lage profiel.

PS: EDPnet heegt momenteel ook geen activering kosten bij hun hoogste VDSL abbo en tevens -4 euro voor 12 maand.
Dit weekend Hey opzeggen > werkte echt niet naar behoren tot grote spijt.
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2239
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

Spijtig om te horen. Ken meer mensen die problemen hebben met Telenet en de Coax. De service daar is spijtig genoeg enorm verslechterd. Het vele verloop van mensen (en kennis) daar zal er ook geen goed aan doen.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Heel jammer maar keuze was snel gemaakt.
Zeker met de extra aanbieding van EDPnet.
Had het anders wel uitgezweet en wat liggen proberen tot er toch wat stabiels uitkwam.

Was goeie test want nog geen coax gehad hier.
Wegblijven en wachten tot fiber komt is de boodschap in deze straat 🥲
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Bij mij laten ze gewoon niks meer weten, ik weet dus al genoeg nog voor ik aangesloten ben, ze mogen hun vast internet houden :-) van mobiel geen klagen maar dit is absoluut geklungel.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Ze hebben een massa massa klanten erbij gekregen tja

Ze zouden de medewerkers van Orange kunnen laten mee inspringen, extra aanwerven maar goedkoop zit hem ergens
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 43 keer

payphoneuser schreef: 04 sep 2024, 17:39 Bij mij laten ze gewoon niks meer weten, ik weet dus al genoeg nog voor ik aangesloten ben, ze mogen hun vast internet houden :-) van mobiel geen klagen maar dit is absoluut geklungel.
Kan je niet gewoon 3 euro compensatie vragen per dag ze te laat zijn? Ik heb dit gedaan met mijn GSM nummer overdracht via ombudsdienst en Hey heeft (via ombudsdienst) dit aanvaard.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Dat is enkel bij overdracht van een mobiel nummer lijkt me
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

payphoneuser schreef: 04 sep 2024, 17:39 Bij mij laten ze gewoon niks meer weten, ik weet dus al genoeg nog voor ik aangesloten ben, ze mogen hun vast internet houden :-) van mobiel geen klagen maar dit is absoluut geklungel.
Is er dan totaal geen samenwerking tussen orange en Telenet ?? Lijkt dan meer op sabotage dat telenet verhinderd dat er een klant bij komt bij de concurrentie . . .
Heb je nog niet gevraagd via telefoon van hey ?
0800 85519
Laatst gewijzigd door Patje 04 sep 2024, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Ik heb geen telefoonnummer van hey!
Op de website staat enkel "chat met ons" maar daar kan je eeuwig wachten. Facebook net hetzelfde.
Ik vermoed idd dat Telenet hier geen kosten wil doen als de baten voor de concurrentie zijn. Ze krijgen wel een vergoeding van Orange, maar dat dekt allicht de kost niet, of pas na lange tijd.

Toegevoegd na 5 minuten 13 seconden:
Ik vond een 0800 op hun site, nu hang ik daar in wacht

Toegevoegd na 11 minuten 57 seconden:
Ze sturen morgen nog eens een technieker. Of Telenet ondertussen het signaal heeft verbeterd konden ze niet zeggen aan de telefoon. Ben benieuwd, veel kans dat die mens hier morgen voor niks staat :?
Tibo
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 5 keer

Weet iemand hoe je een bestelling van Hey vast internet kan annuleren?
Op de site vind ik die mogelijkheid niet, een andere installatiedatum kiezen kan wel.
ebedek
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 sep 2018, 15:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Tibo schreef: 05 sep 2024, 10:27 Weet iemand hoe je een bestelling van Hey vast internet kan annuleren?
Op de site vind ik die mogelijkheid niet, een andere installatiedatum kiezen kan wel.
Via de chat kun je dat. Bestelnummer doorgeven en zeggen dat je wil annuleren. Was redelijk snel in orde.
Tibo
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 5 keer

Helaas blijkt de chat niet te werken, misschien te druk.
Ik zal blijven proberen.
Bedankt.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 929
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 35 keer
Te Koop forum

Ik had een nieuw topic gemaakt over de overstap van Telenet naar Hey maar ik krijg daar maar 1 reactie. Zitten de specialisten in dit topic? Zouden jullie mij verder kunnen helpen aub?
Topic is viewtopic.php?p=1001177
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

De technieker is juist buiten en ik had het niet durven hopen, maar Telenet had ondertussen toch het nodige gedaan, het signaal was veel beter en goed genoeg om de aansluiting te doen.
Het was een zeer bekwame en vriendelijke technieker, hij heeft de nieuwste (ongebruikte) Orange-modem geplaatst, nieuw bekabeld en zelfs afsluiters op de ongebruikte NIU-poorten gedraaid. Op straat in de paddestoel nog een versterker "12 dB" gestoken, en alles werkt tot dusver prima. Fingers crossed :-)
Een dikke merci aan @Patje voor het idee om eens te bellen, anders had ik wellicht nog een pak langer kunnen wachten. :beerchug:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Alee blij dat het toch in orde is gekomen :) ik ben volgende woensdag 11 /09 aan de beurt voor installatie... !
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
novie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
Locatie: Luxembourg
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
Te Koop forum

Ik ben Maandag 9 / 9 aan de beurt, in Wallonië 200Mbps is leuk meegenomen.
Welke router met 1 extra mesh satteliet zouden jullie aanraden voor Hey Internet?
Zou liefst bij AVM blijven, huidige is aan vervanging toe.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

novie schreef: 06 sep 2024, 00:00 in Wallonië 200Mbps
Ben eens benieuwd naar je uploadsnelheid speedtest dan
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2239
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

splinterbyte schreef: 06 sep 2024, 09:16
novie schreef: 06 sep 2024, 00:00 in Wallonië 200Mbps
Ben eens benieuwd naar je uploadsnelheid speedtest dan
Dat gaat maar 10Mbit zijn dan. Dan liever 150/15.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

Ja maar toch best eens testen want Hey zet op hun website voor Vlaanderen ook "10 Mbps upload" terwijl het in de praktijk 15 is.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1056
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 12 keer
Provider
Te Koop forum

Ja, op die pagina wel, en dan zou het in Wallonie zelfs 12Mbps zijn ipv 10.
Maar op de frontpage staat er nog steeds "10 Mbps upload", en zouden ze, als ze hun eigen logica volgen van de "Tot 200 Mbps download *", moeten zetten "Tot 15Mbps upload*".
Zie hier https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis , en zelfs als je op "Meer info" klikt.
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Gisteren tijdens het zware onweer viel m'n internet bij momenten weg, dan heb ik de lijnwaarden gecheckt, deze waren om te huilen. Sommige kanalen stonden zelfs op "Not locked". En ik zie dat de waarden nu nog altijd een pak slechter zijn dan gisteren. Ik vrees dus dat er ergens water in de Telenetkabel sijpelt. Ik zal het in't oog houden, maar ik vermoed dat het, weersafhankelijk, beter of slechter wordt. Misschien heeft Telenet wel helemaal geen aanpassing gedaan, maar was het gisterenmiddag gewoon een geluk dat het al langere tijd droog was.
The saga continues :-)
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1065
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Vraagje: is er al iemand geweest die z'n afspraak kan wijzigen?
Ik lees hier sommigen die dat ook niet konden doen.
Wellicht nemen ze de 2 weken aan.
Bij Orange gaan (ook met Easy Switch) kan je de afspraak wel wijzigen, zelfs kon je die zelfs een dag later zetten.
Maar in het Hey systeem lijkt me dat geblokkeerd.
bumba007
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2015, 19:25
Bedankt: 3 keer

streulma schreef: 06 sep 2024, 12:43 Vraagje: is er al iemand geweest die z'n afspraak kan wijzigen?
Ik lees hier sommigen die dat ook niet konden doen.
Wellicht nemen ze de 2 weken aan.
Bij Orange gaan (ook met Easy Switch) kan je de afspraak wel wijzigen, zelfs kon je die zelfs een dag later zetten.
Maar in het Hey systeem lijkt me dat geblokkeerd.
Ik had indertijd de chat hiervoor gebruikt. Via hun eigen portaal ging het niet.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1137
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

Wallonië:
Bijlagen
wallonie.jpg
thomasdb
Plus Member
Plus Member
Berichten: 145
Lid geworden op: 05 sep 2024, 22:11
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

payphoneuser schreef: 06 sep 2024, 12:34 Gisteren tijdens het zware onweer viel m'n internet bij momenten weg, dan heb ik de lijnwaarden gecheckt, deze waren om te huilen. Sommige kanalen stonden zelfs op "Not locked". En ik zie dat de waarden nu nog altijd een pak slechter zijn dan gisteren. Ik vrees dus dat er ergens water in de Telenetkabel sijpelt. Ik zal het in't oog houden, maar ik vermoed dat het, weersafhankelijk, beter of slechter wordt. Misschien heeft Telenet wel helemaal geen aanpassing gedaan, maar was het gisterenmiddag gewoon een geluk dat het al langere tijd droog was.
The saga continues :-)
hier is dat bij vriesweer soms, dan hapert de kabeltv, 's ochtends. maar heb een eigen kabelversterker achter de nui bijgezet dewelke wat meer dan 4db kan en dat loste het op voor mij. internet had er gelukkig geen last van
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Opzeggen is ook een heel debacle
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2239
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

buthead schreef: 07 sep 2024, 04:46 Opzeggen is ook een heel debacle Afbeelding
Dat kan toch gewoon online in controlepaneel? Of is er een andere procedure?
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1046
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Ik ben klant voor gsm en krijg maar 6 maanden aan 29 € dit is via de app.
Via de site 29€ livetime
Snappen wie snappen kan?
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2637
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Avenger 2.0 schreef:
buthead schreef: 07 sep 2024, 04:46 Opzeggen is ook een heel debacle Afbeelding
Dat kan toch gewoon online in controlepaneel? Of is er een andere procedure?
Je moet een online formulier invullen… je kan al raden dat ze het niet meteen weer vonden na telefonisch contact Afbeelding
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Speedworld
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2024, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hallo, Ik wil overstappen van Orange vast internet + GSM abo naar Hey (met easy switch in 1 keer alles). Blijkbaar kan ik mijn modem en sim kaart blijven gebruiken. Zal de overdracht van vast + mobiel op hetzelfde moment gebeuren? (hopelijk niet) En hoelang zit je dan zonder vast internet en GSM abo? Minuten, uren of dagen?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5571
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

buthead schreef: 07 sep 2024, 20:14

Je moet een online formulier invullen… je kan al raden dat ze het niet meteen weer vonden na telefonisch contact Afbeelding
Ik had dat met de aanvraag. Ik zeg van krijg geen contract. Vraag ik het aan hun is er niks doorgekomen van aanvraag :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”