hey! internet voor 29 €/maand levenslang
-
- Elite Poster
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik begrijp er niet zoveel van..
Heb nu Telenet
Als je Hey wordt, wat verandert er dan? Is dit juist de modem?
Afgezien van de modem, die ook wel goed zal zijn, is dit identiek internet?
Heb nu soms wel eens onderbrekingen, in principe zal dit identiek zijn bij Hey?
Heb nu Telenet
Als je Hey wordt, wat verandert er dan? Is dit juist de modem?
Afgezien van de modem, die ook wel goed zal zijn, is dit identiek internet?
Heb nu soms wel eens onderbrekingen, in principe zal dit identiek zijn bij Hey?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Het is idd via dezelfde coaxkabel dat het internet binnen komt, hey (orange) komt hun modem plaatsen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik ben nog maar 2 maand klant bij Telenet. Kan ik veranderen naar Hey, of moet ik een verbrekingsvergoeding betalen bij Telenet, vind dit niet zo direct terug....
- VossyGamer
- Pro Member
- Berichten: 229
- Lid geworden op: 30 apr 2023, 15:20
- Locatie: West-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 58 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Je kan op elk moment zonder verbrekingsvergoeding opzeggen bij Telenet, wat anders is in bv. Nederland waar er bijna altijd een vaste conctractsduur is van 1 of 2 jaar. Gelukkig is dit het enige voordeel in dit dure (naast hey!) telecom-land.
Internet: Orange België – 500/50 Mbps via FRITZ!Box 6660 Cable
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
Mobiel: hey! telecom – 200GB BE + 35GB EU // Telenet – Prijs volgens verbruik (Back-up)
Devices: iPhone 15 Pro & HP Envy x360 (Intel Core Ultra 7 155U, 32GB RAM)
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heb al gebeld met hey telecom die verwezen door naar hun sociale media of chat.
Daar al dagen geen reactie gehad
Geen goed begin.
Veel zin om die boel buiten te gooien en waarschijnlijk de reden dat vrijwel iedereen op vdsl zit op enkelingen na in de straat
Alleen EDPnet heeft 6 maand waar je aan vast zit de anderen niet dacht ik
Daar al dagen geen reactie gehad

Geen goed begin.
Veel zin om die boel buiten te gooien en waarschijnlijk de reden dat vrijwel iedereen op vdsl zit op enkelingen na in de straat
Alleen EDPnet heeft 6 maand waar je aan vast zit de anderen niet dacht ik
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Plus Member
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 01 sep 2019, 18:24
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 21 keer
Klopt niet. Nu niet 100% wat betreft Telenet. De wettelijke termijn is 6 maanden in Belgie dat je bij een telecomoperator klant moet zijn, vanaf dan mag het niets meer kosten. Voor zover ik weet (heb het ooit eens nagekeken, maar is tijdje terug) staat dat ook bij alle gebruikelijke operatoren in hun voorwaarden.VossyGamer schreef: 03 sep 2024, 18:43 Je kan op elk moment zonder verbrekingsvergoeding opzeggen bij Telenet
Houdt ook steek: installaties zijn soms gratis / goedkoper dan wat het kost, tenminste die kosten kunnen ze dan op die 6 maanden afdekken.
EDIT
Ff in de voorwaarden van Telenet gedoken:
Dus stel je bent zoals lucdec nog maar 2 maanden klant, moet je de overige 4 maanden ook nog betalen als je opzegt.Indien U een Overeenkomst van bepaalde duur hebt afgesloten, kan U de Overeenkomst opzeggen tijdens de
minimumduur van de Overeenkomst (die hoogstens zes maanden bedraagt) mits betaling van een opzegvergoeding
gelijk aan de abonnementsgelden voor de nog resterende maanden tot het einde van de minimumduur.
EDIT2 nu twijfel ik zelf...want contract is van onbepaalde duur...tenzij natuurlijk die initiele kortingen bij die abos het een contract van bepaalde duur maken tot het verloop van de promoprijs.
Dus mogelijks ben ik toch fout en heeft VossyGamer gelijk.
Als je wil opzeggen, vraag het best eens aan Telenet of ze iets zouden aanrekenen.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Iemand die weet hoe dit zit voor hey telecom?
Op hun website wel kleine voetnoot
Op hun website wel kleine voetnoot
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- TheCeet
- Elite Poster
- Berichten: 952
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Vergeet ook niet. Als Telenet in de straat interventie uitvoerd, zal je hiervan last hebben.
Zo ook al eens verrast geweest op telewerkdag.
Gelukkig heb ik nog credentials op Telenet site en zo kon ik inloggen om de ‘werken in de buurt’ pagina te zien. En inderdaad, werken in de straat waren gepland die dag.
Jammer dan Telenet > Orange/Hey > eindklant van coax verbinding geen waarschuwing kreeg.
Een Telenet klant zal wel keurig SMS/mail gekregen hebben ivm de geplande werken en internet onderbreking.
Opzeg staat toch perfect neergeschreven op algemene voorwaarden pagina.
https://www.heytelecom.be/sites/default ... net_NL.pdf
Zo ook al eens verrast geweest op telewerkdag.
Gelukkig heb ik nog credentials op Telenet site en zo kon ik inloggen om de ‘werken in de buurt’ pagina te zien. En inderdaad, werken in de straat waren gepland die dag.
Jammer dan Telenet > Orange/Hey > eindklant van coax verbinding geen waarschuwing kreeg.
Een Telenet klant zal wel keurig SMS/mail gekregen hebben ivm de geplande werken en internet onderbreking.
Opzeg staat toch perfect neergeschreven op algemene voorwaarden pagina.
https://www.heytelecom.be/sites/default ... net_NL.pdf
internet
Met betrekking tot de internetdienst kan de klant zijn contract van onbepaalde duur te allen tijde schriftelijk
opzeggen. De klant kan het contract op ieder moment schriftelijk opzeggen.
De beëindiging van het deel van het contract dat betrekking heeft op de internetdienst heeft geen invloed op het
deel van het contract dat betrekking heeft op mobiele telefoniediensten. In dit geval blijven de verplichtingen met
betrekking tot mobiele diensten volledig van kracht.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heb terug EDPnet aanvraag gedaan, hiernet weer prijs.
Heb hier heel rare zaken voor met men netwerk opeens verbinding weg dan weer terug en verloopt via Fritzbox.
Deze geven soms ook verlies aan van connectie.
Eens de Xbox aangezet voor updates 60-130mbps heel onstabiel.
Bij vdsl was dit meteen volle bandbreedte en stabiel dus knoop doorhakken en klaar ermee.
Verklaard genoeg waarom hier weinig op coax zitten. Technieker gaf tevens aan dat het een knoeiboel was in die “paddenstoel” was tevens de enige aangesloten maar wel op goede manier.
Ik dacht oprecht dat we hier iets top gingen zien maar jammer genoeg niet voor deze.
Zal echt puur aan locatie liggen vroeger zag je op lokale Facebook niks dan klagen over TN orange en nu tijdje niet 2 opties zijn overgestapt die mensen of uiteindelijk opgelost
Toegevoegd na 12 uren 52 minuten 39 seconden:
EDPnet weer actief, 30/10 profiel, even wachten op TBF,DLM
surfen gaat pak sneller dan de coax zelfs op dit lage profiel.
PS: EDPnet heegt momenteel ook geen activering kosten bij hun hoogste VDSL abbo en tevens -4 euro voor 12 maand.
Dit weekend Hey opzeggen > werkte echt niet naar behoren tot grote spijt.
Heb hier heel rare zaken voor met men netwerk opeens verbinding weg dan weer terug en verloopt via Fritzbox.
Deze geven soms ook verlies aan van connectie.
Eens de Xbox aangezet voor updates 60-130mbps heel onstabiel.
Bij vdsl was dit meteen volle bandbreedte en stabiel dus knoop doorhakken en klaar ermee.
Verklaard genoeg waarom hier weinig op coax zitten. Technieker gaf tevens aan dat het een knoeiboel was in die “paddenstoel” was tevens de enige aangesloten maar wel op goede manier.
Ik dacht oprecht dat we hier iets top gingen zien maar jammer genoeg niet voor deze.
Zal echt puur aan locatie liggen vroeger zag je op lokale Facebook niks dan klagen over TN orange en nu tijdje niet 2 opties zijn overgestapt die mensen of uiteindelijk opgelost
Toegevoegd na 12 uren 52 minuten 39 seconden:
EDPnet weer actief, 30/10 profiel, even wachten op TBF,DLM

PS: EDPnet heegt momenteel ook geen activering kosten bij hun hoogste VDSL abbo en tevens -4 euro voor 12 maand.
Dit weekend Hey opzeggen > werkte echt niet naar behoren tot grote spijt.
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Spijtig om te horen. Ken meer mensen die problemen hebben met Telenet en de Coax. De service daar is spijtig genoeg enorm verslechterd. Het vele verloop van mensen (en kennis) daar zal er ook geen goed aan doen.
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Heel jammer maar keuze was snel gemaakt.
Zeker met de extra aanbieding van EDPnet.
Had het anders wel uitgezweet en wat liggen proberen tot er toch wat stabiels uitkwam.
Was goeie test want nog geen coax gehad hier.
Wegblijven en wachten tot fiber komt is de boodschap in deze straat
Zeker met de extra aanbieding van EDPnet.
Had het anders wel uitgezweet en wat liggen proberen tot er toch wat stabiels uitkwam.
Was goeie test want nog geen coax gehad hier.
Wegblijven en wachten tot fiber komt is de boodschap in deze straat
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Bij mij laten ze gewoon niks meer weten, ik weet dus al genoeg nog voor ik aangesloten ben, ze mogen hun vast internet houden
van mobiel geen klagen maar dit is absoluut geklungel.

- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ze hebben een massa massa klanten erbij gekregen tja
Ze zouden de medewerkers van Orange kunnen laten mee inspringen, extra aanwerven maar goedkoop zit hem ergens
Ze zouden de medewerkers van Orange kunnen laten mee inspringen, extra aanwerven maar goedkoop zit hem ergens
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Kan je niet gewoon 3 euro compensatie vragen per dag ze te laat zijn? Ik heb dit gedaan met mijn GSM nummer overdracht via ombudsdienst en Hey heeft (via ombudsdienst) dit aanvaard.payphoneuser schreef: 04 sep 2024, 17:39 Bij mij laten ze gewoon niks meer weten, ik weet dus al genoeg nog voor ik aangesloten ben, ze mogen hun vast internet houdenvan mobiel geen klagen maar dit is absoluut geklungel.
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Dat is enkel bij overdracht van een mobiel nummer lijkt me
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Is er dan totaal geen samenwerking tussen orange en Telenet ?? Lijkt dan meer op sabotage dat telenet verhinderd dat er een klant bij komt bij de concurrentie . . .payphoneuser schreef: 04 sep 2024, 17:39 Bij mij laten ze gewoon niks meer weten, ik weet dus al genoeg nog voor ik aangesloten ben, ze mogen hun vast internet houdenvan mobiel geen klagen maar dit is absoluut geklungel.
Heb je nog niet gevraagd via telefoon van hey ?
0800 85519
Laatst gewijzigd door Patje 04 sep 2024, 20:12, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Ik heb geen telefoonnummer van hey!
Op de website staat enkel "chat met ons" maar daar kan je eeuwig wachten. Facebook net hetzelfde.
Ik vermoed idd dat Telenet hier geen kosten wil doen als de baten voor de concurrentie zijn. Ze krijgen wel een vergoeding van Orange, maar dat dekt allicht de kost niet, of pas na lange tijd.
Toegevoegd na 5 minuten 13 seconden:
Ik vond een 0800 op hun site, nu hang ik daar in wacht
Toegevoegd na 11 minuten 57 seconden:
Ze sturen morgen nog eens een technieker. Of Telenet ondertussen het signaal heeft verbeterd konden ze niet zeggen aan de telefoon. Ben benieuwd, veel kans dat die mens hier morgen voor niks staat
Op de website staat enkel "chat met ons" maar daar kan je eeuwig wachten. Facebook net hetzelfde.
Ik vermoed idd dat Telenet hier geen kosten wil doen als de baten voor de concurrentie zijn. Ze krijgen wel een vergoeding van Orange, maar dat dekt allicht de kost niet, of pas na lange tijd.
Toegevoegd na 5 minuten 13 seconden:
Ik vond een 0800 op hun site, nu hang ik daar in wacht
Toegevoegd na 11 minuten 57 seconden:
Ze sturen morgen nog eens een technieker. Of Telenet ondertussen het signaal heeft verbeterd konden ze niet zeggen aan de telefoon. Ben benieuwd, veel kans dat die mens hier morgen voor niks staat

-
- Starter
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 18 sep 2018, 15:50
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Via de chat kun je dat. Bestelnummer doorgeven en zeggen dat je wil annuleren. Was redelijk snel in orde.Tibo schreef: 05 sep 2024, 10:27 Weet iemand hoe je een bestelling van Hey vast internet kan annuleren?
Op de site vind ik die mogelijkheid niet, een andere installatiedatum kiezen kan wel.
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 35 keer
Ik had een nieuw topic gemaakt over de overstap van Telenet naar Hey maar ik krijg daar maar 1 reactie. Zitten de specialisten in dit topic? Zouden jullie mij verder kunnen helpen aub?
Topic is viewtopic.php?p=1001177
Topic is viewtopic.php?p=1001177
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
De technieker is juist buiten en ik had het niet durven hopen, maar Telenet had ondertussen toch het nodige gedaan, het signaal was veel beter en goed genoeg om de aansluiting te doen.
Het was een zeer bekwame en vriendelijke technieker, hij heeft de nieuwste (ongebruikte) Orange-modem geplaatst, nieuw bekabeld en zelfs afsluiters op de ongebruikte NIU-poorten gedraaid. Op straat in de paddestoel nog een versterker "12 dB" gestoken, en alles werkt tot dusver prima. Fingers crossed
Een dikke merci aan @Patje voor het idee om eens te bellen, anders had ik wellicht nog een pak langer kunnen wachten.

Het was een zeer bekwame en vriendelijke technieker, hij heeft de nieuwste (ongebruikte) Orange-modem geplaatst, nieuw bekabeld en zelfs afsluiters op de ongebruikte NIU-poorten gedraaid. Op straat in de paddestoel nog een versterker "12 dB" gestoken, en alles werkt tot dusver prima. Fingers crossed

Een dikke merci aan @Patje voor het idee om eens te bellen, anders had ik wellicht nog een pak langer kunnen wachten.


- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Alee blij dat het toch in orde is gekomen
ik ben volgende woensdag 11 /09 aan de beurt voor installatie... !

Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 02 jul 2016, 21:16
- Locatie: Luxembourg
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik ben Maandag 9 / 9 aan de beurt, in Wallonië 200Mbps is leuk meegenomen.
Welke router met 1 extra mesh satteliet zouden jullie aanraden voor Hey Internet?
Zou liefst bij AVM blijven, huidige is aan vervanging toe.
Welke router met 1 extra mesh satteliet zouden jullie aanraden voor Hey Internet?
Zou liefst bij AVM blijven, huidige is aan vervanging toe.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2266
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Ben eens benieuwd naar je uploadsnelheid speedtest dan
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Dat gaat maar 10Mbit zijn dan. Dan liever 150/15.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2266
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Ja maar toch best eens testen want Hey zet op hun website voor Vlaanderen ook "10 Mbps upload" terwijl het in de praktijk 15 is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2266
- Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 140 keer
- Recent bedankt: 12 keer
Ja, op die pagina wel, en dan zou het in Wallonie zelfs 12Mbps zijn ipv 10.
Maar op de frontpage staat er nog steeds "10 Mbps upload", en zouden ze, als ze hun eigen logica volgen van de "Tot 200 Mbps download *", moeten zetten "Tot 15Mbps upload*".
Zie hier https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis , en zelfs als je op "Meer info" klikt.
Maar op de frontpage staat er nog steeds "10 Mbps upload", en zouden ze, als ze hun eigen logica volgen van de "Tot 200 Mbps download *", moeten zetten "Tot 15Mbps upload*".
Zie hier https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis , en zelfs als je op "Meer info" klikt.
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Gisteren tijdens het zware onweer viel m'n internet bij momenten weg, dan heb ik de lijnwaarden gecheckt, deze waren om te huilen. Sommige kanalen stonden zelfs op "Not locked". En ik zie dat de waarden nu nog altijd een pak slechter zijn dan gisteren. Ik vrees dus dat er ergens water in de Telenetkabel sijpelt. Ik zal het in't oog houden, maar ik vermoed dat het, weersafhankelijk, beter of slechter wordt. Misschien heeft Telenet wel helemaal geen aanpassing gedaan, maar was het gisterenmiddag gewoon een geluk dat het al langere tijd droog was.
The saga continues
The saga continues

-
- Elite Poster
- Berichten: 1065
- Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 75 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Vraagje: is er al iemand geweest die z'n afspraak kan wijzigen?
Ik lees hier sommigen die dat ook niet konden doen.
Wellicht nemen ze de 2 weken aan.
Bij Orange gaan (ook met Easy Switch) kan je de afspraak wel wijzigen, zelfs kon je die zelfs een dag later zetten.
Maar in het Hey systeem lijkt me dat geblokkeerd.
Ik lees hier sommigen die dat ook niet konden doen.
Wellicht nemen ze de 2 weken aan.
Bij Orange gaan (ook met Easy Switch) kan je de afspraak wel wijzigen, zelfs kon je die zelfs een dag later zetten.
Maar in het Hey systeem lijkt me dat geblokkeerd.
Ik had indertijd de chat hiervoor gebruikt. Via hun eigen portaal ging het niet.streulma schreef: 06 sep 2024, 12:43 Vraagje: is er al iemand geweest die z'n afspraak kan wijzigen?
Ik lees hier sommigen die dat ook niet konden doen.
Wellicht nemen ze de 2 weken aan.
Bij Orange gaan (ook met Easy Switch) kan je de afspraak wel wijzigen, zelfs kon je die zelfs een dag later zetten.
Maar in het Hey systeem lijkt me dat geblokkeerd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
-
- Plus Member
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 05 sep 2024, 22:11
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 10 keer
hier is dat bij vriesweer soms, dan hapert de kabeltv, 's ochtends. maar heb een eigen kabelversterker achter de nui bijgezet dewelke wat meer dan 4db kan en dat loste het op voor mij. internet had er gelukkig geen last vanpayphoneuser schreef: 06 sep 2024, 12:34 Gisteren tijdens het zware onweer viel m'n internet bij momenten weg, dan heb ik de lijnwaarden gecheckt, deze waren om te huilen. Sommige kanalen stonden zelfs op "Not locked". En ik zie dat de waarden nu nog altijd een pak slechter zijn dan gisteren. Ik vrees dus dat er ergens water in de Telenetkabel sijpelt. Ik zal het in't oog houden, maar ik vermoed dat het, weersafhankelijk, beter of slechter wordt. Misschien heeft Telenet wel helemaal geen aanpassing gedaan, maar was het gisterenmiddag gewoon een geluk dat het al langere tijd droog was.
The saga continues![]()
-
- Elite Poster
- Berichten: 2239
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Dat kan toch gewoon online in controlepaneel? Of is er een andere procedure?
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 2637
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 127 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Je moet een online formulier invullen… je kan al raden dat ze het niet meteen weer vonden na telefonisch contactAvenger 2.0 schreef:Dat kan toch gewoon online in controlepaneel? Of is er een andere procedure?

Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 sep 2024, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Hallo, Ik wil overstappen van Orange vast internet + GSM abo naar Hey (met easy switch in 1 keer alles). Blijkbaar kan ik mijn modem en sim kaart blijven gebruiken. Zal de overdracht van vast + mobiel op hetzelfde moment gebeuren? (hopelijk niet) En hoelang zit je dan zonder vast internet en GSM abo? Minuten, uren of dagen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5571
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik had dat met de aanvraag. Ik zeg van krijg geen contract. Vraag ik het aan hun is er niks doorgekomen van aanvraagbuthead schreef: 07 sep 2024, 20:14
Je moet een online formulier invullen… je kan al raden dat ze het niet meteen weer vonden na telefonisch contact![]()
