![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik heb gedurende de 1 jaar en 3 maanden dat ik bij Mobile Vikings was NOOIT een compensatie gekregen voor de vele netwerkstoringen...
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Herladen voor €20 is enkel mogelijk op de generation-connect.be website. Indien je meer of minder dan €20 herlaad, kan je dit via de bekende kanalen doen.fiestaboyke schreef:Wss is deze vraag al eens gesteld geweest maar heb geen zin om 59blz te lezen om m'n antwoord te weten![]()
-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?
Mvg Tommy
De belWaarde stapelt gewoon op ,pufpufpuf schreef:ja maar ik kreegn nog een apart bericht voor die 20euro...nuja wel mooie geste van Proximus maar khad ze toch liever gezien als een gratis herlaadbeurt die we konden activeren op het eind van deze maand, nu zit ik gewoon één maand met 40 euro...
nickz schreef:@fiestaboyke: Wist je dat er hier bovenaan een functie is om dit topic te doorzoeken? En wist je dat jouw vraag ook mooi beantwoord wordt op http://www.generation-connect.be?
Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.
[Post made via mobile device ]
[Post made via mobile device ]
Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..
Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..
Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken
Klopt je hebt gelijk ... als je belt gaat het inderdaad eerst van dat bonus krediet af ... heb het daarjuist even getest .FidoDido schreef:Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..
Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..
Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken
In deze volgorde lijkt het me ook logischer. 1 bonus, daarna gewoon.
Toch?
Als ik op mijn iPhone in de Hello! Belgacom app kijk, staat daar onder "Mijn krediet": "Promotie verkregen bij het kiezen van Proximus" - "Valid until: 29/12/2012".2Flip schreef:Iemand een idee hoelang dat promo-krediet geldig is?
Een kleine update: 27/12 microsim ontvangen, maar de nummeroverdracht bleef uit. Na vele telefoontjes en enkele faxen ben ik naar een Belgacom center gestapt om in mijn plaats naar de klantendienst te bellen. Er werd eveneens gemeld dat er iets misgelopen was, maar wisten ook niet wat. Er werd op een zogenaamde "lijst" gekeken of mijn aanvraag er tussen stond en dat bleek het geval te zijn. Zonder mijn bevestiging werd de aanvraag geannuleerd en zal mijn geld teruggestort wordenwds900 schreef:9 december besteld en gisteren ook maar eens naar de E-shop gebeld en de microsim zou gisteren nog verstuurd worden.
Vandaag teruggebeld of het al verstuurd was en bleek de nummeroverdracht niet gelukt te zijn vanwege een foute combinatie van telefoonnummer en simkaartnummer of onbekend nummer bij Base. Na alles overlopen te hebben bleek alle informatie wel correct en zou de aanvraag opnieuw behandeld worden met de extra vermelding van "Mobile Vikings" en m'n geboortedatum ^^
Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.
Je hebt geen toegang tot de historieken
Momenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".
Voorwaarden om toegang te krijgen tot de historieken:
Omwille van technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
Persoonlijk vind ik het overtypen van de herlaad-code ook nogal omslachtig. Een app met scanning qr zou misschien een alternatief zijn?silencer schreef:ivm herladen:Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.
Volgens mij is dit niet waar. Ik heb vroeger nog Pay&Go Automatic Reload gehad (met contract), en je blijft op hetzelfde systeem als gewone Pay&Go klanten, d.w.z. vaste doorschakelingen, geen signaal 2de oproep en geen voicemail die je zelf opbelt bij nieuwe berichten (in tegenstelling tot het systeem voor abonnees).cyberbozzo schreef:Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.
Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.vverbeke schreef:Nog mensen die problemen hebben om hun gsmnummer te koppelen aan hun e-services account? Ik krijg de sms met de code en geraak tot in het venster dat ik moet aanvinken dat ik de algemene voorwaarden accepteer, daarna krijg ik een foutmelding:
"An error has appeared"
Hier niet, dan maar Proximus eens contacterenFidoDido schreef: Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.
Echter bleek het wel in orde.