Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Je ziet dat Proximus toch nog om haar klanten geeft he! Pech voor de mensen die uit colère al terug naar Mobile Vikings zijn gegaan en nu terug op dat prehistorisch netwerk zitten :-D

Ik heb gedurende de 1 jaar en 3 maanden dat ik bij Mobile Vikings was NOOIT een compensatie gekregen voor de vele netwerkstoringen...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
pufpufpuf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Hoe werkt die e-services eigenlijk?

Is dit normaal dit portaal van mij, op data usage komt er niks...
Moet ik hiervoor eens bellen?

http://users.telenet.be/puf/upload/prox1.png
http://users.telenet.be/puf/upload/prox2.PNG
http://users.telenet.be/puf/upload/prox3.png
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Hier ook net 20€ met bonus ontvangen. Een mooi gebaar van Proximus voor de vertraging en 2 dagen zonder gsm.

Thanks Proximus!
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Ik heb gewoon een sms ontvangen dat ik weer 2GB data heb en 2000 smsen .. geldig tot 28/01/2012 opv 19/01/2012 ...
Maar nog geen 20 euro bonus krediet :(
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Bij mij zat er tussen de twee sms'en een halfuurtje :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Lol je hebt gelijk .. ondertussen weer SMS .. en 20 euro promo krediet ..
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Ik heb ook een gratis herlading gekregen van Proximus (twv € 20) mooi zo! Ik heb 1 dag zonder bereik gezeten omdat ik vroeger was overgeschakeld dan de kaart was geleverd.

De sms'en om dit te melden kwamen ook met +- half uur verschil aan.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

@pufpufpuf beste is om je in te schrijven op proximus.be, en daar dan ook de e-services gebruiken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Wss is deze vraag al eens gesteld geweest maar heb geen zin om 59blz te lezen om m'n antwoord te weten :P

-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?


Mvg Tommy
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Proximus-info: beste klant, je hebt nu 2000 sms'en en 2048 MB geldig in Belgie tot 29/01/12. Je hebt ook 20 MB voor Europa.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

fiestaboyke schreef:Wss is deze vraag al eens gesteld geweest maar heb geen zin om 59blz te lezen om m'n antwoord te weten :P

-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?


Mvg Tommy


Herladen voor €20 is enkel mogelijk op de generation-connect.be website. Indien je meer of minder dan €20 herlaad, kan je dit via de bekende kanalen doen.
Op je 2de vraag niet direct een antwoord... Maar ik vermoed bij elke herlading, ben niet zeker.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

@fiestaboyke: Wist je dat er hier bovenaan een functie is om dit topic te doorzoeken? En wist je dat jouw vraag ook mooi beantwoord wordt op http://www.generation-connect.be?

Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Brammm
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2011, 01:13

pufpufpuf schreef:ja maar ik kreegn nog een apart bericht voor die 20euro... :) nuja wel mooie geste van Proximus maar khad ze toch liever gezien als een gratis herlaadbeurt die we konden activeren op het eind van deze maand, nu zit ik gewoon één maand met 40 euro...

De belWaarde stapelt gewoon op ,

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..

Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..

Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken :-)
Laatst gewijzigd door Kitt op 29 dec 2011, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Zeg mensen, wees nu eens gewoon blij dat je dat gekregen hebt :-D
Natuurlijk gaan ze je geen betalingen laten doen met dit krediet, anders zou het hen een beetje veel kosten he!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

nickz schreef:@fiestaboyke: Wist je dat er hier bovenaan een functie is om dit topic te doorzoeken? En wist je dat jouw vraag ook mooi beantwoord wordt op http://www.generation-connect.be?

Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]



Nee, dat wist ik niet. Anders had ik dat wel gedaan he :lol: Mercikes
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..

Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..

Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken :-)


Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.

In deze volgorde lijkt het me ook logischer. 1 bonus, daarna gewoon.

Toch?
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Sim kaart op tijd geleverd en overdracht nummer ook ok, toch 20 euro belkrediet voor niet voorgekomen problemen, thanks proximus
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

FidoDido schreef:
Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..

Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..

Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken :-)


Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.

In deze volgorde lijkt het me ook logischer. 1 bonus, daarna gewoon.

Toch?


Klopt je hebt gelijk ... als je belt gaat het inderdaad eerst van dat bonus krediet af ... heb het daarjuist even getest .
Maar naar een betaalsms pakt hij het van je normaal krediet ...
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Iemand een idee hoelang dat promo-krediet geldig is?
Als het bv maar 1 maand geldig zou zijn, wordt dit dan ook verlengt als je herlaad?
Afbeelding
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Je krijgt gewoon 2Gb als je herlaad, NIET bij op je resterende datakrediet .... Wel is het zo bij de 10 MB dataroaming, daar wordt het resterende krediet overgedragen tot een maximum van 100MB.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ fiestaboyke: Als dat een antwoord was op mijn vraag, dan heb je me denk ik niet goed begrepen.
Met "promo-krediet" bedoelde ik de 20euro die we "cadeau" hebben gekregen ;)
Afbeelding
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Ik ben wel blij dat ze me gratis herlading gaven, ter excuses dat het zolang duurde.

Dit is een mooi compensatie die je niet meteen had verwacht.
Meestal steken die aandeelhouders en bazen gewoon de poen in zak,
en nu toch es een vergoeding :P

Maar was ook wel ontevredenheid bij mensen die zonder telefoon zaten,
ik had geluk, dat ze me pas afsluiten één uurtje voor men kaartje toekwam :)

Al bij al, goeie verbinding nu tov Mobile Vikings!
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

2Flip schreef:Iemand een idee hoelang dat promo-krediet geldig is?

Als ik op mijn iPhone in de Hello! Belgacom app kijk, staat daar onder "Mijn krediet": "Promotie verkregen bij het kiezen van Proximus" - "Valid until: 29/12/2012".
Ik veronderstel dus 1 jaar :-)
wds900
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:48
Locatie: De Klinge
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

wds900 schreef:9 december besteld en gisteren ook maar eens naar de E-shop gebeld en de microsim zou gisteren nog verstuurd worden.

Vandaag teruggebeld of het al verstuurd was en bleek de nummeroverdracht niet gelukt te zijn vanwege een foute combinatie van telefoonnummer en simkaartnummer of onbekend nummer bij Base. Na alles overlopen te hebben bleek alle informatie wel correct en zou de aanvraag opnieuw behandeld worden met de extra vermelding van "Mobile Vikings" en m'n geboortedatum ^^


Een kleine update: 27/12 microsim ontvangen, maar de nummeroverdracht bleef uit. Na vele telefoontjes en enkele faxen ben ik naar een Belgacom center gestapt om in mijn plaats naar de klantendienst te bellen. Er werd eveneens gemeld dat er iets misgelopen was, maar wisten ook niet wat. Er werd op een zogenaamde "lijst" gekeken of mijn aanvraag er tussen stond en dat bleek het geval te zijn. Zonder mijn bevestiging werd de aanvraag geannuleerd en zal mijn geld teruggestort worden :? Dit bleek de enige oplossing en zal dus een nieuwe aanvraag moeten indienen.

Ik vind het bijzonder jammer dat er verder niet gecommuniceerd wordt wat er nu juist misgelopen is en dat ze verder geen acties ondernemen! Als alles op zijn pootjes staat zal ik nogmaals een aanvraag indienen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

ivm herladen:
Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.

Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Je hebt geen toegang tot de historieken
Momenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".

Voorwaarden om toegang te krijgen tot de historieken:
Omwille van technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

silencer schreef:ivm herladen:
Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.

Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.


Persoonlijk vind ik het overtypen van de herlaad-code ook nogal omslachtig. Een app met scanning qr zou misschien een alternatief zijn?

Andere ideekes?
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 13 keer

M-banxafe?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Na wat zoeken op Google en hier op het forum ben ik dus te weten gekomen dat bij Pay & Go de doorschakelingen niet te beheren zijn (doorschakelingen bij GSM zijn dus meestal naar voice mail, zoals in dit geval ook).

Gebeld naar de klantendienst:
- Tijd van doorschakeling bij geen antwoord is NIET te wijzigen (nu 15 seconden).
Ofwel:
- Er mee leren leven
- Ofwel voicemail compleet uitschakelen (maar dan krijg je ook geen voicemail bij buiten bereik van het netwerk of indien telefoon uitgeschakeld is).

Dan hebben ze mij abo proberen aansmeren (om mijn probleem op te lossen). Bij abo kan je de doorschakelen wel in detail beheren.
Ik natuurlijk niet geïnteresseerd.
Operator raadde me volgende aan:
- Automatisch herladen nog niet beschikbaar voor Generation Connect, maar dit zou de komende maanden komen vertelde men mij.
- Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.

Pffft, dit is echt wel een groot nadeel aan Proxi.
Mijn Android phone begint pas te rinkelen na de eerste rinkeltoon van de oproeper, in praktijk heb ik dus slechts een 12 tal seconden de tijd om mijn tel op te nemen.

Ik zie niet echt een oplossing voor dit probleem, tenzij voicemail definitief desactiveren.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Voice mail staat al jaren gewoon uitgeschakeld. Ben anders altijd te laat om op te nemen en de beller is altijd geld kwijt ter waarde van de eerste bel minuut die aangerekend wordt (heb een hekel aan het sponsoren van die telecom bedrijven met hun mega-dure tarieven - hun ceo's graaien veel te veel geld op de kap van de klant)
Alle berichten beluisteren is ook tijdrovend en als het belangrijk is zal de beller wel terug contact opnemen, neemt een hoop stress weg. Voordeel van een uitgeschakelde voice mail is dat de telefoon veel langer overgaat, je hebt veel meer tijd om op te nemen.
Bij het aangaan van een abonnement of herlaadkaart is het al of niet kunnen uitschakelen van de voice mail een criteria in mijn beslissing om wel of geen klant te worden. Hoe mooi hun aanbod soms ook kan zijn.
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Dat voicemail deactiveren een hoop stress wegneemt, daar moet ik je volledig in gelijk geven.

Mensen zijn gewoon en eisen dat je je GSM opneemt.
Bij overschakeling naar GC heb ik aantal uur zonder GSM gezeten, kreeg een sms van iemand dat hij zich echt wel zorgen maakt: 'zelfs geen voicemail!!'. LOL, GSM brengt eigenlijk een hoop stress mee in een mensenleven :-)
Maar dit is hier natuurlijk compleet OT :)
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Inderdaad, voicemail is een uitvinding om de beller altijd te laten betalen, ook als hij de persoon die hij wil spreken niet aan de lijn heeft gekregen. Negen op tien keer wordt er toch niets (nuttigs) ingesproken op een voicemail, dus bij mij staat hij ook uitgeschakeld. Als je geen bereik hebt of je gsm staat uit, dan krijgt de beller hier gratis een melding van.

cyberbozzo schreef:Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.

Volgens mij is dit niet waar. Ik heb vroeger nog Pay&Go Automatic Reload gehad (met contract), en je blijft op hetzelfde systeem als gewone Pay&Go klanten, d.w.z. vaste doorschakelingen, geen signaal 2de oproep en geen voicemail die je zelf opbelt bij nieuwe berichten (in tegenstelling tot het systeem voor abonnees).
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

Nog mensen die problemen hebben om hun gsmnummer te koppelen aan hun e-services account? Ik krijg de sms met de code en geraak tot in het venster dat ik moet aanvinken dat ik de algemene voorwaarden accepteer, daarna krijg ik een foutmelding:

"An error has appeared"
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

vverbeke schreef:Nog mensen die problemen hebben om hun gsmnummer te koppelen aan hun e-services account? Ik krijg de sms met de code en geraak tot in het venster dat ik moet aanvinken dat ik de algemene voorwaarden accepteer, daarna krijg ik een foutmelding:

"An error has appeared"


Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.
Echter bleek het wel in orde.

Gewoon even terug naar proximus hoofdscherm gaan en inloggen. Je account zal wel werken.
Brammm
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2011, 01:13

Hallo,

Heeft mischien iemand een idee wat dit kan zijn?
ik kwam in nederland , en toen begon mijn iphone te zoeken naar een netwerk ..
toen kwam er een ander netwerk maar geen streepjes .. dus geen bereik ?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ik kreeg helemaal geen netwerk in het buitenland ("geen service" op iPhone). Heb hiervoor naar de klantendienst moeten bellen (6000), blijkbaar stond er een roaming-blokkering op mijn nummer.
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

FidoDido schreef:Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.
Echter bleek het wel in orde.


Hier niet, dan maar Proximus eens contacteren :-(
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
krismeeus
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2011, 11:37

Heeft er misschien iemand een e-mail adres van proximus waar ik met klachten tercht kan?

alvast bedankt
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Dat gaat niet via e-mail. Je kan een fax sturen naar 0800 22 112.
Je kan evt. ook een (aangetekende) brief sturen naar volgend adres:

Belgacom Mobile N.V.
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”