Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Je ziet dat Proximus toch nog om haar klanten geeft he! Pech voor de mensen die uit colère al terug naar Mobile Vikings zijn gegaan en nu terug op dat prehistorisch netwerk zitten
Ik heb gedurende de 1 jaar en 3 maanden dat ik bij Mobile Vikings was NOOIT een compensatie gekregen voor de vele netwerkstoringen...
[ Post made via mobile device ]
Ik heb gedurende de 1 jaar en 3 maanden dat ik bij Mobile Vikings was NOOIT een compensatie gekregen voor de vele netwerkstoringen...
[ Post made via mobile device ]
-
- Plus Member
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 18 jul 2010, 12:15
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Hoe werkt die e-services eigenlijk?
Is dit normaal dit portaal van mij, op data usage komt er niks...
Moet ik hiervoor eens bellen?
http://users.telenet.be/puf/upload/prox1.png
http://users.telenet.be/puf/upload/prox2.PNG
http://users.telenet.be/puf/upload/prox3.png
Is dit normaal dit portaal van mij, op data usage komt er niks...
Moet ik hiervoor eens bellen?
http://users.telenet.be/puf/upload/prox1.png
http://users.telenet.be/puf/upload/prox2.PNG
http://users.telenet.be/puf/upload/prox3.png
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Ik heb gewoon een sms ontvangen dat ik weer 2GB data heb en 2000 smsen .. geldig tot 28/01/2012 opv 19/01/2012 ...
Maar nog geen 20 euro bonus krediet
Maar nog geen 20 euro bonus krediet
-
- Pro Member
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
- Locatie: Blankenberge
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Ik heb ook een gratis herlading gekregen van Proximus (twv € 20) mooi zo! Ik heb 1 dag zonder bereik gezeten omdat ik vroeger was overgeschakeld dan de kaart was geleverd.
De sms'en om dit te melden kwamen ook met +- half uur verschil aan.
De sms'en om dit te melden kwamen ook met +- half uur verschil aan.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Wss is deze vraag al eens gesteld geweest maar heb geen zin om 59blz te lezen om m'n antwoord te weten
-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?
Mvg Tommy
-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?
Mvg Tommy
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Proximus-info: beste klant, je hebt nu 2000 sms'en en 2048 MB geldig in Belgie tot 29/01/12. Je hebt ook 20 MB voor Europa.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Herladen voor €20 is enkel mogelijk op de generation-connect.be website. Indien je meer of minder dan €20 herlaad, kan je dit via de bekende kanalen doen.fiestaboyke schreef:Wss is deze vraag al eens gesteld geweest maar heb geen zin om 59blz te lezen om m'n antwoord te weten
-Hoe herlaad ik? Gewoon een pay en Go kaartje aanschaffen van 20€ of hoe zit dat?
-Krijg ik de 2Gb en 10Mb data als ik herlaad, of als ik BINNEN DE MAAND van de laatste herlading herlaad?
Mvg Tommy
Op je 2de vraag niet direct een antwoord... Maar ik vermoed bij elke herlading, ben niet zeker.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
@fiestaboyke: Wist je dat er hier bovenaan een functie is om dit topic te doorzoeken? En wist je dat jouw vraag ook mooi beantwoord wordt op http://www.generation-connect.be?
Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
De belWaarde stapelt gewoon op ,pufpufpuf schreef:ja maar ik kreegn nog een apart bericht voor die 20euro... nuja wel mooie geste van Proximus maar khad ze toch liever gezien als een gratis herlaadbeurt die we konden activeren op het eind van deze maand, nu zit ik gewoon één maand met 40 euro...
[ Post made via mobile device ]
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..
Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..
Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken
Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..
Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken
Laatst gewijzigd door Kitt 29 dec 2011, 17:55, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Zeg mensen, wees nu eens gewoon blij dat je dat gekregen hebt
Natuurlijk gaan ze je geen betalingen laten doen met dit krediet, anders zou het hen een beetje veel kosten he!
[ Post made via mobile device ]
Natuurlijk gaan ze je geen betalingen laten doen met dit krediet, anders zou het hen een beetje veel kosten he!
[ Post made via mobile device ]
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
nickz schreef:@fiestaboyke: Wist je dat er hier bovenaan een functie is om dit topic te doorzoeken? En wist je dat jouw vraag ook mooi beantwoord wordt op http://www.generation-connect.be?
Herladen voor € 20 enkel via die website. Via de andere kanalen enkel vanaf € 25 (om opnieuw bonussen te krijgen).
Het is niet nodig om binnen de maand te herladen, maar na een maand zijn alle bonussen (behalve 10MB dataroaming) natuurlijk wel vervallen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Nee, dat wist ik niet. Anders had ik dat wel gedaan he Mercikes
Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..
Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..
Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken
In deze volgorde lijkt het me ook logischer. 1 bonus, daarna gewoon.
Toch?
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
- Bedankt: 45 keer
- Contacteer:
Klopt je hebt gelijk ... als je belt gaat het inderdaad eerst van dat bonus krediet af ... heb het daarjuist even getest .FidoDido schreef:Ben je daar zeker van Kitt? Ik heb nl ondertussen 19,51€ bonus krediet en nog meer dan 16€ gewoon krediet. Er lijkt me dus wel geld van het bonus krediet te gaan ook al heb je nog gewoon krediet.Kitt schreef:Ja en nee ... ze gaan eerst je normale belwaarde opsouperen ... voor ze aan dat promo krediet beginnen ..
Het wordt dus niet gewoon samen geteld helaas ..
Ik heb bijvoorbeeld 18,55 gewoon krediet en 20 euro promo krediet ..
Kan dus niks kopen van 25 euro via MPAY ... max 18 euro + de fee van de sms ...
Dus eigenlijk beetje misleidend .. voor je effectief aan die 20 euro begint moet je "normaal" krediet op zijn ....
Maar een gegeven paard mag je natuurlijk nie in de bek kijken
In deze volgorde lijkt het me ook logischer. 1 bonus, daarna gewoon.
Toch?
Maar naar een betaalsms pakt hij het van je normaal krediet ...
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Je krijgt gewoon 2Gb als je herlaad, NIET bij op je resterende datakrediet .... Wel is het zo bij de 10 MB dataroaming, daar wordt het resterende krediet overgedragen tot een maximum van 100MB.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Ik ben wel blij dat ze me gratis herlading gaven, ter excuses dat het zolang duurde.
Dit is een mooi compensatie die je niet meteen had verwacht.
Meestal steken die aandeelhouders en bazen gewoon de poen in zak,
en nu toch es een vergoeding
Maar was ook wel ontevredenheid bij mensen die zonder telefoon zaten,
ik had geluk, dat ze me pas afsluiten één uurtje voor men kaartje toekwam
Al bij al, goeie verbinding nu tov Mobile Vikings!
Dit is een mooi compensatie die je niet meteen had verwacht.
Meestal steken die aandeelhouders en bazen gewoon de poen in zak,
en nu toch es een vergoeding
Maar was ook wel ontevredenheid bij mensen die zonder telefoon zaten,
ik had geluk, dat ze me pas afsluiten één uurtje voor men kaartje toekwam
Al bij al, goeie verbinding nu tov Mobile Vikings!
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Als ik op mijn iPhone in de Hello! Belgacom app kijk, staat daar onder "Mijn krediet": "Promotie verkregen bij het kiezen van Proximus" - "Valid until: 29/12/2012".2Flip schreef:Iemand een idee hoelang dat promo-krediet geldig is?
Ik veronderstel dus 1 jaar
-
- Starter Plus
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:48
- Locatie: De Klinge
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Een kleine update: 27/12 microsim ontvangen, maar de nummeroverdracht bleef uit. Na vele telefoontjes en enkele faxen ben ik naar een Belgacom center gestapt om in mijn plaats naar de klantendienst te bellen. Er werd eveneens gemeld dat er iets misgelopen was, maar wisten ook niet wat. Er werd op een zogenaamde "lijst" gekeken of mijn aanvraag er tussen stond en dat bleek het geval te zijn. Zonder mijn bevestiging werd de aanvraag geannuleerd en zal mijn geld teruggestort worden Dit bleek de enige oplossing en zal dus een nieuwe aanvraag moeten indienen.wds900 schreef:9 december besteld en gisteren ook maar eens naar de E-shop gebeld en de microsim zou gisteren nog verstuurd worden.
Vandaag teruggebeld of het al verstuurd was en bleek de nummeroverdracht niet gelukt te zijn vanwege een foute combinatie van telefoonnummer en simkaartnummer of onbekend nummer bij Base. Na alles overlopen te hebben bleek alle informatie wel correct en zou de aanvraag opnieuw behandeld worden met de extra vermelding van "Mobile Vikings" en m'n geboortedatum ^^
Ik vind het bijzonder jammer dat er verder niet gecommuniceerd wordt wat er nu juist misgelopen is en dat ze verder geen acties ondernemen! Als alles op zijn pootjes staat zal ik nogmaals een aanvraag indienen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
ivm herladen:
Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Je hebt geen toegang tot de historieken
Momenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".
Voorwaarden om toegang te krijgen tot de historieken:
Omwille van technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
Persoonlijk vind ik het overtypen van de herlaad-code ook nogal omslachtig. Een app met scanning qr zou misschien een alternatief zijn?silencer schreef:ivm herladen:Kan het ook anders (via sms/...) ? Nogal omslachtig.Herlaad via #121*2584107017241# en druk op de toets om te bellen.
Andere ideekes?
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Na wat zoeken op Google en hier op het forum ben ik dus te weten gekomen dat bij Pay & Go de doorschakelingen niet te beheren zijn (doorschakelingen bij GSM zijn dus meestal naar voice mail, zoals in dit geval ook).
Gebeld naar de klantendienst:
- Tijd van doorschakeling bij geen antwoord is NIET te wijzigen (nu 15 seconden).
Ofwel:
- Er mee leren leven
- Ofwel voicemail compleet uitschakelen (maar dan krijg je ook geen voicemail bij buiten bereik van het netwerk of indien telefoon uitgeschakeld is).
Dan hebben ze mij abo proberen aansmeren (om mijn probleem op te lossen). Bij abo kan je de doorschakelen wel in detail beheren.
Ik natuurlijk niet geïnteresseerd.
Operator raadde me volgende aan:
- Automatisch herladen nog niet beschikbaar voor Generation Connect, maar dit zou de komende maanden komen vertelde men mij.
- Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.
Pffft, dit is echt wel een groot nadeel aan Proxi.
Mijn Android phone begint pas te rinkelen na de eerste rinkeltoon van de oproeper, in praktijk heb ik dus slechts een 12 tal seconden de tijd om mijn tel op te nemen.
Ik zie niet echt een oplossing voor dit probleem, tenzij voicemail definitief desactiveren.
Gebeld naar de klantendienst:
- Tijd van doorschakeling bij geen antwoord is NIET te wijzigen (nu 15 seconden).
Ofwel:
- Er mee leren leven
- Ofwel voicemail compleet uitschakelen (maar dan krijg je ook geen voicemail bij buiten bereik van het netwerk of indien telefoon uitgeschakeld is).
Dan hebben ze mij abo proberen aansmeren (om mijn probleem op te lossen). Bij abo kan je de doorschakelen wel in detail beheren.
Ik natuurlijk niet geïnteresseerd.
Operator raadde me volgende aan:
- Automatisch herladen nog niet beschikbaar voor Generation Connect, maar dit zou de komende maanden komen vertelde men mij.
- Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.
Pffft, dit is echt wel een groot nadeel aan Proxi.
Mijn Android phone begint pas te rinkelen na de eerste rinkeltoon van de oproeper, in praktijk heb ik dus slechts een 12 tal seconden de tijd om mijn tel op te nemen.
Ik zie niet echt een oplossing voor dit probleem, tenzij voicemail definitief desactiveren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Voice mail staat al jaren gewoon uitgeschakeld. Ben anders altijd te laat om op te nemen en de beller is altijd geld kwijt ter waarde van de eerste bel minuut die aangerekend wordt (heb een hekel aan het sponsoren van die telecom bedrijven met hun mega-dure tarieven - hun ceo's graaien veel te veel geld op de kap van de klant)
Alle berichten beluisteren is ook tijdrovend en als het belangrijk is zal de beller wel terug contact opnemen, neemt een hoop stress weg. Voordeel van een uitgeschakelde voice mail is dat de telefoon veel langer overgaat, je hebt veel meer tijd om op te nemen.
Bij het aangaan van een abonnement of herlaadkaart is het al of niet kunnen uitschakelen van de voice mail een criteria in mijn beslissing om wel of geen klant te worden. Hoe mooi hun aanbod soms ook kan zijn.
Alle berichten beluisteren is ook tijdrovend en als het belangrijk is zal de beller wel terug contact opnemen, neemt een hoop stress weg. Voordeel van een uitgeschakelde voice mail is dat de telefoon veel langer overgaat, je hebt veel meer tijd om op te nemen.
Bij het aangaan van een abonnement of herlaadkaart is het al of niet kunnen uitschakelen van de voice mail een criteria in mijn beslissing om wel of geen klant te worden. Hoe mooi hun aanbod soms ook kan zijn.
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Dat voicemail deactiveren een hoop stress wegneemt, daar moet ik je volledig in gelijk geven.
Mensen zijn gewoon en eisen dat je je GSM opneemt.
Bij overschakeling naar GC heb ik aantal uur zonder GSM gezeten, kreeg een sms van iemand dat hij zich echt wel zorgen maakt: 'zelfs geen voicemail!!'. LOL, GSM brengt eigenlijk een hoop stress mee in een mensenleven
Maar dit is hier natuurlijk compleet OT
Mensen zijn gewoon en eisen dat je je GSM opneemt.
Bij overschakeling naar GC heb ik aantal uur zonder GSM gezeten, kreeg een sms van iemand dat hij zich echt wel zorgen maakt: 'zelfs geen voicemail!!'. LOL, GSM brengt eigenlijk een hoop stress mee in een mensenleven
Maar dit is hier natuurlijk compleet OT
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Inderdaad, voicemail is een uitvinding om de beller altijd te laten betalen, ook als hij de persoon die hij wil spreken niet aan de lijn heeft gekregen. Negen op tien keer wordt er toch niets (nuttigs) ingesproken op een voicemail, dus bij mij staat hij ook uitgeschakeld. Als je geen bereik hebt of je gsm staat uit, dan krijgt de beller hier gratis een melding van.
Volgens mij is dit niet waar. Ik heb vroeger nog Pay&Go Automatic Reload gehad (met contract), en je blijft op hetzelfde systeem als gewone Pay&Go klanten, d.w.z. vaste doorschakelingen, geen signaal 2de oproep en geen voicemail die je zelf opbelt bij nieuwe berichten (in tegenstelling tot het systeem voor abonnees).cyberbozzo schreef:Indien ik automatisch herladen zou instellen, wordt ik gezien als een abo-klant en kan ik dus bijgevolg mijn doorschakelingen tot in detail beheren.
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
- Locatie: Z-WVL
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Nog mensen die problemen hebben om hun gsmnummer te koppelen aan hun e-services account? Ik krijg de sms met de code en geraak tot in het venster dat ik moet aanvinken dat ik de algemene voorwaarden accepteer, daarna krijg ik een foutmelding:
"An error has appeared"
"An error has appeared"
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.vverbeke schreef:Nog mensen die problemen hebben om hun gsmnummer te koppelen aan hun e-services account? Ik krijg de sms met de code en geraak tot in het venster dat ik moet aanvinken dat ik de algemene voorwaarden accepteer, daarna krijg ik een foutmelding:
"An error has appeared"
Echter bleek het wel in orde.
Gewoon even terug naar proximus hoofdscherm gaan en inloggen. Je account zal wel werken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Ik kreeg helemaal geen netwerk in het buitenland ("geen service" op iPhone). Heb hiervoor naar de klantendienst moeten bellen (6000), blijkbaar stond er een roaming-blokkering op mijn nummer.
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
- Locatie: Z-WVL
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Hier niet, dan maar Proximus eens contacterenFidoDido schreef: Heb op 2 kaarten dezelfde foutmelding gekregen.
Echter bleek het wel in orde.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Dat gaat niet via e-mail. Je kan een fax sturen naar 0800 22 112.
Je kan evt. ook een (aangetekende) brief sturen naar volgend adres:
Belgacom Mobile N.V.
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel
Je kan evt. ook een (aangetekende) brief sturen naar volgend adres:
Belgacom Mobile N.V.
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel