Remote switch van Orange naar Hey is een uurtje geleden begonnen, momenteel nog geen internet, nog eventjes wachten.
updates;
11:31 van Orange
Hallo Gilles,
We zien je met spijt in ons hart vertrekken. Op je vraag hebben we je abonnement op internet en/of tv van Orange en alle eventuele bijbehorende opties stopgezet.
Gelieve je internetmodem te houden en de volgende toestellen in één doos terug te sturen binnen 14 dagen: de tv-decoder, stroomkabel en afstandsbediening, de extra tv-decoder(s) inclusief stroomkabel(s) en afstandsbediening, de WiFi boosters inbegrepen in je WiFi Comfort dienst.
Terugsturen is gratis en kan in eender welk kantoor of PostPunt van bpost.
Voor je gemak volstaat het deze instructies in acht te nemen.
Ontvangen we je pakket niet binnen de 14 dagen, dan zien we ons genoodzaakt je een kost aan te rekenen van 200 € per decoder, 30 € voor de 4G back-up, en 40 € per WiFi booster, zoals vermeld in onze algemene voorwaarden.
Laatste betaling
Mocht je nog een laatste factuur krijgen, gelieve die dan binnen de 10 kalenderdagen na ontvangst te betalen.
We hopen je op een dag weer bij onze Orange-klanten te mogen rekenen.
Met vriendelijke groeten,
Het Orange-team
11:32 van Hey
Hey Gilles,
De afspraak met de technicus van Dinsdag 03 September 2024 tussen 08 uur en 12 uur is tijdelijk uitgesteld, maar we nemen de komende dagen contact met je op om de vervolgstappen te bespreken.
Onze afspraak is uitgesteld omdat je volgens de technicus van de netwerkbeheerder de aansluiting van je woning op het kabelnetwerk niet kon controleren.
In overleg met de netbeheerder onderzoeken we wat de beste oplossing is. Daarna nemen we weer contact met je op.
Onze excuses voor het ongemak.
Tot ziens,
Het hey!-team
11.33 Hey
Hey Gilles,
Naar aanleiding van je aanvraag hebben we je bestelling van de internetdienst geannuleerd. We hebben ook je bijhorende afspraak of afspraken geschrapt.
Dit brengt voor je uiteraard geen kosten met zich mee, behalve in geval van een late annulering. Indien je de bestelling annuleert na 12 uur de dag voor de installatieafspraak, zal je een extra kost van 59 euro worden aangerekend.
We hopen je op een dag weer bij onze hey!-klanten te mogen rekenen.
Tot ziens,
Het hey!-team
11:35 Hey SMS
11:44 Hey SMS
hey!: je afspraak voor de installatie van je internetdienst op Dinsdag 03 September 2024 tussen 08 en 12 uur is geannuleerd. Onze excuses.
11:47 Hey Email
Hey Gilles,
Onze technische agenten hebben de bevestiging ontvangen dat je internetdienst en de eventuele bijhorende opties, correct werken. Gelieve op de vragen hieronder te beantwoorden om ons te laten weten of dit inderdaad het geval is.
Ik bevestig de status van mijn diensten
Voor antwoorden op al je vragen, surf naar onze Hulp-pagina's.
Tot ziens,
Het hey!-team
Heb terug internet, straks alles deftig testen.