hey! internet voor 29 €/maand levenslang

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

VossyGamer schreef: 16 aug 2024, 11:46 Ik heb dit gedaan. Heb nu BASE (Telenet) internet, en zonder Easy-switch besteld. Als er iets fout loopt (of de technieker niet komt opdagen), kan ik nog mijn BASE internet gebruiken. Ik ga dan zelf gewoon opzeggen.
Maar je hebt niet letterlijk 2 modems gelijktijdig in dienst gok ik?
Of kan dat ook ?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Marre
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 8 keer

Tenzij er iemand van VOO of Wyre dan een coax splitter komt installeren zie ik dat niet echt werken in de praktijk. Of je woont in Brussel in een gebied waar er zowel VOO als Wyre (Telenet) beschikbaar is en je dan Hey via VOO hebt en BASE via Wyre (of omgekeerd)
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer
Recent bedankt: 5 keer

Zonder Easy Switch moet je bestaande abonnement sowieso operationeel blijven tot jijzelf beslist om het te beëindigen.

Voor zulke gevallen moet er een netwerkverdeler (NIU) met twee CM-poorten (CM = Cable Modem) op de binnenkomende coaxkabel geïnstalleerd worden.
Een kortstondige onderbreking van je huidige Telenet-diensten tijdens deze installatie lijkt me onvermijdbaar. Maar na de installatie en heropstart van de Telenet-modem zou alles zoals voorheen moeten werken.

Of de administratieve procedure hiervoor feilloos werkt, is een ander paar mouwen.

Ik kan me goed voorstellen dat bij een eerste installatieafspraak de hey! telecom-installateur niet goed weet wat te doen.
Bijlagen
2kabelmodems.jpg
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Bedankt voor de info over het verbruik.

2 x coax aansluiting is zeker mogelijk.

Ben nog tester geweest voor toen ze nog Mobistar noemde en hiernaast draaide gewoon een Telenet setup.

Er zat een coax splitter tussen 1 naar 2.
Werkte fijnloos
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Gewoon een splitter op die cm uitgang ?
Een passieve splitter, of iets specifiek ? (frequenties ?)
En dus geen speciale NIU MET EEN 2de CM uitgang.
M.a.w. die modems ‘zien’ elkaar en gaan bijgevolg op een andere frequentie werken ?

Ik wist niet dat het zo eenvoudig was.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 127 keer
Provider
Te Koop forum

Destijds was het hier idd een passieve splitter ( niet gevoed ) 1 ingang en 2 uit.

Geen idee hoe dat werkte maar ging gewoon zonder enig issue.
Natuurlijk snelheden waren 200 en 100mbits.
Totaal 300 dus als je beide vol liet gaan.
Internet = Telenet + HeyTelecom
Telefonie/GSM = TN+PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum

Eentje zoals dit, werkt perfect:
2waysplitter.jpg
Deze laat de frequenties door in beide richtingen, belangrijk voor de modem upstream.
Ooit zelf gebruikt met 2 modems (Orange+Telenet) toen ik nog geen NIU met 2 CM uitgangen had.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

Update: je kan altijd kijken voor een eerdere installatie afspraak in het systeem.
Zo heb ik met Orange gehad dat ze hier de dag erop al stonden.
Met Hey lukt dit ook (getest), ook al kom je van Orange.
Het is dus best af een toe eens te kijken of vroeger ook lukt.
Helaas hebben ze het momenteel zo druk met al die nieuwe aanvragen van Hey, denk ik.
Dit was eerder met de lancering van Base internet ook zo.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Ratface schreef: 16 aug 2024, 11:22 Tevens moet daarna de Telenet infrastructuur wel behouden blijven, dit voor opnames delen op digicorder en digibox. Het is voor mijn ouders dat ik dit vraag.
Hou er wel rekening mee dat Telenet niet meer toelaat een TV-abonnement te nemen zonder internetverbinding. Je gaat dus een Easy Internet abonnement moeten behouden als je verder gebruik wil maken van Telenet TV.
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Marre
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 8 keer

Via de klantendienst of Telenet winkel kan je nog steeds Digitale TV zonder internetabonnement bestellen.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
Bedankt: 78 keer
Provider

Aha, dat zou kunnen. Op de site zijn ze vrij duidelijk:
Opgelet
Als je tv wil, heb je ook internet van Telenet nodig.
EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Jammer van de 10mbit upload.

Ik prefereer dan toch nog even
-mijn huidige 100/40 @ 37€ (mv + combokorting) boven
-de 150/10 @29€ die hey bied
TheCeet
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 141 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Al veel hier gepasseerd.
Dus nog maar eens zeggen:

Snelheden:
Vlaanderen Telenet zone: 150/15 mbps
Brussel/Wallonië VOO zone: 200/12 mbps

Bron:
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... eid-van-je
iPhone 13 Pro: AfbeeldingCitymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP: Afbeelding Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!
7zp
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 13 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Remote switch van Orange naar Hey is een uurtje geleden begonnen, momenteel nog geen internet, nog eventjes wachten.

updates;
11:31 van Orange

Hallo Gilles,

We zien je met spijt in ons hart vertrekken. Op je vraag hebben we je abonnement op internet en/of tv van Orange en alle eventuele bijbehorende opties stopgezet.

Gelieve je internetmodem te houden en de volgende toestellen in één doos terug te sturen binnen 14 dagen: de tv-decoder, stroomkabel en afstandsbediening, de extra tv-decoder(s) inclusief stroomkabel(s) en afstandsbediening, de WiFi boosters inbegrepen in je WiFi Comfort dienst.

Terugsturen is gratis en kan in eender welk kantoor of PostPunt van bpost.
Voor je gemak volstaat het deze instructies in acht te nemen.

Ontvangen we je pakket niet binnen de 14 dagen, dan zien we ons genoodzaakt je een kost aan te rekenen van 200 € per decoder, 30 € voor de 4G back-up, en 40 € per WiFi booster, zoals vermeld in onze algemene voorwaarden.

Laatste betaling

Mocht je nog een laatste factuur krijgen, gelieve die dan binnen de 10 kalenderdagen na ontvangst te betalen.

We hopen je op een dag weer bij onze Orange-klanten te mogen rekenen.

Met vriendelijke groeten,
Het Orange-team
11:32 van Hey
Hey Gilles,

De afspraak met de technicus van Dinsdag 03 September 2024 tussen 08 uur en 12 uur is tijdelijk uitgesteld, maar we nemen de komende dagen contact met je op om de vervolgstappen te bespreken.

Onze afspraak is uitgesteld omdat je volgens de technicus van de netwerkbeheerder de aansluiting van je woning op het kabelnetwerk niet kon controleren.

In overleg met de netbeheerder onderzoeken we wat de beste oplossing is. Daarna nemen we weer contact met je op.

Onze excuses voor het ongemak.

Tot ziens,

Het hey!-team
11.33 Hey
Hey Gilles,

Naar aanleiding van je aanvraag hebben we je bestelling van de internetdienst geannuleerd. We hebben ook je bijhorende afspraak of afspraken geschrapt.

Dit brengt voor je uiteraard geen kosten met zich mee, behalve in geval van een late annulering. Indien je de bestelling annuleert na 12 uur de dag voor de installatieafspraak, zal je een extra kost van 59 euro worden aangerekend.

We hopen je op een dag weer bij onze hey!-klanten te mogen rekenen.

Tot ziens,

Het hey!-team
11:35 Hey SMS
hey!: OPGELET, we bevestigen je afspraak met de technicus op 3/9 tussen 08:00 en 12:00 uur. Ben je verhinderd, laat het ons hier weten: https://webform-hey.portail.alphanetworks.be/?lng=nl
11:44 Hey SMS
hey!: je afspraak voor de installatie van je internetdienst op Dinsdag 03 September 2024 tussen 08 en 12 uur is geannuleerd. Onze excuses.
11:47 Hey Email

Hey Gilles,

Onze technische agenten hebben de bevestiging ontvangen dat je internetdienst en de eventuele bijhorende opties, correct werken. Gelieve op de vragen hieronder te beantwoorden om ons te laten weten of dit inderdaad het geval is.
Ik bevestig de status van mijn diensten

Voor antwoorden op al je vragen, surf naar onze Hulp-pagina's.

Tot ziens,

Het hey!-team
Heb terug internet, straks alles deftig testen.
Hey MinisForum GK41 (OPNsense), Netgear R7800 (OpenWrt), TP-Link C6 (OpenWrt)
Linux Mint 22, AMD 5700x, 64GB DDR4 3200MHz, Nvidia RTX 4060Ti 8GB
ebedek
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Is er iemand als bestaande klant al in geslaagd die levenslange promo te krijgen?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider

ebedek schreef: 19 aug 2024, 13:13 Is er iemand als bestaande klant al in geslaagd die levenslange promo te krijgen?
Gewoon uitgelogd internet bestellen op de website en bij gegevens uw klantnummer ingeven. Perfect gelukt met korting zo. Ben wel enkel mobile klant en geen internet klant als je dat zou bedoelen.
bumba007
Starter
Starter
Bedankt: 3 keer

ebedek schreef: 19 aug 2024, 13:13 Is er iemand als bestaande klant al in geslaagd die levenslange promo te krijgen?
Via hun helpdesk gevraagd maar ging niet zeiden ze omdat promo enkel toepasbaar is in hun systeem op nieuwe klanten.
Ga dus abo stopzetten een een nieuwe abo aan moeten vragen...
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Kan iemand mij zeggen als je nu thuis internet hebt bij orange je zonder een technieker kunt overschakelen.
Want blijft zelfde netwerk toch?
O0800 kan mij niet verder helpen zonder gsm nummer

Via chat zeiden gebeurt op afstand zonder tussen komst van een technieker.
Vragen proximus en Telenet dan zoveel te veel voor u diensten.
Telenet zal zo nog veel meer klanten verliezen.
Jammer dat ik nog niet in mijn aangekocht huis kan zou er rap liggen dat internet en gsm by hey voor 39 €
Ouders betalen voor zelfde voor internet + 2 tv boxen en vaste lijn nu -+100€ bij Telenet. En internet heeft de zelfde snelheid van 200Mbps
Ratface
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 64 keer

VossyGamer schreef: 16 aug 2024, 11:46 En wat bedoel je precies met digicorders en digiboxes behouden? Dan betaal je naast Hey internet een los kabelabonnement bij Telenet, neem ik aan? Dit zou normaal moeten werken, omdat de modem/router en TV aansluitingen op de NIU apart zijn. Wel weet ik niet of de interactieve diensten op de digiboxes en digicorders nog gaan werken, als deze met een ethernet kabel op de Orange (Hey) modem zijn aangesloten. Ik denk van niet. Zeg wel aan de technieker dat hij/zij geen filter mag plaatsen voor TV, want anders valt dit weg. Daarna kan je trouwens ook via het compact signaal (gratis) kijken.
Uiteraard blijft het kabelabo behouden, anders zal er ook niet digitaal kunnen gekeken worden met zowel beneden een digicorder als boven een digibox. De digicorder en box zouden gewoon op de telenet modem aangesloten blijven, los van het bestaan van een Hey-modem. Dit zou geen probleem mogen zijn want digiboxen werden in het verleden ook interactief gemaakt met een telenet-modem, zelfs als de klant geen telenet internet had. Het thuis-internet gedeelte van de modem werkte gewoon niet.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 104 keer

7zp schreef: 19 aug 2024, 10:45 Remote switch van Orange naar Hey is een uurtje geleden begonnen, momenteel nog geen internet, nog eventjes wachten.
Bij mij vandaag ook geswitched en identiek zelfde verhaal met tegenstrijdige mails en sms-en.
glda19 schreef: 19 aug 2024, 15:54 Kan iemand mij zeggen als je nu thuis internet hebt bij orange je zonder een technieker kunt overschakelen.
Want blijft zelfde netwerk toch?
O0800 kan mij niet verder helpen zonder gsm nummer
Ja. Is al een paar keer gezegd in deze topic. Als je bestelt zal je paar tegenstrijdige meldingen krijgen dat het geannuleerd is enzo maar uiteindelijk komt het gewoon goed.
wbervoets
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

bumba007 schreef: 19 aug 2024, 15:51
Via hun helpdesk gevraagd maar ging niet zeiden ze omdat promo enkel toepasbaar is in hun systeem op nieuwe klanten.
Ga dus abo stopzetten een een nieuwe abo aan moeten vragen...
Misschien lukt het als je gewoon nog eens Internet besteld (alhoewel je het al hebt van HeyTelecom)? En dan alles invult met Easyswitch id en je kiest voor orange als vorige provider? Heb wel niet veel zin om zonder internet te vallen door dat te proberen? (of dubbel te betalen ;-))
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

glda19 schreef: 19 aug 2024, 15:54En internet heeft de zelfde snelheid van 200Mbps
Hey! Is max. 150 Mbit/s in Vlaanderen.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Flippi schreef: 20 aug 2024, 09:55
glda19 schreef: 19 aug 2024, 15:54En internet heeft de zelfde snelheid van 200Mbps
Hey! Is max. 150 Mbit/s in Vlaanderen.
Uiteindelijk is 150Mbit ook wel ruim voldoende voor de meeste mensen momenteel. Buren zijn zo overtuigd dat ze 1Gbit nodig hebben, maar gebruiken internet amper :lol:
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Werkt bij iemand die link om een afspraak te verzetten? Ik zie daar mogelijke eerdere data staan, maar als ik die dan aanklik verschijnt er geen selectie voor een tijdsslot?
glda19
Elite Poster
Elite Poster

Ik haal bij telenet op pc met kabel 180 @ 190 MBit/s
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 14 keer
Provider

glda19 schreef: 20 aug 2024, 12:03 Ik haal bij telenet op pc met kabel 180 @ 190 MBit/s
das kei mooi! :beerchug:
glda19
Elite Poster
Elite Poster

En op wifi in een Kames juist Naast waar de wifi modem staat op de speediest app 191Mbps en ping 15 ms en upload van 19 Mbps
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 122 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:
Provider

Die €29/maand is dus enkel voor nieuwe klanten.
Iemand die weet of je deze ook krijgt dat je even naar een andere leverancier gaat?
En is er een bepaalde periode dat je dan weg geweest moet zijn bij hey om deze actie te kunnen krijgen?

Alvast bedankt
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Doktor Avalanche schreef: 21 aug 2024, 13:07 Die €29/maand is dus enkel voor nieuwe klanten.
Iemand die weet of je deze ook krijgt dat je even naar een andere leverancier gaat?
En is er een bepaalde periode dat je dan weg geweest moet zijn bij hey om deze actie te kunnen krijgen?
Denk dat je minimaal 3 maanden moet blijven bij een nieuwe provider volgens wetgeving (correct me if I'm wrong).
Alternatief, vraag een nieuwe verbinding aan op naam van je partner/vrouw en zeg de huidige op.
Heb dat ooit bij een verhuis gedaan om van de nieuwe voordelen te kunnen genieten.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

Bij sommige providers staat in de voorwaarden dat je de afgelopen 6 maanden geen klant mag zijn geweest om als nieuwe klant te worden gezien (Telenet bijvoorbeeld).

Bij Hey heb ik in de voorwaarden niets daarover kunnen vinden.
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 68 keer

payphoneuser schreef: 20 aug 2024, 11:02 Werkt bij iemand die link om een afspraak te verzetten? Ik zie daar mogelijke eerdere data staan, maar als ik die dan aanklik verschijnt er geen selectie voor een tijdsslot?
Bij mij werkt dat ook niet, ik krijg enkel rode tekst te zien met een waarschuwing over extra kosten, maar kan geen tijdsslot kiezen. Heb je ook voor Easy Switch gekozen? Ik dacht dat het misschien daar aan kon liggen (is wellicht niet eenvoudig om die datum te veranderen). Ik kon al van in het begin een veel vroegere datum kiezen, maar nooit bevestigen, het zal gewoon nog een weekje wachten worden :-)
payphoneuser
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Neen bij mij zonder easy switch.
Ik heb op 4 verschillende toestellen/locaties geprobeerd, maar noppes. Het zal inderdaad afwachten worden.
Wel enigszins problematisch als je het écht moet verzetten omdat je originele afspraak niet past.
michaelbelgium
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 19 keer
Provider

Lolz, voor bestaande klanten geldt de promotie maar voor 6 maand. Die voorwaarden change was een vuist in het gezicht voor bestaande klanten
Schermafbeelding 2024-08-21 200802.png
Ik pas.
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Provider

Dat is als je zou bestellen vanuit uw account, daar staat het idd zo (is een oude promotie), maar je moet de bestelling doen vanaf de frontpagina waar staat 29 € for life en bij de bestelling kan je nog altijd uw klantnr zetten.
Ik denk er ook aan om het te bestellen, mss volgende maand ....
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 104 keer

michaelbelgium schreef: 21 aug 2024, 20:10 Lolz, voor bestaande klanten geldt de promotie maar voor 6 maand. Die voorwaarden change was een vuist in het gezicht voor bestaande klanten
Als bestaande mobiele klant heb ik vanuit de account pagina internet besteld en in het contract staat effectief -10 EUR for life. Zou het kunnen dat het nog een oude pagina is (vroeger was de promo nl -10EUR voor 6 maanden)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

Goed dat er eindelijk iets beweegt op de DSL markt,...

Ik twijfel ook sterk. Maar betaal 34 €/maand bij Edpnet, en heb 40 Mbps upload (praktijk 32) en Hey! zou 15 Mbps geven (helft dus)
Als ik nu 150 of 92 Mbps download heb, maakt me niet zoveel uit.

En service/betrouwbaarheid/bereikbaarheid is allesbehalve niveau van Edpnet.

En dan mag ik 2 modems laten draaien (die van hey en mijn fritzbox) = ook extra verbruik/jaar.

Als base nu 40-50 Mbps zou aanbieden, zou ik wel twijfelen

Toegevoegd na 2 minuten 32 seconden:
Avenger 2.0 schreef: 20 aug 2024, 10:21 Uiteindelijk is 150Mbit ook wel ruim voldoende voor de meeste mensen momenteel. Buren zijn zo overtuigd dat ze 1Gbit nodig hebben, maar gebruiken internet amper :lol:
100 Mbps van Edpnet ook hoor. 't is wat de Marketing hen doet geloven. (zelfs voor een gezin). En edpnet geeft de max. upload, die TN pas geeft bij de duurste abbo's.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Het enigste is als je een download van een game niet gaat cappen trekt die heel je verbinding leeg met 150 Mbps. En ja dat heb je ook met 1 Gbit per s maar dat is sneller voorbij.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

satsurfer schreef: 22 aug 2024, 18:00 Goed dat er eindelijk iets beweegt op de DSL markt,...
We zijn hier toch over de kabel bezig, hé?
jajest
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

michaelbelgium schreef: 21 aug 2024, 20:10 Lolz, voor bestaande klanten geldt de promotie maar voor 6 maand. Die voorwaarden change was een vuist in het gezicht voor bestaande klanten

Schermafbeelding 2024-08-21 200802.png

Ik pas.
ik kan bovenstaande bevestigen en heb dus uitgelogd en nieuw abo aangegaan op naam van mijn vrouw
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Provider

satsurfer schreef: 22 aug 2024, 18:00
Avenger 2.0 schreef: 20 aug 2024, 10:21 Uiteindelijk is 150Mbit ook wel ruim voldoende voor de meeste mensen momenteel. Buren zijn zo overtuigd dat ze 1Gbit nodig hebben, maar gebruiken internet amper :lol:
100 Mbps van Edpnet ook hoor. 't is wat de Marketing hen doet geloven. (zelfs voor een gezin). En edpnet geeft de max. upload, die TN pas geeft bij de duurste abbo's.
Dat klopt, maar niet iedereen haalt 100Mbit bij xDSL spijtig genoeg. Kan me inbeelden als je 20 of 40Mbit hebt in een gezin het soms begint te irriteren.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”