Vandaag ook een brief gekregen waarin activering is uitgesteld tot de week van 17 april. Ik weet niet of ik nu opgelucht of boos moet zijn. In elk geval : dit is geen manier van werken. Een activering op TELE2 Allin duurt dus maar liefst eventjes 4,5 maand, als ik dan tenminste zal worden aangesloten. TELE2 kennende is dit maar zeer de vraag.
Deze firma doet allerlei beloftes die ze niet of slechts heel gedeeltelijk kunnen houden.
Uitstel activering
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Idem zoals het Scarlet One abbonement in het begin lijkt me.
Veel reclame maken en dan de aanvragen niet snel genoeg kunnen verwerken.
Veel reclame maken en dan de aanvragen niet snel genoeg kunnen verwerken.
Laatst gewijzigd door MRC101 25 jan 2006, 13:41, in totaal 1 gewijzigd.
Heb zojuist eventjes naar de technische dienst gebeld, werd daar geholpen door een overigens heel vriendelijke medewerker. Men bevestigde mij dat mijn lijn in april word geactiveerd. Tot zover niks nieuws, maar toen ik opperde dat er van dat onbeperkt downloaden voor max. 5€ niet veel meer ging overblijven omdat ik vermoedde dat dit toch eind dit jaar zou ophouden, stelde die man mij gerust met de woorden dat deze voorwaarden levenslang golden. Another promise they can't keep?
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
En dan nog hé, mij hadden ze gebeld (begin januari) voor een afspraak te maken, maar ik kan alleen 's avond. Geen probleem zeiden ze, we zullen een andere firma inschakelen die 's avonds ook komt installeren. Een week later krijg ik een brief dat mijn nieuwe activeringsdatum op 23/01/06 ligt !
We zijn vandaag 25/01/06, maar ik heb nog steeds niets gehoord. (en ik heb er ook al verscheidene keren voor gebeld ) 't is een serieus soepke daar hoor ...
We zijn vandaag 25/01/06, maar ik heb nog steeds niets gehoord. (en ik heb er ook al verscheidene keren voor gebeld ) 't is een serieus soepke daar hoor ...
Vandaag ook een brief gekregen! Ik word aangesloten in de week van 17 April! Ik vraag mij nu eigenlijk wel af, op welke nummer ze mij gaan bellen xD Als ik geen vast toestel meer heb! Ik moet in ieder geval zien dat ik van deze shit afgeraak!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Bij mijn vader is het nog erger gesteld : hij had 2 dagen na mij de aanvraag verstuurd (2 dagen nadat de All-in op de sites stond), en na aandringen kreeg hij deze week een boodschap waar eigenlijk letterlijk in staat "wij hebben geen idee wanneer wij U zullen kunnen aansluiten".
JEZUS.
JEZUS.
Krusty schreef:Vanaf januari tot april geen vaste lijn meer! :s Dat gaat serieuze shit veroorzaken hier thuis! Had ik tele2 maar nooit aangevraagd
Ge hebt nog steeds belgacom op uw vaste lijn totdat de technieker langs komt van tele2.
Zo is het in ieder geval hier. Adsl is gestopt maar vast toestel werkt nog 100% op oud nummer.
Ikzelf heb geen Tele2/Versatel (en zal ik ook nooit hebben), maar na de verschillende topics hier te lezen, valt toch wel al snel de belangstelling als het woord "Tele2/Versatel" valt. Zo was er op 28 januari op een Nederlandse tv-zender een consumentenprogramma "kassa". In dit programma is Versatel(.nl) ook even te sprake geweest. Men heeft 4 klanten in de studio uitgenodigd en eventjes hun klachten laten formuleren, zo waren er 2 mensen die een aansluiting hadden sinds oktober en november 2005 en die nu nog steeds niet kunnen telefoneren enz ... Versatel heeft dus niet alleen in België die problemen ...
Linkje: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2316914
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Terro schreef:Ikzelf heb geen Tele2/Versatel (en zal ik ook nooit hebben), maar na de verschillende topics hier te lezen, valt toch wel al snel de belangstelling als het woord "Tele2/Versatel" valt. Zo was er op 28 januari op een Nederlandse tv-zender een consumentenprogramma "kassa". In dit programma is Versatel(.nl) ook even te sprake geweest. Men heeft 4 klanten in de studio uitgenodigd en eventjes hun klachten laten formuleren, zo waren er 2 mensen die een aansluiting hadden sinds oktober en november 2005 en die nu nog steeds niet kunnen telefoneren enz ... Versatel heeft dus niet alleen in België die problemen ...
Klopt, maar de situatie van Versatel is probleem-technisch gezien niet vergelijkbaar met de techniek en de problemen van Tele2 hier. WIJ heben al moeite om een 4mb lijn als "ok" te krijgen, in Nederland gaat Versatel voor een 20/22mbs lijn voor iets wat nog het dichtste aanleunt bij een service als BelgacomTV. Maar dan een stuk goedkoper, en op een snelheidscarrier waar Belgacom nog niet aan toe is.
Begrijp me niet verkeerd, als het niet bolt, is het natuurlijk kl*te, maar ik kan met voorstellen dat "als eerste met een 20mb" meer problemen zal kennen als de Tele2 situatie hier ....