Deze firma doet allerlei beloftes die ze niet of slechts heel gedeeltelijk kunnen houden.
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ge hebt nog steeds belgacom op uw vaste lijn totdat de technieker langs komt van tele2.Krusty schreef:Vanaf januari tot april geen vaste lijn meer! :s Dat gaat serieuze shit veroorzaken hier thuis!Had ik tele2 maar nooit aangevraagd
Klopt, maar de situatie van Versatel is probleem-technisch gezien niet vergelijkbaar met de techniek en de problemen van Tele2 hier. WIJ heben al moeite om een 4mb lijn als "ok" te krijgen, in Nederland gaat Versatel voor een 20/22mbs lijn voor iets wat nog het dichtste aanleunt bij een service als BelgacomTV. Maar dan een stuk goedkoper, en op een snelheidscarrier waar Belgacom nog niet aan toe is.Terro schreef:Ikzelf heb geen Tele2/Versatel (en zal ik ook nooit hebben), maar na de verschillende topics hier te lezen, valt toch wel al snel de belangstelling als het woord "Tele2/Versatel" valt. Zo was er op 28 januari op een Nederlandse tv-zender een consumentenprogramma "kassa". In dit programma is Versatel(.nl) ook even te sprake geweest. Men heeft 4 klanten in de studio uitgenodigd en eventjes hun klachten laten formuleren, zo waren er 2 mensen die een aansluiting hadden sinds oktober en november 2005 en die nu nog steeds niet kunnen telefoneren enz ... Versatel heeft dus niet alleen in België die problemen ...
Linkje: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... er=2316914