Ik heb al meerdere keren geprobeert om iemand aan de lijn te krijgen op de helpdesk van dommel maar het is een 070 nummer wat meestal nogal duur is.Dit doet me al twijfelen of ik wel zal overstappen naar deze provider want wat gaat het zijn als je is echt in de problemen zit ???? Een telefoon rekening van veel € ????
[edit] rekening viel goed mee hier
Helpdesk dommel
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb enkel ervaring met de hosting-helpdesk, maar echt lang heb ik daar toch nooit moeten wachten... Al heb ik nu wel een ticket bijna 24 uur onbeantwoord staan.
Ik kan me voorstellen dat het er nu wat drukker is dan vroeger
Ik kan me voorstellen dat het er nu wat drukker is dan vroeger
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Svekke schreef:Merk ook op dat deze open is tot 19u, dus je zal daarna uiteraard niemand meer aan de lijn krijgen
Svekke ik heb 3 keer geprobeert vandaag tussen 14u en 18u maar telkens hetzelfde.Ik wil enkel vragen (weten) of je met een netconnect abbo toch geen mogelijk hebt om een iets wat hogere upload snelheid kan nemen mits een bijbetaling .
Hoeveel zou dit 070 nummer nu kosten per min want dat staat er nergens bij op hun website .
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Dan toch maar een antwoord op je vraag:
kan de upload snelheid van de netconnect (lite) accounts worden opgetrokken?
momenteel kan de upload snelheid niet hoger dan 256kbps worden ingesteld. er wordt wel gewerkt aan een systeem waarbij u tijdelijk de uploadsnelheid kan verhogen naar 400kbps gedurende de periode van 2 uur mits het kopen van credits hiervoor.
op die manier kan u de upload verhogen op het moment dat dit nodig moest zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
ketter schreef:Ik heb al meerdere keren geprobeert om iemand aan de lijn te krijgen op de helpdesk van dommel maar de wachttijden zijn altyd zo lang dat ik van ellende afhaak omdat het een 070 nummer is wat meestal nogal duur is.Dit doet me al enorm twijfelen of ik wel zal overstappen naar deze provider want wat gaat het zijn als je is echt in de problemen zit ???? Een telefoon rekening van veel € ????
ketter schreef:Hoeveel zou dit 070 nummer nu kosten per min want dat staat er nergens bij op hun website .
Een 070-nummer is normaal het tarief van een zonaal nummer, dus kunnen ze evengoed een gewoon nummer gebruiken. Een gewoon nummer heeft natuurlijk wel een verschillend tarief voor Telenet en Belgacom klanten.
Info: http://www.0900.be/070nummer.php
EDIT: Bovenstaande info lijkt dus niet te kloppen, die info op de link zijn de opbrengsten voor de helpdesk. De tarieven zijn te vinden op http://www.bestnet.be/0900.php
oei da's minder leuk nieuws ... hopelijk is dit niet altijd zo, want dat ik er juist aan denk om van Scarlet over te stappen naar Dommel, zou het zeer spijtig zijn als ze daar met helpdesktoestanden zoals bij Scarlet gaan beginnen ... :-s
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Mijn twijfel is volledig weg nu dat ik iemand bij dommel aan de lijn heb gehad.
Nu was er direct na paar sec iemand aan de lijn die mij zeer deskundige uitleg kon geven op mijn vragen die ik stelde.
Zo is het ook dat de adsl bij dommel via turboline loopt en waar ik uit ervaring van kan zeggen dat dit zeer stabiel is.
Nu was er direct na paar sec iemand aan de lijn die mij zeer deskundige uitleg kon geven op mijn vragen die ik stelde.
Zo is het ook dat de adsl bij dommel via turboline loopt en waar ik uit ervaring van kan zeggen dat dit zeer stabiel is.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 18:14
Is ook mijn ervaring bij dommel. Email versturen, binnen 24u antwoord,
en hebben mij zelf gecontacteerd op mijn GSM.
De dag erna een technieker aan mijn deur.
Wat een verschil met versatel....
en hebben mij zelf gecontacteerd op mijn GSM.
De dag erna een technieker aan mijn deur.
Wat een verschil met versatel....
ZMD schreef:ketter schreef:Ik heb al meerdere keren geprobeert om iemand aan de lijn te krijgen op de helpdesk van dommel maar de wachttijden zijn altyd zo lang dat ik van ellende afhaak omdat het een 070 nummer is wat meestal nogal duur is.Dit doet me al enorm twijfelen of ik wel zal overstappen naar deze provider want wat gaat het zijn als je is echt in de problemen zit ???? Een telefoon rekening van veel € ????ketter schreef:Hoeveel zou dit 070 nummer nu kosten per min want dat staat er nergens bij op hun website .
Een 070-nummer is normaal het tarief van een zonaal nummer, dus kunnen ze evengoed een gewoon nummer gebruiken. Een gewoon nummer heeft natuurlijk wel een verschillend tarief voor Telenet en Belgacom klanten.
Info: http://www.0900.be/070nummer.php
EDIT: Bovenstaande info lijkt dus niet te kloppen, die info op de link zijn de opbrengsten voor de helpdesk. De tarieven zijn te vinden op http://www.bestnet.be/0900.php
dit komt uit rekening belgacom excl BTW
Naar 070 31/01/2006-31/01/2006 1 00:05:20 € 0,8144
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Is een provider niet verplicht om een zonaal helpdesknummer aan te bieden aan zijn klanten? Want zo'n 070 nummer is wel een pak duurder, zeker als je paar minuten aan de lijn moet hangen.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Svekke schreef:Is een provider niet verplicht om een zonaal helpdesknummer aan te bieden aan zijn klanten? Want zo'n 070 nummer is wel een pak duurder, zeker als je paar minuten aan de lijn moet hangen.
Gebruik VOIPBUSTER, dan is het gesprek volledig gratis
Svekke schreef:Is een provider niet verplicht om een zonaal helpdesknummer aan te bieden aan zijn klanten? Want zo'n 070 nummer is wel een pak duurder, zeker als je paar minuten aan de lijn moet hangen.
Een 070-nummer is even zonaal als een 02,03,...-nummer.
Ik heb ook al enkele maalen de helpdesk nodig gehad voor enkele technische vragen en ik moet zeggen dat ik al na enige seconden iemand aan de lijn had. Ook de uitleg was zeer professioneel. Men wist waarover men het had. Prima service van Dommel!