Helpdesk dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb al meerdere keren geprobeert om iemand aan de lijn te krijgen op de helpdesk van dommel maar het is een 070 nummer wat meestal nogal duur is.Dit doet me al twijfelen of ik wel zal overstappen naar deze provider want wat gaat het zijn als je is echt in de problemen zit ???? Een telefoon rekening van veel € ????

[edit] rekening viel goed mee hier
Laatst gewijzigd door ketter op 07 mar 2006, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb enkel ervaring met de hosting-helpdesk, maar echt lang heb ik daar toch nooit moeten wachten... Al heb ik nu wel een ticket bijna 24 uur onbeantwoord staan.

Ik kan me voorstellen dat het er nu wat drukker is dan vroeger :)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb deze middag nog gebeld, en ik had na 20 seconden iemand aan de lijn...
Merk ook op dat deze open is tot 19u, dus je zal daarna uiteraard niemand meer aan de lijn krijgen :wink:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Svekke schreef:Merk ook op dat deze open is tot 19u, dus je zal daarna uiteraard niemand meer aan de lijn krijgen :wink:


Svekke ik heb 3 keer geprobeert vandaag tussen 14u en 18u maar telkens hetzelfde.Ik wil enkel vragen (weten) of je met een netconnect abbo toch geen mogelijk hebt om een iets wat hogere upload snelheid kan nemen mits een bijbetaling .
Hoeveel zou dit 070 nummer nu kosten per min want dat staat er nergens bij op hun website .
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Dan toch maar een antwoord op je vraag:

kan de upload snelheid van de netconnect (lite) accounts worden opgetrokken?

momenteel kan de upload snelheid niet hoger dan 256kbps worden ingesteld. er wordt wel gewerkt aan een systeem waarbij u tijdelijk de uploadsnelheid kan verhogen naar 400kbps gedurende de periode van 2 uur mits het kopen van credits hiervoor.
op die manier kan u de upload verhogen op het moment dat dit nodig moest zijn.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ja ik heb dit ook gelezen maar ik wil gerust iets bijbetalen om altijd een hogere uploadsnelheid te hebben dus niet voor even want daar ben ik niks mee.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

ketter schreef:Ik heb al meerdere keren geprobeert om iemand aan de lijn te krijgen op de helpdesk van dommel maar de wachttijden zijn altyd zo lang dat ik van ellende afhaak omdat het een 070 nummer is wat meestal nogal duur is.Dit doet me al enorm twijfelen of ik wel zal overstappen naar deze provider want wat gaat het zijn als je is echt in de problemen zit ???? Een telefoon rekening van veel € ????

ketter schreef:Hoeveel zou dit 070 nummer nu kosten per min want dat staat er nergens bij op hun website .



Een 070-nummer is normaal het tarief van een zonaal nummer, dus kunnen ze evengoed een gewoon nummer gebruiken. Een gewoon nummer heeft natuurlijk wel een verschillend tarief voor Telenet en Belgacom klanten.
Info: http://www.0900.be/070nummer.php

EDIT: Bovenstaande info lijkt dus niet te kloppen, die info op de link zijn de opbrengsten voor de helpdesk. De tarieven zijn te vinden op http://www.bestnet.be/0900.php
gast

oei da's minder leuk nieuws ... hopelijk is dit niet altijd zo, want dat ik er juist aan denk om van Scarlet over te stappen naar Dommel, zou het zeer spijtig zijn als ze daar met helpdesktoestanden zoals bij Scarlet gaan beginnen ... :-s
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Mijn twijfel is volledig weg nu dat ik iemand bij dommel aan de lijn heb gehad.
Nu was er direct na paar sec iemand aan de lijn die mij zeer deskundige uitleg kon geven op mijn vragen die ik stelde.
Zo is het ook dat de adsl bij dommel via turboline loopt en waar ik uit ervaring van kan zeggen dat dit zeer stabiel is.
goldfinger
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2006, 18:14

Is ook mijn ervaring bij dommel. Email versturen, binnen 24u antwoord,
en hebben mij zelf gecontacteerd op mijn GSM.
De dag erna een technieker aan mijn deur.
Wat een verschil met versatel....
egiana
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 dec 2005, 23:26

ZMD schreef:
ketter schreef:Ik heb al meerdere keren geprobeert om iemand aan de lijn te krijgen op de helpdesk van dommel maar de wachttijden zijn altyd zo lang dat ik van ellende afhaak omdat het een 070 nummer is wat meestal nogal duur is.Dit doet me al enorm twijfelen of ik wel zal overstappen naar deze provider want wat gaat het zijn als je is echt in de problemen zit ???? Een telefoon rekening van veel € ????

ketter schreef:Hoeveel zou dit 070 nummer nu kosten per min want dat staat er nergens bij op hun website .



Een 070-nummer is normaal het tarief van een zonaal nummer, dus kunnen ze evengoed een gewoon nummer gebruiken. Een gewoon nummer heeft natuurlijk wel een verschillend tarief voor Telenet en Belgacom klanten.
Info: http://www.0900.be/070nummer.php

EDIT: Bovenstaande info lijkt dus niet te kloppen, die info op de link zijn de opbrengsten voor de helpdesk. De tarieven zijn te vinden op http://www.bestnet.be/0900.php


dit komt uit rekening belgacom excl BTW
Naar 070 31/01/2006-31/01/2006 1 00:05:20 € 0,8144
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Een email sturen kan natuurlijk ook, en toch altijd antwoord op gehad dus :-)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Is dus nauwelijks duurder dan naar een gsm bellen (0,185€/min).
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Is een provider niet verplicht om een zonaal helpdesknummer aan te bieden aan zijn klanten? Want zo'n 070 nummer is wel een pak duurder, zeker als je paar minuten aan de lijn moet hangen.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Svekke schreef:Is een provider niet verplicht om een zonaal helpdesknummer aan te bieden aan zijn klanten? Want zo'n 070 nummer is wel een pak duurder, zeker als je paar minuten aan de lijn moet hangen.


Gebruik VOIPBUSTER, dan is het gesprek volledig gratis :-D
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Svekke schreef:Is een provider niet verplicht om een zonaal helpdesknummer aan te bieden aan zijn klanten? Want zo'n 070 nummer is wel een pak duurder, zeker als je paar minuten aan de lijn moet hangen.

Een 070-nummer is even zonaal als een 02,03,...-nummer. :roll:
pwouters
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 feb 2004, 11:39
Locatie: Zoersel

Ik heb ook al enkele maalen de helpdesk nodig gehad voor enkele technische vragen en ik moet zeggen dat ik al na enige seconden iemand aan de lijn had. Ook de uitleg was zeer professioneel. Men wist waarover men het had. Prima service van Dommel! :-D
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ja idd hier ook nu steeds direct iemand aan de lijn en ze weten idd waarover ze spreken als je uitleg vraagt.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”