Ik dacht slim te zijn en een server vlak voor mijn zomerverlof te gaan bijwerken.
Geen idee of het eerder goed ging (server is tweedehands en heb ik eerder snel-snel in dienst moeten zetten), maar bij het lanceren van de Smart Storage Array omgeving, krijg ik uiteindelijk volgend scherm voor de kiezen:
Ik ken niet veel talen, maar hier maak ik helemaal niets van. Het lijkt niet uit te maken waar ik klik, het blijft terugkomen of ik keer terug naar een soort van boot screen en blijf daar hangen.
Het betreft een (oude) HP DL360 Gen9 met een P440ar-RAID-controller die - voor zover ik weet - van alle recentste firmware voorzien is.
Ik heb geen idee op welke termen ik moet gaan zoeken om eventuele lotgenoten te vinden, vandaar even langs deze weg.
HPE Smart Storage Array issue
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
oof, dat is de ergere versie van "even een vrijdagupdateje doen"Sinna schreef: 12 jul 2024, 14:12 Ik dacht slim te zijn en een server vlak voor mijn zomerverlof te gaan bijwerken.

kan helaas niet helpen, ik dacht enkel dat zo'n tekstdingetjes voorkwamen als er een foutief font is, of als er hetgene dat ingeladen moet worden van tekst,
een onleesbaar iets is (dus dat hij bv niet aan de effectieve data kan, of ram corrupt is en verkeerde output teruggeeft).
maar zeker ben ik er niet van, en hp storage arrays heb ik geen ervaring mee.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Contacteer:
't Is te zeggen: ik had dat voor afgelopen maandag ingepland en ingeschat dat op een halve dag te doen... Niet dus

En neen: ik ben daar (nog) niet de hele week mee bezig, enkel op de dagen dat ik op kantoor ben. Zo krijg toch nog iets van ander werk geklaard.

En neen: ik ben daar (nog) niet de hele week mee bezig, enkel op de dagen dat ik op kantoor ben. Zo krijg toch nog iets van ander werk geklaard.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 78 keer
Probeer eens met een heel oude java versie en internet explorer, evt in een win-XP vm.
Die dingen draaien op een oude java.
Recente firefox/chrome en java is een no-go.
(nooit dingen gaan bijwerken vlak voor een verlof/weekend:) )
Die dingen draaien op een oude java.
Recente firefox/chrome en java is een no-go.
(nooit dingen gaan bijwerken vlak voor een verlof/weekend:) )
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Contacteer:
Sorry voor de verwarring: het gaat hier om een omgeving die opgestart wordt vlak na de Early system initialization > F9 - System Utilities, dus niet remote maar op de console (al dan niet via iLO).
Computer(k)nul