EDPnet schreef:Het is wel zo dat EDPnet het recht voorbehoud om de maximum limiet van 100 GB te verlagen als blijkt dat hierdoor de performantie van ons netwerk in gevaar komt. Dit omdat voor ons (en de meeste van onze klanten) de performantie van het netwerk belangrijker is dan de hoeveelheid die ze maandelijks kunnen downloaden.[/list]
Inderdaad! Want ik heb een beetje schrik dat met deze nieuwe abonnementen er een toestroom zal zijn van klanten, waardoor de momenteel prima snelheden sterk zullen verminderen
Indien grotere download limieten bij de meeste providers zouden gelden, dan zouden de grootverbruikers meer verspreid zitten, maar nu komen ze allemaal bij een paar providers terecht...
Klanten die reeds meer dan 1 jaar een ADSL abonnement hebben bij EDPnet kunnen een up- of downgrade aanvragen (de activiatiekost blijft wel verschuldigd). In dat geval moeten ze zich wel opnieuw verbinden voor minstens 1 jaar.
En mensen die minder dan een jaar klant zijn? Die behouden dan hun huidige abonnement, alhoewel dit niet meer verkrijgbaar zal zijn? En wat als dat jaar afgelopen is? Dan moet de aktivatiekost betaald worden?
Wat het nachtsurfen betreft : de eerste testen zien er hoopgevend uit en we hopen (!) dan ook dit te kunnen lanceren op 1 februari ... 2006.
Is dat nachtsurfen echt nodig als men al 100 GB kan downloaden per maand? Ik vrees het ergste voor de snelheid van jullie netwerk... (begrijp me niet verkeerd, het is een prachtaanbod dat jullie lanceren en ik klaag zeker niet, maar aan het vastlopen van het netwerk heeft niemand iets)