EDPnet introduceert eerste ADSL Max abonnementen

Nieuws omtrent telecom
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik heb ook nog een paar vraagjes naar edpnet toe:

Klanten die reeds meer dan 1 jaar een ADSL abonnement hebben bij EDPnet kunnen een up- of downgrade aanvragen (de activiatiekost blijft wel verschuldigd). In dat geval moeten ze zich wel opnieuw verbinden voor minstens 1 jaar.


Wat met klanten die nog maar een paar maand klant zijn?


Volgende vraag is niet zo belangrijk, maar you never know...

Is er een mogelijkheid om bvb het intern verkeer niet mee te tellen? En dan bvb een deftige mirror te plaatsen bij edpnet (van bvb ubuntu,... iso's en packages), zoda'k hier kan upgraden zonder aan mijn limiet te knagen? ;-)
(niet dat dat zo erg is, maar het zou voor mij althans mooi meegenomen zijn)

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Wordt hier ook om de 36h gedisconnect ?
Gebruikersavatar
MeYeR
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 feb 2005, 19:19
Locatie: anywhere but here

Met de nieuwsserver van EDPnet ben je wel niet veel. Op de site staat dat je maar 10Gb per maand kan afhalen via de nieuwsserver. Natuurlijk bestaan er payservers maar die kosten natuurlijk ook geld.
[Intel Core 2 Duo E8400 | Gigabyte GA-P35C-DS3R | ATi Radeon HD 4800 512 MB | Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 4096MB CL4 | 1.8 TB HD intern / 500 GB HD extern | Windows Vista | Tele2]
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

nu zit ik nog bij evonet performer 4 en betaal ongeveer 38,5/maand, dus edpnet is goedkoper maar zal de downloadsnelheid ongeveer op hetzelfde niveau liggen of gebruiken ze (edpnet) snellere centrales?
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Voor die 5% leechers je netwerk kapotmaken, daar is geen enkele bestaande ISP zot genoeg voor.


das dan 95 procent die ver onder zijn limiet zit,
als de overige 5 procent een heel netwerk kunnen platleggen kan men beter stoppen met isp'ke te spelen
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Nob schreef:Ik heb ook nog een paar vraagjes naar edpnet toe:

Klanten die reeds meer dan 1 jaar een ADSL abonnement hebben bij EDPnet kunnen een up- of downgrade aanvragen (de activiatiekost blijft wel verschuldigd). In dat geval moeten ze zich wel opnieuw verbinden voor minstens 1 jaar.


Wat met klanten die nog maar een paar maand klant zijn?


Daar ben ik dus ook benieuwd naar.

Ik heb dinsdag Flexi Start aangevraagd (vanwege de upload). Zojuist gebeld, meteen overstappen zou geen probleem zijn, maar ik wil het graag eerst even aankijken. Daar was geen duidelijkheid over te krijgen. Dus ik benieuwd wat het antwoord van EDPNET op bovenstaande vraag is.

Begint toch ergens op te lijken met de verbindingen :-D
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
sommerville
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 jan 2005, 17:29

Helemaal niets voor mij dus:

Er is een Belgacom-centrale binnen een straal van 6 km.
Op deze afstand ligt een 1 Mbps-lijnprofiel (1024 kbps down, 256 kbps up) in goede omstandigheden nog net binnen bereik.

Spijtig, is nochtans interessante aanbieding.
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Tja voor sommigen speelt de volume geen rol, Belgie is zowat het enigste land ter wereld waar je extra betaald voor volumeblokken (zelfs voor intern verkeer)
swat, bij dit type abb. kijkt iedereen naar de snelheid waarom stapt men dan nie over naar telenet??
ExpressNet Turbo 20Mbps | 35GB | 59,95 EUR/maand
is 3 maal vlugger ?
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

brooklyn schreef:
Voor die 5% leechers je netwerk kapotmaken, daar is geen enkele bestaande ISP zot genoeg voor.


das dan 95 procent die ver onder zijn limiet zit,
als de overige 5 procent een heel netwerk kunnen platleggen kan men beter stoppen met isp'ke te spelen


Beetje offtopic.
Overlaatst las ik dat bij XS4All in Nederland (een land dat toch bekend is omwille van zijn FUP's) het gemiddelde verbruik 2,6GB per maand per klant is, berekend over 250.000 ADSL klanten. Lijkt me dat er nog meer dan bandbreedte genoeg is... Als dus gewoon alle klanten opeens hun 10GB gaan opgebruiken, dan zit je in grotere problemen dan met die 5% leechers.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Dit zijn broodkruimels ... als ge daar content mee zijt pff

Overstap van 6Mbit/10Mbit naar 20Mbit, da's ne stap vooruit! (TN)
Overstap van 10/20GB nr 80GB / FUP, da's ne stap vooruit ... (realdsl etc)
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

als huidig edpnet-klant vind ik dit een positieve evolutie. Ik stap zeker over naar het max dyn abonnement. Ik vraag mij alleen af of ze er in slagen om tegen de 24ste het nachtsurfen af te hebben. Ik vraag mij ook af waar ik die online adsl max configurator kan vinden...
ph4t
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 03 sep 2003, 11:24

spacekiek schreef:Dit zijn broodkruimels ... als ge daar content mee zijt pff

Overstap van 6Mbit/10Mbit naar 20Mbit, da's ne stap vooruit! (TN)


Hoeveel kost die 20Mbit? En downloadlimiet?

spacekiek schreef:Overstap van 10/20GB nr 80GB / FUP, da's ne stap vooruit ... (realdsl etc)

realdsl is niet echt een stabiele oplossing. Btw, hoeveel klanten heeft realdsl?
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Kerberos schreef:als huidig edpnet-klant vind ik dit een positieve evolutie. Ik stap zeker over naar het max dyn abonnement. Ik vraag mij alleen af of ze er in slagen om tegen de 24ste het nachtsurfen af te hebben. Ik vraag mij ook af waar ik die online adsl max configurator kan vinden...


Ik verwacht dat die ook pas de 24e online komt, ik heb even gezocht en ook niks kunnen vinden.
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
Gast

spacekiek schreef:Overstap van 6Mbit/10Mbit naar 20Mbit, da's ne stap vooruit! (TN)
Overstap van 10/20GB nr 80GB / FUP, da's ne stap vooruit ... (realdsl etc)


Je betaalt ook wel het dubbele dan.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

mr_willes schreef:
Kerberos schreef:als huidig edpnet-klant vind ik dit een positieve evolutie. Ik stap zeker over naar het max dyn abonnement. Ik vraag mij alleen af of ze er in slagen om tegen de 24ste het nachtsurfen af te hebben. Ik vraag mij ook af waar ik die online adsl max configurator kan vinden...


Ik verwacht dat die ook pas de 24e online komt, ik heb even gezocht en ook niks kunnen vinden.


Zegt ook wel iets over edpnet als ze hier eerst hun nieuwe abonnementen bekend maken en pas achteraf op hun website (hopelijk met die adsl configurator :P )
Bij deze, edpnet, heb ik reeds een mailtje richting jullie gestuurd voor de afstand van hier tot de centrale. Gelieve zo snel mogelijk te antwoorden :p )
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Heb stevige kritiek gegeven ...

Maar inmiddels is eer 'bijsturing/toelichting' van edpnet gekomen dat limiet tot 100GB kan worden opgetrokken én dat het nachtsurfen er zal zijn vanaf 1 februari.

Als dit in februari correct blijkt te zijn dan trek ik mijn kritiek in en komt mijn bestelformulier er aan. :wink:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik zit 4km van de centrale :oops: welke snelheid kan ik dan nog halen.
Want ik zou overstappen voor de betere limieten maar snelheid speel toch ook een belangrijke rol want wat ben je met lage snelheid en hoge limiet ???? ook niks in mijn ogen
Gast

3 Mbps met ADSL en 8 Mbps met ADSL2+
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Anonymous schreef:3 Mbps met ADSL en 8 Mbps met ADSL2+


gast klopt niet want ik heb nu de volle snelheid van belgacom en dit is toch hoger dan 3MBps ;)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik schrijf enkel in als de snelheid werkelijk 6Mbps zou zijn bij mij thuis.
Als ik maar 4Mbps haal, dan ga ik naar Dommel.
Dus nog even wachten tot 24 januari om dit te checken.
Of zou dit nu ook al kunnen via de helpdesk van EDPnet?
Gast

En haal je dan ook daadwerkelijk 4 Mbps ????
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb het over de lijnsync... Als die niet hoger kan dan 4,6Mbps, dan is Dommel in mijn situatie beter.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Net gebeld met EDPnet, en blijkt dat ik zo'n 3km van een centrale woon, wat wil zeggen dat ik 4Mbps haal. De volle 6Mbps zou MISSCHIEN lukken, maar dat kunnen ze niet garanderen.
Om 6Mbps te halen, moet je minder dan 1,5Km van een centrale wonen.

Dan wordt het voorlopig een jaartje Dommelen voor mij :wink:
Laatst gewijzigd door svenska 19 jan 2006, 15:11, in totaal 1 gewijzigd.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

Ha, reeds reactie van onze vrienden van edpnet. Zit slechts 1.1km van de centrale. Voor ADSL2 is dat normaal goed voor +-23mbps. Ik vraag me nu enkel af of ik ook (bijna) die 6mbps ga halen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Svekke schreef:Ik schrijf enkel in als de snelheid werkelijk 6Mbps zou zijn bij mij thuis.
Als ik maar 4Mbps haal, dan ga ik naar Dommel.
Dus nog even wachten tot 24 januari om dit te checken.
Of zou dit nu ook al kunnen via de helpdesk van EDPnet?


Svekke ik heb de helpdesk net gebeld en daar kunnen ze het idd al zien wat je snelheid zal zijn.volgens hun zou ik op idd 3MBit zitten terwijl ik nu bij belgacom op 4.6MBit zit dus waarom zou ik overstappen als mijn snelheid omlaag gezet word.Ik denk er nog niet aan dan om dit te doen want die 60gb is bij Belgacom ook makkelijk binnen te halen.En voor mij blijft dommel dan ook nog een mogelijkheid om naar toe te gaan als ze natuurlijk niet aan men snelheid zitten ;)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

EDPnet schreef:Het is wel zo dat EDPnet het recht voorbehoud om de maximum limiet van 100 GB te verlagen als blijkt dat hierdoor de performantie van ons netwerk in gevaar komt. Dit omdat voor ons (en de meeste van onze klanten) de performantie van het netwerk belangrijker is dan de hoeveelheid die ze maandelijks kunnen downloaden.[/list]


Inderdaad! Want ik heb een beetje schrik dat met deze nieuwe abonnementen er een toestroom zal zijn van klanten, waardoor de momenteel prima snelheden sterk zullen verminderen :-(

Indien grotere download limieten bij de meeste providers zouden gelden, dan zouden de grootverbruikers meer verspreid zitten, maar nu komen ze allemaal bij een paar providers terecht...

    Klanten die reeds meer dan 1 jaar een ADSL abonnement hebben bij EDPnet kunnen een up- of downgrade aanvragen (de activiatiekost blijft wel verschuldigd). In dat geval moeten ze zich wel opnieuw verbinden voor minstens 1 jaar.


En mensen die minder dan een jaar klant zijn? Die behouden dan hun huidige abonnement, alhoewel dit niet meer verkrijgbaar zal zijn? En wat als dat jaar afgelopen is? Dan moet de aktivatiekost betaald worden?

    Wat het nachtsurfen betreft : de eerste testen zien er hoopgevend uit en we hopen (!) dan ook dit te kunnen lanceren op 1 februari ... 2006.


Is dat nachtsurfen echt nodig als men al 100 GB kan downloaden per maand? Ik vrees het ergste voor de snelheid van jullie netwerk... (begrijp me niet verkeerd, het is een prachtaanbod dat jullie lanceren en ik klaag zeker niet, maar aan het vastlopen van het netwerk heeft niemand iets)
Laatst gewijzigd door Edward Valckx 19 jan 2006, 15:31, in totaal 1 gewijzigd.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Indien men op een afstand van de centrale zit waardoor 3.3 Mbps de maximale downloadsnelheid is.... Zal die 640 kbps uploadsnelheid dan toch kunnen behaald worden?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Edward Valckx schreef:Indien men op een afstand van de centrale zit waardoor 3.3 Mbps de maximale downloadsnelheid is.... Zal die 640 kbps uploadsnelheid dan toch kunnen behaald worden?


Waarschijnlijkt niet... profielen zijn een combinatie van down/upstream snelheid.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Anonymous schreef:
KK schreef:Dat Fix abo vind ik persoonlijk schandalig duur. Ik weet niet of het iemand anders al opgevallen is, maar bij het Fix abo staat de prijs EXCLUSIEF BTW.
Reken daar dus nog 21% BTW bij en je komt op € 96.74 per maand voor een abo met 40 GB limiet.
En dat enkel omdat het met een fixed IP is? :roll:


Ga dan naar RealDSL hé. Waarom heb je een fixed IP nodig?

EDPNet is slim genoeg, de echte grootverbruikers die het netwerk teveel dichttrekken kunnen bij hen niet terecht wat de rest van de klanten alleen maar ten goede komt.

6 Mbit down, 640 op voor 30€ per maand lijkt me een heel competitief aanbod.

KK schreef:Het is in België een trend dat ISP's elkaar de loef afsteken qua snelheid. Het wordt dringend tijd dat ze beginnen concurreren qua volume. :evil:


Voor die 5% leechers je netwerk kapotmaken, daar is geen enkele bestaande ISP zot genoeg voor.


Je moet echt niet alleen leecher zijn om grootverbruiker te zijn hoor.
Al van audio en videostreaming gehoord.
En denk dat we als verbruiker zot zijn om per gig te gaan betalen aan een isp.
Waarom kan het in NL wel en hier niet.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

toch nog maar een jaartje bij adsl more van versatel blijven.. ok het is maar 115kb/s... maar of je nu 2G of 350G/maand download .. ze maken er totaal geen problemen van. :wink:
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Buster schreef:toch nog maar een jaartje bij adsl more van versatel blijven.. ok het is maar 115kb/s... maar of je nu 2G of 350G/maand download .. ze maken er totaal geen problemen van. :wink:


idem hier, Ik rij liever 30 dagen rond met de wagen , dan dat ik 1 week volle bak kan rijden en hem dan 3 weken moet laten staan.
De klant vraagt volume de klant krijgt geen volume, dan zegt de klant FOERT!
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Laat nu aub niet weer de auto-vergelijking starten die hebben we laatst al eens gehad... Kijk daarvoor bij de Tele2 posts...
Boss: Why aren't you working.
Me: I didn't see you coming!
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

die vergelijking van brooklyn is juist itt andere autovergelijkingen die al gemaakt zijn.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Edward Valckx schreef:Inderdaad! Want ik heb een beetje schrik dat met deze nieuwe abonnementen er een toestroom zal zijn van klanten, waardoor de momenteel prima snelheden sterk zullen verminderen :-(

Indien grotere download limieten bij de meeste providers zouden gelden, dan zouden de grootverbruikers meer verspreid zitten, maar nu komen ze allemaal bij een paar providers terecht...

EDPnet heeft nogthans al bewezen dat ze een plotse toevloed van klanten aankunnen. Cfr de overname van de A2F-klanten. Dus ik denk dat er ook hier relatief weinig problemen zullen zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tijger
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jul 2005, 01:35
Locatie: Gent

Nu maar hopen dat de oude A2F-klanten hun overgenomen abonnementen kunnen behouden. De snelheid zoals ze nu is is goed genoeg voor mij, dus voor die prijs zijn deze nieuwe abonnementen zeker geen verbetering :|
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Tijger schreef:Nu maar hopen dat de oude A2F-klanten hun overgenomen abonnementen kunnen behouden. De snelheid zoals ze nu is is goed genoeg voor mij, dus voor die prijs zijn deze nieuwe abonnementen zeker geen verbetering :|


blijkbaar ben ik niet de enige dus die van niks afwist

Beste heer [mijn naam]

Wij hebben uw mail goed ontvangen.
Er is op 22/12/2005 een mailing verstuurd naar onze ADSL2fit klanten waarvan wij het correcte e-mail adres hadden.

Hieronder kan u deze mail nog eens terugvinden.




Uw ADSL2FIT - EDPnet abonnement
Beste klant

EDPnet heeft goed nieuws voor u!

U bent inmiddels bijna 1 jaar klant bij EDPnet en ook voor het volgende abonnementsjaar blijft voor u alles bij hetzelfde. Zowel de specificaties als de prijs wijzigen niet.

Mocht u toch wensen over te stappen naar één van onze EDPnet adsl-abonnementen, dan kan u steeds onze
website raadplegen:

- ADSL Flexi
- ADSL Classic

In het eerste kwartaal van 2006 gaan wij, wat de smalband-berekening betreft, uw adsl-trafiek niet meer op basis van het sliding-window-principe berekenen maar op maandelijkse basis. Meer informatie hiervoor kunt u binnen enkele weken hier terugvinden.

Nog meer goed nieuws: In de loop van het eerste kwartaal van 2006 zal EDPnet beginnen met het aanbieden van ADSL2+ !

ADSL2+ is de opvolger van ADSL en laat naast hogere downloadsnelheden (tot 24 Mbps) en uploadsnelheden (tot 1 Mbps) ook stabielere verbindingen toe. De downloadsnelheid die daadwerkelijk gehaald kan worden is in sterke mate afhankelijk van de afstand van uw telefoonaansluiting tot de telefooncentrale.

In eerste instantie zullen dichtbevolkte steden kunnen profiteren van het ADSL2+ aanbod. Tegen het einde van 2006 zal een dekking van 75% gehaald worden.

Bestaande klanten kunnen uiteraard upgraden naar ADSL2+.

Meer lezen ...
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Effe een quote van de helpdesk op mijn vraag of bestaande klanten kunnen upgraden:

De laatste details aangaande van wat mogelijk is voor bestaande klanten worden morgen finaal beslist.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ik snap al die negatieve commentaar niet

ok het is maar een 20GB limiet en ok limiet is belangrijker dan snelheid
maar nachtsurfen verdubbelt die 20 al bijna en extra volume kost maar 0.25 euro/GB
het geheel kost echter maar 30€/maand en de upload spreekt me enormmmmmmm aan :twisted:

nice work edpnet, voor mij het sterkste aanbod momenteel
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Tijger schreef:Nu maar hopen dat de oude A2F-klanten hun overgenomen abonnementen kunnen behouden. De snelheid zoals ze nu is is goed genoeg voor mij, dus voor die prijs zijn deze nieuwe abonnementen zeker geen verbetering :|


Welk A2F abbo had je dan?
Ik had 40GB (4Mbps/512Kbps) en betaal 35,36€ en met het nieuwe adsl abbo van heb ik voor 35,20€ 41GB (6Mbps/640Kbps).

Svekke schreef:Ik schrijf enkel in als de snelheid werkelijk 6Mbps zou zijn bij mij thuis.
Als ik maar 4Mbps haal, dan ga ik naar Dommel.
Dus nog even wachten tot 24 januari om dit te checken.
Of zou dit nu ook al kunnen via de helpdesk van EDPnet?


En waarom geen EDPnet? Als je veel wil downloaden kan je met EDPnet toch meer downloaden voor minder geld!* Als je niet veel download is 20GB genoeg en betaal je minder. En de snelheid is ook nog eens hoger.

*- - - - Dommel - - - EDPnet
- 60GB 45,05€ - - - -34,95€
-100GB 93€ - - - - - 39,95€
Gebruikersavatar
Tijger
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jul 2005, 01:35
Locatie: Gent

ZMD schreef:
Welk A2F abbo had je dan?
Ik had 40GB (4Mbps/512Kbps) en betaal 35,36€ en met het nieuwe adsl abbo van heb ik voor 35,20€ 41GB (6Mbps/640Kbps).


Verdorie, je hebt gelijk. Ik zit zo met die 1 euro/GB van nu in mijn hoofd (voor ex-A2F'ers dus) dat ik niet eens had gezien dat de prijs per gig vier keer minder is geworden... :oops:
Dit is dus wel degelijk een betere deal, want voor een kleine 5 euro extra krijg ik 20 GB verbruik meer...
Gesloten

Terug naar “Telecom nieuws”