UNDO - nieuwe mvno?

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 444
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Tomsworld schreef: 13 aug 2023, 12:17 Wat gebruiken ze als internet apn ?

Is dit volledig orange managed - ip's routing etc. Of hebben ze een eigen apn / internet breakout ( zoals MV had lang geleden voor de proximus tijd ).
Als ik goed begrepen had van een post hier erges gebruiken ze ook Transatel of iets gelijkaardigs :roll:
Nu als dat een ander systeem was buiten transatel zou ik de omschakeling overwegen maar Transatel platform is te onstabiel , zoals je aanhaalde MV had dat een tijd en je had in 1 maand meer Geen Service dan wel een netwerk :evil:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5571
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Het is effortel bij undo en niet transatel. Ik begrijp nog steeeds niet waarom die erbij gehaald wordt...
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 444
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

boonpwnz schreef: 13 aug 2023, 14:08 Het is effortel bij undo en niet transatel. Ik begrijp nog steeeds niet waarom die erbij gehaald wordt...
effort tel kan ik niks over zeggen MAAR ik was ooit Mobile Vikings klant toen ze Transatel zaten en dat heeft een zeer zure smaak bij me achter gelate . Das de rede waarom ik die erbij haal.
Bij mij is heel simpel , is een MVNO met Transatel gewoon wegblijven ! :nono: :nono: :nono:
thmj
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 19 sep 2022, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 15 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Mijn eigen ervaring.
Met its me ingelogd en alles ingevuld.
Daarna aanvraag gedaan.
Nummer overdracht ????
Paswoord resetten ????
Nieuw account aanmaken ????? ( na raad klantendienst om nieuwe aanvraag te doen ????)
Contract in franse taal, in tegenstelling tot belofte klantendienst geen nummer overdracht in contract.
Er is wel een afwijking tussen nummer overdracht en geregistreerd itsme nummer.
Er is wel al een nieuwe sim opkomst.
Gewoon ter info.

UPDATE
Probleem was waarschijnlijk verschillend itsme nummer van gevraagd nummer.
Na itsme op ander nummer aanvraag perfect verlopen.
Wel ook ander mailadres genomen.
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Vandaag de eerste factuur binnen en een rarigheid

Ik heb 5 sim kaarten , op 3 simkaarten een aanrekeni f als omschrijvin Psim met bedrag van 8,26€

Enkel 3 x maar geen 5.

Ik wacht hun reactie af
Anseric
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2017, 04:34
Twitter: Anserics
Locatie: Wevelgem
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

ghostboy1993 schreef: 02 aug 2023, 21:48
Anseric schreef: 02 aug 2023, 19:09 Nieuwe e-sim is geactiveerd en hey is afgesloten. Probleem is nu dat e-sim enkel werkt als mijn wifi aanligt. Nog niet alle problemen zijn van de baan.
je bedoeld denk ik de eerste keer dat je de Esim met het toestel conecteerd heeft wifi nodig neem ik aan? :|
Nee was echt het geval! Maar de ochtend erop was het probleem opgelost. Mijn vo-wifi lag wel al aan ook.
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

ghostboy1993 schreef: 12 aug 2023, 11:30 Mensen die undo hebben , hoe zijn jullie ervaringen ? ook getest buiten belgie? vraag puur uit nieuwschierigheid
Ik zit nu in het buitenland en mijn roaming lijkt niet te werken. Nummer overdracht is gebeurd toen ik al in het buitenland zat dus weet niet of er ook problemen zijn in België of het echt aan de roaming ligt. Ik kan in ieder geval niet bellen, sms'en of internet gebruiken terwijl ik dus wel bereik heb. In de status bar van mijn android telefoon verspringt de operator naam ook constant van Undo naar Orange - Undo.

Iemand anders al undo getest in het buitenland?
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 444
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

@springfield bedankt dit mee te delen , hoor het graag als je dit hebt kunnen oplossen of als je iets meer weet hoe het zit
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Terug uit VK , hier werkte de roaming zonder problemen
kippewit
Pro Member
Pro Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Nog iemand die problemen heeft met een esim aanvragen? Ik kan op de site alles invullen, en als ik op "volgende" druk dan gebeurt er helemaal niks. Niet op m'n gsm, niet op de desktop, niet in Safari en niet in Chrome…
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 582
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 27 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Probeer nu al enkele dagen iemand aan de lijn te krijgen ivm foute factuur.
Vandaag heeft de persoon die opnam zich versproken.

Ze werkte voor UNDO maar ze sprong in voor de telefoon op te nemen
Wat ik kon op uitmaken was dat door persoonlijke reden de klantendienst maar begint om 10:30.
Dus de klantendienst wordt bemand door 1 persoon.

ik vermoed dat de rest bomen aan het planten is ergens ten velde.
ik geef het nog een week . . .
kippewit
Pro Member
Pro Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik heb intussen ook een abonnement aangevraagd met nummer overdracht. Helaas lukt het activeren van de esim niet. Al twee keer gebeld en dan hoor je dat de vrouw aan de telefoon gewoon alles wat je zegt typt en dan zegt “ik heb alles naar support gemaild”. Vreemd. Intussen al 4 dagen niks gehoord maar de factuur was er al wel. Van een dienst die ik niet kan activeren?
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
Bedankt: 26 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Hier verloopt het voorlopig wat stroef.
Ik wil een nummer van mobile vikings over zetten naar UNDO. Dat mobile vikings account heeft 3 nummers.

12/08: Bestelling geplaatst voor Undo S
16/08: simkaart ontvangen, activatie uitgevoerd
17/08-24/08: Status op account stond nog steeds op "Activatie in verwerking".
24/08-30/08: Nagevraagd bij UNDO maar zij wilde extra informatie (gsmnummer, klantennummer huidige provider). Dit werd doorgestuurd (wat ook al werd ingegeven tijdens aanvraag).
Op een gegeven moment veranderde de status zelfs naar geweigerd en de melding dat ik de klantendienst diende te contacteren. Toen een kopie van een eerdere mail gestuurd.
31/09: Status staat terug op "Activatie in verwerking"

Momenteel dus nog steeds aan het wachten. Ik geef het nog enkele dagen :).

02/09: Nummeroverdracht is voltooid. Sim is geactiveerd :)
Laatst gewijzigd door Sparky 02 sep 2023, 18:54, in totaal 1 gewijzigd.
deman3417
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 6 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Sparky schreef: 01 sep 2023, 19:51 Hier verloopt het voorlopig wat stroef.
Ik wil een nummer van mobile vikings over zetten naar UNDO. Dat mobile vikings account heeft 3 nummers.

12/08: Bestelling geplaatst voor Undo S
16/08: simkaart ontvangen, activatie uitgevoerd
17/08-24/08: Status op account stond nog steeds op "Activatie in verwerking".
24/08-30/08: Nagevraagd bij UNDO maar zij wilde extra informatie (gsmnummer, klantennummer huidige provider). Dit werd doorgestuurd (wat ook al werd ingegeven tijdens aanvraag).
Op een gegeven moment veranderde de status zelfs naar geweigerd en de melding dat ik de klantendienst diende te contacteren. Toen een kopie van een eerdere mail gestuurd.
31/09: Status staat terug op "Activatie in verwerking"

Momenteel dus nog steeds aan het wachten. Ik geef het nog enkele dagen :).
copy & paste gedaan van klantnummer en simnummer uit de MV website?
Zo ja, eerst in Notepad++ plakken en de gekke tekens eruit halen die tussen de cijfers staan.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 315 keer
Bedankt: 26 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

@deman3417 Dat zou wel eens het probleem geweest kunnen zijn.
Maar sinds vandaag is het opgelost. Undo sim is geactiveerd :).
kippewit
Pro Member
Pro Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Wat een drama is die helpdesk. Intussen twee keer gemaild en twee keer gebeld. Als ik de eSIM wil activeren in de app of op de website, krijg ik elke keer "Oeps, er ging iets fout". Vandaag mailde support mij dat ik de esim die ik via de post heb ontvangen in mijn toestel moest plaatsen en de app moest gebruiken om te activeren. Zucht. Wat is dit voor een support…
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 444
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

kippewit schreef: 06 sep 2023, 17:26 Wat een drama is die helpdesk. Intussen twee keer gemaild en twee keer gebeld. Als ik de eSIM wil activeren in de app of op de website, krijg ik elke keer "Oeps, er ging iets fout". Vandaag mailde support mij dat ik de esim die ik via de post heb ontvangen in mijn toestel moest plaatsen en de app moest gebruiken om te activeren. Zucht. Wat is dit voor een support…
Ze zijn nieuw , misschien zoeken ze ook nog helpdesk mensen :???:
denk na een bepaalde tijd dat alles goedkomt
ahrand
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 38 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Weet iemand wat de APN settings zijn van Undo ? De kijk ik nergens te vinden op hun website of brochures of hun app.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 2025
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 133 keer
Recent bedankt: 7 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Komt van hun faq.

...
Bij deze 3de stap 'APN voor Persoonlijke hotspot' moet je ervoor zorgen dat deze gegevens zijn ingevuld:

• APN: mworld.be

...

is dezelfde als orange denk ik.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;
kippewit
Pro Member
Pro Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jul 2011, 15:01
Bedankt: 14 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik geef het op. We zijn nu meer dan twee weken verder. Een week geleden kreeg ik dan eindelijk een QR code om de eSim te activeren. Resultaat: er is een fout, neem contact op met de helpdesk. E-mail support reageert na 6 dagen "welke fout ziet u?" (terwijl ik screenshot had meegestuurd). Telefonische support schrijft gewoon een e-mail. Ik heb er geen vertrouwen meer in.
A teaspoon of baking
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 9 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Iemand nog recente(re) ervaringen met UNDO?

Nu Orange een prijsverhoging doet is het hier een optie geworden om voor internet naar Hey (of Scarlet) te gaan en voor mobiel naar UNDO (of Hey).
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 21 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik heb op de lanceringsdag mijn bestelling geplaatst en ietsje later geactiveerd (incl. nummeroverdracht). Nummeroverdracht was een klein beetje vaag, maar heeft zichzelf uiteindelijk later die dag nog opgelost.

Van de overige dienstverlening kan ik, tot nu toe, totáál niets slechts zeggen. Het werkt gewoon. Sinds iets na de launch, lijkt het ook dat Orange véél meer 5G heeft geactiveerd, want het is tegenwoordig doodnormaal om het 5G-iccontje in de diepste boerengaten te zien verschijnen (ook al betekent dat niet zo veel voor snelheid).
De enige dingen die ik anders ervaar tegenover mijn vorige provider, heeft met het feit te maken dat ik nu van het Orangenetwerk gebruikmaak.

De enige hapering die ik heb ontdenkt, maar dat is voor mij eigenlijk niets negatiefs, is dat het soms opvalt dat bepaald verbruik niet aangerekend is. Zo laat ik gesprekken soms doorsturen naar een ander nummer, maar dan gaat dat normaal van jouw belminuten af. Gisteren moet er voor een klein halfuurtje aan gesprekken doorgestuurd zijn geweest, en er is niets van mijn bundel afgegaan. Vandaag is er maar één gesprek doorgestuurd geweest van + 5 min., en dat is wél van mijn belminuten afgegaan.
Een ander voorbeeld is dat mijn verbruik buiten de bundel op €0 staat en ik veel gebruikmaak van iMessage. Als de andere persoon geen internetverbinding heeft o.i.d., wordt een bericht als klassieke sms verstuurd. In België prima, maar ik heb ook enkele buitenlandse contacten, en soms mislukken die berichten dan (zoals het hoort, ze krijgen het dan wel als ze terug internet hebben), maar redelijk vaak zijn die tóch verstuurd en aangekomen, terwijl ze niet (kunnen) aangerekend worden. Letterlijk gisteren nog zien gebeuren, ik stuur iets naar een contact in de V.S. die even in een extended zone zat (wél bereik, maar zonder internet) en dus geen iMessages kon ontvangen (2 berichten, maar door een link in het eerste wordt het opgesplitst in 3 berichen), dus ze worden verstuurd als sms: bericht 1 mislukt, bericht 2 en 3 zijn verzonden.
Kan voor de gebruiker uiteraard geen kwaad, integendeel... Maar is dus wel waarschijnlijk een bug bij Undo.

100 sms'en vind ik persoonlijk hetgene waardoor het vorige maand net wat krap is geweest, maar toegegeven: voor €3/maand maak je er onbeperkt van en heb je waarschijnlijk nog steeds de beste deal. Ook een beetje jammer, is dat je sowieso 40 GB moet nemen als je meer dan 500 belminuten wil, maar dat is nu voor mij persoonlijk geen probleem. Met 20 GB en 500 minuten kom ik wel toe.

Bottom line: qua service (kwaliteit, snelheid, bereik, ...) merk ik absoluut geen verschil met Orange. Nog geen downtimes (dat ik heb gemerkt) gehad, nada... Het werkt voor mij (opnieuw: tot nu toe) perfect zoals het zou moeten. En eigenlijk beter dan ik had verwacht voor een beginnende MVNO...
ghostboy1993
Pro Member
Pro Member
Berichten: 444
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 14 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

indigiswe , Bedankt voor je feedback !
Nu algemeen veel mvno's in begin hebben meestal wat kinderziekes das normaal.
En qua bereik en netwerk van Orange moet ik zelf zegge dat ze 1000X beter zijn dan proximus.
Proximus mag overal bereik hebben MAAR ik heb gemerkt met evenementen als er geen extra masten aanwezig zijn heb je nauwlijks mobiel data ....
Daar is Orange weer de beste winnaar , mss soms wat minder dekking maar meer capaciteit zodat iedereen kan surfen , bellen en smssen!
Proximus mag daar nog van leren.

Maar on-topic terug : Dus ze bieden zowiezo 5G al aan?
fijn om dit te weten
webDOLfijn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 11 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Fluppeke schreef: 25 jul 2023, 23:53
Wat wel weer handig is , je kan zelf bepalen niet buiten bundel te willen gaan. Sommige vragen zelfs voor die optie geld (waaronder Hey dacht ik).
Het instellen om niet buiten bundel te kunnen gaan vind ik een pluspunt .

Weet jij misschien ook of de voicemail uit te schakelen valt bij hen ? (bij orange en hey! kan dit niet meer)


En , werkt WIFI calling ?
internet : CV8560E Telenet Oneup 1000/40
gsm : Base 0
mobile internet : eskimo e-sim
mobilevoip : cheapbuzzer
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 867
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 48 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

M’n gsm toont ‘Orange B WiFi’ dus lijkt te werken.
webDOLfijn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 24 jul 2010, 18:02
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 11 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Antwoorden van Undo :

-voicemail valt bij hen WEL helemaal uit te schakelen (!!) , 1987 bellen en dan optie 4
-wifi calling werkt indien de gsm dit ondersteunt
-3g range extender van orange zou moeten werken
-in tegenstelling tot bij hey! , is bij hen wel een nieuwe simkaart nodig
internet : CV8560E Telenet Oneup 1000/40
gsm : Base 0
mobile internet : eskimo e-sim
mobilevoip : cheapbuzzer
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

is dit nieuw ? Ze gaan voor het duurste abo de toer op van hey ! dubbele data na 1 jaar
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5117
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Nu via Bonzai 1 boom per activering.
Na de overstap naar UNDO een 10€ cashback.

Niet dat ik interesse heb maar ik kreeg toevallig vanochtend een melding van Bonzai over UNDO.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
thmj
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 19 sep 2022, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 15 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

proximusboyke schreef: 08 feb 2024, 13:18 is dit nieuw ? Ze gaan voor het duurste abo de toer op van hey ! dubbele data na 1 jaar

Die 200 Gb was een tijdelijk aanbod.(toch een 6 maand aangeboden)
Nu 100 Gb en na een jaar ook 200 Gb.
Toch niet moeilijk me dunkt.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 429
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 41 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

thmj
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 19 sep 2022, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 15 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Je gaat mee in iets.
Daarna start je bagger.

Ja 200 is moeilijk om te verteren als je op commissie werkt.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6909
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

200 wat?

Wat is de prijsverhoging? Je kan het moeilijk achterhalen op de site.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 41 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Vroeger was het 200GB voor 30euro, dan 100GB (na 1jaar 200), nu is het 26euro voor 40GB...
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 114 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

De vorige tarieven staan hier nog vermeld:
https://www.test-aankoop.be/hightech/te ... nsent=true

Vaarwel competitief aanbod? :lol2:
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
luukske
Pro Member
Pro Member
Berichten: 282
Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 40 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik heb als bestaande klant nog geen melding gekregen dat de prijzen omhoog gaan. Mocht dat wel gebeuren, dan ben ik inderdaad snel weer weg (juist een maand klant), want dat zou in mijn geval een prijsverhoging zijn van 40%. Zelfs Telenet zou zoiets niet durven 😄
(Van 10 naar 14€ voor 20GB)
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 16261
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 9 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

luukske schreef: 23 apr 2024, 20:07Zelfs Telenet zou zoiets niet durven
Jawel, maar die spreiden dat in de tijd.
7 jaar lang 6% "inflatiecorrectie" is ook 40%
En Telenet+Proximus hebben jaren gehad met 2 keer een inflatiecorrectie.

Gewoon. Omdat het kan.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6909
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Graag on topic blijven.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Anseric
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2017, 04:34
Twitter: Anserics
Locatie: Wevelgem
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Heel vreemd maar merk dat hun social media kanalen verdwenen zijn. Weet niet of dit recent is.
Binnenkort gaan ze kopje onder?
Mxds02
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 apr 2022, 07:50
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

MVNO's gaan wel vaker overkop. Ik heb jaren in telecom gewerkt en het aantal mvno's dat ik voorbij heb zien komen was wel crazy. Het beste was wel het belang van limburg mobile. Dat had geen klanten en stopte na een maandje of twee later weer.
Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 12316
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Logisch, dat was veel te traag ;)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”