Belgissschenaap schreef: 03 apr 2024, 18:51
Archive.is werkt niet op cloudflare dns...
cloudflare is idd wel mijn primary, maar normaalgezien moet adguard vergelijken met quad9 & google ook....
zal mss archive.is als uitzondering instellen dat die enkel via google of quad9 gaat in de toekomst.
iceke schreef: 03 apr 2024, 18:58
Het is wel de subjectieve mening van 1 van de meest gerenomeerde chocolatiers die ons land rijk is.
Hij kent echt het verschil wel tussen een goed en een slecht product.
subjectief kan je nooit zeggen dat die het verschil kennen tussen een goed en slecht product, simpelweg omdat het subjectief is.
hij klaagt dat chocolade "niet overal even dik/dun is", terwijl ik dat net leuk vind eraan bij de figuurtjes, bijvoorbeeld.
hij klaagt ook over de "glans" - iets dat mooi is voor de show, i agree, en dat mooi is om de prijs op te drijven, maar 0 waarde heeft voor de smaak (en dat telt voor mij net iets meer)
objectief kan je alleen maar zeggen wat de voedingswaardes zijn, waar de cacao vandaan komt (maar duurzaamheid heeft wél invloed op prijs, maar niet noodzakelijk op smaak, en is dus ook niet belangrijk in dat opzicht), ...
dus in deze is het eigenlijk puur een gevalletje van "mijn oog en tong bepalen dat" en niet zozeer "dit zijn de juiste verhoudingen" of "een testpanel deed een blind test van en concludeerde dat" etc