Zo omzeil je de Telemeter
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
2.6 GB? Zoveel gebruik ik per maand alleen al door naar www.c-dance.com te luisteren
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
witte! schreef:Je moet niet denken dat jij de enige bent die dit weet hoor.
Anno 2006 houden meer mensen zich bezig met internet en downloaden..
heb ik ooit beweerd dat ik de enigste was die dat wist?????
In ieder geval: eens de Telemeter volledig werkende is, kan iemand dan uittesten of het lukt om de telemeter te omzeilen?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
wem schreef:In ieder geval: eens de Telemeter volledig werkende is, kan iemand dan uittesten of het lukt om de telemeter te omzeilen?
Heb deze nacht/ochtend ff 42G downloaded.. voorlopig nog niks op meter..maarja em zal ook nog niet tegoei werken denk ik
-
- Plus Member
- Bedankt: 3 keer
bij mij ook...
-
- Plus Member
vannacht 4.8 gbyte gedownload en er werd maar 292 MB aangerekend
dus, dat ziet er weer goed uit, nu weet ik niet of dit komt doordat de telemeterpagina gisteren uitlag...
'k ga morgen nog eens een testje doen
dus, dat ziet er weer goed uit, nu weet ik niet of dit komt doordat de telemeterpagina gisteren uitlag...
'k ga morgen nog eens een testje doen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Hier mijn gewoonlijke 16gig nachtdownload voor het eerst getest met de nieuwe meter en heb een profijt van 100mb'tjes
(met de glijdende was er constant maar 1/4 aangerekend (tja..eweka,4 lijntjes,+500kb/s)
(met de glijdende was er constant maar 1/4 aangerekend (tja..eweka,4 lijntjes,+500kb/s)
- [The Cleaner]
- Member
kaise1 schreef:Hier mijn gewoonlijke 16gig nachtdownload voor het eerst getest met de nieuwe meter en heb een profijt van 100mb'tjes
anders moet je het groter zien en 90 gig afhalen?
met een turbo abonnement en een 20 mbit payserver is dat theoretisch nét haalbaar op een nachtje
-
- Plus Member
90 gb kan theoretisch niet hé
als ze iedere 15 minuten hun telemeter updaten,
en je kan downloaden aan +/- 1.4MB/s (turbo abo en giganews.com account)
1.4MB*60sec*15min = da's eigenlijk 1260MB die je maximum extra kunt downloaden vooraleer je op smallband vliegt als je aan uw downloadlimiet komt
als ze iedere 15 minuten hun telemeter updaten,
en je kan downloaden aan +/- 1.4MB/s (turbo abo en giganews.com account)
1.4MB*60sec*15min = da's eigenlijk 1260MB die je maximum extra kunt downloaden vooraleer je op smallband vliegt als je aan uw downloadlimiet komt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
B__V schreef:ik vroeg mij af of de mensen van telenet turbo een specifieke modem hebben voor te downen ?
en met welke modem is het best de telemeter te omzeilen ?
Wordt allemaal aan te telenet zijde gemeten nu. Dus veel omzeilen dmv de modem zal er niet inzitten. Ze hebben nu trouwens die voip arris bakjes als modem.
-
- Starter Plus
hoe bedoel je ? ik dacht dat dat enkel voor te bellen was ?
VoIP Phreakers exploit Billing system
According to industry sources, a new generation of "phreakers" may be able to manipulate data switched through a hybrid TDM-VOIP network. This hacking method will exploit the billing system to make free calls. SDA ASIA reports:
According to the BBW and industry executives, pure VOIP networks can not be exploited by the hack, which requires a VOIP network passing through an older TDM-based (Time Domain Multiplexing) switch and billing system. The hack involves fooling the system into thinking that the call was disconnected, when in reality the call actually continues.
VoIP Phreakers exploit Billing system
According to industry sources, a new generation of "phreakers" may be able to manipulate data switched through a hybrid TDM-VOIP network. This hacking method will exploit the billing system to make free calls. SDA ASIA reports:
According to the BBW and industry executives, pure VOIP networks can not be exploited by the hack, which requires a VOIP network passing through an older TDM-based (Time Domain Multiplexing) switch and billing system. The hack involves fooling the system into thinking that the call was disconnected, when in reality the call actually continues.