Marketing Skynet :(

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

ADSL: Nu downloadsnelheid van 3 Mbps!
Staat op de site van skynet! En dat is gewoon een leugen! Want eer ze hier zijn met hun 3 Mbit. :( Da's valse reclame! Ik twijfelde er al over om Test-aankoop is in te lichten, zal 1 van deze dagen toch is gebeuren (ook over dat phone abbo dat je moet hebben voor internet)

Nob

ps Skynet forum is precies down ?
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Mja en alle informatie over hun 3 Mbit aanpassingen da's gewoon letterlijk vertaald uit het Frans, sommige fouten dat daarin staan... amaai!

Zoals hun nieuwsticker ook, de en het gewoon dooreengehaald en van die dingen...

Van zo'n grote provider verwacht ik toch een beetje meer professionaliteit.

greetz,

Nob
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

500 % gelijk nob ook kan ik er geen percentje begrip voor opbrengen dat ze beginnen met de snelheidsaanpassingen in het waalse gedeelte van het land ?? waarom why pourquoi als er ene slimme idioot rondliep bij belgacom/skynet dan zou die weten dat walen geen andere keuzen hebben dan voor adsl te kiezen dus (als er zo ne slimme was) hij of zij zou dan weten dat het in VLAANDEREN is dat ze moeten beginnen daar doet de concurrentie met telenet zich immers voor enne eer adsl aan downloadsnelheid van 3 mbit komt ben ik allang opgevreten door de mieren :mrgreen: jongens jongens skynet moet dringend reorganizeren mijn gedacht loopt daar meer als ene idioot rond zenne en als skynet valse reclame gebruikt om klanten te lokken dan moet je test aankoop verwittigen !! da zal hen leren

greetz

Erik
Registered Linux user #286313
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 261 keer

Erik schreef:500 % gelijk nob ook kan ik er geen percentje begrip voor opbrengen dat ze beginnen met de snelheidsaanpassingen in het waalse gedeelte van het land ?? waarom why pourquoi als er ene slimme idioot rondliep bij belgacom/skynet dan zou die weten dat walen geen andere keuzen hebben dan voor adsl te kiezen dus (als er zo ne slimme was) hij of zij zou dan weten dat het in VLAANDEREN is dat ze moeten beginnen daar doet de concurrentie met telenet zich immers voor enne eer adsl aan downloadsnelheid van 3 mbit komt ben ik allang opgevreten door de mieren :mrgreen: jongens jongens skynet moet dringend reorganizeren mijn gedacht loopt daar meer als ene idioot rond zenne en als skynet valse reclame gebruikt om klanten te lokken dan moet je test aankoop verwittigen !! da zal hen leren

greetz

Erik
Mja... misschien zijn ze in de walen begonnen juist omdat er daar geen Telenet is ... dus als het wat zou fout lopen (kan altijd hé) dat er niet massaal heel wat mensen naar Telenet overstappen :) zou ook kunnen hé

BTW tis 3.3Mbit ma kom :wink: 3Mbit schijft en leest makkelijker
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik volg Nukem zijn theorie hier ook eigenlijk wel. In Wallonie is de dichtheid van ADSL verbindingen veel lager, waardoor indien er iets zou misgaan tijdens de upgrades de schade beperkt zou blijven en dat ze kunnen leren uit die fouten om de zelfde fouten niet opnieuw te maken in een dichtere adsl-dichtingsgraad in bepaalde streken van Vlaanderen.

Dus als dat betekent dat wij zonder enkel probleem of outage nen upgrade hebben, vind ik et persoonlijk ni super-erg dat we maar eind januari geupgrade worden. ;-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”