Staat op de site van skynet! En dat is gewoon een leugen! Want eer ze hier zijn met hun 3 Mbit.ADSL: Nu downloadsnelheid van 3 Mbps!

Nob
ps Skynet forum is precies down ?
Staat op de site van skynet! En dat is gewoon een leugen! Want eer ze hier zijn met hun 3 Mbit.ADSL: Nu downloadsnelheid van 3 Mbps!
Mja... misschien zijn ze in de walen begonnen juist omdat er daar geen Telenet is ... dus als het wat zou fout lopen (kan altijd hé) dat er niet massaal heel wat mensen naar Telenet overstappenErik schreef:500 % gelijk nob ook kan ik er geen percentje begrip voor opbrengen dat ze beginnen met de snelheidsaanpassingen in het waalse gedeelte van het land ?? waarom why pourquoi als er ene slimme idioot rondliep bij belgacom/skynet dan zou die weten dat walen geen andere keuzen hebben dan voor adsl te kiezen dus (als er zo ne slimme was) hij of zij zou dan weten dat het in VLAANDEREN is dat ze moeten beginnen daar doet de concurrentie met telenet zich immers voor enne eer adsl aan downloadsnelheid van 3 mbit komt ben ik allang opgevreten door de mierenjongens jongens skynet moet dringend reorganizeren mijn gedacht loopt daar meer als ene idioot rond zenne en als skynet valse reclame gebruikt om klanten te lokken dan moet je test aankoop verwittigen !! da zal hen leren
greetz
Erik