dafila schreef:maar euhm, gaat het ook met de telenet newsserver ? newsbin.telenet.be ?
greetz
Zeker , die gebruik ik ook , laat die nieuwe meter nog ma wa achter wegen .
Verder zou de synchronisatie ook sneller moeten gebeuren (updates om het kwartier/half uur/ ...?) in plaats van 1 keer per dag.
KK schreef:Via Giganews haal ik constant het maximum uit mijn lijn en wordt er totaal niks van gemeten door Telenet
1 keer werd er wel 5 gig gemeten, en dat was volgens mij omdat de download nog niet gedaan was tegen 10 uur 's morgens (overschakeling naar dagtarief).
Deze week zo'n 120 gig erdoor gedraaid en het enige dat dus gemeten werd was die 5 gig op 1 dag. voor de rest gaf de telemeter waarden aan van gewoon dagelijks verbruik zoals surfen, games en mail.
Hopelijk lukt dit ook nog na de invoering van de nieuwe telemeter
filipi schreef:En hier lukt het maar niet.
normaal gebruik ik newsleecher in combinatie met momenteel Giganews (zelfs 10 lijntjes) geen effekt.
al eens X-news gebruikt met 2 draden zoals ze hier beschrijven, geen effekt...
wa doen'k toch mis tedju
KK schreef:filipi schreef:En hier lukt het maar niet.
normaal gebruik ik newsleecher in combinatie met momenteel Giganews (zelfs 10 lijntjes) geen effekt.
al eens X-news gebruikt met 2 draden zoals ze hier beschrijven, geen effekt...
wa doen'k toch mis tedju
Welke modem heb je? Ik heb een Motorola SB5100E en daar lukt het goed mee.
Ik denk dat het met die oude CDLP modems niet lukt.
KK schreef:filipi schreef:'n Motorola cybersurfer wave ?
Yep, die had ik vroeger ook, en daarmee werd steeds alles aangerekend.
quadran schreef:iemand ervaring via grab-it en payserver eweka van Nederland. Moet je dan je threads op 2 zetten om dit te laten werken, of hoe zit dat juist. Heb alvast de juiste modem ook een Motorolake
nephilimhell schreef:hier uw tutorial:
* neem een betalend abo bij easynews.com, giganews.com, ...
* neem een telenet turbo abo (bij plus lukte het me ook, maar niet zo goed als bij turbo)
* download via grabit met 't max. aan threads 's nachts (via giganews kan ik 10 threads openen)
et voila...
nephilimhell schreef:hier uw tutorial:
* neem een betalend abo bij easynews.com, giganews.com, ...
* neem een telenet turbo abo (bij plus lukte het me ook, maar niet zo goed als bij turbo)
* download via grabit met 't max. aan threads 's nachts (via giganews kan ik 10 threads openen)
et voila...
witte! schreef:Constante snelheid dus volgens mij voelt telenet nietveel van dat ongelimiteerd surfen..
Pure geldklopperij dat beperken van het volume zoals ik al eerder aangaf elders op dit forum.
MeYeR schreef:witte! schreef:Constante snelheid dus volgens mij voelt telenet nietveel van dat ongelimiteerd surfen..
Pure geldklopperij dat beperken van het volume zoals ik al eerder aangaf elders op dit forum.
Maar hoeveel mensen kennen dit trucje? Als jij en een paar andere ongelimteerd zitten te downen zal dit waarschijnlijk niet veel effect hebben. Moest iedereen dit doen daarintegen...
witte! schreef:Ik had het over dit weekend dat volume niet meetelt wegens de invoering van de nieuwe meter..
Zeker 10% van de abonees is flink aant downen
witte! schreef:Ik had het over dit weekend dat volume niet meetelt wegens de invoering van de nieuwe meter..
wem schreef:witte! schreef:Ik had het over dit weekend dat volume niet meetelt wegens de invoering van de nieuwe meter..
10% ??? Hoe kom je op dat cijfer?
Naar de reacties op PUB-forum te lezen, vertrouwen de meeste mensen het zaakje toch niet zo en houden ze zich toch in.
Het gemiddelde dataverbruik van 250.000 adsl-klanten komt uit op 2,6 GB per maand.
Dit is zowel up als down en bevat ook al het andere dataverkeer,
zoals het downloaden van mp3'tjes, het luisteren naar webradio en het kijken van internettelevisie.