CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 14:31Maar hij nodigt wel vaker mensen uit om te spreken tijdens z'n rally's. Zijn dat dan ook allemaal mogelijke VP's?
Nee natuurlijk niet, maar er zijn heel wat redenen te bedenken waarom Vivek het wel zou kunnen worden en anderen dan weer niet.
Ik wil er niet oeverloos over babbelen want ben net thuis van werk maar ik wil wel het volgende zeggen.
Je moet goed opletten wanneer die politiekers spreken en niet enkel luisteren naar hetgene wat uit hun mond komt maar zeer zeker
naar hun lichaamstaal kijken, sommige mensen en Trump is daar een meester in kunnen spreken met hun volledige lichaam.
Soms kijk ik dan ook meerdere keren naar een speech om de volledige boodschap te achterhalen en niet enkel het getoeter wat uit hun mond komt, bij Trump is dat immers vaak je reinste BS.
(rest antwoord in een volgende quote..)
CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 14:31Er zijn nog wel opties om een Vivek te belonen als Trump wil: de klassieke postjes in het Cabinet.
Dat behoord zeer zeker tot de mogelijkheden.
Maar we zijn niet meer in 2016, Trump zit veel meer 'gevangen' met alle rechtzaken die om hem heen zoemen als ware het een zwerm bijen.
Hij kan dus nooit 100% z'n focus houden bij die primaries.
Ik kan me vergissen maar ik denk dat we de komende tijd Vivek heel vaak gaan zien en horen om het MAGA riedeltje af te ratelen voor elke gewillige camera, journalist of enig andere toehoorder mocht Trump z'n broek aan het verslijten zijn in 1 of ander beklaagdenbankje.
En Trump en Vivek Ramaswamy mogen dan allebei alfa mannetjes zijn ik zie Vivek de potten stroop aanslepen 'like there is no tomorrow...'
En daar kan ook een verklaring voor zijn en dat is leren van de meester en wie weet.. 2028
CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 14:31Er zijn nog zaken waar Trump rekening mee houdt voor z'n VP:
* De erg lage poll scores van Vivek + het risico dat Vivek teveel aandacht voor zichzelf zou opeisen.
Dat eerste behoeft geen probleem te zijn als Trump met groot overmacht de scores kan blijven opstapelen.
Het 2é punt is heel valabel en dat zag ik ook in de lichaamstaal van Trump tijdens hun gezamelijke toespraak.
Die video is eigenlijk van goudwaarde....
Je moet goed naar Trump kijken wanneer Vivek aan het spreken is, elk kind kan daar het gezicht van Trump lezen, toch?
Kom ik weer terug bij de alfa mannetjes en bij de narcist tot in de kist Donald Trump.
Ik heb een vermoeden dat ze elkaar gaan nodig hebben al zal het misschien niet altijd ter harte zijn maar ze toeteren oorverdovend dezelfde taal en dat zou wel eens belangrijk kunnen zijn.
CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 14:31* Hoe Trump zijn ticket presenteert. Zelf is Trump al MAGA. Hij heeft geen MAGA-VP nodig om de MAGA kiezers achter zich te krijgen. Een meer gematigde persoon kan meer gematigde kiezers winnen (alhoewel hij moet opletten geen Pence-flater te herhalen). Bij Biden was een gelijkaardig aspect ook de reden voor de keuze voor Harris.
Het 'moet' inderdaad niet, maar het is wel retehandig als je als Dr. Evil (Trump) een Mini me (Vivek Ramaswamy) ter beschikking hebt.

Kamala Harris, djees... wat een miskleun was me dat.
CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 14:31De kans blijft hoe dan ook erg groot dat het nog steeds de swing states zullen zijn die de President gaan bepalen.
Als het daadwerkelijk Biden versus Trump zal zijn dan wint Trump met de vingers in de neus.
Enige kans die Biden nog zou 'kunnen' hebben is wanneer hij bv. Michelle Obama mee aan boord zou kunnen krijgen al betwijfel ik dat zelfs dan Biden het gaat halen.
En ja ik zou dat heel jammer vinden.
tom35 schreef: 17 jan 2024, 16:32Als Trump aan de macht komt wordt dit een ramp voor de rest vd wereld, europa gaat een oologseconomie moeten opstarten willen ze oekraine overeind houden...
Vergis je niet, daar zijn verschillende landen reeds mee begonnen.
Nee wij natuurlijk niet nee....
tom35 schreef: 17 jan 2024, 16:32Ik hoop eerlijk gezegd dat ze in europa al wakker zijn geworden en weten wat er op zich afkomt maar ik vrees er voor...
Nee hoor, landen als Polen, Engeland, Duitsland om enkele grote te noemen zijn reeds aan het omschalen.
Misschien niet echt a la 'WWIII staat op de stoep' maar er word toch al behoorlijk wat moeite gedaan en geld verbrand.
Dizzy schreef: 17 jan 2024, 16:56Zoveel jonger is Trump ook niet en het is ook niet alsof die normaler acteert
Maar hij kan blijkbaar mensen toch zover krijgen dat ze daadwerkelijk geloven dat Michelle Obama een man is en dus Barack Obama... must be gay..
En Hillary Clinton leid een bordeel vanuit een pizzeria...
Zegt dit iets over het IQ van de gemiddelde Republikeinse kiezer of over de overredingskracht van Donal Trump of beide?
En ja ik viel ook bijna van m'n stoel toen ik dergelijke onzin hoorde.
Dizzy schreef: 17 jan 2024, 16:56Biden is ook niet mijn favoriet maar alles is beter dan die oranje clown, lock him up!
Waarom gaan de democraten niet als grote mensen rond de tafel zitten met Joe Biden en zeggen waar het op staat.
De wereld heeft nood aan een sterke en gezonde leider ipv een halve gare teletubbie....
fluppie schreef: 17 jan 2024, 17:34Er komt een Zware tijd aan voor Trump, zal de grootste delen van zijn tijd in de rechtbank mogen doorbrengen kan ook bijna niet geloven dat hij voor alle klachten gewoon vrijuit zal gaan Vooral met die geheime docu.
Laat het ons misschien een beetje vergelijken met onze situatie.. des te langer het cordon sanitaire duurd des te groter word het Vlaams Belang? (het is maar een idee...)
Dizzy schreef: 17 jan 2024, 19:36
De enige reden waarom Trump überhaupt nog kans maakt is het vreemde systeem waarbij je zelfs miljoenen stemmen minder kan hebben en toch winnen,
Dat is nu eenmaal het systeem van de kiesmannen, iedereen weet dat en iedereen handelt ernaar.
Zo voeren kandidaten soms minder campagne in bepaalde staten omdat het aantal kiesmannen er aan de lage kant is en ze dus liever focussen op andere staten alwaar er meer electoraal profijt te halen valt.
Er komt als het ware een beetje tactiek bij kijken, leuk toch?
CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 20:18
Het enige wat hij moet kunnen is vermijden dat er een veroordeling komt voor 7 november. Zoveel mogelijk uitstellen dus. Uitstellen en uitstellen.
Dit worden toch de meest spannende US verkiezingen ooit hé.

En dit vooral vanwege alle ranzigheid die er rond hangt..
CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 20:18stel dat hij toch verkozen wordt, en hij belandt in de cel voor 20 januari, dan kan hij zichzelf op 20 januari 2025 pardonneren, althans voor de federale misdrijven.
Only in America!

Aaaaaand...... America First! haha...
CCatalyst schreef: 17 jan 2024, 20:31Neen, wat de uitkomst ook is, het zal enkel de VS nog meer polariseren. China (en in mindere mate Rusland) zullen de echte winnaars zijn.
En laat dat ook mijn grote vrees zijn.
We hebben nood aan sterke leiders en wat krijgen we, narcistische teletubbies, mensen met rugklachten, pijpers, combizeikers...
We are sooo.... f'ed.

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,