Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer
Recent bedankt: 2 keer

tom35 schreef: 20 okt 2023, 22:24 Ik bestel bewust niet bij.com.be omdat ik ze totaal niet vertrouw en ze in staat zie ergens ver verdoken in de bestelling je te laten omschakelen met prime...als ze je kunnen strikken zullen ze het zeker niet nalaten...
Ik bestel er wel af en toe, indien de .com.be goedkoper is wat niet vaak voorvalt, maar anders alleen om iets te laten afleveren bij een bpost pakketpunt, een optie die de andere sites niet hebben . Met .de/.fr/.nl weet je niet welke carrier het gaat zijn (vooral AMZL en Colis Prive, bpost niet zoveel meer), wat ik enkel maar riskeer als ik het zelf kan ontvangen of als in het in de brievenbust past.

Voordelen .com.be met pakketpunt:
* Sowieso gratis verzending naar bpost pakketpunt, ook zonder Prime
* Gezien enkel bpost beschikbaar is als carrier, wordt maar 1 verzendoptie aangeboden: "GRATIS Standaardverzending." Het is onmogelijk om zo'n voorgeselecteerde "GRATIS express-verzending met Prime-trial" (IMHO de val waar de meesten in trappen) te selecteren, want die wordt niet aangeboden bij een pakketpunt.

Er staat op de checkout pagina wel nog apart een Prime promo maar het is duidelijk aangegeven en niet voorgeselecteerd.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Hier ook frustratie over amazon.com.be . Ik deed de afgelopen 2 weken 2 bestellingen en geen van beiden is aangekomen. De eerste keer kreeg ik gewoon een mail met "de bestelling zal wat later aankomen". Maar uiteindelijk zit er totaal geen schot in de zaak. Afgelopen vrijdag contact opgenomen en een refund gekregen van het volledige bedrag.

2de bestelling had dezelfde inhoud als de eerste keer (met nog 1 product extra) en ook hier is het terug fout gegaan:
Afbeelding

Ook hier ondertussen weeral een refund voor gekregen. Al veel aangekocht op .fr .nl .de maar zoiets heb ik wel nog niet meegemaakt. De reden waarom dit voorvalt kon support ook niet meegeven.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Provider
Te Koop forum

Politicus die komt janken in de pers dat ze niet het favorietje was en de job niet kreeg.

Nevermind dat honderden mensen dit op dagelijkse basis horen. Maar ja, als politieker leef je intenser dan het plebs, he.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
Bedankt: 508 keer

Argon schreef: 23 okt 2023, 09:23 Hier ook frustratie over amazon.com.be . ... Al veel aangekocht op .fr .nl .de maar zoiets heb ik wel nog niet meegemaakt. De reden waarom dit voorvalt kon support ook niet meegeven.
Zelf nog nooit op .be besteld maar op .nl toch ook al 2x voor gehad dat mijn bestelling ergens onderweg verdwenen was. Een ervan was een iPhone. Gelukkig zie je dan wel dat Amazon goede support heeft en totaal niet lastig doet qua refund (ok, je hebt ook wel zelf bewijs dat er niets afgeleverd is, dus ze kunnen ook niet anders).
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Auto binnen sinds eind september bij BMW Lommel. Krijg ik vorige vrijdag eindelijk bericht dat ik hem mag komen halen, maar ik vertel dat ik er niet meer geraak en zaterdag zal komen. Alles ok.

Zaterdag van Peer naar Lommel, krijg ik daar te horen dat ze mijn sleutel niet vinden. Dus terug huiswaarts zonder eigen auto …

Maandagochtend telefoon dat de sleutel gevonden is, dus ik terug naar Lommel. Teken de bon af waarin ze de ophanging nagekeken hebben en de velgen/banden uitgelijnd. Rij ik de parking af … auto trekt helemaal naar links en je moet je stuurt bijna een kwartslag naar rechts draaien om recht te rijden.

10 minuten getest , maar ok, ik ben niet gek … zelfs de assisted driving mode kan er niet mee om. En ondertussen zit ik terug in de wachtruimte want de vervang wagen is ook weg …
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

devilkin schreef: 23 okt 2023, 09:46 Politicus die komt janken in de pers dat ze niet het favorietje was en de job niet kreeg.

Nevermind dat honderden mensen dit op dagelijkse basis horen. Maar ja, als politieker leef je intenser dan het plebs, he.
Ik begrijp je frustratie ivm andere mensen die dit meemaken, maar ik ken er weinig (laat staan honderden) die dit dagelijks horen.
En wat de politica betreft, wat had je dan liever gehad ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Als de keuze is uit de huidige politieke elite? Geen.

Iemand met kennis en uit de praktijk, zonder enige politieke familiale link. Enige gezonde situatie.

Het huidig systeem is zo rot als iets.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Dus het is 'het systeem' dat je stoort, niet zo zeer de politica die zegt dat ze het systeem beu is en er nationaal niet meer aan mee zal doen...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 169 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb nu geleerd dat ik een bon van afleveren bij bpost dus best langer dan een maand bewaar...

Orange kon mijn airbox die ik teruggestuurd hebt niet linken aan mijn account. Terwijl die 20 september aangekomen was bij hun.
Dus ik heb 40 euro betaalt omdat ik dus dacht dat alles in orde was en ik de bon vorige week had weggesmeten... Dus heb geen bewijs dat het aangekomen is terwijl ik wel een knip heb gedaan van de bpost tracking maar dat volstaat niet voor hun.

Godverdomme toch
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

boonpwnz schreef: 26 okt 2023, 13:02 Dus heb geen bewijs dat het aangekomen is terwijl ik wel een knip heb gedaan van de bpost tracking maar dat volstaat niet voor hun.
Je niet laten doen
1. Wie heeft de zending met bpost geregeld? Vermoedelijk orange zelf door jou een barcode met traceercode te bezorgen.
2. Je hebt dus een unieke traceercode, in je snip vind je die ook terug.
3. De persoon of instantie die de levering bij bpost opgestart is (generatie traceercode) is volledig verantwoordelijk om problemen met bpost af te handelen.
Bpost zal ook enkel reageren op vragen met de persoon of instantie waarmee ze een contract afgesloten hebben.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Provider
Te Koop forum

Vind je er niets over terug in de MyBpost app?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Ik heb gewoon een retourzending aangevraagd via de website van orange, ze hadden die link gegeven.
Ik heb een traceercode met zelfs de mededeling in die snip.

Ik heb nu al betaald maar ik ga toch die snip uploaden en zien.
Belgissschenaap
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 137 keer

Klacht bij bipt zal hen ook wat meer moeite laten doen, geen compasse, zij zijn zelf verantwoordelijk en kunnen en moeten tracking zelf opvolgen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Ze hebben weer een dossier gemaakt. Zullen zien wat ervan komt...
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Te Koop forum

dat conflict is wat gans europa nog gaat meemaken.... en als je teruggaat in de tijd, ligt de oorzaak niet bij israel en de joden, maar bij de engelsen (again), en....
jawel, de united nations....

grenzen terug dicht, ieder eerst zijn eigen land, en daarna kunnen we spreken over een ander zijn problemen... dat is de enige oplossing om niet binnen dit en 20 jaar in een ganse merde te leven (maar dat zal niet gebeuren, dus quasi heel europa is ten dode opgeschreven)
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

Splitter schreef: 27 okt 2023, 20:20 dat conflict is wat gans europa nog gaat meemaken.... en als je teruggaat in de tijd, ligt de oorzaak niet bij israel en de joden, maar bij de engelsen (again), en....
jawel, de united nations....
Goh, je kan gerust verder gaan in de tijd hoor. Tijdens het Ottomaanse Rijk was het ook regelmatig miserie daar. En daarvoor hadden de kruistochten vanuit Europa onder meer tot doel dat gebied over te nemen. En daarvoor, toen dat gebied uitmaakte van het Romeinse Rijk waren er al problemen van deze aard ginder, zij het dan eerder Christenen vs Joden.

Dat de toestand er in de laatste 100 jaar zo achteruit gegaan is komt enerzijds door de jodenvervolging in Europa, waardoor er veel Joden naar ginder verhuisden (enfin, "terugkeerden"), wat de Palestijnen niet fijn vonden. Ten tweede idd Engeland + VN, die zeggenschap hadden over het gebied na WO1 en de eigenlijke basis gelegd hebben voor de staat van Israel wat de Palestijnen ook niet konden verkroppen, en ten derde vooral ook door de ontwikkeling van wapens, raketten etc sindsdien.

Trouwens, toen het Romeinse Rijk op haar hoogtepunt was, maakten zowel het gebied dat nu Vlaanderen is als het gebied dat nu Israel is er samen deel van uit. Meer zelfs, je kon van hier naar ginder over land gaan zonder ooit het Romeinse Rijk te verlaten.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

CCatalyst schreef: 27 okt 2023, 23:41 Dat de toestand er in de laatste 100 jaar zo achteruit gegaan is komt enerzijds door de jodenvervolging in Europa, waardoor er veel Joden naar ginder verhuisden (enfin, "terugkeerden"), wat de Palestijnen niet fijn vonden. Ten tweede idd Engeland + VN, die zeggenschap hadden over het gebied na WO1 en de eigenlijke basis gelegd hebben voor de staat van Israel wat de Palestijnen ook niet konden verkroppen, en ten derde vooral ook door de ontwikkeling van wapens, raketten etc sindsdien.
Eugh, you lost me there, ergens anders beweert iemand dat meer wapens eerder goed is voor een maatschappij en de democratie beschermt :lol:
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Aaah … het Romeinse Rijk … those were the good days :-)

On Topic: Wagen al een maand in de garage en nog niet hersteld :-(
Afbeelding
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Sasuke schreef: 28 okt 2023, 11:19 Aaah … het Romeinse Rijk … those were the good days :-)
ik ben niet zeker, maar ik veronderstel dat de wegen in ieder geval beter aangelegd werden in die tijd ;)

mijn kleine frustratie van de dag: de carwash is overgenomen en is nu een 10 euro voor de basis + 2 euro voor elk "extra onderdeel" geworden ipv 14 euro voor volledig gewassen te zijn + gratis stofzuiger.
en niet enkel dat, maar natuurlijk ook veel langere wachtrijen want het gaat om een of andere reden niet meer zo vlot als vroeger.
(dat gezegd zijnde zijn er nog genoeg andere carwashes in de buurt overigens, dus het is echt maar een klein dingetje :))
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

De NMBS: 3 bezoeken om een abo te verlengen met parking. Eerste keer niet mogelijk want abo is nog voor 1 maand van einde, tweede keer onmogelijk want periode komt niet overeen tussen beide abo's, enkel klantendienst kan dit aanpassen. Bij de klantendienst: onmogelijk, kan enkel aan loket. Terug bij loket, wij weten niet hoe dit moet, we moeten het vragen aan de klantendienst. 3 bezoeken en anderhalf uur later is een abo verlengd, bravo!
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Belgissschenaap schreef: 26 okt 2023, 13:41 Klacht bij bipt zal hen ook wat meer moeite laten doen, geen compasse, zij zijn zelf verantwoordelijk en kunnen en moeten tracking zelf opvolgen.

Het is eindelijk in orde. Blijkbaar was die snip wel voldoende, dus wat ze aan de telefoon zeiden was incorrect.
Ze hebben nu alles gecrediteerd.

Ze rekenden ook de comfort service nog aan maar die hebben ze nu definitief geannuleerd en ook dat gecrediteerd.

Als je bij Orange er echt achter zit regelen ze het wel maar je moet ze wat forceren :beerchug:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Een mail van onze VP om me een 'belated' gelukkige 10de werkverjaardag te wensen. Ware het niet dat het al 25 jaar is... Ook het enige dat ik erover gekregen heb. En dat in een firma waar je zowat dagelijks allerlei automated e-mails krijgt om je aan vanalles en nog wat te herinneren.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

ze bedoelde mss 10de werkmaand-van-het-jaar verjaardag, dan is die maar een paar dagen te laat ;)
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer

De VTMgo plugin die er ineens de brui aan geeft in Kodi. :roll: Er was al functionaliteit "verdwenen" zoals de zoekfunctie of de alfabetische lijst. Dan spreek ik nog niet over het feit dat het tandwiel soms eindeloos kan blijven doordraaien als je in die plugin navigeert. En soms haalt het Kodi volledig onderuit.

Ik vermoed dat de ontwikkelaar te weinig tijd heeft om dit allemaal eens goed op orde te zetten. Want ook de plugin van Goplay (zelfde ontwikkelaar) kan wel een update gebruiken, er zijn nu namelijk livestreams beschikbaar. Daarmee zou je dan door alle Vlaamse zenders kunnen "zappen".

Dus als er mensen zijn die zich geroepen voelen daar iets aan te doen dan gaat mijn kleine frustratie snel verdwijnen. :banana:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Splitter schreef: 03 nov 2023, 14:52 ze
Hoe weet jij dat ? Toch niet stiekem een collega of zo zeker ? :)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Alle Gentse parkings in het centrum vol ondanks het regenachtige weer, de leegloop zeggen ze dan :)

Van de bus naar de wagen (+-100 meter) tijdens een enorme stortbui terwijl de riolering niet meer kan volgen door de vallende bladeren die alles verstoppen.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 182 keer
Recent bedankt: 3 keer

Nep-advertenties voor oplichting (bitcoin etc).
https://www.demorgen.be/nieuws/klik-nie ... m=referral
Vorige week nog zo een flagrante adv. gemeld bij YouTube/Google.
Een zeer slecht in elkaar geprutste video met Elon Musk die 75 gelukkigen ook rijk wil maken.

Antwoord: niks mis mee.
We hebben besloten deze advertentie niet te verwijderen. We hebben vastgesteld dat de advertentie niet in strijd is met het beleid van Google, dat bepaalde content en procedures verbiedt waarvan wij denken dat ze schadelijk zijn voor gebruikers en het algehele online ecosysteem.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

R2D2 schreef: 08 nov 2023, 08:54 Antwoord: niks mis mee.
Staat ook in het artikel: men is geprobeerd naar de rechtbank te stappen (in de VS weliswaar; hier zou men daar nog nooit aan beginnen) en de rechter zei dat er juridisch idd niets mis mee is. En ik denk wel dat dat klopt, valse/misleidende reclame is enorm moeilijk te bewijzen, zeker voor zo'n gevallen.

Het antwoord zit hem idd meer in sensibilisering, eerder dan politieman of kleuterklas te willen spelen denk ik. Persoonlijk snap ik ook niet dat mensen zich zouden aantrekken van het lot van "Stef Wauters." Ik ben er zeker van dat de man in kwestie (ik kijk geen TV - dus moest ff opzoeken wie dat is) zich ook van uw lot geen moer zou aantrekken als het erop aankomt.

Ook het Elon Musk verhaal snap ik niet, de man is niet rijk geworden door zijn geld weg te geven, en gaat dat ook nu niet doen.

Sensibilisering dus voor wie daar toch nog allemaal intrapt.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

Of gewoon: ads blokkeren, dan heb je geen last van die onzin.
Ondanks het getoeter over het blokkeren van ad-blocker-kijkers, kan ik nog steeds gewoon YT kijken zonder ads.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Frustratie van vandaag: notariskosten.

Ik wil ons appartement in Mallroca verkopen, maar door omstandigheden kan mijn echtgenote niet mee naar Spanje voor het ondertekenen van de notaris akte.
Zij moet mij dus een volmacht geven, zodat ik alleen kan tekenen.
  • Bij een Belgische notaris zal mij dat 750 EUR kosten (incl. legaliseren met apostille).
  • Bij een Spaanse notaris zou mij dat 150 EUR gekost hebben (maar daar is het nu te laat voor, dat hadden we moeten doen de laatste keer dat we er samen waren).
  • Blijkbaar zou ik dat nu ook kunnen doen bij de Spaanse ambassade, die hebben naar het schijnt ook een notariële bevoegdheid. Kosten 50 EUR. Moet mij nog informeren hierover (dan moeten we samen eens naar Brussel :wink: )
Waarom moet dat bij een Belgische notaris altijd zoveel kosten? Zo'n volmacht is een "akte" van max. 2 pagina's :oops:
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum

Ga eens naar het bal van de notarissen, dan krijg je een idee :)
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum

Auto weeral kapot :-( deze keer iets met de aandrijflijn …. Ngaaaah … het zit me niet mee in 2023 … 1ste jaar niks, 2de jaar al 2 ongevallen, ingebroken, probleem met schokbrekers, nu probleem met aandrijving :-(
Afbeelding
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Welk merk is dat? Kwestie van dat op mijn te mijden lijst te zetten
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

philippe_d schreef: 08 nov 2023, 17:31 Frustratie van vandaag: notariskosten.

Ik wil ons appartement in Mallroca verkopen, maar door omstandigheden kan mijn echtgenote niet mee naar Spanje voor het ondertekenen van de notaris akte.
Zij moet mij dus een volmacht geven, zodat ik alleen kan tekenen.
  • Bij een Belgische notaris zal mij dat 750 EUR kosten (incl. legaliseren met apostille).
  • Bij een Spaanse notaris zou mij dat 150 EUR gekost hebben (maar daar is het nu te laat voor, dat hadden we moeten doen de laatste keer dat we er samen waren).
  • Blijkbaar zou ik dat nu ook kunnen doen bij de Spaanse ambassade, die hebben naar het schijnt ook een notariële bevoegdheid. Kosten 50 EUR. Moet mij nog informeren hierover (dan moeten we samen eens naar Brussel :wink: )
Waarom moet dat bij een Belgische notaris altijd zoveel kosten? Zo'n volmacht is een "akte" van max. 2 pagina's :oops:
ik ken je situatie niet maar denk ineens misschien aan een complete zorgvolmacht, dan ben je voor dezelfde kosten ineens voor altijd gerust.

J.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster

philippe_d schreef: 08 nov 2023, 17:31 Waarom moet dat bij een Belgische notaris altijd zoveel kosten?
Zoals zo vaak, een monopolie. In casu een wettelijk monopolie voor bepaalde handelingen toegekend aan een zekere beroepsgroep, waarvan de toegang artificieel beperkt wordt.

Notarissen zijn een overblijfsel van de Franse bezetting onder Napoleon dat maar verder blijft bestaan. Zelfs de wet die het notarisambt regelt is nog steeds die van die periode en predateert de Grondwet dus. Het betreft de wet van 25 ventôse jaar XI, en gezien u ook geacht bent die wet te kennen zal u dus wel weten dat dat slaat op de 25ste van de windmaand van het elfde jaar na het instellen van de Eerste Franse Republiek, maw: Maart 1803.

Is er nog nood aan zo'n beroep? Nee, voor de meeste taken hoef je de 5+1 jaar niet meer gestudeerd te hebben en kan de computer het doen of iemand met een kortere opleiding inzake. In landen als de VS is dat ook zo en liggen de kosten voor een notary public dan ook veel lager. Een volmacht van 2 pagina's kost u daar ongeveer $30.

Echter, zoals steeds ontbreekt de politieke moed om dit systeem te hervormen. Ondertussen verdienen notarissen bij ons gemiddeld 50k-100k per maand. Nergens ter wereld verdienen notarissen - of het equivalent ervan - meer dan bij ons. En u, die geen keuze heeft, zal uiteindelijk het gelag betalen van het gebrek aan politieke moed.

Het beroep van notaris - of beter gezegd: de huidige peperdure versie daarvan - zal wellicht verdwijnen op dezelfde manier als het bij ons gekomen is: door een revolutie.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

CCatalyst schreef: 08 nov 2023, 21:20
philippe_d schreef: 08 nov 2023, 17:31 Waarom moet dat bij een Belgische notaris altijd zoveel kosten?
Zoals zo vaak, een monopolie. In casu een wettelijk monopolie voor bepaalde handelingen toegekend aan een zekere beroepsgroep, waarvan de toegang artificieel beperkt wordt.
Corporatisme dus.
Je kan het in zulke gevallen niet niet over politiek hebben: de notaris lobby (en het geld dat er in rondklotst) is machtig en dus durft geen enkele politieke partij doorbijten.
Zie je de huidige federale regering, met OVLD, CDV en MR als corporatistische exponenten, de privileges al afpakken?
Veel kans blijft het tot het einde der tijden een monopolie, zonder gegronde reden.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Vergeet niet dat een groot deel van wat je bij de notaris achterlaat gewoon wordt doorgesluisd naar de staat, ik zeg niet dat ze er niet aan uit kunnen, maar voor de staat is het ook gewoon een melkkoe in de stal hoor.

Gebaseerd op de contacten die ik de laatste jaren met notarissen had, is het toch allemaal toegankelijker en duidelijker geworden.

J.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer
Recent bedankt: 5 keer

Joe de Mannen schreef: 09 nov 2023, 13:59 Gebaseerd op de contacten die ik de laatste jaren met notarissen had, is het toch allemaal toegankelijker en duidelijker geworden.
J.
Inderdaad.
Onlangs nog een klein stuk grond verkocht.
Van de afgerond 4.000 € kosten bedroeg 250 € het echte ereloon van de notaris en was de rest allemaal ten gunste van allerlei overheidsadministraties.
De kosten voor koper (en verkoper) waren hoger dan het overeengekomen bedrag dat de koper aan de verkoper moest betalen.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Provider
Te Koop forum

devilkin schreef: 08 nov 2023, 20:00 Welk merk is dat? Kwestie van dat op mijn te mijden lijst te zetten Afbeelding
Volgens mij een bmw.

In mijn omgeving hoor ik hier enkel positieve klanken over trouwens.

Elk merk heeft wel eens een probleemgeval.
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer

Iemand gekeken naar DIW gisteren met als gast Julie Van den Steen? Ik frustreerde mij over het feit dat ze eigenlijk weinig tot geen meerwaarde bood aan het programma. Haar kennis over de actualiteit was ronduit bedroevend. Ze is dan radiopresentatrice bij de grootse jongerenzender en blijkbaar vindt ze de tips die ze op Tiktok bekijkt, interessanter dan even het nieuws te volgen. Zoals slapen met haar mond dichtgeplakt.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”