Ik bestel er wel af en toe, indien de .com.be goedkoper is wat niet vaak voorvalt, maar anders alleen om iets te laten afleveren bij een bpost pakketpunt, een optie die de andere sites niet hebben . Met .de/.fr/.nl weet je niet welke carrier het gaat zijn (vooral AMZL en Colis Prive, bpost niet zoveel meer), wat ik enkel maar riskeer als ik het zelf kan ontvangen of als in het in de brievenbust past.tom35 schreef: 20 okt 2023, 22:24 Ik bestel bewust niet bij.com.be omdat ik ze totaal niet vertrouw en ze in staat zie ergens ver verdoken in de bestelling je te laten omschakelen met prime...als ze je kunnen strikken zullen ze het zeker niet nalaten...
Voordelen .com.be met pakketpunt:
* Sowieso gratis verzending naar bpost pakketpunt, ook zonder Prime
* Gezien enkel bpost beschikbaar is als carrier, wordt maar 1 verzendoptie aangeboden: "GRATIS Standaardverzending." Het is onmogelijk om zo'n voorgeselecteerde "GRATIS express-verzending met Prime-trial" (IMHO de val waar de meesten in trappen) te selecteren, want die wordt niet aangeboden bij een pakketpunt.
Er staat op de checkout pagina wel nog apart een Prime promo maar het is duidelijk aangegeven en niet voorgeselecteerd.