dietervanb schreef:Verwijs naar de wet op handelspraktijken.
Ik heb een beroep gedaan op de garantie. Mijn toestel doet niet wat het moet, dus wil ik dat ze het vervangen en/of herstellen ....
Ik betaal het anders niet en het staat thuis tot hunner beschikking als ze het terug willen.
MENSEN ANNULEER UW DOMICILIEIRING !!!
Dan heb je zelf terug de touwtjes in handen.
Ik heb mijn domiciliering geannuleerd en en verbreking van het contract gevraagd met opgave van volgende reden:
Voor al diegenen die overwegen om over te stappen naar Tele2 (zoals ik spijtig genoeg):
- Hou er rekening mee dat ze de firewall beveiligen met een (voor u onbekend) paswoord.
- Daardoor kan je de SSID-broadcast niet uitschakelen van de wireless
- Het is onmogelijk om de default SSID te wijzigen
- Je kan evenmin de WEP-encryptie van 64-bit op 128-bit brengen
- Je kan de WEP-key niet wijzigen
- Je kan geen filtering op MAC-adres doen
- Je ken het LAN subnet niet aanpassen
- Je hebt geen toegang tot de DNS server
- DDNS kan je op uw buik schrijven
- NAT? vergeet het
- WDS link back is niet mogelijk
- Port forwarding kan niet
- DMZ => onmogelijk
En als je de helpdesk nodig hebt, veel geluk en leg een centje opzij, want het kost je 0,175 per minuut BTW incl. van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 19 uur en 0,0875 per minuut BTW incl. op zaterdag, zon- en feestdagen, na een connectiekost per oproep van 0,05€ (gratis bij Belgacom).
Ik heb dit ondervonden toen ze mijn ADSL hebben "aangesloten", ik heb "slechts" 4 dagen zonder gezeten.
Telefoonrekening naar de Helpdesk (>20 EURO).
Men heeft 's morgens de modem komen plaatsen, en ik 's avonds gevraagd om hem terug te komen halen omdat ik mijn netwerk niet voldoende kan beveiligen. Paswoorden en encryptie sleutels kunnen niet gewijzigd worden en zijn gekend door o.a. de installateur. Ik wil niet het risico lopen dat een hacker op mijn kosten surft en telefoneert.
Voila, gewoon om dit even te laten weten.