Het gaat hem niet over overleven of niet... de meeste zullen gewoon zelf een (oude vervuilende) wagen kopen omdat er vaak geen alternatief is.Dizzy schreef: 03 aug 2023, 10:58 Toch wel, ik ben het lang gewoon geweest zonder salariswagen en heb dat perfect overleefd, ik heb vertrouwen dat dat ook opnieuw zal lukken. Ik denk ook niet dat men zover zal gaan dat er geen enkele compensatie zal zijn maar deze zal waarschijnlijk niet hetzelfde voordeel betekenen.
Het gaat hem wel over het feit dat je plots een lager loon hebt (want niemand gelooft dat men dit gaat compenseren, dat is al gebleken uit de cash-for-car regeling).
Inderdaad... ik voel mij ook de verliezer ivm kindergeld... ik vind dat men het dus ook maar moet afschaffen.ivob schreef: 03 aug 2023, 11:20 Omdat een ander een begunstigde is van een bepaald systeem en jij niet betekent dat nog niet dat je daardoor een verliezer bent.
Voor een coherent beleid ga je nog veel subsidies mogen afschaffen dan.duizend schreef: 03 aug 2023, 11:51 Enkel de subsidie van de staat in salariswagen moet ooit stoppen wil men een coherent mobiliteitsbeleid voeren.
Enfin, kunnen we terug on-topic komen ?