Die clown is tot meer in staat dan ik verwachtte...

Dat bedoelde ik niet, maar gewoon weten of iets van Telegram kwam of van een andere bron als HLN, De Standaard, etc.Petrikske schreef: 24 jun 2023, 15:17 Bronnen van Telegram delen is eigenlijk nutteloos omdat je dan het programma moet hebben geinstalleerd.
Alles word immers rechtstreeks op Telegram gepost en het gaat snel als je zo'n 20 a 30 kanalen volgt.
Spannend hoe dit afloopt.Petrikske schreef: 24 jun 2023, 15:17 Nu is het wachten op de grote clash in Moskou, alle hoofdwegen worden ondertussen volgestouwd met barricades en wegversperringen in de hoop Wagner te kunnen stoppen maar dat gaat ze nooit lukken omdat de Russen amper nog zwaar materiaal hebben en dat terwijl Wagner met heel wat tanks onderweg is.
Zouden die Russische Bevrijdingslegers en co testen geweest zijn van Wagner om te zien hoe goed Moskou en co nog beveiligd zijn?Petrikske schreef: 24 jun 2023, 15:43 Ik heb niet veel geslapen deze nacht.
Het Wit-Russische Kalinouski regiment.
Is een verklaring aan het voorbereiden die aan de bevolking van Wit-Rusland zal worden gegeven om 17u Kiev time.
Ziet er dus naar uit dat het regime van Wit-Rusland ook spoedig op de schop zal gaan.
Lol, dat is inderdaad bijzonder grappig.Dizzy schreef: 24 jun 2023, 15:51 Eigenlijk zit er veel ironie in de huidige situatie. De speciale operatie om het broedervolk te denazifiëren komt nu op een punt dat de ingehuurde eigen nazi's het Rusland aanvallen.
Onze neutrale waarnemers zijn bijzonder stil ondertussen.Petrikske schreef: 24 jun 2023, 15:57 Het Russische '217th Guards Airborne Regiment' zou ondertussen de kant hebben gekozen van Prigozhin.
Ongelofelijk hoe die altijd maar de versie van het Kremlin blijft papegaaien.fluppie schreef: 24 jun 2023, 17:32 Volgens kolonel Houssen hebben de Wagner huurlingen geen enkele kans,en zullen ze zeer vlug vermalen worden door het russisch leger,en dat het idee van Wagner gewoon een massale zelfmoord is.
Het Track record van Houssen is niet te best,en goed gekent hier op het forum.
Ah sorry had ik je misbegrepen.boulder schreef: 24 jun 2023, 17:41Dat bedoelde ik niet, maar gewoon weten of iets van Telegram kwam of van een andere bron als HLN, De Standaard, etc.
Daar twijfel ik toch aan, denk niet dat die daarvoor nodig waren, spionnen zitten immers overal.boulder schreef: 24 jun 2023, 17:47 Zouden die Russische Bevrijdingslegers en co testen geweest zijn van Wagner om te zien hoe goed Moskou en co nog beveiligd zijn.
zomaar iets uitsluiten? de kok zijn leger is te klein maar als reguliere legerdivisies zich bij hem aansluiten of weigeren tegen hem te vechten of in moskou is er geen tank meer die rijdt en zijn alle kogels al lang verkocht voor wodka ...boulder schreef: 24 jun 2023, 17:47Ongelofelijk hoe die altijd maar de versie van het Kremlin blijft papegaaien.fluppie schreef: 24 jun 2023, 17:32 Volgens kolonel Houssen hebben de Wagner huurlingen geen enkele kans,en zullen ze zeer vlug vermalen worden door het russisch leger,en dat het idee van Wagner gewoon een massale zelfmoord is.
Het Track record van Houssen is niet te best,en goed gekent hier op het forum.
Ik dacht dat hij nu wel een toontje lager ging zingen.
Nochtans ...boonpwnz schreef: 24 jun 2023, 18:04 "We waarschuwen de westerse landen tegen elke poging om te profiteren van de binnenlandse situatie in Rusland om hun russofobe doelstellingen te bereiken. Dergelijke pogingen zouden zinloos zijn", aldus het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken
Lollll
Precies of wij na al die tijd nog gaan luisteren naar hun.
dus ik moet niet tot volgende week wachten?Petrikske schreef: 24 jun 2023, 19:27OFFICIALLY
Prigozhin: "We're turning our convoys around and going back."
Man man man... Als dit waar is ben ik echt benieuwd naar de garanties die hij heeft gekregen.
Vraag is wie er dan in de plaats gaat komen.boonpwnz schreef: 24 jun 2023, 20:56 Russische media melden dat onder meer de minister van Defensie, Sergej Sjojgoe, en chef van de generale staf, Valeri Gerasimov, plaats moeten ruimen. Hiermee is de belangrijkste eis van Wagnerbaas Jevgeni Prigozjin ingewilligd.
Dit was blijkbaar de bedoeling van dit.
woutervh schreef: 24 jun 2023, 11:26 Kan ook zomaar een 1-2 tje zijn waarbij Poutin toegeeft aan Prigozijn en veel meer militaire middelen vrijmaakt
Wel handig als je niet akkoord bent met vechten dan bestorm je de hoofdplaats en krijg je een vrijgeleide naar AfrikaEen ander belangrijk onderdeel van het akkoord is ook de garantie van de "veiligheid van de Wagnergroep". Zij zullen niet vervolgd worden wegens muiterij. Wel vertrekken de Wagnertroepen uit Oekraïne en Rusland, en worden zij overgeplaatst naar Afrika.
Ik denk niet dat dit plots een ommekeer ten gunste van Rusland zal betekenen.woutervh schreef: 24 jun 2023, 21:29 Dit dus. Prigozijn heeft zijn zin. Dat Oekraïne zich maar schrap zet...
de Russen leven in een dictatuurtimmermc schreef: 25 jun 2023, 07:03 Onthoud dit wanneer u te maken heeft met een RuZ : Een RuZ zal zijn moeder verkopen om zijn huid te redden.