Tele2/Versatel "Meeting" (All-In)

Plaats reactie
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

Iedereen die aangesloten is op de All-In formule weet waarschijnlijk wel wat een mizerie deze formule allemaal inhoudt: Slechte snelheden,modem of router die je aanschaft voor €80 en niet eens zelf kan beheren + box zelfs bij sommige niet helemaal compleet (cd en/of handleiding ontbreekt bij sommigen). Onlangs heeft Tele2 zich omgetoverd van een limietloze provider naar één met duidelijke limiet (Hier onstaat nog onzekerheid over), klantendienst die enorm pover is, en ga zo maar door. Graag had ik dus van iedereen die Tele2 All-In heeft (of een andere formule) geweten wat de problemen precies zijn en of je bereid bent om een dagje naar Brussel te trekken. Indien een "groot" aantal hiervoor een dagje willen vrijmaken kunnen we altijd eens proberen! Liefst ook iemand meenemen die goed kan ondernemen :twisted: Stel u voor dat de mannen vant nieuws komen of de gazet :p You Never Know ;-)

Greetz,

Krusty
Laatst gewijzigd door Krusty 21 dec 2005, 14:38, in totaal 2 gewijzigd.
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

Steeds bereid om mee te doen.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Wil gerust mee doen (al kan ik er uiteraard geen vrije dag voor nemen).
En Versatel is in Wemmel, niet in Brussel.
Want dat is nu wat het probleem. Officieel heb ik niets met TELE2 te maken. Ik heb wel een tele2 product gekocht, maar via Versatel.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie). Als Tele2 op eenzelfde manier mensen geronseld heeft met unlimited te beloven, hoef je misschien enkel maar een mailtje naar [email protected] (of zo ééntje van een krant) te sturen en dan kan dat sappige babyfoonverhaaltje nog wat gerokken worden.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie).

Euhm pardon, dat was BASE.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

meon schreef:
cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie).

Euhm pardon, dat was BASE.

oops inderdaad :oops:
Krusty
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 dec 2005, 00:24
Locatie: Genk

dietervanb schreef:Wil gerust mee doen (al kan ik er uiteraard geen vrije dag voor nemen).
En Versatel is in Wemmel, niet in Brussel.
Want dat is nu wat het probleem. Officieel heb ik niets met TELE2 te maken. Ik heb wel een tele2 product gekocht, maar via Versatel.


Ligt dat niet in dezelfde gemeente? Nu dat die samen zijn?
toerist
Pro Member
Pro Member
Berichten: 402
Lid geworden op: 25 mei 2005, 21:12
Locatie: Belgie
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

cptKangaroo schreef:
meon schreef:
cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie).

Euhm pardon, dat was BASE.

oops inderdaad :oops:


Bahh ik denk dat ze daardoor ook wel extra (onbetaalbare) naamreclame gekregen hebben. EN niet zo negatief als je denkt.
Alle als de mensen horen dat ze het als babyfoon gebruikten zullen ze daar mee lachen.... en toch ook weten dat ze veel en lang kunnen bellen voor 25€ hé.

Denk dat Base wel de winnaar is van dit debacle hoor.
(al jaren Base gebruiker gewoon voor hun goedkope en simpele tarieven :-) )

Maar in Tele 2 land is dat iets anders, tele2 is al jaren bekend bij de mensen voor hun LASTIGE en agressieve reclamecampagnes.... dus negatief nieuws in hun geval blijft ook zo...
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie). Als Tele2 op eenzelfde manier mensen geronseld heeft met unlimited te beloven, hoef je misschien enkel maar een mailtje naar [email protected] (of zo ééntje van een krant) te sturen en dan kan dat sappige babyfoonverhaaltje nog wat gerokken worden.

dat is dan net het probleem denk ik, ze hebben hun abbo niet als unlimited gepresenteerd maar als een 4mbit abbo met 10gb limiet (en dan in kleine letters stond in het begin hun max 5€ voorwaarde)
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

Nu even een andere vraag aan iedereen waarbij Tele2allin reeds is geinstalleerd.

Hebben jullie na het inschrijven en voor de installatie door een technieker, nog een brief gekregen met een contractovereenkomst en de algemene voorwaarden?


PS: hier moet er nog gebeld worden voor een afspraak te maken met technieker, vanaf 19 december kon er gebeld worden, maar tot op heden geen reactie van tele2/versatel.
kerstman
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 dec 2005, 11:39

bij mij gingen ze me ook ten laatste in de week van 19 december contacteren maar heb zelf gebeld op 070 nr en toen bleek dat het wss maar ten vroegste voor de eerste week van januari zou zijn... leuk
versafilip
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005, 22:37
Locatie: Hove

Ik stel voor dat diegene die nog niet besteld hebben even twee keer nadenken en dit forum doornemen, en voor alle anderen een aangetekent schrijven sturen waarbij men tele2 in gebreke stelt. Bij het onderwerp over die onbeperkte download of zoiets staat een voorbeeld.

Mvg
Shaoty
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2005, 19:59

kerstman schreef:bij mij gingen ze me ook ten laatste in de week van 19 december contacteren maar heb zelf gebeld op 070 nr en toen bleek dat het wss maar ten vroegste voor de eerste week van januari zou zijn... leuk


Het kan soms snel gaan. Ik was toevallig 's middags thuis rond 1300 uur en ik werd gebeld door de firma die de techniekers stuurt, en het was om te vragen of het ging om de volgende dag voor- of namiddag te installeren. Bij mij was de voormiddag goed natuurlijk :-D
Ik zat ook in de week van de 19e om gebeld te worden en het is een week later geworden. Snelheid is ook wat later, euh, lager geworden dan ik gedacht had. Allez die van nu dan bijgevoegd:
Your current download speed: 1581kbit/s or 198kbyte/s
Your current upload speed:142kbit/s or 18kbyte/s
Regio Turnhout 0100 uur
van VersatelAlways naar Tele2AllIn sinds 28/12/05, Base home pack 4 sinds 2008.
Shaoty
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2005, 19:59

Rudolfke schreef:Nu even een andere vraag aan iedereen waarbij Tele2allin reeds is geinstalleerd.

Hebben jullie na het inschrijven en voor de installatie door een technieker, nog een brief gekregen met een contractovereenkomst en de algemene voorwaarden?


PS: hier moet er nog gebeld worden voor een afspraak te maken met technieker, vanaf 19 december kon er gebeld worden, maar tot op heden geen reactie van tele2/versatel.


De algemene verkoopvoorwaarden staan op de achterzijde van de brief welke het contract bevestigd. In mijn geval was Tele2AllIn besteld 16/11, de brief heb ik ontvangen 26/11.
van VersatelAlways naar Tele2AllIn sinds 28/12/05, Base home pack 4 sinds 2008.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”