![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Greetz,
Krusty
Euhm pardon, dat was BASE.cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie).
oops inderdaadmeon schreef:Euhm pardon, dat was BASE.cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie).
Ligt dat niet in dezelfde gemeente? Nu dat die samen zijn?dietervanb schreef:Wil gerust mee doen (al kan ik er uiteraard geen vrije dag voor nemen).
En Versatel is in Wemmel, niet in Brussel.
Want dat is nu wat het probleem. Officieel heb ik niets met TELE2 te maken. Ik heb wel een tele2 product gekocht, maar via Versatel.
Bahh ik denk dat ze daardoor ook wel extra (onbetaalbare) naamreclame gekregen hebben. EN niet zo negatief als je denkt.cptKangaroo schreef:oops inderdaadmeon schreef:Euhm pardon, dat was BASE.cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie).
dat is dan net het probleem denk ik, ze hebben hun abbo niet als unlimited gepresenteerd maar als een 4mbit abbo met 10gb limiet (en dan in kleine letters stond in het begin hun max 5€ voorwaarde)cptKangaroo schreef:Mobistar is heden negatief in het nieuws vanwege hun unlimited die geen unlimited bleek te zijn (de GSM als babyfoon kwestie). Als Tele2 op eenzelfde manier mensen geronseld heeft met unlimited te beloven, hoef je misschien enkel maar een mailtje naar [email protected] (of zo ééntje van een krant) te sturen en dan kan dat sappige babyfoonverhaaltje nog wat gerokken worden.
Het kan soms snel gaan. Ik was toevallig 's middags thuis rond 1300 uur en ik werd gebeld door de firma die de techniekers stuurt, en het was om te vragen of het ging om de volgende dag voor- of namiddag te installeren. Bij mij was de voormiddag goed natuurlijkkerstman schreef:bij mij gingen ze me ook ten laatste in de week van 19 december contacteren maar heb zelf gebeld op 070 nr en toen bleek dat het wss maar ten vroegste voor de eerste week van januari zou zijn... leuk
De algemene verkoopvoorwaarden staan op de achterzijde van de brief welke het contract bevestigd. In mijn geval was Tele2AllIn besteld 16/11, de brief heb ik ontvangen 26/11.Rudolfke schreef:Nu even een andere vraag aan iedereen waarbij Tele2allin reeds is geinstalleerd.
Hebben jullie na het inschrijven en voor de installatie door een technieker, nog een brief gekregen met een contractovereenkomst en de algemene voorwaarden?
PS: hier moet er nog gebeld worden voor een afspraak te maken met technieker, vanaf 19 december kon er gebeld worden, maar tot op heden geen reactie van tele2/versatel.