OPGELET Verandering "Extra volume"

Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

grox schreef:ge hebt toch 4 netwerkpoorten er op hé?

en als ge nu de antennes erafkraakt? :twisted:


ikzelf ga ook aansluiten met een netwerkkabel zonder gebruik te maken vd draadloze aansluitingen....
Als ik nu een metalen kooi rond het toestel zet (voor de kenners : een kooi van Faraday) , kan er dan niemand 'draadloos' in m'n Tele2 box geraken?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

dan ga je iets ongelofelijks moeten maken, want door die kooi moeten toch ook de voedingskabel, telefoonkabel en de ethernetkabels...? Je zal altijd signaal blijven lekken.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Svekke schreef:dan ga je iets ongelofelijks moeten maken, want door die kooi moeten toch ook de voedingskabel, telefoonkabel en de ethernetkabels...? Je zal altijd signaal blijven lekken.

Die knip je dan toch gewoon af? Wedden dat je geen wlan-signaal meer lekt dan? :P
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Tuurlijk! :-D En hoe gaan we dan kunnen surfen? Via paranormale stralen ofzo? :wink:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Svekke schreef:Tuurlijk! :-D En hoe gaan we dan kunnen surfen? Via paranormale stralen ofzo? :wink:

Details, details ... :P
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

meon schreef:
Svekke schreef:Tuurlijk! :-D En hoe gaan we dan kunnen surfen? Via paranormale stralen ofzo? :wink:

Details, details ... :P

Dat zullen de Tele2 All-In klanten graag horen :wink: Dan kunnen ze nog minder doen met hun router dan tot nu toe :-D
Tele2 zou met een doe-het-zelf pakket moeten komen, zodat je zelf je router kiest en koopt waar je wil, en dan alle instellingen online of op cd zetten.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Svekke schreef:dan ga je iets ongelofelijks moeten maken, want door die kooi moeten toch ook de voedingskabel, telefoonkabel en de ethernetkabels...? Je zal altijd signaal blijven lekken.


euh...een kooi van Faraday hoeft zelfs in principe niets meer te zijn dan een 'geraamte' , dus een paar gaten voor kabeltjes zal geen kwaad kunnen. Natuurlijk hoe minder openingen, hoe slechter de signalen binnen geraken

bvb een auto is ook een kooi , radio ontvangst is slecht met een antenne IN de auto, maar een antenne OP de auto is perfekt.

zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kooi_van_Faraday

Ik wil dus surfen langs de ethernet-stekker aansluitingen op de box en NIET draadloos
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Jullie zijn het wel serieus van het onderwerp aanhet afwijken.
Het ging hier over het extra downloadvolume.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Als dat toch gaat veranderen met dat volume dan ga ik ook veranderen van provider, versatel heeft altijd goede diensten gegeven, maar door tele2 is dat naar de kl**** ;)

Als ik inlog op mijn versatel dan kan je op Opzeggen klikken en dan kan je aangeven wanneer je je abo gaat opzeggen, maar ik begrijp iets niet.

Nu staat er dit:
Beste Klant,

14/04/2005 is de ingangsdatum van het contract tussen u en Versatel. Onder normale omstandigheden zou uw contractperiode afgelopen zijn op 13/04/2006. Echter, indien u op 03/01/2006 uw contract met Versatel wil stopzetten, dan bedraagt de opzegvergoeding € 82.37 (excl. BTW).Dit bedrag wordt berekend aan de hand van het aantal dagen (100) dat uw contract nog loopt.

Deze opzegvergoeding is het directe resultaat van uw (vroegtijdige) opzegging en zal u toegestuurd worden met een laatste factuur.

De datum dat uw dienst door ons zal worden afgesloten is 03/01/2006. Indien u een andere datum wenst, gelieve die dan hieronder aan te geven. Uw mogelijke opzegvergoeding zal worden aangepast aan deze datum.

Deze opzegvergoeding is het directe resultaat van uw (vroegtijdige) opzegging en zal u toegestuurd worden met een laatste factuur.

De datum dat uw dienst door ons zal worden afgesloten is 03/01/2006. Indien u een andere datum wenst, gelieve die dan hieronder aan te geven. Uw mogelijke opzegvergoeding zal worden aangepast aan deze datum.


Als ik dan februarie neem dan komt er dit te staan:

Beste Klant,

14/04/2005 is de ingangsdatum van het contract tussen u en Versatel. Onder normale omstandigheden zou uw contractperiode afgelopen zijn op 13/04/2006. Echter, indien u op 03/02/2006 uw contract met Versatel wil stopzetten, dan bedraagt de opzegvergoeding € 56.83 (excl. BTW).Dit bedrag wordt berekend aan de hand van het aantal dagen (69) dat uw contract nog loopt.

Deze opzegvergoeding is het directe resultaat van uw (vroegtijdige) opzegging en zal u toegestuurd worden met een laatste factuur.

De datum dat uw dienst door ons zal worden afgesloten is 03/02/2006. Indien u een andere datum wenst, gelieve die dan hieronder aan te geven. Uw mogelijke opzegvergoeding zal worden aangepast aan deze datum.

Ik dacht dat je 2 maanden op voorhand moest verwittigen en als je dan februarie neemt dan moet je nog betalen om het abo op te zeggen. :?
Bijlagen
versatelopzeg.jpg
(198.66 KiB) 90 keer gedownload
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ge moet uw datum opgeven waarop je afgesloten wilt worden, niet de datum waarop je je opzegvergoeding zou moeten sturen. Jij hebt nu 2 maand + 2 maand eigenlijk ;)
Geef maar eens 14/04/2005 op als datum. Je krijgt dan zo iets:
Beste Klant,

19/02/2004 is de ingangsdatum van het contract tussen u en Versatel. Onder normale omstandigheden zou uw contractperiode afgelopen zijn op 18/02/2006. Echter, indien u op 18/02/2006 uw contract met Versatel wil stopzetten, dan bedraagt de opzegvergoeding € 0 (excl. BTW).Dit bedrag wordt berekend aan de hand van het aantal dagen (0) dat uw contract nog loopt.

iNFERNiS
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2004, 18:32

mijn screenshot zal blijkbaar toch nog van pas komen. :-)


Afbeelding

Nuja, 'k heb onder die voorwaarden ingeschreven. Als ze nie leveren zoals het moet, wil ik mijn always more formule terug.
Afbeelding
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Ik heb daarnet nog even gebeld voor de zoveelste keer. De persoon ging het terug even navragen en wist me te vertellen dat het voor de personen die ingeschreven hebben toen de 5€ max er stond nog altijd maar 5€max moeten betalen. Dit blijft zo gedurende het gehele jaarcontract.

hopen maar hé. Mij komen ze aansluiten in de eerste week van januari.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Maar dat is ook nog een probleem. Veronderstel dat je een jaar unlimited hebt, maar daarna niet meer : dan zit je nog wel met een modem die je 80 euro betaald hebt en waar je niets meer kan doen.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

meon schreef:Ge moet uw datum opgeven waarop je afgesloten wilt worden, niet de datum waarop je je opzegvergoeding zou moeten sturen. Jij hebt nu 2 maand + 2 maand eigenlijk ;)
Geef maar eens 14/04/2005 op als datum. Je krijgt dan zo iets:
Beste Klant,

19/02/2004 is de ingangsdatum van het contract tussen u en Versatel. Onder normale omstandigheden zou uw contractperiode afgelopen zijn op 18/02/2006. Echter, indien u op 18/02/2006 uw contract met Versatel wil stopzetten, dan bedraagt de opzegvergoeding € 0 (excl. BTW).Dit bedrag wordt berekend aan de hand van het aantal dagen (0) dat uw contract nog loopt.


Ok, maar ik moet dan nog een aangetekende brief sturen ? :-)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

AnD schreef:Ok, maar ik moet dan nog een aangetekende brief sturen ? :-)

Waarom zou deze functie anders bestaan?
Ik heb er al een via deze functie opgezegd, en dat ging ...
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Zelfs nadien is een aangetekende brief aangewezen.
Hou er wel rekening mee dat je hen "in gebreke moet stellen"
om bv :
- de beloofde snelheid aan te bieden
- de beloofde limieten te respecteren
- correcte facturen te maken

en telkens op het einde :
Dit schrijven bevat geen enkele nadelige erkentenis mijnertwege en in onder voorbehoud van al mijn rechten.
zo ben je 100 % safe
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

meon schreef:
AnD schreef:Ok, maar ik moet dan nog een aangetekende brief sturen ? :-)

Waarom zou deze functie anders bestaan?
Ik heb er al een via deze functie opgezegd, en dat ging ...

Ok, dan zonder brief ;)
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

HANs schreef:Ik heb daarnet nog even gebeld voor de zoveelste keer. De persoon ging het terug even navragen en wist me te vertellen dat het voor de personen die ingeschreven hebben toen de 5€ max er stond nog altijd maar 5€max moeten betalen. Dit blijft zo gedurende het gehele jaarcontract.

hopen maar hé. Mij komen ze aansluiten in de eerste week van januari.


ziehier een link van testaankoop "Tele2 all-in te nemen of te laten ?"

In dit artikel wordt ook gesproken over 1€/GB, tot 5€ daarna gratis...

http://www.testaankoop.be/map/src/374741.htm

wordt dringend eens tijd dat iemand dit artikel doormailt naar tele2 !!
Of Testaankoop verwittigen dat de voorwaarden plots zijn veranderd inzake extra volume boven 10GB !!
En de huidige probleematiek inzake snelheid, modem niet zelf kunnen beheren, slechte informatie helpdesk...
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

juist al voor de 3de keer gebeld naar dat 070nr om te vragen hoe het nu zit met mijn inschrijving.
ik heb mij ingeschreven op 20 november en heb nog steeds geen brief ontvangen.
2weken geleden reeds gebeld en toen kreeg ik alleen te horen dat dat normaal was door het aantal inschrijvingen(niet eens gecontroleerd dus)
begin deze week ook nog eens gebeld omdat ik nog steeds geen brief heb gekregen en toen zou het aangepast worden.
(ik woon op een appartement en ze kunnen blijkbaar geen busnr's invoeren.)
nu juist nog eens gebeld omdat ik hier juist las van die voorwaarden die veranderd zijn en om zeker ervan te zijn dat ik nog op de oude ben ingeschreven omdat ze pas na de 19de alles in orde gingen brengen.
nu was er nog steeds geen busnr toegevoegd aan mijn adres
maar ik heb uitdrukkelijk gevraagd of de 1ste voorwaarden nog gelden en de medewerkster zei van wel dus hoop ik dat ook zo zal zijn nu nog zien of ik nu eindelijk wel een brief ga ontvangen en anders zeg ik alles al terug op want zoveel problemen zonder nog maar aangesloten te zijn vind ik erg en alles wat ik hier lees is alles behalve positief.
moest ik nu niet verhuisd zijn en geen nood zou hebben aan internet zou ik de kat nog wat uit de boom kijken maar om nog eens een paar maanden zonder telefoon en internet te zitten kan ik niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Oplichters, foefelaars, leugenaars, amateurs ....
Woorden schieten me te kort. (en ik hou me in omdat ik deftig wil blijven op dit forum)
HOE IS HET MOGELIJK. Er gaat geen dag voorbij of ik heb miserie met hen !!!!!
Nu zie ik dat bij mijn extra verbruik reeds 5,33 euro wordt aangerekend.
Ik heb ingeschreven aan de voorwaarde : 1 euro per gig tot max 5 euro.
Aangetekend heb ik hen er op gewezen dat indien ze dit niet respecterern dit tot gevolg heeft dat, zonder verder aangetekend schrijven, mijn contract met ONMIDDELLIJK afgelopen is.
Wat mij betreft mogen ze alles nu reeds terug hebben.

BYEBYETELE2

Ik ga volgende week een volledig dossier samenstellen en overmaken aan mijn rechtsbijstand.
legolas233
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2005, 11:18

ik heb onlangs een mail gestuurd met de vraag hoe het nu zat met de kostprijs voor extra volume en dit hebben ze teruggestuurd

"Geachte heer ******

Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.

Hier het antwoord op uw mail.
Dit is van toepassing voor de nieuwe inschrijvingen,u maakt gebruik van *1EUR per extra GB met een maximum van 5EUR, u kunt downloaden zoveel u wilt en u betaalt slechts 5EUR!!

Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische dienst op het nummer 070/224464 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00 uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.

TELE2 wenst u een prettig einde jaar.
Jos "

Bij mij moet alles nog geinstaleerd worden maar
Als ze zich niet aan die voorwaarden houden voor tenminste 1 jaar ,
en dienen installateur mij het niet kan verzekeren,
verbreekt ik direcht het contract
en betaal ik gene bal
Ik denk er zelf aan om ze aan te klagen

:twisted:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Bwah ja, als ge't op papier hebt kunnen ze u moeilijk iets maken hé ...
'k Zie het natuurlijk nog altijd administratief verkeerd lopen, heb zoal iets willen lezen op dit forum van iemand die toch aangerekend wordt al zou ie maar max. 5€ moeten betalen.

Heb alvast ook bevestiging gevraagd op papier!
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Zou je ook aan de TELE2 tech die komt installeren een bevestiging kunnen vragen? heb wel ergens gezien hier dat iemand dat gedaan heeft, maar dan zou die alleen maar iets snel kunnen schrijven met een stylo ofzo...

Welke mogelijkheden zijn er nog, behalve mailen en hopen dat ze terug sturen?
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

legolas233 schreef:ik heb onlangs een mail gestuurd met de vraag hoe het nu zat met de kostprijs voor extra volume en dit hebben ze teruggestuurd

"Geachte heer ******

Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.

Hier het antwoord op uw mail.
Dit is van toepassing voor de nieuwe inschrijvingen,u maakt gebruik van *1EUR per extra GB met een maximum van 5EUR, u kunt downloaden zoveel u wilt en u betaalt slechts 5EUR!!

Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische dienst op het nummer 070/224464 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00 uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.

TELE2 wenst u een prettig einde jaar.
Jos "

Bij mij moet alles nog geinstaleerd worden maar
Als ze zich niet aan die voorwaarden houden voor tenminste 1 jaar ,
en dienen installateur mij het niet kan verzekeren,
verbreekt ik direcht het contract
en betaal ik gene bal
Ik denk er zelf aan om ze aan te klagen

:twisted:


Ik heb ook es een mail gestuurd, maar ik heb die bevestiging nog steeds niet ontvangen.
Naar welke mail adres heb je dat gestuurd?
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

dietervanb schreef:Oplichters, foefelaars, leugenaars, amateurs ....
Woorden schieten me te kort. (en ik hou me in omdat ik deftig wil blijven op dit forum)
HOE IS HET MOGELIJK. Er gaat geen dag voorbij of ik heb miserie met hen !!!!!
Nu zie ik dat bij mijn extra verbruik reeds 5,33 euro wordt aangerekend.
Ik heb ingeschreven aan de voorwaarde : 1 euro per gig tot max 5 euro.
Aangetekend heb ik hen er op gewezen dat indien ze dit niet respecterern dit tot gevolg heeft dat, zonder verder aangetekend schrijven, mijn contract met ONMIDDELLIJK afgelopen is.
Wat mij betreft mogen ze alles nu reeds terug hebben.

BYEBYETELE2

Ik ga volgende week een volledig dossier samenstellen en overmaken aan mijn rechtsbijstand.


Wat je nog kan proberen is te bellen met het helpdesk-nummer(vraag naar fakturatiedienst), betreffende het aanrekenen van boven die 5€, vraag hier wat er kan aan gebeuren.
Indien geen voldoende antwoord, contacteer Testaankoop(zie vermelding in deze thread), maar heel belangrijk stop je domicielering (want dimicilie van je rekening gebeurd automatisch).
Vertel al je problemen aan testaankoop over dit product, verzamel de klachten van andere gebruikers, want samen sta je sterker, ook voor actie van Testaankoop.

PS: Ik zie ook naar de installatie van dit product, maar ben reeds wel omgezet naar Tele2Allin (heb hogere downloadsnelheid dan bij Versatel Always More).
Dit is ook de werkwijze die ik ga toepassen indien er zich problemen voordoen.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Heb mijn domiciliering al stopgezet hoor.
Heb hen al aangetekend in gebreke gesteld.
Mijn snelheid is nog altijd dezelfde als toen ik Versatel Always more had, soms zelfs minder.
Alhoewel ik free time heb, rekenen ze me toch gesprekken gevoerd NA 17u aan.
Ze rekenen me 2x 5 euro extra data aan (heb op 17 november voor Always More 5 euro betaald, dus dat is goed tot 16 december. Op 2 december zetten ze de teller echter terug op 0, dus vanaf 8 december rekenen ze me weer 5 euro aan, en nu zie ik dat ze op 16 december de teller weer eens op nul gezet hebben en vanaf nu me onbeperkt 1 euro/gig aanrekenen).

En nog erger : de telefoon begint hier op alle mogelijke en onmogelijke momenten te rinkelen. Als er iemand mij belt en ik niet na het 5e belsignaal opgenomen heb komt die al op een antwoorddienst terecht. Dan belt die me op en vraagt me een code (die ik nooit gekregen heb).

Het is dat ik thuis geen kopieermachine heb, maar ik ben een dossier voor mijn rechtsbijstandsverzekering aan het opstellen en ga vragen dat het contract ontbonden wordt zonder dat ik ook maar 1 euro hoef te betalen.

Ik heb ook alles op papier. Toen ze mij aansloten (10 december) was er zelfs geen sprake van meer dan 5 euro te betalen ... Maar niets baat.

Trouwens : ik wil niet 1 jaar die voorwaarden, maar langer. Ik betaal tenslotte 80 euro voor die box, die na 1 jaar waardeloos wordt voor mij.

Ik heb hen al tientalle mails gestuurd. Krijg ofwel geen antwoord ofwel eentje volledig naast de kwestie.

En die installateur : die kan je echt niet verder helpen. Dat is een zelfstandige. Die werkt zelfs niet eens rechtstreeks voor TELE2. Die krijgt alleen de opdracht alles komen te installeren. Bij mij heeft hij ook vastgesteld dat de snelheid beneden alle peil was, heeft dat zelfs op de bon vermeld, en ik heb het onmiddellijk doorgegeven aan Versatel. Kreeg een mail 2 dagen terug dat het nu wel in orde was. NIKS VAN. Was niet in orde, maar ik moet nu maar weer reageren.
Rudolfke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 aug 2005, 10:56
Locatie: Heist-op-den-Berg

Ik moet nog iets vermelden, Tele2Allin is nog NIET geinstalleerd thuis.

Ben wel vrijdag op activatie gezet, ook nog geen telefoon gehad voor installatie, hoewel ingeschreven op 16 november.

Deze activatie zegt in de modem (oude speedtouch 510) down:4096 en up:384(kBit/sec).

Wel is de download op dit moment sterk varierend met een minimum van:1,6Mbit/s tot een max van 2,26Mbit/s(download op newsservers), wat toch wel een verdubbeling is van Always adsl more.

De upload heeft voor mij weinig belang, speel geen games, enz.

Aangezien ik ook niets meer kan zien betreft volume-meter in mijn versatel en ISP-monitor GEEN verbruik aangeeft.

Ik denkt dat ik mijn Telenet aansluiting beter nog niet kan opzeggen.
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

yoho schreef:
HANs schreef:Ik heb daarnet nog even gebeld voor de zoveelste keer. De persoon ging het terug even navragen en wist me te vertellen dat het voor de personen die ingeschreven hebben toen de 5€ max er stond nog altijd maar 5€max moeten betalen. Dit blijft zo gedurende het gehele jaarcontract.

hopen maar hé. Mij komen ze aansluiten in de eerste week van januari.


ziehier een link van testaankoop "Tele2 all-in te nemen of te laten ?"

In dit artikel wordt ook gesproken over 1€/GB, tot 5€ daarna gratis...

http://www.testaankoop.be/map/src/374741.htm

wordt dringend eens tijd dat iemand dit artikel doormailt naar tele2 !!
Of Testaankoop verwittigen dat de voorwaarden plots zijn veranderd inzake extra volume boven 10GB !!
En de huidige probleematiek inzake snelheid, modem niet zelf kunnen beheren, slechte informatie helpdesk...


Ondertussen heeft ook Testaankoop zijn informatie aangepast:

http://www.test-aankoop.be/map/src/374741.htm

Er wordt nergens meer gerept over de vorige voorwaarden. :cry:
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 maa 2004, 13:40

toch laat ik het hier niet bij,

alles wordt volgende week opgestuurd naar tele2
en als die problemen blijven duren (snelheid, niet in de modem kunnen) zal ik proberen om er onderuit te getaken (in gebreke stellen)


leve always adsl more van versatel waar ik nooit problemen mee heb gehad :cry:
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

heb juist mijn aanvraag telefonisch laten annuleren.
zit al sinds 19 november te wachten op die brief en ook nog steeds geen telefoontje gekegen voor aansluiting.
ik had hier ook al die negatieve info gelezen over verandering van voorwaarden en slechte snelheden enzo en na mijn telefoontjes vorige week aan hun dure helpdesk was er nog steeds niets aangepast aan mijn adres.
het enige dat moest gebeuren was een busnr eraan toevoegen want had nog steeds geen brief ontvangen.
blijkbaar is hun programma nu toch aangepast en kon het nu wel ingevoerd worden maar ik was het toch beu.
had ik vorige week voor niks zitten bellen.
ze ging het normaal kunnen annuleren dus ga ik nu maar een bgc classic lijn nemen en internet via dommel.
aangzien mijn adres nu toch is aangepast zal ik enkel telefonie nemen via tele 2 en geen all in meer.
morgen direct gebruik maken van de promotie van belgacom voor 3maand gratis classic als ze mij tenminste een nr kunnen toewijzen want blijkbaar had ik dat al van tele 2 maar ik wist natuurlijk van niks.
nu maar hopen dat die annulatie geen problemen opleverd maar aangezien er nog niks was geïnstalleerd hoop ik dat dat geen probleem opleverd.
gelukkig dat de helpdeskmedewerkster mij begreep en zelfs nog een gelukkig nieuwjaar wenste.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 maa 2004, 13:40

dietervanb schreef:En nog erger : de telefoon begint hier op alle mogelijke en onmogelijke momenten te rinkelen. Als er iemand mij belt en ik niet na het 5e belsignaal opgenomen heb komt die al op een antwoorddienst terecht. Dan belt die me op en vraagt me een code (die ik nooit gekregen heb).


dat probleem heb ik dus ook :oops: , hoe kan dat verholpen worden? :evil:
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Het is ondertussen opgelost.
Alles staat in het welkomstboekje van TELE2 dat de installateur je normaal zou moeten geven (maar bij mij niet gedaan heeft).
Mailtje naar Versatel en 2 dagen later gekregen.
Maar daar ben je nu niets mee.

daarom dit :
uitzetten antwoorddienst : #61#
verlengen tijd : *61*1919*xx# (waarbij xx aantal seconden is, standaard = 20 = 5 x belen, max = 60 = 15 x bellen)
code is standaard : 0000

Hopelijk ben je hier mee geholpen
KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 maa 2004, 13:40

bedankt dieter

ga het nu proberen :D


EDIT: alles werkt nu, althans wordt niet meer gestalkt door mijn eigen telefoon:)

Wel erg dat ik die dingen niet krijg van diegene waar ik ze van zou moeten verkrijgen hé

Nogmaals bedankt dieter:)
versafilip
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 dec 2005, 22:37
Locatie: Hove

Heb ik spijt dat ik dit forum niet vroeger ondekt heb. Sinds een "goede" week ben ik aangesloten op tel2 all in. Alle bovenvernoemde problemen ken ik ook, ruis, trage snelheid, telefoon die soms raar doet enz...29-12 aangetekende brief verstuurd
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

waarom wijst de website byebyetele2.be naar de website van tele2?
Svekke, had jij die niet geregistreerd bij wijze van Boycot?
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Is ook registreerd door hem zie ik, mischien heeft ie het voorlopig naar hun site verwezen (omdat hij zelf nog geen gemaakt heeft)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”