EDPnet vraagt bescherming tegen schuldeisers

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 9 keer

stefan1234 schreef: 20 apr 2023, 17:00Het merk edpnet was gebaseerd op een appel aan het Vlaamse Calimero-complex.
Voor mij heeft EDPnet weinig met calimero te maken.
Wel met het kunnen kiezen voor een eigen modem (zij het uit een beperkte lijst), een lage prijs en no-nonsense.

Ik heb bij Proximus/Belgacom meer foute facturen gezien, dan juiste. Telkens opgelost met een creditnota, daar niet van, maar wel telkens gedoe.
Dus ik deel uw negatief sentiment niet.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Ik ben mee met het gegeven dat ze nu fier zeggen dat ze hun prijzen nog bijna nooit hebben verhoogd maar het is wel niet gelukt he. Ik denk dat er voldoende klanten waren die gerust wat meer hadden willen betalen om niet te komen waar we nu zijn.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

Hat faillissement van EDPnet heeft niet zozeer te maken met hun tarieven maar komt door een kluwen van enkele al dan niet dubieuze vennootschappen die elkaar in hun val hebben meegesleurd.
Borromini
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
Bedankt: 29 keer
Provider

stefan1234 schreef: 20 apr 2023, 17:00 [...] Het merk edpnet was gebaseerd op een appel aan het Vlaamse Calimero-complex. "De duopolisten zijn groot en wij zijn klein en dat is niet fijn." Nee, da's niet fijn. Wat gaan we daar dan aan doen? Rechtstreeks of onrechtstreeks ingrijpen in de markt? Nee, daar bestaat in Vlaanderen geen ambitie toe. Dus wat overblijft is merkdifferentiatie op basis van vibes, van het behoren tot een coole incrowd die weet wie het beste product voor de laagste prijs biedt.
Beetje natrappen? Een persoonlijke vete met EDPnet? :eek:

Ik ben bij EDPnet terechtgekomen door een oudere collega destijds. Die 'vibe' en 'coole incrowd' waar jij het over hebt, daar heb ik nooit iets van gemerkt. Dat lijkt mij meer bij Mobile Vikings te passen dan bij EDPnet. Ik heb bij EDPnet alleen competentie gemerkt, en een correcte helpdesk. Een wereld van verschil met de keren dat ik bv. Telenet moest bellen voor de verbinding van mijn moeder - hun enige oplossing voor technische problemen leek erin te bestaan duurdere tarieven aan te smeren.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Borromini schreef: 21 apr 2023, 17:57Een wereld van verschil met de keren dat ik bv. Telenet moest bellen voor de verbinding van mijn moeder - hun enige oplossing voor technische problemen leek erin te bestaan duurdere tarieven aan te smeren.
Nee, dat is niet waar. Ook de modem uit het stopcontact trekken en terug insteken.
stefan1234
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 37 keer
Provider

Borromini schreef: 21 apr 2023, 17:57 Beetje natrappen? Een persoonlijke vete met EDPnet? :eek:

Ik ben bij EDPnet terechtgekomen door een oudere collega destijds. Die 'vibe' en 'coole incrowd' waar jij het over hebt, daar heb ik nooit iets van gemerkt. Dat lijkt mij meer bij Mobile Vikings te passen dan bij EDPnet. Ik heb bij EDPnet alleen competentie gemerkt, en een correcte helpdesk. Een wereld van verschil met de keren dat ik bv. Telenet moest bellen voor de verbinding van mijn moeder - hun enige oplossing voor technische problemen leek erin te bestaan duurdere tarieven aan te smeren.
Een analyse over hoe een merk gepositioneerd wordt, hoeft de keuzes van individuele klanten niet te verklaren.

Wat ik bedoel ik dat je bij edpnet niet enkel een product koopt, je koopt een product en je krijgt er (discreet vanwege edpnet, en vaak heel expliciet vanwege hun brand evangelists) er een analyse bij van de situatie van de Belgische telecommarkt ("duopolie") bij die een consumentenidentiteit met een politieke lading creëert. Politiek niet in de zin van politieke partijen, maar in de zin van verband houdende tot de manier waarop macht bevestigd en gecontesteerd wordt. Mensen ontlenen zin aan zo'n identiteiten, maar het externe conflict (edpnet tegen het duopolie) maakt ze ook weinig kritisch voor wat er intern verkeerd loopt, en maakt dat ze kittelorig reageren op anderen die het merk geen speciale status geven omwille van de nobele zaak.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 328 keer

Ik ben bij edpnet omdat ze een correcte service geven aan een correcte prijs.
Belangrijk voor mij zijn
- fritzbox als modem/router kunnen gebruiken
- geen downloadlimiet, ook geen FUP, nachtsurfen, gratis blokken bijkopen … enz. Of andere flauwekul
- prima snelheid up/down
- concurrentiele prijs
- weinig uitval

Zolang deze zaken niet veranderen maakt het toch niet uit wie de eigenaar, of wat het merk is?
Dat ze efkes tegen het duopolie zijn schenen schoppen was gewoon Nice to have.
Tom2000
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer

Is er nog facturatie van edpnet?
dragonflo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 33 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Edpnet factureert tot 2 maand voor het einde van de periode waarvoor je betaalt. Dus nu zijn we nog april en normaal heb je daar al lang voor betaalt. Ze zijn later dan anders met hun facturatie, maar de onbetaalde periode is nog niet begonnen laat staan afgelopen. dat heeft iets te maken heeft met omzetten van boekhoudsysteem en misschien de domiciliëringen die ze aan het regelen zijn.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider

Tom2000 schreef: 22 apr 2023, 18:41 Is er nog facturatie van edpnet?
Ik heb nog niets ontvangen. Normaal had ik op 12/4 mijn factuur verwacht, te betalen voor 12/5 (of iets vroeger, afhankelijk van weekends/feestdagen). Ik heb geen mail gekregen en ook in mijn gebruikerspaneel zie ik nog geen aangemaakte factuur.
Ik betaal altijd via manuele overschrijving, geen domiciliëring.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Borromini
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 336 keer
Bedankt: 29 keer
Provider

Zelfde hier, maar heb wel domiciliëring geactiveerd nadat ze doorgaven dat dat opnieuw mogelijk was.
EDPnet Fiber XS 150/50 .:. Hardware: (OpenWrt 24.10 HEAD): MikroTik RB5009UG+S+IN ◌ ZyXEL GS1900-10HP PoE+ ◌ TP-Link EAP615-Wall (802.11ax) ◌ Netgear WAX202 (802.11ax) ◌ Netgear GS108T v3
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider
Te Koop forum

Modbreak:
Posts die er niet toe doen opgekuist. Het gaat hier over de EDPNet overname door Proximus.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

Borromini schreef: 24 apr 2023, 13:07 Zelfde hier, maar heb wel domiciliëring geactiveerd nadat ze doorgaven dat dat opnieuw mogelijk was.
Ik heb ook geen mail daar over gehad.
Bye, Maurice
fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

EDPnet heeft de reactivatie van de domiciliëringen gemeld via email én per brief; zie hogerop in deze thread.

Nu je weet dat die domiciliëringen terug geactiveerd kunnen worden, hoef je toch niet meer te wachten op een email of een brief. Als je nu inlogt op Mijn EDPnet, dan kan je die domiciliëring daar gewoon zelf activeren.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Maar ik wil helemaal geen domiciliëring. Ik ben daar ook helemaal niet alleen in.
Gewoon een factuur en ik zal wel zelf betalen.
TomMe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer

Modbreak:
off-topic
duizend schreef: 22 apr 2023, 11:47Zolang deze zaken niet veranderen maakt het toch niet uit wie de eigenaar, of wat het merk is?
Maar of de zaken wel of niet veranderen hangt juist af van wie de eigenaar is.. Een groot duopolistisch bedrijf als Proximus geeft geen bal om zijn klanten, punt. Achter de schermen (al dan niet op hun luxe jachts) maken zij waarschijnlijk overeenkomsten met Telenet over hoe ze maximaal geld uit de klanten hun zakken kunnen halen.

En aangezien de economie op barsten staat voorspel ik in de toekomst op z'n minst hogere prijzen en minder service. Jachts onderhouden en ministers omkopen kost namelijk ook geld..
dreamrocker
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

vdps schreef: 20 apr 2023, 16:06
fryelectro schreef: 09 apr 2023, 20:22 Lezen jullie eigenlijk wel de posts van @EDPnet ?

Zie https://www.edpnet.be/nl/support/overname-edpnet.html
Het begint er nu al mee dat men gaat overstappen naar het proximusnetwerk voor de gsm's -

kunnen we dan ook bellen via volte
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer
Recent bedankt: 13 keer

TomMe schreef: 24 apr 2023, 18:00 Een groot duopolistisch bedrijf als Proximus geeft geen bal om zijn klanten, punt. Achter de schermen (al dan niet op hun luxe jachts) maken zij waarschijnlijk overeenkomsten met Telenet over hoe ze maximaal geld uit de klanten hun zakken kunnen halen.
On topic zou je dan misschien ook eens kunnen achterhalen waarom EDPnet precies bescherming tegen schuldeisers heeft moeten aanvragen? Misschien eerder iets met hoger in de wolken willen leven dan op zee?
Had EDPnet geen bescherming tegen de schuldeisers moeten aanvragen waren ze nu ook geen onderdeel van Proximus.
Laatst gewijzigd door ivob 24 apr 2023, 20:23, in totaal 1 gewijzigd.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
blatruwe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 44 keer
Provider
Te Koop forum

Net factuur ontvangen, 24e van de maand i.p.v. de 1e
EotT
Crew support
Crew support
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 308 keer
Provider
Te Koop forum

Hier ook ontvangen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider

Hier ook. Wel nooit mail/brief (klant via reseller) gehad. Wel gelezen op dit forum.
Ben wel opgebeld, en operator viel uit de lucht dat ik 2 weken ervoor al ingevoerd had.

Toegevoegd na 2 uren 36 minuten 32 seconden:
on4bam schreef: 23 apr 2023, 12:43 Ik betaal altijd via manuele overschrijving, geen domiciliëring.
cadsite schreef: 24 apr 2023, 16:17 Maar ik wil helemaal geen domiciliëring. Ik ben daar ook helemaal niet alleen in.
Gewoon een factuur en ik zal wel zelf betalen.
Modbreak:
Off-topic deel verwijderd
OFF-TOPIC: Wss. ook uit hetzelfde kamp van 'enkel ca$hbetalingen'. "Wij willen véél betaalautomaten" (die iedereen mag meebetalen).
Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan? Je kan domiciliëringen tot 8 weken na uitvoering WEIGEREN zonder kosten!!!
Ze zouden beter extra rekenen, als je geen domiciliëring neemt. Meer opvolging nodig, voor mensen die 'vergeten' te betalen.
@MODS: verwijder maar indien niet relevant.
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 98 keer

ivob schreef: 24 apr 2023, 20:22 On topic zou je dan misschien ook eens kunnen achterhalen waarom EDPnet precies bescherming tegen schuldeisers heeft moeten aanvragen? Misschien eerder iets met hoger in de wolken willen leven dan op zee?
ik vraag me al paar maand af of EDPnet zelf in de fout is gegaan, of meegesleurd werd...
DIBO schreef: 03 dec 2022, 23:04
fryelectro schreef: 03 dec 2022, 11:40Als Edpnet gezond zou geweest zijn zou er geen bescherming tegen schuldeisers nodig geweest zijn. Laat ons nu gewoon realistisch blijven aub.
is Edpnet zelf het probleem of worden ze meegesleurd door problemen binnen de Deutz groep. In de luchtvaartsector was Deutz de laatste jaren bezig met een opvallende (of spectaculaire) reeks overnames en uitbreidingsplannen, die al meer dan eens de wenkbrauwen deed fronsen...
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Modbreak:
Stoppen met de discussie / analyses rond merk positionering, dank u. Dat zorgt alleen maar voor onnodige polarisatie
theBlackDragon
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

fryelectro schreef: 06 apr 2023, 11:02 Hier hetzelfde. Geen mail gekregen. Ook rechtstreekse klant.
Idem. En "mailings ontvangen" staat aan in m'n profiel, dus dat kan het ook al niet zijn...
vdps
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

devilkin schreef: 25 apr 2023, 11:03
Modbreak:
Stoppen met de discussie / analyses rond merk positionering, dank u. Dat zorgt alleen maar voor onnodige polarisatie
Ik vraag mij dan wel af waarom de posts waarin geimpliceerd wordt dat edpnet-klanten een calimero complex hebben of evangelisten zijn ("stefan1234"), wél blijven staan. Volgens mij begint daar de polarisatie reeds.

Modbreak:
Reden: een mod leest ook niet alles. Desalniettemin is er nu meermaals gevraagd om ermee te stoppen in dit topic.
Men kan het niet alletwee willen: ofwel verwijdert men alle polarizerende comments, ofwel geeneen. Het is toch bijzonder vreemd dat texten blijven staan waarbij men zegt dat men als edpnetklant een calimero/evangelist is, maar als men dan zegt dat het het eerder op prijs/kwaliteit aankomt dit plots wél verwijderd wordt.

Kan men deze discrepantie verklaren? Hoe komt het dat het eerste niet als polariserend aangeduidt wordt, en het laatste wel, terwijl men redelijkerwijze kan aannemen dat het laatste eerder bij de waarheid ligt, en veel minder polarizerend, dan het eerste?
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

vdps
Starter Plus
Starter Plus

Modbreak:
Als bepaalde beslissingen van een moderator in vraag worden gesteld, mag dat altijd in prive gebeuren; in dit topic is het alvast niet de plaats. De moderators doen hun uiterste best om neutraal te beslissen (en overleggen onder mekaar), maar ze zijn bijlange niet onfeilbaar, noch worden sommige mensen opzettelijk voorgetrokken. Ik ga je comment hier dan ook censureren.
vdps schreef: 25 apr 2023, 13:57
devilkin schreef: 25 apr 2023, 11:03
Modbreak:
Ik vraag mij dan wel af waarom de posts waarin geimpliceerd wordt dat edpnet-klanten een calimero complex hebben of evangelisten zijn ("stefan1234"), wél blijven staan. Volgens mij begint daar de polarisatie reeds.

Modbreak:
Reden: een mod leest ook niet alles. Desalniettemin is er nu meermaals gevraagd om ermee te stoppen in dit topic.
Men kan het niet alletwee willen: ofwel verwijdert men alle polarizerende comments, ofwel geeneen. Het is toch bijzonder vreemd dat texten blijven staan waarbij men zegt dat men als edpnetklant een calimero/evangelist is, maar als men dan zegt dat het het eerder op prijs/kwaliteit aankomt dit plots wél verwijderd wordt.

Kan men deze discrepantie verklaren? Hoe komt het dat het eerste niet als polariserend aangeduidt wordt, en het laatste wel, terwijl men redelijkerwijze kan aannemen dat het laatste eerder bij de waarheid ligt, en veel minder polarizerend, dan het eerste?
De quote stond wel IN de posts die men verwijderd heeft; als men dus zegt "dat men niet met 'quote' akkoord gaat", kan men als moderator toch moeilijk missen waar de oorspronkelijke post over ging? En de vraag om er mee te stoppen kwam in elk geval NA mijn voorlaatste post - en toch zijn mijn laatste twee posts *voor* die vraag om niet off-topic te gaan verwijderd. Terwijl de posts van stefan1234 die veel meer polariserend zijn, zelfs nu nog, gewoon blijven staan...

Hoe is dat dan te rijmen? Bedoelt men dat posts die polariserend zijn maar reeds gemaakt waren *voor* de vraag wél mogen blijven staan? Waarom werden de mijne dan verwijderd die voor de vraag waren gepost, maar die van Stefan1234 niet?

Er zal wss gedacht worden: wat blijft die zagen; maar het punt is wel, dat dit helemaal niet fair is. Posts die zeggen dat edpnet-klanten evangelisten met een calimero-complex zijn mogen dus blijkbaar blijven staan, en posts die zeggen dat edpnet-klanten eerder kijken naar de goede prijs-kwaliteit verhouding, die worden dan verwijdert, vanwege "te polariserend"? Het lijkt de omgekeerde wereld wel...

Ik begrijp dat men niet alles kan lezen, maar men moet maar vlak boven mijn posts kijken om de polariserende posts van "stefan1234" te zien. Ik heb nu ook reeds tweemaal de opmerking gemaakt dat deze polariserende posts daar nog steeds staan, en toch zijn die dan blijkbaar geen probleem.

Ook niet voor mods. Want het is bovendien ook vreemd dat een weerwoord van "heeft niets te zien met een calimero-complex" wél mag gemaakt worden door een andere moderator. (heist_175 Moderator). Lijkt mij toch allemaal verre van consequent te zijn.

Ik zit hier niet te ziften enkel om te ziften, maar het is, mij dunkt, een redelijke verwachting dat als moderators posts verwijderen men dat op consequente manier doet en aan gelijke criteria. "Ik kan niet alles lezen" is enkel een valide reden tot op het moment dat men er wél weet van heeft.
MOD EDIT: Mag ik aan iedereen vragen om dit topic zoveel mogelijk on-topic te houden? Dat is de effectieve overname van EDPnet, niet het speculeren over "de sector" in het algemeen.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Volgens mij verdient dit topic een slotje ipv verder gezever en geleuter over dingen die niets meer met het originele topic te maken hebben.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
vdps
Starter Plus
Starter Plus

Modbreak:
Zie hierboven.
Sasuke schreef: 25 apr 2023, 20:25 Volgens mij verdient dit topic een slotje ipv verder gezever en geleuter over dingen die niets meer met het originele topic te maken hebben.
Als dat voor iedereen geldt heb ik daar geen probleem mee.

Mijn issue is niet dat een moderator niet mag moderaten, maar wel dat men ietwat consequent moet zijn en gelijke criteria hanteren voor iedereen, als men op zijn minst de schijn wilt ophouden dat men een neutrale positie inneemt in het forum.
Laatst gewijzigd door vdps 25 apr 2023, 20:39, in totaal 1 gewijzigd.
on4bam
Moderator
Moderator
Provider

blatruwe schreef: 24 apr 2023, 20:23 Net factuur ontvangen, 24e van de maand i.p.v. de 1e
Idem.
Bye, Maurice
vdps
Starter Plus
Starter Plus

on4bam schreef: 25 apr 2023, 20:33
blatruwe schreef: 24 apr 2023, 20:23 Net factuur ontvangen, 24e van de maand i.p.v. de 1e
Idem.
Ik zie dat er ook bij mij terug een factuur openstaat vandaag. Nochtans heb ik begin deze week aangeduid dat ik terug mijn domicieliering wenste.

Zou dit een fout zijn, of nog een nawee van heel de overname van px? Ik vind het wat vreemd dat er nu *toch* nog een factuur komt, zelfs al heb ik nu een domicieringsopdracht lopen - begrijp niet goed hoe dit komt; moet ik die nu alsnog manueel betalen? Ik hoop dat ik nu niet twee keer betaal, via domi én manueel, voor deze faactuur.
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 114 keer
Provider

Als ik het goed herinner is dat altijd zo geweest dat er een factuur "open staat" en rond de vervaldatum staat het dan als betaald. Wij hebben sinds het begin al domiciliëring en zag dat toen ook al. Het voornaamste is hoe het in de PDF staat hoe de aanrekening verloopt dus best eens nalezen.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
vdps
Starter Plus
Starter Plus

Ook volgens mij verdient dit topic een slotje
Modbreak:
Boodschap goed ontvangen; de rest was niet nodig
ipv verder gezever en geleuter over dingen die niets meer met het originele topic te maken hebben.

Hoewel men natuurlijk terecht kan aanvcoeren dat vragen om een slotje te zetten vanwege off-topic posts eigenlijk *ook* een off-topic post is, want niets te zien met de overname door px. :P
/mod]
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

En voor zulke flauwe opmerkingen is het niet meer dan normaal dat je geviseerd wordt door de mods ... :bang:
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer

MOD comment:
En vanaf hier gaat dit topic *enkel* nog over EDPnet en de overname, of er gaat daadwerkelijk een slotje op.
Laten we ons vanaf nu een beetje inhouden met het afwijken, aub. Dit is niet het maatschappelijke discussies forum.
Het staat ieder vrij om in dat forum een conversatie te starten over Belgie en telecom monopolies, of andere dingen die van EDPnet afwijken of afleiden, maar dus niet hier meer.
Matomatisch
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 19 keer

Om toch maar on-topic te blijven: Er zal voor de consument dus niets veranderen, alles blijft zoals het was en we behouden onze Fritzboxen? Dan is het toch netjes geregeld denk ik. Heel benieuwd of Proximus in de toekomst dingen zal veranderen, maar voor nu nog steeds heel tevreden van de dienstverlening van EDP :-)
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Modbreak:
Discussies over moderator acties kunnen gerust gebeuren maar NIET hier
robokat
Member
Member
Bedankt: 25 keer

Aan de mensen van EDPnet:

Op de facturen staat er steeds een link waarmee je de factuur online kan betalen. Als ik nu op de link klik van de huidige factuur, krijg ik een foutmelding van Wordline dat er een fout is opgetreden.

Misschien toch best eens nazien waarom dit fout loopt.
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Proximus gaat opnieuw een prijsstijging doorvoeren.
Hopelijk Edpnet ook niet ,nu het onder de vleugels van Proximus zit.
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
ahrand
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 38 keer

robokat schreef: 28 apr 2023, 09:50 Aan de mensen van EDPnet:

Op de facturen staat er steeds een link waarmee je de factuur online kan betalen. Als ik nu op de link klik van de huidige factuur, krijg ik een foutmelding van Wordline dat er een fout is opgetreden.

Misschien toch best eens nazien waarom dit fout loopt.
Ik gebruikte die link ook en kreeg geen foutmelding, werkte perfect.

Misschien toch best eens nazien waarom dit bij jou fout loopt.
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”