Hoe kun je Android 13 instellen om enkel gebeld te worden (eventueel in de niet storen modus) ?
In Android 11 had je de optie om enkel telefoons toe te laten in niet storen, nu is dit enkel favorieten en contacten.
Toestel: Oneplus 9
Android 13 Niet storen "enkel gebeld worden"
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Blijft toch zo bij Android 13 dat je enkel bellen toe kan laten?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Heel vreemd... Al eens Google geprobeerd naar lotgenoten met hetzelfde toestel?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
Bij Android 12 (Oneplus Nord) is de optie er wel.honda4life schreef: 04 dec 2022, 22:04 Heel vreemd... Al eens Google geprobeerd naar lotgenoten met hetzelfde toestel?
Toegevoegd na 37 minuten 21 seconden:
Voorlopig beltoon geselecteerd die geen geluid afspeelt bij meldingen.
Enkel telefoons komen zo door, maar dit is niet ideaal als oplossing voor snachts als je standby staat (overdag hoor je de meldingen ook niet).
-
- Elite Poster
Bestaat er een app om alle geluiden te blokkeren behalve deze van inkomende gesprekken ?
Ik heb dit met een andere app willen instellen maar hij deze accepteerd deze setting: accept all calls niet.
Welke opties zijn er ? Downgraden naar Android 12 ? App data wissen voor Niet storen component ?
Ik heb dit met een andere app willen instellen maar hij deze accepteerd deze setting: accept all calls niet.
Welke opties zijn er ? Downgraden naar Android 12 ? App data wissen voor Niet storen component ?
-
- Elite Poster
Antwoord gehad van Oneplus support:
Thank you for contacting OnePlus Customer Support and for your interest in our products.
This particular feature was discontinued with the OS 13 update as very few people were making use of it. Your response is invaluable to us, and we wanted to let you know how important your thoughts are to the team at OnePlus. We will make sure to forward your feedback to the development team.
We also recommend you post your feedback on the official OnePlus community forum here: https://community.oneplus.com/.
Have a wonderful day and we thank you for your patience and understanding
Thank you for contacting OnePlus Customer Support and for your interest in our products.
This particular feature was discontinued with the OS 13 update as very few people were making use of it. Your response is invaluable to us, and we wanted to let you know how important your thoughts are to the team at OnePlus. We will make sure to forward your feedback to the development team.
We also recommend you post your feedback on the official OnePlus community forum here: https://community.oneplus.com/.
Have a wonderful day and we thank you for your patience and understanding
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 44 keer
Hier eens zitten kijken op de OP9 van de vriendin, bij apps de "phone" applicatie toegelaten. Bij het gebeld worden toont hij dan wel de call, maar begon niet te rinkelen.
Ik was ook aan het kijken om mijn OP6t te vervangen, maar dit is inderdaad wel problematisch..
Ik was ook aan het kijken om mijn OP6t te vervangen, maar dit is inderdaad wel problematisch..