Planned works

proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Het rare is dat ik met de speedtest 305kb/s heb en alsek iets download van een gewone site (bv. demo spel van games.telenet.be) hebbek nu ongeveer 30-40 kb/s

bij mij dus ook,routing naar NL is zeer snel maar de rest ... tussen 20-30 kB/s
doolbyd
Starter Plus
Starter Plus

Ik zit hier aan een beschamende snelheid van gemiddeld 60kbyte te downloaden. Quo vadit ? (Gent)
JonathanOppeel
Member
Member
Contacteer:

dat heb ik ook ben van de omsterken van gent ,Nevele
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
FTX169
Starter
Starter

prodata schreef:Eigen netwerk?
ja dat is toch al bezig, ze hebben net hun backbone alsook internet routers vervangen...

Nu nog wachten op de nieuwe IP transit provider he.

En hebben ze al een idee wanneer die nieuwe provider zal aktief zijn? Mijn echtgenote begint serieus geirriteerd te geraken omdat de connectie geen audio/video conference met MSN meer mogelijk maakt, zelfs skype is soms onbruikbaar want haar contact met haar ouders zeer moeilijk maakt.

Filip
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

FTX169 schreef:En hebben ze al een idee wanneer die nieuwe provider zal aktief zijn? Mijn echtgenote begint serieus geirriteerd te geraken omdat de connectie geen audio/video conference met MSN meer mogelijk maakt, zelfs skype is soms onbruikbaar want haar contact met haar ouders zeer moeilijk maakt.

Filip

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.
Zelf maak ik ook veel gebruik van Skype, dit is een ramp buiten de EU hoe het er op dit moment voor staat
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Ik was hier een beetje fout dus ik verbeter even mezelf. Het word geen andere provider maar het word een eigen ATM netwerk.
De voorbereidingen zijn er al volledig. dwz de ATM switchen enzo.
(vandaar de geplande downtime)

Dit zal regio per regio gemigreerd worden naar het nieuwe netwerk.
wanneer concreet...
geen idee om eerlijk te zijn.
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

prodata schreef:Ik was hier een beetje fout dus ik verbeter even mezelf. Het word geen andere provider maar het word een eigen ATM netwerk.
De voorbereidingen zijn er al volledig. dwz de ATM switchen enzo.
(vandaar de geplande downtime)

Dit zal regio per regio gemigreerd worden naar het nieuwe netwerk.
wanneer concreet...
geen idee om eerlijk te zijn.

... hebt ge mschien ook een schatting van hoe lang die downtime zou kunnen duren ?

dat ze eigen ATM's gaan krijgen is wel goed nieuws, zeker als'k naar uw schematje kijk, weg met de zwakke telenet schakel :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

't was daarnet weer om zeep precies.
Tijd dat ze dit dringend implenteren als je 't mij vraagt.
zertox
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Idd het heeft er even uitgelegen.
Blijkbaar een firmware probleem op een router.
Ze hebben juist een andere versie geinstalleerd. Daarom de 2e disconnect.
Hopelijk is dit de oplossing, anders zullen we naar een andere oplossing moeten zoeken.

Wat betreft status op site -> Ik ben hier mee bezig om dit in orde te brengen ... dit is wss iets voor volgende week.
Braincel
Pro Member
Pro Member

Snelheid in Brasschaat is down van 320 naar 180 kbyte.
En dat nu al gedurende een hele week.
Betalen we voor 3.3mbit of voor 2mbit.
Hoop dat dit verholpen word.
Weet dat er mensen zijn die minder hebben maar je betaald heus voor een 3.3mbit.
Tracer07
Pro Member
Pro Member

je betaald voor een lijn met een sync van 3.3 mbit maar je krijgt nix gegarandeerd he..

uit de realdsl.be faq:

We gebruiken nu een 3.3mbit sync voor down en 512kbit up. De effectief garantie die je hierop krijgt is een pak lager.

ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Braincel schreef:Betalen we voor 3.3mbit of voor 2mbit.

Andere adsl providers bieden ook geen garanties qua snelheid ! Lees de kleine lettertjes maar eens in hun contracten / voorwaarden ! Telenet idem !
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ditCh schreef:Andere adsl providers bieden ook geen garanties qua snelheid ! Lees de kleine lettertjes maar eens in hun contracten / voorwaarden ! Telenet idem !

Strikt genomen heb je gelijk !

Echter in de praktijk niet...

Telenet geeft jou 5Mbit/sec, binnekort 10Mbit/s
Telenet komt ruimschoots aan 85% van zijn beloofde capaciteit...

Realdsl echter niet...

Op papier gerandeerd realdsl noch telenet iets.

Echter de praktijk wijst uit dat telenet stukken stabieler is en doorgaans goed snelheid levert...
ThaMan
Plus Member
Plus Member

Braincel schreef:Snelheid in Brasschaat is down van 320 naar 180 kbyte.
En dat nu al gedurende een hele week.
Betalen we voor 3.3mbit of voor 2mbit.
Weet dat er mensen zijn die minder hebben maar je betaald heus voor een 3.3mbit.

Wel Wel dan stade gij er nog goed op man... Half december zou hier de snelheid in orde gebracht worden... van die beloofde stelling merk ik nog niet echt veel... atm 20k/sec en weer die enorme pieken...
20k/sec en minder is echt wel om te huilen zene, en doet me denken aan de middeleeuwen toen ik zelf nog werkte met een dial up modem.

Maar ik blijf hopen... zowiezo want ik betaal ten slotte ook voor een 3.3mbit connectie..
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

prodata schreef:Strikt genomen heb je gelijk !

Het gaat me ook niet het me er hier niet om wat er in de praktijk gebeurd ;) Ik wil alleen maar aanhalen dat er gewoon geen garanties geboden worden qua snelheid !
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ditCh schreef:
prodata schreef:Strikt genomen heb je gelijk !

Het gaat me ook niet het me er hier niet om wat er in de praktijk gebeurd ;) Ik wil alleen maar aanhalen dat er gewoon geen garanties geboden worden qua snelheid !

20kb/s ???? men mag pas van breedband spreken vanaf 512 kbit down dacht ik.. dat is 64kb/s dus de garantie is altijd 64kb/s of men verkoopt geen breedband produkt !

dat terzijde .. zou ik nog even wachten .. misschien komt er half januari iets uit de bus, als ik het goed begrepen had was er ergens sprake dat deze deadline verhuist was naar half januari
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Ofloo schreef:20kb/s ???? men mag pas van breedband spreken vanaf 512 kbit down dacht ik.. dat is 64kb/s dus de garantie is altijd 64kb/s of men verkoopt geen breedband produkt !

<offtopic>
pro·duct, het, pro·duc·ten

Aangezien je er zelf zo op hamert in je signature ?!?
</offtopic>

Waar haal je dat je pas van een breedbandproduct mag spreken vanaf bv 512 kbit down ? Ik ben er vrij zeker van (ervaring bij 2 isp's) dat er nooit garanties zijn ( tenzij je bv. een sdsl product neemt met een sla) !
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ditCh schreef:Waar haal je dat je pas van een breedbandproduct mag spreken vanaf bv 512 kbit down ? Ik ben er vrij zeker van (ervaring bij 2 isp's) dat er nooit garanties zijn ( tenzij je bv. een sdsl product neemt met een sla) !

Voor ik realDSL had, had ik een andere provider en die gaf een SLA op zijn ADSL verbinding (trouwens ook een unlimited provider)

en dit voor 70€/maand

Breedband is vanaf 128Kbit/s geloof ik
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

prodata schreef:[Voor ik realDSL had, had ik een andere provider en die gaf een SLA op zijn ADSL verbinding (trouwens ook een unlimited provider)

Maar dan staat het vast ook wel in je contract niet ? :)
ThaMan
Plus Member
Plus Member

en nu haal ik al een uur 340k/sec... zon onvoorspelbaar allemaal..
Maar dat kan binnen dit en 5min weer verlagen naar 0,0k/sec... ongeloofelijk..
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

prodata schreef:
ditCh schreef:Waar haal je dat je pas van een breedbandproduct mag spreken vanaf bv 512 kbit down ? Ik ben er vrij zeker van (ervaring bij 2 isp's) dat er nooit garanties zijn ( tenzij je bv. een sdsl product neemt met een sla) !

Voor ik realDSL had, had ik een andere provider en die gaf een SLA op zijn ADSL verbinding (trouwens ook een unlimited provider)

en dit voor 70€/maand

Breedband is vanaf 128Kbit/s geloof ik

upload ja anders is isdn ook breedband

EDIT: Maar ik vind niet dat ik kan klagen 'k wou dat nog even toevoegen. Mijn connectie is goed op het moment. Snelheid varieert wel, maar 'k heb hier net echt een probleem mee.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:
Ofloo schreef:20kb/s ???? men mag pas van breedband spreken vanaf 512 kbit down dacht ik.. dat is 64kb/s dus de garantie is altijd 64kb/s of men verkoopt geen breedband produkt !

<offtopic>
pro·duct, het, pro·duc·ten

Aangezien je er zelf zo op hamert in je signature ?!?
</offtopic>

Waar haal je dat je pas van een breedbandproduct mag spreken vanaf bv 512 kbit down ? Ik ben er vrij zeker van (ervaring bij 2 isp's) dat er nooit garanties zijn ( tenzij je bv. een sdsl product neemt met een sla) !

Ik heb SLA wat zijn mijn garanties, weet je dat dan soms ? Of verschilt dit voor iedereen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Ofloo schreef:Ik heb SLA wat zijn mijn garanties, weet je dat dan soms ? Of verschilt dit voor iedereen.

Voor zover ik mij meen te herinneren heb jij geen SDSL, RealDSL bied enkel SLA's op de SDSL abonnementen ( correct me if i'm wrong ) ! ( De office abonnementen hebben ook geen SLA )
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

ditCh schreef:
Ofloo schreef:Ik heb SLA wat zijn mijn garanties, weet je dat dan soms ? Of verschilt dit voor iedereen.

Voor zover ik mij meen te herinneren heb jij geen SDSL, RealDSL bied enkel SLA's op de SDSL abonnementen ( correct me if i'm wrong ) ! ( De office abonnementen hebben ook geen SLA )

dan moet ik dat misbegrepen hebben

RealDSL voor bedrijven:

Wenst u voor uw bedrijfsnetwerk een betrouwbare, permanente en snelle verbinding met het internet zonder dat u zich blauw betaalt aan een dure symmetrische connectie? Dit kan nu dankzij RealDSL. RealDSL voorziet u van een verbinding zonder vervelende wachttijden en die 'always-on' is. Het RealROOT netwerk biedt u snelheden van 3.328 Kbps downstream en 512 Kbps upstream wat u in staat stelt data nog sneller over het internet te sturen dan ooit tevoren.

Wij bieden en garanderen:

* All-in-one package: zowel de DSL verbinding als de Internettoegang, hardware en installatie zijn inbegrepen.
* Schaalbaarheid: RealDSL Office groeit mee met de bandbreedtebehoeften van uw bedrijf.
* Kwaliteit: RealDSL is gekoppeld aan één van de grootste en best beheerde IP netwerken in België en Europa en gebouwd op glasvezelringen waarbij de datacapaciteit onbeperkt is.
* Snelheid: overeenkomsten met meer dan 240 andere IP netwerken in Europa en de US biedt uw bedrijf de perfecte toegang tot het wereldwijde net, met de kortste routes, zonder vertragingen en met gegarandeerde responstijden.
* Helpdesk: een team van support engineers is steeds voor u van dienst.

Wenst u een gepersonaliseerde solution voor uw bedrijf die binnen uw budget past? Dit kan! Neem snel contact met ons op.

RealDSL, your business digitized.

aangezien zowel sdsl als dsl realdsl office heten .. en ik herinner mij prodata er u ooit attent op gemaakt te hebben waar jij dan op antwoorde "dat is alleen voor office abo"
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ofloo, dan moet je je contract er eens op nalezen, staat er iets vermeld van een Uptime? of van een concrete snelheid?
Zoja, welke penalties hangen daar aan vast? (ik denk eerlijik gezegd niet dat je een sla krijgt, want anders had je er al gebruik van kunnen maken ;-))

en ja hoor, ISDN is breedband internet (ok ik geef toe tis niet meer van onze tijd, maar op dit moment spreekt men van een breedbandige connectie indien je een download snelheid bereikt van 128kbps)
Braincel
Pro Member
Pro Member

ditCh schreef:
Braincel schreef:Betalen we voor 3.3mbit of voor 2mbit.

Andere adsl providers bieden ook geen garanties qua snelheid ! Lees de kleine lettertjes maar eens in hun contracten / voorwaarden ! Telenet idem !

5. Zijn de opgegeven sneleheden 3.3Mbs en 512kbs richtwaarden of gegarandeerde snelheden?
RealDSL heeft een 4mbit sync mogelijkheid maar heeft hiervoor nog geen lijnprofiel. We gebruiken nu een 3.3mbit sync voor down en 512kbit up. De effectief garantie die je hierop krijgt is een pak lager. Maar praktijk toont aan dat we effectief die snelheden altijd halen. Bij ons halen de GeekDSL'ers effectief 420kb/s op een 3.3 mbit profiel. Wij bieden effectief die backbone aan.

Ik weet ook wel dat 3.3mbit effectief niet mogelijk is,maar dat je zakt naar 180 kbyte is niet normaal.En wat die andere providers bieden zie je wel in de stats van de speedtests.In geen geval 1.5mbit.
Een richtwaarde van 2.5mbit is realistisch
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Braincel schreef:5. Zijn de opgegeven sneleheden 3.3Mbs en 512kbs richtwaarden of gegarandeerde snelheden?
RealDSL heeft een 4mbit sync mogelijkheid maar heeft hiervoor nog geen lijnprofiel. We gebruiken nu een 3.3mbit sync voor down en 512kbit up. De effectief garantie die je hierop krijgt is een pak lager. Maar praktijk toont aan dat we effectief die snelheden altijd halen. Bij ons halen de GeekDSL'ers effectief 420kb/s op een 3.3 mbit profiel. Wij bieden effectief die backbone aan.

En dit haal je uit de faq niet ? Dergelijke garanties (indien ze een betekenis hebben) dienen in je contract te staan, anders kan je gewoon niets doen !
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ditCh schreef:
Braincel schreef:5. Zijn de opgegeven sneleheden 3.3Mbs en 512kbs richtwaarden of gegarandeerde snelheden?

En dit haal je uit de faq niet ? Dergelijke garanties (indien ze een betekenis hebben) dienen in je contract te staan, anders kan je gewoon niets doen !

ter info Ditch:

die FaQ op de website heeft duidelijk de bedoeling om reclame te maken, wist je dat het foutief of niet correct adverteren ook strafbaar is?
Dat is net wat niet kan, dergelijk garanties moeten inderdaad in het contract staan, vandaar dat ze ook niet in de FaQ mogen staan :wink:

Beleve me heb zelf al wat ervaring in dit soort handelsgeschillen, er mag niet geadverteerd worden voor iets wat onmogelijk is.
PHO
Pro Member
Pro Member

prodata schreef:
ditCh schreef:

ter info Ditch:

die FaQ op de website heeft duidelijk de bedoeling om reclame te maken, wist je dat het foutief of niet correct adverteren ook strafbaar is?
Dat is net wat niet kan, dergelijk garanties moeten inderdaad in het contract staan, vandaar dat ze ook niet in de FaQ mogen staan :wink:

Beleve me heb zelf al wat ervaring in dit soort handelsgeschillen, er mag niet geadverteerd worden voor iets wat onmogelijk is.

Er staat nochthans zwart op wit: " We gebruiken nu een 3.3mbit sync voor down en 512kbit up. De effectief garantie die je hierop krijgt is een pak lager. " (en het zou eigenlijk "effectieve garantie" moeten zijn).

Ze adverteren dus niet met iets wat onmogelijk is. 10kB/s is ook een " pak lager". Je kan hen dus enkel verwijten dat ze " een pak lager " niet concreter invullen.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

prodata schreef:die FaQ op de website heeft duidelijk de bedoeling om reclame te maken, wist je dat het foutief of niet correct adverteren ook strafbaar is?

Dat wist ik ... en daar ging het nu toch niet om ? Ze maken trouwens geen foutieve reclame, er staat duidelijk dat de snelheid een pak lager kan liggen ! Die jongen hierboven haalde dit deel uit de FAQ, en gin der vanuit dat het een SLA was !
Braincel
Pro Member
Pro Member

Waarom denk je dat ik naar de faq verwijs,staan inderdaad dingen in die niet te verwezelijken zijn,zwijgen we over de schrijffouten lol.
Daar staat letterlijk dat ze 420k garanderen voor een Geekaccount.

Get Real boys ;)
Laatst gewijzigd door Braincel 28 dec 2005, 13:45, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Braincel schreef:Waarom denk je dat ik naar de faq verwijs,staan inderdaad dingen in die niet te verwezelijken zijn,zwijgen we over de schrijffouten lol.
Daar staat letterlijk dat ze 420k garanderen voor een Geek abbonement.

Omdat dit gewoon uit de FAQ komt en niet uit de algemene voorwaarden ! Trouwens ge moet u niet richten tot mij hé, ik werk daar al een tijdje niet meer !
Braincel
Pro Member
Pro Member

Ik richt me niet tot U persoonlijk Ditch.Weet ook wel wat je ondertekend hebt
telt.
Alleen Prodata heeft 100% gelijk dat hun Faq serieus misleidend is en daardoor niet wettelijk is. Noem het misleidende reclame.
Contract voorwaarde en faq moeten nu eenmaal overeenstemmen.

En wees eerlijk snelheid zuigt op het moment ,hoop dat daar verandering in komt.
PHO
Pro Member
Pro Member

Braincel schreef:Waarom denk je dat ik naar de faq verwijs,staan inderdaad dingen in die niet te verwezelijken zijn,zwijgen we over de schrijffouten lol.
Daar staat letterlijk dat ze 420k garanderen voor een Geekaccount.

Dan moet je toch noch eens de boel herlezen. Er staat:
" De effectief garantie die je hierop krijgt is een pak lager. Maar praktijk toont aan dat we effectief die snelheden altijd halen. Bij ons halen de GeekDSL'ers effectief 420kb/s op een 3.3 mbit profiel. Wij bieden effectief die backbone aan."

Er staat dus nergens dat ze 420kB/s garanderen !
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
Braincel
Pro Member
Pro Member

Ik ben een geekdsler en ik weet echt wat ik lees.
Maar praktijk toont aan dat we effectief die snelheden altijd halen.

En dat is een leugen.
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Goed dan halen we de algemene voorwaarden erbij:

5.2. RealROOT BVBA is in principe gerechtigd veranderingen aan te brengen aan de RealROOT-Dienst zonder voorafgaande bekendmaking aan de Gebruiker.
SNIP
indien deze wijzigingen de beschikbaarheid van de Dienst nadelig beïnvloeden. Ingeval de wijziging leidt tot een wezenlijke beperking van de verplichtingen van RealROOT BVBA, is de Gebruiker gerechtigd om het Abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen.

Opzeggen die handel dus, nog eventjes dan wel goed opletten want er staat iets in de algemene voorwaarden wat ik als klant niet hoef te weten, namelijk de onderliggende dienstverlening.
Indien RealROOT zegt dat daar de fout zit heb je niets te zeggen

RealROOT BVBA is niet aansprakelijk voor gebreken in hoofde van Belgacom waardoor de goede werking van de RealROOT-Dienst in het gedrang komt.

Maar RealROOT probeer dit maar eens te staven bij een rechter! Daar heeft een klant NIETS mee te zien met die onderligende dienstverlening + er zijn changes genoeg gemaakt op korte termijn waardoor dit laatste punt ook in het niets valt.

en mss nog even aan Ditch om te reageren, maar de algemene voorwaarden steekt met haken en ogen in elkaar kijk maar naar het volgende:
RealROOT-Dienst: dienst die de mogelijkheid biedt om via het systeem van RealROOT BVBA toegang te verkrijgen tot het internet met behulp van de ADSL-technologie en gebruik te maken van andere technische faciliteiten voor o.a. het aanbieden van informatie en het gebruik van e-mail zoals op de RealROOT BVBA-website vermeld, tussen de Gebruiker en RealROOT BVBA overeengekomen.

vooral zoals op de RealROOT BVBA-website vermeld maakt dat al het gene op de website als waarheid en echtheid beschouwd mag worden.
Als er dus staat in de FaQ dat men sneheiden tot 420Kbps KAN halen, het reele best lager kan zijn, maar algemeen aavaard toch wel die 420Kbps is. dan kan ik 20Kbps inderdaad klaseren onder lagere, maar ook als buitengewoon daar 420Kbps als referentie werd aangehaad.

Dit maakt dan dat ik mij als klant bedrogen kan voelen, en dan geld weer het allereerste argument wat ik aanhade

Breng hier maar eens iets tegen in Ditch :lol: :wink: [/quote]
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Ik moet hier niets op inbrengen. Feit is dat er gewoon geen garanties worden gegeven, nergens ... noch in de FAQ (die niet eens rechtsgeldig is), noch in de algemene voorwaarden ! Nogmaals ik heb die FAQ / algemene voorwaarden niet opgesteld ! Er is enkel een SLA op de SDSL diensten (en dan nog enkel als je een SDSL neemt met CBR) !
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 28 dec 2005, 15:37, in totaal 1 gewijzigd.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

Eigenlijk wel een beetje waar der zijn geen garanties ik zou gewoon nog even afwachten voor er weer geflamed wordt, want daar begint het een beetje op te lijken

Eerlijk gezegt nu mijn disconnects opgelost zijn ben ik best tevreden over het aanbod (was ineens verdwenen nadat ze die router vervangen hadden .. hehe)
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ditch, je verdedigt wel het feit dat er geen SLA is...

Dan kom ik bij het volgende, wat is een SLA?
Dit is een afspraakt tussen klant en leveranciers waarbij garantie's geven worden en indien die garantie's niet nageleeft worden, volgend er sancties ten behoeve van de leverancier...

Ik zeg inderdaad ook dat er geen SLA is, maar uit het contract haal ik wel dat er zoeiet is als een minimum dienstverlening... En indien die minimum niet gehaad word het contract opgezegt mag worden.
Door de constructie van de algemene voorwaarden worden de gegevens die op de website staan mee betrokken in het contract.
Zo zie ik dus een soort van SLA, indien de minimum niet gehaad word (wat dan de minimum is staat niet gedefineerd, maar daar kan een handelsrechter wel over spreken) mag het contract opgezegt worden.

de link tussen FaQ en algemene voorwaarden (contract) is wel rechtsgeldig daar dit in de algemene voorwaarden staat. En los van dat is er een link dmv misleidende reclame (er word namelijk het gevoel geschept dat 420Kbps haalbaar is, doch kan het lager zijn) maar 420Kbps is zeker normaal, wat in de praktijk niet waar blijkt te zijn, (dit dankzij de onderliggende dienstverlening)

dus mensen neem het van me aan, ben je echt niet content en heb je er echt reden toe, stuur aangetekend een briefje dat je je contract opzegt om die reden. En stap over naar een andere provider...

EDIT:
en kom hier niet blijven zagen over...
klinkt mss negatief van mij maar wil eerder vermeiden dat dit forom bevuild blijft, stoort het je, neem actie je staat sterker dan je denkt is alleen men boodschap...
bjansens
Destiny
Destiny

prodata schreef:Opzeggen die handel dus, nog eventjes dan wel goed opletten want er staat iets in de algemene voorwaarden wat ik als klant niet hoef te weten, namelijk de onderliggende dienstverlening.
Indien RealROOT zegt dat daar de fout zit heb je niets te zeggen

RealROOT BVBA is niet aansprakelijk voor gebreken in hoofde van Belgacom waardoor de goede werking van de RealROOT-Dienst in het gedrang komt.

Maar RealROOT probeer dit maar eens te staven bij een rechter! Daar heeft een klant NIETS mee te zien met die onderligende dienstverlening + er zijn changes genoeg gemaakt op korte termijn waardoor dit laatste punt ook in het niets valt.

Euh, dit is relatief dubbelzinnig, maar wel correct. Waar dat op slaagt is het feit dat de de klant een lijn huurt bij BGC, en dat als die lijn van slechte kwaliteit is, dat niet de schuld van RealROOT is.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”