![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Meer kan ik voorlopig niet zeggen.
Je bent niet de enige situatie ... zit thans bij surfadsl. Het ziet er zo naar uit dat alles van surfadsl eind januari binnengetrokken gaat worden bij scarlet. Ik verwacht dat dat met 'lichte' dwang gaat zijn om tevens een scarlet contract te ondertekenen ... dat ben ik dus niet zinnens te doen.Svekke schreef:@EDPnet: jamaar, wannneer?? Want eind januari MOET ik een provider kiezen, en ik wil de juiste keuze maken (je hangt er zowiezo een jaar aan vast), dus het is belangrijk.
Zoals het er nu uitziet wordt het dommel.com, maar stel dat EDPnet iets formitastisch uitbrengt...
Ik heb een hele technische uitleg gekregen op m'n vraag over de downtime, maar het komt er dus op neer dat er een power outage wasMee schreef:Daarstraks is den Dommel.com site tijdje offline geweest,
-Harding- op GeenDataLimiet forum schreef:Test zelf de pings: http://lg.schedom-europe.net/
Vul het ip-adres van de gameserver in waar je zogezegd op wil spelen (had eens getest met HL2- en CoD2-servers van arena51.be, das toch skynet..) en had een ping van min 1, average 2, en max 4 via BEBRU2-loop (dichtste bij mij) hierjuist.. Smile Gisteren was het 2/2/2.
Dat wil nog niets zeggen over de verbinding van bij u thuis, maar tis al een goed teken..
Die mannen van Dommel zijn anders niet erg snel. Enkele dagen geleden een vraag gesteld i.v.m. nieuw abonnement. Wel onmiddellijk een ticket nummer maar nog steeds geen antwoord. Als dit al zo traag gaat, wat doen ze dan met klachten?_rEuTeL_ schreef:moest ik nu kiezen zou ik er voor gaan :)
de minst bekende providers zijn meestal nog de beste (behalve qua support mss, maar om te zeggen op welke manier ik splitters moet installeren heb ik geen support nodig)
Je hebt een belgacom abonnement nodig om een ADSL lijn te kunnen krijgen.Zuttasoxx schreef:Ik zit bij telenet voor telefoon en voor internet, vroeger voor telefoon bij belgacom gezeten, dus er is hier een telefoonlijn.
Mijn vraag is kan ik het internet veranderen naar dommel.com? Is dit mogelijk aangezien wij geen belgacom abonnement hebben. En sluit dommel.com ook het abonnement af bij telenet of moet je dit persoonlijk doen?
Voor dat ik klant was bij Dommel duurde het ook 2 dagen voordat ik een antwoord op mijn eerst vraag kreeg.GeMa schreef:
Die mannen van Dommel zijn anders niet erg snel. Enkele dagen geleden een vraag gesteld i.v.m. nieuw abonnement. Wel onmiddellijk een ticket nummer maar nog steeds geen antwoord. Als dit al zo traag gaat, wat doen ze dan met klachten?
Sip.
MG
Oke, ik dacht dat je alleen een telefoonlijn moest hebben, niet perse een belgacom abonnement.SchizoSirhc schreef:Je hebt een belgacom abonnement nodig om een ADSL lijn te kunnen krijgen.Zuttasoxx schreef:Ik zit bij telenet voor telefoon en voor internet, vroeger voor telefoon bij belgacom gezeten, dus er is hier een telefoonlijn.
Mijn vraag is kan ik het internet veranderen naar dommel.com? Is dit mogelijk aangezien wij geen belgacom abonnement hebben. En sluit dommel.com ook het abonnement af bij telenet of moet je dit persoonlijk doen?
Je kunt dus geen ADSLabbonnement aansluiten als je telefonie over telenet doet helaas.
news.dommel.be tracet naar europe.giganews.com zonder twijfel de beste newsserver. Er zal wel een speedcap zijn, maar retentie zal idd wel rond de 60 dagen liggen.ph4t schreef:Hebben ze ook een newsserver? gecapt?
- Voorlopig worden er geen groepen geblokkeerd. De binaries worden
60 dagen bijgehouden.
Mag je zoveel afhalen als je wil?
- Voor de netconnect heeft u recht op 50 Gb. Als u meer verbruikt,
gebeurd dit via een vast tarief (1,21€/G).
- Voor de newsservers zit er enkel een beperking op de snelheid
4 x 256 = 1Mb
Klinkt beetje verwarrend ... valt verkeer naar newsserver ook onder die 50 gig limiet of bedoel je met volgende opmerking dat dit verkeer niet meetelt.DaNi0 schreef:Hier een quote van een email die ik op 21 december had gedaan.
- Voorlopig worden er geen groepen geblokkeerd. De binaries worden
60 dagen bijgehouden.Mag je zoveel afhalen als je wil?
gebeurd dit via een vast tarief (1,21€/G).- Voor de newsservers zit er enkel een beperking op de snelheid
4 x 256 = 1Mb
dat zou te mooi zijn om waar te zijnblondie2001 schreef: Klinkt beetje verwarrend ... valt verkeer naar newsserver ook onder die 50 gig limiet of bedoel je met volgende opmerking dat dit verkeer niet meetelt.
Tsjah ik weet het eerlijkgezegd niet helemaal... Het zou denk ik zoals filipi zegt wat te mooi om waar te zijn.... Misschien nog eens een mailtje sturen: "kan je zoveel afhalen van de nieuwsserver onafhankelijk van je downloadlimiet op je internetabonnement. Dus bijvoorbeeld gesqueezed."blondie2001 schreef:<snip>
Klinkt beetje verwarrend ... valt verkeer naar newsserver ook onder die 50 gig limiet of bedoel je met volgende opmerking dat dit verkeer niet meetelt.
Wat is daar verwarrend aan.blondie2001 schreef:Klinkt beetje verwarrend ... valt verkeer naar newsserver ook onder die 50 gig limiet of bedoel je met volgende opmerking dat dit verkeer niet meetelt.DaNi0 schreef:
Mag je zoveel afhalen als je wil?
gebeurd dit via een vast tarief (1,21€/G)