Tis weer zover, ik raak weer niet online met men realdsl basic account
regio GENT
20december Realdsl weer omzeep
- JonathanOppeel
- Member
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 22 aug 2005, 23:07
- Locatie: nevele
- Contacteer:
bij mij duurt het wat langer om online te komen ook regio gent
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
Ik heb alweer 2x een disconnect gehad tussen 22.00 & 23.00 en het begint op mijn systeem te werken.
En nu liggen de internationale sites er weer uit.
Dankuwel Realdsl voor de geleverde diensten zover, maar de laatste week zijn jullie jezelf de nek aan het omdraaien. Aanhoudende problemen, geen communicatie over wat er aan de hand is. Doe zo voort zou ik zeggen.
En nu liggen de internationale sites er weer uit.
Dankuwel Realdsl voor de geleverde diensten zover, maar de laatste week zijn jullie jezelf de nek aan het omdraaien. Aanhoudende problemen, geen communicatie over wat er aan de hand is. Doe zo voort zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Jethz 21 dec 2005, 23:14, in totaal 1 gewijzigd.
21-12-2005 om 22:30 verbinding weer weg, om 22:45 terug en nu om 22:58 weer weggevallen
Toch raar dat er nooit maar dan ook nooit iets op de statuspagina verschijnt, ik snap ook niet waarom Realdsl verkoopt aan bedrijven....
Het is toch de bedoeling om er op te kunnen rekenen. Sinds ongeveer 3 weken laat ik een constante check doen van buitenaf op ons IP adres en het resultaat is : 6.32% van de tijd off-line...
Hierbij verliezen wij belangrijke data vermits wij op ons vast IP adres constant data binnenkrijgen van meetsystemen. Wie gaat ons die verloren info vergoeden ? Blijkbaar niemand... bijgevolg kunnen wij niet anders dan overstappen naar een echte provider, die kost wel meer voor een vast IP adres, maar zal dan ook wel meer betrouwbaar zijn. We hebben Realdsl sinds mei, hebben het sinds september pas kunnen gebruiken wegens grandioze snelheidsproblemen en de laatste weken is de globale uptime echt ondermaats.
Toch raar dat er nooit maar dan ook nooit iets op de statuspagina verschijnt, ik snap ook niet waarom Realdsl verkoopt aan bedrijven....
Het is toch de bedoeling om er op te kunnen rekenen. Sinds ongeveer 3 weken laat ik een constante check doen van buitenaf op ons IP adres en het resultaat is : 6.32% van de tijd off-line...
Hierbij verliezen wij belangrijke data vermits wij op ons vast IP adres constant data binnenkrijgen van meetsystemen. Wie gaat ons die verloren info vergoeden ? Blijkbaar niemand... bijgevolg kunnen wij niet anders dan overstappen naar een echte provider, die kost wel meer voor een vast IP adres, maar zal dan ook wel meer betrouwbaar zijn. We hebben Realdsl sinds mei, hebben het sinds september pas kunnen gebruiken wegens grandioze snelheidsproblemen en de laatste weken is de globale uptime echt ondermaats.
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
't zelfde hier. hopeloos.
Als ze zo doorgaan houden ze niet veel klanten meer over.
Als ze zo doorgaan houden ze niet veel klanten meer over.
sailormars2k schreef:'t zelfde hier. hopeloos.
Als ze zo doorgaan houden ze niet veel klanten meer over.
Idd, ik was eerst zeer te spreken over rdsl, maar nu staat het 100 procent vast dat ik hier vertrek na mijn 12 maanden. Mijn opzegbrief ligt al klaar. Tjeezes, ik ben da amateuristisch gedrag zo beu hè, volgens mij is het bij hun 'zakelijke' klanten juist hetzelfde. Die zullen ook wel rap weg zijn na kennis gemaakt te hebben met hun "service" en de daarbij horende "professionele aanpak" van de problemen.
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
zeppos4 schreef:Idd, ik was eerst zeer te spreken over rdsl, maar nu staat het 100 procent vast dat ik hier vertrek na mijn 12 maanden. Mijn opzegbrief ligt al klaar. Tjeezes, ik ben da amateuristisch gedrag zo beu hè, volgens mij is het bij hun 'zakelijke' klanten juist hetzelfde. Die zullen ook wel rap weg zijn na kennis gemaakt te hebben met hun "service" en de daarbij horende "professionele aanpak" van de problemen.
Dat ik mijn wachtwoord mondeling over de telefoon kreeg meegedeeld was al een eerste teken aan de wand! Welke provider doet zoiets nu?
En dan maanden later krijg je alle facturen in één keer...alles lijkt daar in het 100 te lopen.
jep ook hier de laatste dagen constant problemen.
Disconnects, slechte bereikbaarheid van internationale sites.
M'n contract ligt klaar om ook een half rack af te nemen in een van hun datacenters, hoop echt dat ze daar toch wel iets van helpdesk voor hebben indien dit nodig zou blijken.
Of toch dat hun technische setup daar wel redundant en betrouwbaar is uitgevoerd.
Disconnects, slechte bereikbaarheid van internationale sites.
M'n contract ligt klaar om ook een half rack af te nemen in een van hun datacenters, hoop echt dat ze daar toch wel iets van helpdesk voor hebben indien dit nodig zou blijken.
Of toch dat hun technische setup daar wel redundant en betrouwbaar is uitgevoerd.
- bke
- Elite Poster
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
A 2nd A2F Mijn vertrouwen in andere providers zakt nog meer als ik dit zo lees
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
bke schreef:A 2nd A2F Mijn vertrouwen in andere providers zakt nog meer als ik dit zo lees
Idd het heeft er even uitgelegen.
Blijkbaar een firmware probleem op een router.
Ze hebben juist een andere versie geinstalleerd. Daarom de 2e disconnect.
Hopelijk is dit de oplossing, anders zullen we naar een andere oplossing moeten zoeken.
Wat volgens mij in de eerste plaats moet gebeuren is een verandering van attitude en management.
Betere communicatie, minder speelsheid en misschien ook iets minder ambitie (ik heb de indruk dat nu alles tegelijkertijd uit de grond wordt gestampt, cheapass, realdsl met onbeperkt dataverkeer, voip stuff, realtv etc ...) lijken me wel aangewezen.
Stap voor stap iets degelijks uitbouwen lijkt me meer aangewezen dan alles te rushen en steken te laten vallen.
Misschien moet ik Cain maar eens voorstellen wat aandelen over te kopen en eventjes operations manager of iets dergelijks te worden
Betere communicatie, minder speelsheid en misschien ook iets minder ambitie (ik heb de indruk dat nu alles tegelijkertijd uit de grond wordt gestampt, cheapass, realdsl met onbeperkt dataverkeer, voip stuff, realtv etc ...) lijken me wel aangewezen.
Stap voor stap iets degelijks uitbouwen lijkt me meer aangewezen dan alles te rushen en steken te laten vallen.
Misschien moet ik Cain maar eens voorstellen wat aandelen over te kopen en eventjes operations manager of iets dergelijks te worden
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
prodata schreef:yup ook om de 5 botten disconnect.
+ internationale site's weer niet bereikbaar, leuk hoor, geen MSN
muggen zifter, de snelheid is toch goed , grapke hehe
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
rapweg schreef:bke schreef:A 2nd A2F Mijn vertrouwen in andere providers zakt nog meer als ik dit zo lees
De ingesteldheid van a2f was totaal anders; zoals in een andere post vermeld geweest is: geen appelen met citroenen vergelijken.
Ze zouden er toch iets moeten aan gaan doen want realDSL komt er veruit de slechte uit volgens TestAankoop...
prodata schreef:Ze zouden er toch iets moeten aan gaan doen want realDSL komt er veruit de slechte uit volgens TestAankoop...
Populariteit winnen ze in ieder geval niet, het was van in het begin gezegd dat ze niet op de doorsnee internetgebruiker mikten (waarschijnlijk het overgrote deel van testaankoop-lezers).
De vraag is of ze kunnen overleven op basis van deze selecte doelgroep.
Wat vast staat: als deze platforminstabiliteiten op grote schaal blijven aanhouden,denk ik dat zelf de meest tolerante gebruikers lichtjes bedenkingen zullen maken.
Nuja ze hebben één enorm voordeel: door het verdwijnen van de fup-houding van versatel, en het floppen van tele2, bieden ze (met momenten) wel een schaars aanbod aan een scherpe prijs (toch voor ons belgenlandje).